Heb jij hem al 1 goede en degelijke wedstrijd zien spelen dan?quote:Op zaterdag 13 december 2008 08:55 schreef Dvm86 het volgende:
Ik heb hier nog niets gelezen over Sulejmani. De man van 16 miljoen is tot op heden nog erg onzichtbaar geweest. Wat denken jullie daarvan? Naar de 10? Wat is er trouwens met Oleguer? Is die knakker door de Chinese gokinstituten omgekocht ofzo?
Lindgren was sterk maar over het algemeen veel te wisselvallig. Emanuelson en vd Wiel speelden net als tegen Volendam een zwakke wedstrijd... Vertonghen was ook niet bijsterend gisteren.
Mooi om te zien wat het zelfvertrouwen met Cvitanich deed na de 1-0.
Om zelf maar even antwoord te geven:quote:Op zaterdag 13 december 2008 08:55 schreef Dvm86 het volgende:
Ik heb hier nog niets gelezen over Sulejmani. De man van 16 miljoen is tot op heden nog erg onzichtbaar geweest.
en...quote:Marco van Basten weet nog steeds niet op welke positie Miralem Sulejmani het beste tot zijn recht komt. De jonge Serviër kwam afgelopen zomer voor 16,25 miljoen euro over van SC Heerenveen. Dit seizoen raakte hij al snel geblesseerd, maar nu lijkt de aanvaller weer helemaal terug.
''Hij is nu voor honderd procent fit en hij speelt een belangrijke rol in het elftal,'' aldus Van Basten tegenover het ANP. Sulejmani werd de afgelopen weken steeds voortijdig vervangen omdat hij nog niet helemaal fit was, maar nu zou de 19-jarige Sulejmani dus de hele wedstrijd kunnen spelen.
Van Basten moet alleen nog bekijken waar 'Mickey' het beste tot zijn recht komt. ''Voor het team is het het beste als hij veel aan de bal is, maar we moeten wel voor de balans in het elftal zorgen. Hij is zeer zeker bereid om mee te verdedigen, maar het ligt niet in zijn aard. Daarom verschilt het nog wel eens op welke plek Mickey speelt,'' besluit Van Basten.
quote:John Goossens zal vertrekken bij Ajax. Dat zegt de speler van Jong Ajax tegenover Het Parool. Goossens speelt wekelijks goed in het Beloftenelftal, maar desondanks kreeg de jongeling te horen dat hij geen toekomst meer heeft in Amsterdam. Dat meldt Het Parool.
Goossens, die bij Jong Ajax vaak als linksback speelt, heeft desalniettemin nog een duidelijk doel voor ogen. ''Ik ga via een omweg proberen de top te bereiken,'' zegt Goossens, die nog een contract heeft tot medio 2011.
quote:Het contract van Robbert Schilder loopt komende zomer af. De jeugdinternational zit wekelijks op de bank bij Ajax, maar komt nog maar weinig aan spelen toe. Tot nu toe moest hij het doen met twee basisplaatsen en vijf invalbeurten. Schilder wil meer, zo geeft hij aan tegenover Het Parool.
''Ik ga binnenkort met technisch manager Danny Blind praten,'' zegt Schilder, die onder Van Basten vooral speelt als linkervleugelverdediger. ''Ik zit elke week bij de selectie, maar wil graag meer spelen.''
Mocht Ajax Schilder een nieuw contract aanbieden, weet Schilder nog niet of hij er op in gaat. ''Pas als ik weet wat het voorstel van Ajax is, kan ik zeggen wat ik ervan vind.''
Ik geloof dus geen ruk meer van wat Blind zei over geen nieuwe aankopen (hoog uit een investering van max 5 miljoen).quote:Voor Ajax was de loting van de groepsfase in de UEFA Cup allesbehalve lucratief. Dat zegt financieel directeur Jeroen Slop in Ajax Life. Ajax speelde in het Europees toernooi thuis tegen Zilina en Slavia Praag, terwijl de Amsterdammers in het buitenland speelden tegen Aston Villa en Hamburger SV.
Slop had dat liever andersom gezien. ''De grootste deceptie was de loting,'' aldus Slop, die al weer tien jaar in de directie van Ajax zit. ''We droomden van thuiswedstrijden tegen Aston Villa en HSV. Dan hadden we de mensen wat te bieden, zat het stadion vol. En Zilina en Praag zijn goedkopere steden om naar te reizen. Het werd juist andersom. Tegen Zilina was het halve stadion leeg. Dit programma was een klap voor de loting.''
Ook de uitschakeling in het KNVB Beker-toernooi komt de begroting niet ten goede. ''Dat we vroeg zijn uitgeschakeld in het bekertoernooi is natuurlijk niet goed. We moeten afwachten wat we op transfergebied gaan doen, en hoe ver we komen in het UEFA Cuptoernooi. Hoe verder we komen, hoe meer we verdienen. Dat is wel positief, maar een UEFA Cupjaar is geen Champions League-jaar,'' sluit Slop af.
Sno is naar mijn mening een echte Van-Geel-aankoop.quote:Evander Sno zit vrijdagavond weer op de bank bij Ajax tijdens het competitieduel tegen NAC Breda. Vorige week tegen Volendam zat Sno niet bij de selectie van trainer Marco van Basten. Dat verbaasde de middenvelder, zo geeft hij aan tegenover RTV Noord-Holland.
De keuze van Van Basten is voor Sno nog steeds een raadsel. ''Ik heb een gesprek met de trainer gehad over wat hij met me van plan was,'' aldus Sno, die daarna te horen kreeg dat hij niet bij de selectie zat. ''Ik snapte het niet. Voor mijn gevoel was het een prettig gesprek. Mogelijk heb ik iets gezegd wat bij hem in het verkeerde keelgat is geschoten.''
Door het ontbreken van Sno was er tegen Volendam plaats voor debutant Daley Blind. ''Dat is natuurlijk mooi voor zo'n jongen,'' vindt Sno. ''Maar voor mij is het balen.''
Sno hoopt dat hij tegen NAC weer mag spelen. Het liefst op het middenveld. ''Daar speel ik het liefst, dat is mijn positie,'' aldus de jeugdinternational.
1 wedstrijd lijkt me wat magertjes voor een belangrijke "versterking" in de verdediging die we nodig hadden aan t begin van het seizoen en nu helaas nog steeds nodig hebben.quote:Op zaterdag 13 december 2008 10:12 schreef Dvm86 het volgende:
Nee, ik heb Oleguer geen goede wedstrijden zien spelen, wel degelijke zoals tegen Groningen, maar zo slecht als gisteren heb ik hem nog niet zien spelen.
bron: www.vi.nlquote:Nieuw premiestelsel moet Ajacieden meer motiveren
13/12/2008 11:11
Marco van Basten heeft de winstpremies per wedstrijd afgeschaft en vervangen door een kampioensbonus van maximaal driehonderdduizend euro, meldt De Telegraaf.
Spelers die na de komst van Van Basten werden gehaald of hun contract verlengden, incasseren geen premie meer per punt, zoals voorheen gebruikelijk was.
Van Basten vindt namelijk dat sommige wedstrijden gewonnen moeten worden en dat daar geen beloning tegenover hoeft te staan in de vorm van een winstpremie.
hoi spuit 11.quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:37 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
bron: www.vi.nl
Ik ben wel voor eigenlijk. Alleen premie als de schaal wordt gepakt, daar gaat het ten slotte om. Van Volendam winnen zouden ze sowieso al moeten doen.
AFC AJAX topic #1139: En de eerste goal van Cvitanichquote:Op zaterdag 13 december 2008 12:02 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Al lang gepost? 't artikel is nog geen uur oud.
En: wat vind je d'r zelf van?quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
AFC AJAX topic #1139: En de eerste goal van Cvitanich
quote:Delorge niet naar Griekenland
Amsterdam, 12 dec 2008
Laurent Delorge vertrekt deze winter niet naar Panthrakikos. De middenvelder heeft twee weken geleden wel gesprekken gevoerd met de Griekse club, maar besloot de overstap niet te maken.
Delorge maakt momenteel geen deel meer uit van de A-selectie van Ajax. De Belg traint en speelt met Jong Ajax. Donderdagavond speelde hij met het Beloftenteam met 3-3 gelijk tegen Jong Vitesse.
quote:Chelsea: Geen aanbieding PSV ontvangen
Chelsea ontkent dat PSV zich donderdag heeft gemeld voor een terugkeer van Alex. Directeur Jan Reker gaf onlangs aan dat hij in Londen een poging had gewaagd voor de Braziliaan.
"Niemand bij de club is formeel benaderd voor een transfer van Alex", zegt assistent-coach Ray Wilkins tegen Sky Sports. "Maar voor de duidelijkheid: onze spelers zijn niet voor een vriendenprijsje te koop. Clubs met belangstelling zullen met veel geld over de brug moeten komen."
Voor Alex zou behalve van PSV ook belangstelling zijn van AC Milan en Sevilla. De Braziliaan zelf zou een transfer wel zien zitten. "Daar weet ik niks van. Ik heb er niet met hem over gesproken", zegt Wilkins.
Que, overigens zou Goossens uitlenen aan bijvoorbeeld Heracles geen slecht idee zijnquote:Op zaterdag 13 december 2008 11:46 schreef StarGazer het volgende:
Goossens weg? Die gast doet het toch prima?
Hier word ik niet vrolijk van, ga maar lekker naar Arsenalquote:Racing Santander gaat ervan uit dat Eljero Elia of naar Ajax of naar Arsenal vertrekt. Een delegatie van de Spaanse club zat afgelopen dinsdag met het management van de aanvaller van FC Twente om de tafel. Zowel Elia als zijn belangenbehartiger zijn zeer te spreken over de aanbieding van de Cantabriërs, maar hebben ook aangegeven dat er clubs met meer prestige in de markt zijn, onder andere Ajax en Arsenal. (AS)
Viel allemaal wel mee hoor. Er hingen ineens drie keer zoveel boxen op het vak. Kon amper praten met de mensen om me heen, maargoed. Verder was De Goesj vooral druk om te zorgen dat er geen ruzie kwam want er werd weer eens met bier gegooid. Richting Zuid 1 ofzo, geloof ik.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:40 schreef Silenus het volgende:
De Goesj had trouwens in de eerste helft wel z'n nieuwe megafoon op standje 10 staan zeg, jezus mina.Het hele stadion kon 'm horen.
En natuurlijk mooi van Zuid, het 'wij willuhhh tietuh zien'!
Achja, 3-0, prima. Rest van het weekend vrij, heerlijk.
Prima actie natuurlijk. Werken voor je geld en niet incasseren na een 1-1 tegen Volendam-thuis.quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:37 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
bron: www.vi.nl
Ik ben wel voor eigenlijk. Alleen premie als de schaal wordt gepakt, daar gaat het ten slotte om. Van Volendam winnen zouden ze sowieso al moeten doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |