Da's inderdaad niet verkeerd...quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:17 schreef Marc63 het volgende:
Zin in donderdag. Voicst, GEM en The Madd
Zo, dat is een fijne line-up.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:17 schreef Marc63 het volgende:
Nice!!quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:17 schreef Marc63 het volgende:
Zeker! Ik zal nog wel ff zwaaienquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:19 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ik ben er ook, gaat een leuke avond worden!
Triggerfinger is tofquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:20 schreef Marc63 het volgende:
Verder komen ook nog Triggerfinger (nooit van gehoord) en Dio
Gezien de line-up moet dat wel lukkenquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:19 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ik ben er ook, gaat een leuke avond worden!
Trusten Brennel !quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:23 schreef Brennel het volgende:
Beste mensen, ik ga naar m'n bedje toe.
Good night & sleep tight![]()
Eh, is er iets dat je ons wilt vertellen Hans..?quote:
Ohja, de laatste MYA van het jaar he. Fijne uitzending dan nog en tot volgend jaar!quote:
Slaap lekker!!quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:23 schreef Brennel het volgende:
Haha, het is niet wat je misschien denkt ! Geloof dat Roel niet zo veel heeft met SIA, maar schijnbaar luistert hij nu even niet naar 3FM.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:23 schreef Brennel het volgende:
[..]
Eh, is er iets dat je ons wilt vertellen Hans..?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:23 schreef Brennel het volgende:
Goh, snapte ik ook welquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, het is niet wat je misschien denkt ! Geloof dat Roel niet zo veel heeft met SIA, maar schijnbaar luistert hij nu even niet naar 3FM.
had ook prima gepast in de uitzending hierna.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:26 schreef -Hans- het volgende:
Hercules And Love Affair - Blind is trouwens ook een van de favo platen van Edwin Diergaarde.
Ging ik er nog serieus op in ook.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:26 schreef Brennel het volgende:
Goh, snapte ik ook welben alleen verschrikkelijk melig, op het irritante af, door vermoeidheid
![]()
Vandaar dat ik ook fijn ga slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |