quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Moet je wel leren drinken wil je aanpappen met een bourgondische Maastrichtenaar
Denk het ook, maar moet ook eerlijk zeggen dat ik nou ook weer niet een super film kenner ben.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk dat de lijst met films waarin hij speelde , niet echt voor het grote film publiek waren op een uitzondering na.
quote:23-00
GEM - Look![]()
Cut Copy - Lights & Music
Duffy - Mercy
Kensington - Live in de studio
Sam Sparro - Black And Gold![]()
Ladyhawke - Paris Is Burning![]()
MGMT - Time To Pretend![]()
Jamie Lidell -Another Day![]()
Anderson - Trevor On The Dancefloor![]()
Madcon - Beggin'![]()
Kanye West ft Chris Martin - Homecoming![]()
Bloc Party - Mercury![]()
Lele - Skinny Jeans
10 things I hate about you is wel een aardige teenage romcom.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk het ook, maar moet ook eerlijk zeggen dat ik nou ook weer niet een super film kenner ben.
Worden we persoonlijk? haha!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
10 things I hate about you is wel een aardige teenage romcom.
Cool gedaan.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
dat begin was een kleine kerstversie van She Said Oh Oh Oh I Said Yeah Yeah Yeah dat Maurits in ekaar gedraaid heeft...
de torrent machine is aangeslingerdquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
dat begin was een kleine kerstversie van She Said Oh Oh Oh I Said Yeah Yeah Yeah dat Maurits in ekaar gedraaid heeft...
quote:
Mensen die de Schiecentrale inrijden kan ik altijd zéér waarderenquote:
Bij niet te vaak horen is duffy best te doen , met haar irritant hoge kut stemmetjequote:Op vrijdag 12 december 2008 23:15 schreef -Hans- het volgende:
Love is noise niet op de lijst.. toch ook wel een van de betere platen van dit jaar. imo.![]()
Duffy
Thanx!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hier stukje GEM: http://www.yousendit.com/download/TTZsR0lZQTZFc0lLSkE9PQ
Irritant hoog, koud en trillerig. Rain on your parade vind ik wel gaaf maar niet het einde van de plaat waar ze weer gaat forceren. Ik ben in elk geval niet echt een Duffy-fan.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Bij niet te vaak horen is duffy best te doen , met haar irritant hoge kut stemmetje
Bij die laatste single is ze echt een karikatuur van zichzelf. En dat bedoel ik niet positief. Klinkt werkelijk ver-schrik-ke-lijk.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Bij niet te vaak horen is duffy best te doen , met haar irritant hoge kut stemmetje
Zéér eensch!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:15 schreef -Hans- het volgende:
Love is noise niet op de lijst.. toch ook wel een van de betere platen van dit jaar. imo.![]()
Ach, ik mis mijn teer beminde Fleet Foxes. Maar ja, smaken verschillen, hè!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:15 schreef -Hans- het volgende:
Duffy
Da's waar.quote:
misschien net te kort het 3fm levenslicht gezien te hebben.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ach, ik mis mijn teer beminde Fleet Foxes. Maar ja, smaken verschillen, hè!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |