Da's inderdaad niet verkeerd...quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:17 schreef Marc63 het volgende:
Zin in donderdag. Voicst, GEM en The Madd
Zo, dat is een fijne line-up.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:17 schreef Marc63 het volgende:
Nice!!quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:17 schreef Marc63 het volgende:
Zeker! Ik zal nog wel ff zwaaienquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:19 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ik ben er ook, gaat een leuke avond worden!
Triggerfinger is tofquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:20 schreef Marc63 het volgende:
Verder komen ook nog Triggerfinger (nooit van gehoord) en Dio
Gezien de line-up moet dat wel lukkenquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:19 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ik ben er ook, gaat een leuke avond worden!
Trusten Brennel !quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:23 schreef Brennel het volgende:
Beste mensen, ik ga naar m'n bedje toe.
Good night & sleep tight![]()
Eh, is er iets dat je ons wilt vertellen Hans..?quote:
Ohja, de laatste MYA van het jaar he. Fijne uitzending dan nog en tot volgend jaar!quote:
Slaap lekker!!quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:23 schreef Brennel het volgende:
Haha, het is niet wat je misschien denkt ! Geloof dat Roel niet zo veel heeft met SIA, maar schijnbaar luistert hij nu even niet naar 3FM.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:23 schreef Brennel het volgende:
[..]
Eh, is er iets dat je ons wilt vertellen Hans..?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:23 schreef Brennel het volgende:
Goh, snapte ik ook welquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, het is niet wat je misschien denkt ! Geloof dat Roel niet zo veel heeft met SIA, maar schijnbaar luistert hij nu even niet naar 3FM.
had ook prima gepast in de uitzending hierna.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:26 schreef -Hans- het volgende:
Hercules And Love Affair - Blind is trouwens ook een van de favo platen van Edwin Diergaarde.
Ging ik er nog serieus op in ook.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:26 schreef Brennel het volgende:
Goh, snapte ik ook welben alleen verschrikkelijk melig, op het irritante af, door vermoeidheid
![]()
Vandaar dat ik ook fijn ga slapen.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:23 schreef Brennel het volgende:
[..]
Eh, is er iets dat je ons wilt vertellen Hans..?
Absoluut.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
had ook prima gepast in de uitzending hierna.
Slaap lekker!!quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
ik ga nog even verder luisteren op bed , ik wens de crew van moveyourass een goed uiteinde en dat 2009 weer een lekker uitzending jaar mag worden.
Blijft mooi inderdaad. De nieuwe single vind ik trouwens ook niet echt verkeerd.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:29 schreef DiedjeeJ het volgende:
Sex on Fire!!![]()
![]()
Hoe is 't mogelijk, na ál die draaibeurten nog steeds 'n erg fijne plaat.
Ik heb die plaat nu echt wel gehoord.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:29 schreef DiedjeeJ het volgende:
Sex on Fire!!![]()
![]()
Hoe is 't mogelijk, na ál die draaibeurten nog steeds 'n erg fijne plaat.
Trustenquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:23 schreef Brennel het volgende:
quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Blijft mooi inderdaad. De nieuwe single vind ik trouwens ook niet echt verkeerd.
Altijd leuk, die verschillende meningen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb die plaat nu echt wel gehoord.
En bij de nieuwe single valt die irritante stem van die zanger net wat teveel op.
Cool he! vind ik ook altijd wel leuk die verschillende meningen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:34 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
[..]
Altijd leuk, die verschillende meningen.![]()
Ik vind Use Somebody zelfs fijner.
Ik zat te kijken wat ik had gemist, heeft 'ie "gewoon" iets van 5 topics op rij geopend.quote:
Gruwelijkquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:35 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik zat te kijken wat ik had gemist, heeft 'ie "gewoon" iets van 5 topics op rij geopend.
Heeft ie een abonnement opquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:35 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik zat te kijken wat ik had gemist, heeft 'ie "gewoon" iets van 5 topics op rij geopend.
Bij jou?quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gruwelijk. Ik pas nu wel op. Zometeen gaat de handrem er even op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |