Dezequote:Op vrijdag 12 december 2008 23:59 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Klopt.![]()
Ik hoorde trouwens ook Last Christmas op KX, maar dan één of andere Duitse versie..
Dat dusquote:
high fidelity?quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Barry's Customer: Hi, do you have the song "I Just Called To Say I Love You?" It's for my daughter's birthday.
Barry: Yea we have it.
Barry's Customer: Great, Great, can I have it?
Barry: No, no, you can't.
Barry's Customer: Why not?
Barry: Well, it's sentimental tacky crap. Do we look like the kind of store that sells I Just Called to Say I Love You? Go to the mall.
Mèn, moet nou echt alles verneukt worden...quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:07 schreef Marc63 het volgende:
Omg! Mn broertje laat me net horen wat voor een verschrikking de 2008 mix van Robert Miles' Children is. Te erg! Zit ook bijna precies hetzelfde sampletje in dat ze ook in de 2008 mix van Infinity hebben gestopt.
Die zou Rudy moeten draaien nuquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:09 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ja die.Dieter's Weihnachts Traum.
jij bent erg sterk elke week met dit spelletjequote:Op zaterdag 13 december 2008 00:12 schreef Sersjee het volgende:
Na de eerste aanwijzing wist ik 'em al...
Of Giel vannacht. Met beeld erbij, op Ned. 3.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:12 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die zou Rudy moeten draaien nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |