abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 december 2008 @ 22:51:50 #51
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_63974541
Wat een heerlijke acties op de achterlijn van de Jong. Ouderwets!!!! 14.gif
Life is what you make it.
pi_63974544
Wel eerlijk van Kwakman om toe te geven dat het een pingel was, jammer dat ie zo jankt om die kaarten..
-
pi_63974560
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 22:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nou, die kans van Kolkka was net zoveel de schuld van Vertonghen als van Oleguer.
Die analyses van die kale zijn echt pretting, hij spot echt heel veel. .
Ja dat kan wel maar zag je hoe Oleguer uitliep? Dat is geen goede loopactie ook..
pi_63974580
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 22:51 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Inderdaad. Vertonghen werkte echter verder wel gewoon hard de hele wedstrijd, en verpest niet 9 van de 10 passes.

Echt, wanneer ziet Van Basten het eens. Die Oleguer mag de bank niet eens warm houden. Ruk het Ajax shirt van z'n lijf en laat het hem nooit meer aantrekken. Wat een ongelofelijke prutser
Ja, ik had het ook niet over de rest van de wedstrijd hoor.. Maar iedereen viel over Oleguer, terwijl hij op een domme manier andermans fout goed wilde maken. .
-
pi_63974594
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 22:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wel eerlijk van Kwakman om toe te geven dat het een pingel was, jammer dat ie zo jankt om die kaarten..
Eerlijke en goede analyse.
Ik vond de meeste kaarten ook wel makkelijk gegeven hoor aan NAC spelers.
Die eerste van Kwakman en die van Mtilinga vond ik niet nodig.
pi_63974615
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 22:53 schreef sjimz het volgende:

[..]

Eerlijke en goede analyse.
Ik vond de meeste kaarten ook wel makkelijk gegeven hoor aan NAC spelers.
Die eerste van Kwakman en die van Mtilinga vond ik niet nodig.
Ja, maar dan hoef je dat niet 4x te herhalen. .
-
pi_63974641
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 22:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
Inderdaad bij die eerste gele kaart bleef ie al met zijn lulletjes porum te lang voor de bal staan dus terecht geel en bij de pingel was ie gewoon dom en wederom geel.

1e helft slecht, 2e helft redelijk.

Denk dat het vooral komt omdat elke wedstrijd weer een andere opstelling is.
MOKUM XXX RATED
pi_63974720
Interessant antwoord van Van Basten.. "Als Cvitanich blijft scoren hoeven wij niet naar een spits te kijken in de winterstop".
Oftewel, een aankoop is dus zeker mogelijk.
-
pi_63974732
Nijhuis bewijst weer een Ajacied te zijn.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_63974810
Marco moet Bodul niet vergeten.
MOKUM XXX RATED
pi_63974981
Gefeliciteerd allemaal, en sjimz

Waarom maakte Lindgren de Hitlergroet na zijn goal?
pi_63974995
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 23:05 schreef SCH het volgende:

Omdat Lindgren een ras ariër is jwt!
  vrijdag 12 december 2008 @ 23:06:18 #63
164283 Luco
Buongiorno!
pi_63975007
Is er al ergens een samenvatting te zien ?
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_63975009
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 23:05 schreef SCH het volgende:

Neonazi natuurlijk, vandaar die geschoren kop. .
-
pi_63975083
Het was genieten. Ook de eerste goal van Dario was even een genietmomentje.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_63975126
Heb de TT maar even aangepast!
  vrijdag 12 december 2008 @ 23:11:59 #67
51286 w00h00
Digital man!
pi_63975202
Wat een bagger eerste helft zeg, fout op, fout.

Tijd voor Robbie Wielaert bij Ajax. En een exit voor Oleguer, totaal geen instelling die gozer.

En nu bieren!
  vrijdag 12 december 2008 @ 23:12:39 #68
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_63975238
Als ze even hadden aangezet waren er nog een paar goals gevallen.

Ik wil niet vervelend doen, maar als we aan het einde van het seizoen wéér op één goal de titel mislopen wijst iedereen naar dit duel.
pi_63975269
Topgoal van Cvita
pi_63975285
Ik blijf het geweldig vinden, zo'n nieuwe Blind op het veld. Dat doet toch wel iets, toch
Love is in the air!
pi_63975357
Redelijk, en heb me vandaag best vermaakt, jammer dat niemand meer naar de stad wilde
pi_63975361
Als f'noord nou ff 8-0 wint morgen.. .
-
pi_63975390
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 23:14 schreef Landgeld het volgende:
Ik blijf het geweldig vinden, zo'n nieuwe Blind op het veld. Dat doet toch wel iets, toch
Vooral omdat ie gewoon slim speelt en zijn ballen coacht en dergelijke.. die ballen die hij geeft dwingen een speler vooruit te voetballen en liggen al klaar voor de volgende actie vooruit.

Ik krijgondanks deze kut wedstrijd ene happy gevoel bij het zien voetballen van die jongen ** brak NL**
pi_63975434
Wel jammer dat die 4e werd afgekeurd, was leuk geweest 3x 4-0 verliezen voor NAC.

Waarom deed mijn favoriete speler Daley eigenlijk niet mee?

edit: hij deed dus wel mee maar Studio Sport boycot hem ineens
pi_63975449
Geld dus investeren in een degelijke verdediger en verder in de kosten snijden door nutteloze spelers te verkopen. Verder speelde Jan erg degelijk maar ja, dat kan je eigenlijk elke wedstrijd zeggen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_63975505
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 23:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als f'noord nou ff 8-0 wint morgen.. .
  vrijdag 12 december 2008 @ 23:24:41 #77
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_63975602
Dat die boeren komende drie duels nog maar wat punten mogen verspelen.

AZ zakt ná de winterstop wel in.
  vrijdag 12 december 2008 @ 23:26:56 #78
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_63975692
Godallemachtig, wat was Oleguer weer aan het schutteren vandaag. Wat rookt die gast?

Een keer vroeg in de wedstrijd dat hij de bal geheel onnodig te ver voor zich uitspeelt en de hele verdediging in problemen brengt.

Verder complimenten aan Dario. Goede goal. De afgekeurde goal kopte hij ook lekker in.
pi_63975788
Ik ben nooit zo voor het afserveren van nieuwe spelers, maar Oleguer maakt het me wel heel moeilijk...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_63975872
Dario Dario
AFC AJAX
pi_63975879
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 23:29 schreef Suijk het volgende:
Ik ben nooit zo voor het afserveren van nieuwe spelers, maar Oleguer maakt het me wel heel moeilijk...
Toch geef ik hem tot het einde van het seizoen
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_63975932
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 23:19 schreef Pritt het volgende:
Geld dus investeren in een degelijke verdediger en verder in de kosten snijden door nutteloze spelers te verkopen. Verder speelde Jan erg degelijk maar ja, dat kan je eigenlijk elke wedstrijd zeggen.
Het is te hopen dat Ajax niet de fout maakt door een spits te kopen, geld naar verdedigers zal er moeten!

Enige wat Oleguer goed heeft gedaan in het Ajax shirt is scoren tegen Groningen thuis.
pi_63976035
Oleguer wil ik nooit meer zien in een Ajax shirt. Wat een waardeloze voetballer. Laat Van der Wiel het maar weer in het centrum proberen en dan Silva maar weer een keer rechtsback.

Verder tevreden met 3-0, alleen het spel is nog zeer matig. Lindgren de beste man bij Ajax.

[ Bericht 6% gewijzigd door StarGazer op 12-12-2008 23:43:06 ]
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_63976059
Het home was weer gezellig voor de wedstrijd.
pi_63976237
Zo ben ook weer terug.

1e helft was zoals gezegd zaad, de 2e helft was daarentegen een stuk beter. Zat beduidend meer tempo en agressie in. En ja Oleguer....weer was het niet best. Ik hoorde de mensen achter me al behoorlijk door het lint gaan en terecht natuurlijk. Schrijnend om te zien dat een man met (zoveel) ervaring iedere keer maar weer lucht staat te dekken. Halen die Wielaert, Marco...

Dario dan eindelijk met zijn 1e doelpunt . Hij verdiende het vandaag want bij fases vond ik hem een gretige indruk maken. Toch blijf ik nog steeds van mening dat er een extra spits moet komen die sterk in de lucht is. Dat ontbreekt toch wel na het vertrek van Huntelaar.

Ben natuurlijk blij met de 3 punten maar het spel moet toch echt een flinke stap vooruit.
  vrijdag 12 december 2008 @ 23:45:49 #86
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_63976278
Dramatisch begin, hele slchte eerste helft met veel mazzel, tweede helft iig stukken minder slecht. Geluk dat Amoah er niet bij was, anders had je vandaag niet gewonnen denk ik met al die kansen voor NAC. Wel redelijk effectief met de kansen omgegaan als Ajax zijnde.

maar echt, komop, als je morgen Oleguer met een cheque van 1 miljoen ERBIJ bij Volendam aankomt zeggen ze nog nee, die man heeft helemaal niets in het betaald voetbal te zoeken. Tot nog toe de allerslechtste speler in een Ajaxshirt tot nog toe....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_63976401
Gadverdamme wat was het weer koud, mijn ballen zaten aan het stoeltje vast gevroren.

Oja, kan iemand een ticket voor Oleguer boeken?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63976439
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 23:49 schreef _Mike_ het volgende:
Gadverdamme wat was het weer koud, mijn ballen zaten aan het stoeltje vast gevroren.

Moet je ook zuipe en alles voor de wedstrijd dan heb je er minder last van
pi_63976475
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 23:49 schreef _Mike_ het volgende:

Oleguer Presas, nieuwe cultheld of superaankoop?
pi_63976560
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 23:51 schreef Jasza het volgende:

[..]

Moet je ook zuipe en alles voor de wedstrijd dan heb je er minder last van
Kon niet was de Bob vanavond
quote:
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  vrijdag 12 december 2008 @ 23:56:34 #91
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_63976561
X Plichtmatige wedstrijd.
X Oleguer = waardeloos.
X Zeer slechte 1ste helft.
X Prima goal van Dario.
pi_63976579
Suarez en Dario kunnen een aardig koppel gaan vormen
pi_63976644
Vond Dario zeker erg goed voor zover ik het helder heb kunnen zien, goede passjes ook wel.
pi_63976737
Vertonghen weer super
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_63976760
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 23:45 schreef HeatWave het volgende:
Dramatisch begin, hele slchte eerste helft met veel mazzel, tweede helft iig stukken minder slecht. Geluk dat Amoah er niet bij was, anders had je vandaag niet gewonnen denk ik met al die kansen voor NAC. Wel redelijk effectief met de kansen omgegaan als Ajax zijnde.

maar echt, komop, als je morgen Oleguer met een cheque van 1 miljoen ERBIJ bij Volendam aankomt zeggen ze nog nee, die man heeft helemaal niets in het betaald voetbal te zoeken. Tot nog toe de allerslechtste speler in een Ajaxshirt tot nog toe....
Dat is niet waar natuurlijk. Hij speelt beroerd de laatste paar wedstrijden, maar de start van het seizoen vond ik hem nog redelijk.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_63976782
Is er al ergens een samenvatting/interview te vinden?
pi_63976829
Oleguer is verdedigend best ok hoor, niet gaan overdrijven, opbouwend is het inderdaad erg slecht, maarja in Spanje heb je dat niet echt nodig he.

Als wij is wat meer creativiteit op het middenveld hebben valt het ook minder op.
pi_63976893
Ook verdedigend was hij vandaag zeer zwak, hij stond 3 meter van zijn man af te dekken.
pi_63976898
Volgens mij is iedereen tijdens die avondwedstrijden echt goed lam, want iedereen heeft weer een andere wedstrijd gezien lijkt het.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_63976906
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 00:05 schreef _Mike_ het volgende:
Is er al ergens een samenvatting/interview te vinden?

Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')