Da's niet goed, hoor.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:33 schreef Brennel het volgende:
Hmm, m'n hoofd gloeit maar de rest van m'n lijf heeft het koud
Gotye - Hearts A Mess in je signature..quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:34 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ojee. Dat wordt toch nog maar ff wat langer luisteren dan vannacht.
Ojee. Dan wordt 't helemaal niet slapen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ancilla komt ook. En een of andere nymfomane die vorige week de hele tijd aan de telefoon hing. En Gerard zet weer de Tiny Little Big Band op de Freaknacht Bühne!
Iddquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:34 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ojee. Dat wordt toch nog maar ff wat langer luisteren dan vannacht.
Ik heb geen rum in huisquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:35 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Warme chocomel met rum drinken
Ancillaquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ancilla komt ook. En een of andere nymfomane die vorige week de hele tijd aan de telefoon hing. En Gerard zet weer de Tiny Little Big Band op de Freaknacht Bühne!
Nog maar 2 afleveringen..quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gotye - Hearts A Mess in je signature..doet mij denken aan dit weekend de laatste Zoeyzo. Eddy blijft die plaat maar draaien en terecht.
Daar hebben ze denk ik de nymfomane voor.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ancilla![]()
Is die pop er ook weer?
Hoorde van de week dat het uit is met haar klerenkast vriendjequote:Op vrijdag 12 december 2008 23:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ancilla![]()
Is die pop er ook weer?
Van die popquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoorde van de week dat het uit is met haar klerenkast vriendje
Weet niet hoelang ik het volhou, maar die enkele keer dat ik zaterdags vrij ben wil ik goed benuttenquote:
Ancilla is er tochquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ancilla![]()
Is die pop er ook weer?
Is 'ie eindelijk uit de kast gekomen?!?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoorde van de week dat het uit is met haar klerenkast vriendje
Mja. Ik weet niet of ik dat wel ga luisteren..quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Helaas.. ik verwacht van Timur toch meer een std. doorsnee weekendprogramma.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:43 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Is 'ie eindelijk uit de kast gekomen?!?
Pics van Bette?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:44 schreef -Hans- het volgende:
Bette deelt chocolademelk uit. Aardige meid zeg! Mocht ik een keer pech hebben met de auto dan bel ik haar wel.
Dat zou ik ook doen. Uitslapen, heerlijk.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet niet hoelang ik het volhou, maar die enkele keer dat ik zaterdags vrij ben wil ik goed benutten
Als je dat ff kunt regelenquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:46 schreef moveyourass-kevin het volgende:
...misschien moet rudy maar op de zaterdag en zondagochtend gaan zitten?
Ik ga wel even luisteren maar ik weet niet of het blijvend is. Waarschijnlijk zit die Ramon - wie zijn Fleetwood Mac ? - er ook en dat vind ik een vrij irritante gast. Ach, we zien het allemaal wel.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:44 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Mja. Ik weet niet of ik dat wel ga luisteren..
Ochtend?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:46 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Dan krijg je dus Timur na ekstraweekendquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als je dat ff kunt regelen![]()
![]()
. Veeeeeel beter wakker dan met die %^&$^$^%$^%$%^$^%$ Timur
![]()
![]()
.
Dan slaap ik of ben ik weg, dat werkt niet...quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:46 schreef moveyourass-kevin het volgende:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:47 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ze moet snel een telefoon met camera, want dat heeft ze nog niet.
Mwah, Timur mag wel een programma tussen 3 en 5 gaan doen. 's Nachts.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan krijg je dus Timur na ekstraweekend
Magquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:47 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Anderson !!!!![]()
Mag ik zeggen dat ik het heeeeeeeeel jammer vind dat dit niet beter door 3FM is opgepikt ? Nou bij deze.
Rudy moet sowieso meer uurtjes krijgen. En op de plaats van Eddy zou erg tof zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:46 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Kan dat wel met het tijdsverschil Hilversum-Maastrichtquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, Timur mag wel een programma tussen 3 en 5 gaan doen. 's Nachts.
Ik heb al gehoord dat Timur zei dat Tessel ook weg gaat dus dat hij zijn stagair mee moest nemen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ga wel even luisteren maar ik weet niet of het blijvend is. Waarschijnlijk zit die Ramon - wie zijn Fleetwood Mac ? - er ook en dat vind ik een vrij irritante gast. Ach, we zien het allemaal wel.
Oh. De eerste keer luister ik ook wel ff, of 't wat is of niet. Daarna zien we wel weer verder..quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ga wel even luisteren maar ik weet niet of het blijvend is. Waarschijnlijk zit die Ramon - wie zijn Fleetwood Mac ? - er ook en dat vind ik een vrij irritante gast. Ach, we zien het allemaal wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |