abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63984179
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 13:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
Iemand trouwens de actie van de Jong bij de penalty al terug gezien. Zat er een eindje vanaf mag zag er wel netjes uit dacht ik.
een beetje Suarez-achtig. met vallen en opstaan en wat geluk.
pi_63984236
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 00:10 schreef Wooldoor het volgende:
Ook verdedigend was hij vandaag zeer zwak, hij stond 3 meter van zijn man af te dekken.
Nou ik weet niet welke wedstrijd jij gezien hebt maar als het 3 meter was dan stond hij er nog aardig dichtbij Godverdomme het was zowat een minuut lopen van hem naar zijn directe tegenstander
  zaterdag 13 december 2008 @ 13:39:31 #203
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_63984287
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 13:31 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

een beetje Suarez-achtig. met vallen en opstaan en wat geluk.
Ah oke jammer. Dacht dat het echt een wereldactie was eigenlijk. Leonardo had het ook wel op zn heupen met zn acties. Viel weer goed in.
#FreeHat
pi_63984323
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 13:39 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Ah oke jammer. Dacht dat het echt een wereldactie was eigenlijk. Leonardo had het ook wel op zn heupen met zn acties. Viel weer goed in.
Het was ook een geweldige actie hoor. Want hij ging op wilskracht door en dan nog die bewegingen eruit krijgen als je zo diep moet gaan..
pi_63984360
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 12:19 schreef kevin6188 het volgende:
Verder was De Goesj vooral druk om te zorgen dat er geen ruzie kwam want er werd weer eens met bier gegooid. Richting Zuid 1 ofzo, geloof ik.
Dat biertje eindigde drie rijen voor me vol op het hoofd van iemand. Daarna is er even een groep van een man of twintig naar boven gegaan. Geloof dat er vooraf regelmatig voor gewaarschuwd is...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zaterdag 13 december 2008 @ 13:49:52 #206
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_63984439
Wtf is dat toch met de pers met die vergelijkingen met Gabrich
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_63984480
Ik kan niet wachten om Cvitanich weer te zien spelen volgend weekend. Hopelijk scoort hij weer!
pi_63984557
Volgende week een keer overtuigend winnen AUB.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63984615
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 13:52 schreef Dvm86 het volgende:
Ik kan niet wachten om Cvitanich weer te zien spelen volgend weekend. Hopelijk scoort hij weer!
Volgend weekend? woensdag al
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  zaterdag 13 december 2008 @ 14:05:20 #210
166976 DuvelDuvel
pi_63984689
quote:
Lindgren: "Beter spel moet wel komen"
Het resultaat tegen NAC zorgde voor tevredenheid bij Rasmus Lindgren, maar de aanvoerder van Ajax was duidelijk niet blij met het vertoonde spel van de Amsterdammers. Hij weet dat het niveau omhoog moet.

De Zweedse middenvelder was duidelijk voor de camera van de NOS. Ajax speelde, ondanks de 3-0 zege, niet goed. "Nee, we speelden vandaag niet goed. Ik denk wel dat de instelling goed was, maar er waren heel veel foute passes. In de rust gaf de trainer dat ook aan. Hij vond dat er meer zuiverheid in de passes moest komen, gelukkig ging dat in de tweede helft al wat beter."

Dat Marco van Basten veelvuldig andere spelers in de basisopstelling posteert heeft volgens Lindgren geen invloed op het spelpeil. "Nee, ik denk niet dat dat er iets mee te maken heeft. Misschien komt het door het zelfvertrouwen, maar ik weet het niet."

Uiteindelijk wil de international niet te lang stilstaan bij het vertoonde spel, want de drie punten bleven 'gewoon' in Amsterdam. "Het was belangrijk om de punten te pakken. We streven ook wel naar een beter spel, want dat vinden we ook belangrijk. Dat moet wel komen."
#FreeHat
pi_63984906
Lindgren speelde wel aardig gisteren, maar kan die aanvoerdersband niet naar Jantje? Hij is de echte leider van het elftal geworden.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_63985018
Ach zo'n aanvoerdersband is meer prestige dan dat je over daadwerkelijke leiderscapaciteiten moet beschikken. Of Vertonghen nou aanvoeder is of niet coachen doet hij toch wel en hij wordt sowieso bij Ajax nog wel aanvoerder.
pi_63985061
Matige pot, 2e helft iets beter (logisch na de 2-0 en nac met 10 man verder). Mooi dat Cvitanich heeft gescoord ! 3 punten in de pocket en lekker dit weekend achterover leunen en kijken wat de concurrenten gaan doen !
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_63985183
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 14:21 schreef Wooldoor het volgende:
Ach zo'n aanvoerdersband is meer prestige dan dat je over daadwerkelijke leiderscapaciteiten moet beschikken. Of Vertonghen nou aanvoeder is of niet coachen doet hij toch wel en hij wordt sowieso bij Ajax nog wel aanvoerder.
Dat kan niet missen nee. Eerder dit jaar zaten we hem nog op te hemelen als middenvelder en nu als centrale verdediger. Wat een klasbak.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_63985195
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 13:49 schreef fathank het volgende:
Wtf is dat toch met de pers met die vergelijkingen met Gabrich
Beide Argentijnen he
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_63985515
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 14:21 schreef Wooldoor het volgende:
Ach zo'n aanvoerdersband is meer prestige dan dat je over daadwerkelijke leiderscapaciteiten moet beschikken.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_63985574
Edit: laat maar, ben net wakker
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_63985600
  zaterdag 13 december 2008 @ 14:57:48 #219
166976 DuvelDuvel
pi_63985615
quote:
Stekelenburg in principe eerste aanvoerder
Door het vertrek van Klaas-Jan Huntelaar heeft Marco van Basten een nieuwe aanvoerder aan moeten wijzen bij Ajax. Maarten Stekelenburg, reserve-captain achter de spits, neemt de band over van de naar Real Madrid vertrokken aanvaller.

"Als Stekelenburg fit is en hij speelt, is hij in principe aanvoerder", zei trainer Van Basten na afloop van het duel tussen NAC en Ajax voor de camera van Eredivisie Live. Omdat de goalie nog steeds afwezig is door een blessure, nam Rasmus Lindgren de taak van aanvoerder opnieuw op zich.

De Zweedse middenvelder is sinds de blessures van Stekelenburg en Huntelaar de aangewezen leider. Voor het seizoen was al aangegeven dat de voormalig speler van FC Groningen derde captain zou zijn. Die rol is nu weggelegd voor Thomas Vermaelen, die de band van Lindgren overnam toen hij gewisseld werd tegen NAC.
#FreeHat
  zaterdag 13 december 2008 @ 14:58:09 #220
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_63985621
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 14:33 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Beide Argentijnen he
Jack Tuyp is Nederlander maar wordt toch ook niet met Van Basten vergeleken
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_63985624
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 14:55 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Goede zaak!
spuit 11
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_63985625
Jezus is het spuit 11 dag ofzo?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63985647
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 14:58 schreef fathank het volgende:

[..]

Jack Tuyp is Nederlander maar wordt toch ook niet met Van Basten vergeleken
Jack Tuyp is een Nederlandse voetballer in Nederland bij een andere club dan waar van Basten heeft gespeeld.

Cvitanich is een Argentijnse voetballer in Nederland bij dezelfde club als Gabrich heeft gespeeld.

Verder zijn er geen andere Argentijnse spitsen bij Ajax gekomen als ik me niet vergis.
pi_63985660
quote:
13/12/2008 - Van Basten verzint nieuwe financiële prikkel
(Gepost door P. , met dank aan forumlid ElSalvador74)

BRON: De Telegraaf
Marco van Basten heeft flink ingegrepen in de premies van de spelers. De nieuwe spelers van Ajax én de Ajacieden die hun contract hebben verlengd na de komst van Marco van Basten bij Ajax krijgen bij het binnenslepen van de landstitel maximaal driehonderdduizend euro, afhankelijk van het aantal gespeelde wedstrijden. Echter: zij ontvangen geen winstpremie meer.

Marco van Basten is van mening dat eredivisiewedstrijden gewoon gewonnen moeten worden en dat daar geen beloning tegenover hoeft te staan in de vorm van een winstpremie. De kampioensbonus kan een een extra prikkel zijn.

De spelers kregen in de oude situatie drieduizend euro per punt, negenduizend euro bij een overwinning. Het vorige seizoen wist Ajax 69 punten te vergaren en ontving een speler die alle wedstrijden heeft gespeeld ¤ 207.000,00 bovenop zijn normale salaris. Nu is het maximaal 300 duizend euro of niks
Opmerkelijk NIEUWS
  zaterdag 13 december 2008 @ 15:00:34 #225
166976 DuvelDuvel
pi_63985670
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 14:57 schreef sjimz het volgende:

Had jij ook iets gepost over een nieuw premiesysteem?
#FreeHat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')