Ja dat kan wel maar zag je hoe Oleguer uitliep? Dat is geen goede loopactie ook..quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nou, die kans van Kolkka was net zoveel de schuld van Vertonghen als van Oleguer.
Die analyses van die kale zijn echt pretting, hij spot echt heel veel..
Ja, ik had het ook niet over de rest van de wedstrijd hoor.. Maar iedereen viel over Oleguer, terwijl hij op een domme manier andermans fout goed wilde maken.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:51 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Inderdaad. Vertonghen werkte echter verder wel gewoon hard de hele wedstrijd, en verpest niet 9 van de 10 passes.
Echt, wanneer ziet Van Basten het eens. Die Oleguer mag de bank niet eens warm houden. Ruk het Ajax shirt van z'n lijf en laat het hem nooit meer aantrekken. Wat een ongelofelijke prutser
Eerlijke en goede analyse.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wel eerlijk van Kwakman om toe te geven dat het een pingel was, jammer dat ie zo jankt om die kaarten..
Ja, maar dan hoef je dat niet 4x te herhalen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Eerlijke en goede analyse.
Ik vond de meeste kaarten ook wel makkelijk gegeven hoor aan NAC spelers.
Die eerste van Kwakman en die van Mtilinga vond ik niet nodig.
Inderdaad bij die eerste gele kaart bleef ie al met zijn lulletjes porum te lang voor de bal staan dus terecht geel en bij de pingel was ie gewoon dom en wederom geel.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wel eerlijk van Kwakman om toe te geven dat het een pingel was, jammer dat ie zo jankt om die kaarten..
Omdat Lindgren een ras ariër is jwt!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:05 schreef SCH het volgende:
Gefeliciteerd allemaal, en sjimz
Waarom maakte Lindgren de Hitlergroet na zijn goal?
Neonazi natuurlijk, vandaar die geschoren kop.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:05 schreef SCH het volgende:
Gefeliciteerd allemaal, en sjimz
Waarom maakte Lindgren de Hitlergroet na zijn goal?
Vooral omdat ie gewoon slim speelt en zijn ballen coacht en dergelijke.. die ballen die hij geeft dwingen een speler vooruit te voetballen en liggen al klaar voor de volgende actie vooruit.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:14 schreef Landgeld het volgende:
Ik blijf het geweldig vinden, zo'n nieuwe Blind op het veld. Dat doet toch wel iets, toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |