Best wel.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:58 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Uit de '70 is dat oud?
Snap ik ook niet.quote:
Faal.quote:
Wat dan? De benzineprijzen zijn te hoog?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:57 schreef gers het volgende:
TOP TIP
Tanken op donderdag in Oss gaat hem niet worden
The Beach Boysquote:Op donderdag 11 december 2008 23:01 schreef Broekpaling het volgende:
Good, good, good, good vibrations whaaaaaaaaaa!
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:01 schreef Broekpaling het volgende:
Good, good, good, good vibrations whaaaaaaaaaa!
Pomp was al dicht. Geen koopavond.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:01 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wat dan? De benzineprijzen zijn te hoog?
Ik vind het een beetje sneu voor die gast die serieus isquote:
Dat is zo grappig daar.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Franske?![]()
![]()
Daar zitten wij wel eens
Hij pm me nog steedsquote:Op donderdag 11 december 2008 23:02 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje sneu voor die gast die serieus isDe enige in dat hele topic
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mwah, je bent niet echt een toevoeging voor KLB-SC. Dus als je weggaat, zouden we het niet echt erg vinden.
Mjah ieder zo zijn dingquote:Op donderdag 11 december 2008 23:02 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje sneu voor die gast die serieus isDe enige in dat hele topic
KANSASquote:Op donderdag 11 december 2008 23:03 schreef Broekpaling het volgende:
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more
Once I rose above the noise and confusion
Just to get a glimpse beyond this illusion
I was soaring ever higher
But I flew too high
Sweet Child in time pwnd dat nummer.quote:
Sowieso Metalquote:
Wtf is dat voor gayrollenspel wat jullie doen? Met handdoekjes achter elkaar aan rennen?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:02 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat is zo grappig daar.
Vooral als ze sluiten en je blijft staan, laatst nog met 2 vrienden over daaro. Gingen ze met natte handdoeken achter ons aan rennen enzo, heel die security (2 man). En toen kregen we er ook 1 om terug te doen zeg maar
Heb me ziek gelachen.
Huil jij als je een nagel breekt?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Sowieso Metal
Haarballen muziek.
Supergrappigquote:Op donderdag 11 december 2008 23:04 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wtf is dat voor gayrollenspel wat jullie doen? Met handdoekjes achter elkaar aan rennen?
Is hij net zo beroerd als zijn twee voorgangers ?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:04 schreef Hoogstaande het volgende:
The Mummy: Tomb of the Dragon emperor
![]()
Voor degene die zin heeft in een falende film, kijk die
Huilen nee? Maar van binnen sterf ik dan wel weer een beetje af.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:05 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Huil jij als je een nagel breekt?
Die zing ik altijd met mijn vader in de auto.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sweet Child in time pwnd dat nummer.
Ja, is het zo erg?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:04 schreef Hoogstaande het volgende:
The Mummy: Tomb of the Dragon emperor
![]()
Voor degene die zin heeft in een falende film, kijk die
Dude..quote:Op donderdag 11 december 2008 23:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Supergrappig
Gewoon elkaar zo hard mogelijk slaan
Sweetquote:Op donderdag 11 december 2008 23:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sweet Child in time pwnd dat nummer.
Ahjoh, over paar jaartjes gaat ie naar Meester Argos.quote:
Die luisterden naar de Backstreet Boys?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:06 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Gelukkig hebben mijn ouders een goede muzieksmaak zeg.
Iedereen die niet naar metal luistert is een mietje?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:05 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Huil jij als je een nagel breekt?
Wat voor muziek als ik vragen mag ?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:06 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Gelukkig hebben mijn ouders een goede muzieksmaak zeg.
Ik ook. 3!quote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ahjoh, over paar jaartjes gaat ie naar Meester Argos.
Ja, jij ook.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:07 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Iedereen die niet naar metal luistert is een mietje?
Deep Purple, Van Halen, Blondie, The Beatles, The Who etc etc etcquote:Op donderdag 11 december 2008 23:07 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wat voor muziek als ik vragen mag ?
Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:08 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Deep Purple, Van Halen, Blondie, The Beatles, The Who etc etc etc
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:08 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:08 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Oke ik lieg.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik ben een groot fan van Slayer en Metallica hoor!
WOW BAAS!quote:Op donderdag 11 december 2008 23:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik ben een groot fan van Slayer en Metallica hoor!
quote:
Ik schrok alquote:
1 was best okee, twee had ergens nog leuke stukjes, maar dit is gewoon huilen met de pet op.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:05 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Is hij net zo beroerd als zijn twee voorgangers ?
woei!quote:Op donderdag 11 december 2008 23:11 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Iedereen die wil mag mijn rechterschouder aanraken.
Dat lijkt mij geen goed ideequote:Op donderdag 11 december 2008 23:11 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Jij hebt voor elk lichaamsdeel wel een fetisj.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:12 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat lijkt mij geen goed idee![]()
* Noorsbloed mompelt iets over een schouder fetish
Ik ben wél een groot liefhebber van de Dire Straits en Led Zeppelin.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik schrok al![]()
Mijn hele beeld van jou storte in
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:11 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat vinden jullie van Roger Miller - King of the Road?
Best jammerquote:Op donderdag 11 december 2008 23:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
1 was best okee, twee had ergens nog leuke stukjes, maar dit is gewoon huilen met de pet op.
Mooi ook dat ze voor de rol van de vrouw van Rick volgens mij drie verschillende actrices hebben gebruikt in drie films
Deze film verdient nul rotsteentjes op wiens beeldscherm dan ook
Ik heb mn punt wel gemaakt denk ikquote:Op donderdag 11 december 2008 23:13 schreef Hoogstaande het volgende:
Hahaha bij elke scéne moet ik lachen van sadness
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:11 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Leuthquote:
Bofkont!quote:Op donderdag 11 december 2008 23:12 schreef BigKahuna het volgende:
Mijn pappa luistert:
AC/DC, Van Halen, Deep Purple, Led Zeppelin, Genesis, Golden Earring, etc. etc.
Mijn mama luistert:
Stevie Wonder, Ray Charles, Marvin Gaye, Otis Redding, UB40, Simply Red, Sam Cooke, Aretha Franklin, etc. etc.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is dan wel weer baas !quote:Op donderdag 11 december 2008 23:13 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik ben wél een groot liefhebber van de Dire Straits en Led Zeppelin.
Ik ben muzikaal dan ook zeer ontwikkeld en gezegend met een ontzettend brede smaak.quote:
1 vond ik wel leuk ja. Trouwens, in de eerste 2 delen werd de vrouw van Rick door Rachel Weisz (quote:Op donderdag 11 december 2008 23:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
1 was best okee, twee had ergens nog leuke stukjes, maar dit is gewoon huilen met de pet op.
Mooi ook dat ze voor de rol van de vrouw van Rick volgens mij drie verschillende actrices hebben gebruikt in drie films
Deze film verdient nul rotsteentjes op wiens beeldscherm dan ook
Dit dus.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:16 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik kan geen top 5 opstellen. Vind teveel muziek leuk
Ga maar gewoon weg.quote:
Dit vind ik dus kut.quote:
quote:
Ik zou al moeite hebben met een random top 10.quote:
quote:
quote:
En deze?quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zou al moeite hebben met een random top 10.
Rachel Weisz is iddquote:Op donderdag 11 december 2008 23:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
1 vond ik wel leuk ja. Trouwens, in de eerste 2 delen werd de vrouw van Rick door Rachel Weisz () gespeeld, in deel 3 inderdaad niet. In deel 2 zag Rachel er gewoon heel anders uit, niet meer als zo'n tutje. Nu word die rol door Maria Bello gespeeld en dat is eigenlijk al 1 reden dat ik de film al niet wil zien
\quote:Op donderdag 11 december 2008 23:20 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga zo naar boven en dan een laptop pakken en verder fokken.
Oké?
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:20 schreef Jenglejack het volgende:
Godverdomme kerst diner op me wer kgehad
ben zo bezopen als een kanker kat in een penis.
Ga nou maar.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:20 schreef sezten het volgende:
[..]
En deze?
Die is wat beter van Papa Roach, maar nog wel zelfde genre.
Ach, ik vind het cuwl
Anders worden papa en mama boos.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
\
doe jij dat ook altijd, ik ook
Ga maar lekker slapen dan stoere jongen.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:20 schreef Jenglejack het volgende:
Godverdomme kerst diner op me wer kgehad
ben zo bezopen als een kanker kat in een penis.
Dat is het niet?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ga nou maar.
Met je gametracks crap.
Welke van de 20?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:23 schreef NoelGallagher het volgende:
die newbie is niet tof, moet weg
Ik ben het dit schatje eens.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ga nou maar.
Met je gametracks crap.
Ga toch maar weg.quote:
WJNMK!quote:
Wat een populariteitquote:
Ik mag jou ook niet stinkolifant, je probeert je teveel op te dringen.quote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:25 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Ik mag jou ook niet stinkolifant, je probeert je teveel op te dringen.
Maar dit zijn alleen maar dronken woorden, dus als ik je kwets mag je de kanker krijgen.
BK je hebt groot gelijk, maar om even terug te haken op dat metal conflict.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:25 schreef BigKahuna het volgende:
Verder vind ik dat metalliefhebbers vaak wat arrogant zijn over hun smaak. Alles afkraken dat geen metal is bijvoorbeeld. Terwijl metal juist vaak bijzonder simpel in elkaar zit.
Dit wilde ik even kwijt.
[..]
Maar dit zijn alleen maar dronken woorden, dus als ik je kwets mag je de kanker krijgen.
[..]
Uhh.. geen ideequote:Op donderdag 11 december 2008 23:27 schreef BigKahuna het volgende:
Sevilla is wel écht een grafkankerclub trouwens. Waarom ben je diehard Sevilla fan eigenlijk als ik vragen mag?
Ik ben blij dat je mijn gekanker jegens jou kan waarderen.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:27 schreef sezten het volgende:
[..]
Mensen worden dronken toch meestal eerlijker over alles
Maar waarom in godsnaam helemaal in het uiterste zuiden van Spanjequote:Op donderdag 11 december 2008 23:29 schreef sezten het volgende:
[..]
Uhh.. geen ideeLiefde op het eerste gezicht
Zo tof, lekker mee bleren.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:05 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Die zing ik altijd met mijn vader in de auto.
Eigenwaarde? Meer de waarde van de mening van anderen over mij, 0,1.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:29 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je mijn gekanker jegens jou kan waarderen.
Laat zien hoe laag je eigenwaarde zit. Lager dan nederland op zeeniveau.
Lekker warmquote:Op donderdag 11 december 2008 23:30 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Maar waarom in godsnaam helemaal in het uiterste zuiden van Spanje?
Emo..quote:Op donderdag 11 december 2008 23:30 schreef sezten het volgende:
[..]
Eigenwaarde? Meer de waarde van de mening van anderen over mij, 0,1.
haha jij bent zeker blind dan.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:29 schreef sezten het volgende:
[..]
Uhh.. geen ideeLiefde op het eerste gezicht
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:31 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
haha jij bent zeker blind dan.
quote:
quote:
Slechtziendquote:Op donderdag 11 december 2008 23:31 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
haha jij bent zeker blind dan.
yessssquote:Op donderdag 11 december 2008 23:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
JA!!!11
Ik ben er ook weer trouwens.
Valt mee, qua simpelheid. Ligt aan de band.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:25 schreef BigKahuna het volgende:
Verder vind ik dat metalliefhebbers vaak wat arrogant zijn over hun smaak. Alles afkraken dat geen metal is bijvoorbeeld. Terwijl metal juist vaak bijzonder simpel in elkaar zit.
Dit wilde ik even kwijt.
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:34 schreef NoelGallagher het volgende:
setzen, ik zal het even netjes zeggen namens iedereen.
OPDONDEREN, GA GODVER LEKKER NAAR ONZ.
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:34 schreef NoelGallagher het volgende:
setzen, ik zal het even netjes zeggen namens iedereen.
OPDONDEREN, GA GODVER LEKKER NAAR ONZ.
Inderdaad, maar dat is met alles. En toch zijn het 9 van de 10 keer metalfans die zeggen: "Hahaha hiphop, een beetje praten op een muziekje dat 3 minuten hetzelfde isquote:Op donderdag 11 december 2008 23:33 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Valt mee, qua simpelheid. Ligt aan de band.![]()
Lame.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ben weer weg trouwens. Gezellig met mama op de bank naar trauma team kijken.
Doeiiiiiii.
Dat zijn weer die mensen met een bord voor hun kop.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:36 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dat is met alles. En toch zijn het 9 van de 10 keer metalfans die zeggen: "Hahaha hiphop, een beetje praten op een muziekje dat 3 minuten hetzelfde is![]()
of "Hahaha R&B hijgnegers op een beat die 3 minuten hetzelfde is
![]()
" of "Hahaha dance een beetje computerbliepjes hahah
![]()
"
!
Terwijl Metal gewoon 3 min lang haarballen ophoesten terwijl je een epileptische aanval krijgt terwijl je gitaar ofzo speelt.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:36 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dat is met alles. En toch zijn het 9 van de 10 keer metalfans die zeggen: "Hahaha hiphop, een beetje praten op een muziekje dat 3 minuten hetzelfde is![]()
of "Hahaha R&B hijgnegers op een beat die 3 minuten hetzelfde is
![]()
" of "Hahaha dance een beetje computerbliepjes hahah
![]()
"
!
Amy Winehousequote:Op donderdag 11 december 2008 23:39 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dat zijn weer die mensen met een bord voor hun kop.![]()
Ik luister net zo makkelijk naar Dimmu Borgir als naar Amy Winehouse.
Je denkt toch niet serieus dat ik dat ga zeggen?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:38 schreef NoelGallagher het volgende:
pk, welke straat woon je in helmond?
pmquote:Op donderdag 11 december 2008 23:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je denkt toch niet serieus dat ik dat ga zeggen?
Probeer jij Herman Lee maar eens na te doenquote:Op donderdag 11 december 2008 23:41 schreef BigKahuna het volgende:
Verder is er vrij veel metal (ik noem Dragonforce) die inderdaad erg simpel is. Drums met dubbele bass, tekstje over draken en elfjes, 1 simpele powerchord op verschillende fretten spelen, het hele nummer door.
Als ik ooit de solo van Through the Fire and the Flames kan spelen. Boh boh boh.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:41 schreef BigKahuna het volgende:
Verder is er vrij veel metal (ik noem Dragonforce) die inderdaad erg simpel is. Drums met dubbele bass, tekstje over draken en elfjes, 1 simpele powerchord op verschillende fretten spelen, het hele nummer door.
Nee ook al ben je dement, welkom ben je hier niet.quote:
Erm, je vergeet dat het merendeel van alle liedjes in tha whole wide world gebaseerd is op simpele akkoorden. Bij metal wordt het alleen harder gebracht.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:41 schreef BigKahuna het volgende:
En dan?quote:
Als ik Dagobert Duck was had ik nu een knop ingedrukt waardoor er een luik in de grond opengaat waar jij dan in zal vallen glijend door een koker naar beneden naar buiten toe vallend in een paar berenklemmen en andere attributen.quote:
Haar muziek.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Amy Winehouse![]()
Zulks een tof wijf.
quote:
Die heb je van mijquote:
Hij heet Herman Li. En het feit dat hij jarenlang levenloos op zn kamertje heeft geoefend op snelle arpeggio's vind ik nou niet echt superfantastischgeweldg. Ik vind Mark Knopfler-achtig gitaarspel zoveel beter. Het gaat om het gevoel, de emotie, niet om de snelheid.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Probeer jij Herman Lee maar eens na te doen![]()
Iedereen kan een simpele beat maken met een lame tekst.
Haar actiesquote:Op donderdag 11 december 2008 23:44 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Haar muziek.![]()
Haar drugsproblemen.![]()
het jaar is oudquote:
Kloptquote:
Dat ze zo met haar handen hoog achter haar hoofd stond voor een minuut of wat, en daarna snel wat van haar hand snoof?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Haar acties
Toen ze die dinges sloeg in het publiek ergens. Zo funny. Of dat optreden in die zaal ben de naam vergeten en heb geen zin om te googlen, ff wat drugs uit haar kapsel halen
Dan wacht je me op en sla je me in elkaar enzoquote:Op donderdag 11 december 2008 23:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dan weet ik het.
Waar vlakbij dan
Jaquote:Op donderdag 11 december 2008 23:48 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dat ze zo met haar handen hoog achter haar hoofd stond voor een minuut of wat, en daarna snel wat van haar hand snoof?
Nee die vind ik niet zo. Ik hou niet zo van James Morrison.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:47 schreef Paaskonijn het volgende:
BK:
Nu deze trouwens die ik wat leuker vind.
Ff zoeken.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Ik kan echt net niet op die naam komen
Ik ook niet echt, 2 liedjes ofzo. Netzoals jou.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:49 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nee die vind ik niet zo. Ik hou niet zo van James Morrison.
quote:
quote:
Herman Li en Mark Knopfler.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:46 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Die heb je van mij![]()
![]()
![]()
+
[..]
Hij heet Herman Li. En het feit dat hij jarenlang levenloos op zn kamertje heeft geoefend op snelle arpeggio's vind ik nou niet echt superfantastischgeweldg. Ik vind Mark Knopfler-achtig gitaarspel zoveel beter. Het gaat om het gevoel, de emotie, niet om de snelheid.
mayonaise zonder suiker is beterquote:Op donderdag 11 december 2008 23:47 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Trouwens vind ik dat je je muzieksmaak niet hoeft te onderbouwen met argumenten als de simpelheid.
Dat is net zoiets als iemand overtuigen dat ketchup beter is dan mayonaise.![]()
Kwestie van smaak.
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:51 schreef Paaskonijn het volgende:
Ja lieve kijkbuiskindertjes ik heb BK op msn.
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:51 schreef MiVer het volgende:
[..]
mayonaise zonder suiker is beter
tomatenpuree daarom ook beter dan ketchup
op patat hoort mayonaise 80%
jawel
de tong is universeler dan muziek
Daar kan ik me in vinden, als je maar wel duidelijk maakt dat Mark Knopfler's afdeling te vergelijken is met Albert Einstein, terwijl die van Herman Li meer te vergelijken is met Adje.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Herman Li en Mark Knopfler.Naders noem je 2 totaal verschillende stijlen. Herman is goed in zijn muziek afdeling en Mark in de zijne.
Ik hedde Noorsbloed.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:54 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
De enige fok-vrouw die ik op msn heb is Fas.
Dat is dan weer kansloos gezever. Allebei is het tof. Dat eeuwige gekanker hier op alles wat los en vast zit.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:55 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Daar kan ik me in vinden, als je maar wel duidelijk maakt dat Mark Knopfler's afdeling te vergelijken is met Albert Einstein, terwijl die van Herman Li meer te vergelijken is met Adje.
Ze zijn beiden goed in wat ze doen
Ik niet. Zit aan mijn bureau vogels te spotten omdat ik ook naar buiten kijk [insert gniffel]quote:
HOAXquote:Op donderdag 11 december 2008 23:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik niet. Zit aan mijn bureau vogels te spotten omdat ik ook naar buiten kijk [insert gniffel]
Van bijna alle fokkers die ik op msn heb heb ik ook het mobiele nummer.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik hedde Noorsbloed.
Maar heb ook zijn nummer en het nummer van Fascination.
quote:
Uilen...vleermuizen..?quote:
sms-en is alleen te doenquote:Op donderdag 11 december 2008 23:58 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Van bijna alle fokkers die ik op msn heb heb ik ook het mobiele nummer.
wtf ik dacht echt dat je gewoon Nederlands wasquote:Op donderdag 11 december 2008 23:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik hedde Noorsbloed.
Maar heb ook zijn nummer en het nummer van Fascination.
Vleermuizen zijn toch geen vogels, gekkiequote:
Doe je er ook wat mee?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:58 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Van bijna alle fokkers die ik op msn heb heb ik ook het mobiele nummer.
Ja dat joch is echt een baasquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Eigenlijk vind ik hem best leuk, dat nummer![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Eigenlijk vind ik hem best leuk, dat nummer![]()
![]()
Zo af un toe wol ick nog wel eans un bietje boers proaten.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
wtf ik dacht echt dat je gewoon Nederlands was
Ik ook 2.quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vleermuizen zijn toch geen vogels, gekkie
Wie dan.. ?quote:
BK en jordyquote:
wtf, je smste opeens 3x per maand?quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:02 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dankzij fok smste ik ineens 3x zo veel.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:02 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dankzij fok smste ik ineens 3x zo veel.
10 euro per week.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
wtf, je smste opeens 3x per maand?
Ik kan niks terug smsen, ik ben aan het bezuiningen op beltegoed.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Pm je nummer, stuur ik je een sms.
quote:
Dunno.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heeft daarom die ene Franse club je voorkeur?
Wat let je?quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:08 schreef NoelGallagher het volgende:
k heb mennus zin om me te fappen
ARMEN, HAHAHA SNAP JE HEM?! ZONDER ARMEN KAN JE NIET FAPPEN WHEHEHEHHE!!!!!!!!!11111quote:
Dat word dus een footjob.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
ARMEN, HAHAHA SNAP JE HEM?! ZONDER ARMEN KAN JE NIET FAPPEN WHEHEHEHHE!!!!!!!!!11111
de jeuk, de eiwitten, de kiekeboe, daar is het, jawel....quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:08 schreef NoelGallagher het volgende:
k heb mennus zin om me te fappen
quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:09 schreef MiVer het volgende:
[..]
de jeuk, de eiwitten, de kiekeboe, daar is het, jawel....
Allemaal van die mensen die zo hard proberen grappig te zijnquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:09 schreef Broekpaling het volgende:
Band zonder Banaan.
Kutschurft.
Heideroosjes.
Mooi wark.
etc.
Zo droog allemaal.
t is ook mennus grappigquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:12 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Allemaal van die mensen die zo hard proberen grappig te zijn.
dagdag heeft meer spelfoutenquote:
dank je voor onderscheidquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
dagdag heeft meer spelfouten
De meeste kutjes zijn krap.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:15 schreef MiVer het volgende:
[..]
dank je voor onderscheid
ga zorgvuldig te werk
luistert ook nauw
de ruimte is krap
hee iemand heeft je steen opgetildquote:
Where do they all come from?quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:19 schreef Paaskonijn het volgende:
IIIIIIIII LOOK AT ALL THE LONELY PEOPLE!!!11![]()
Vanuit je kelderraamje?quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Afgelopen paar dagen een paar meiden gezien. BOH
Baas.quote:
Welke?quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:16 schreef McFearless het volgende:
[..]
Mwah, ging wel. Als je bezopen of stoned ben is ie wel onwijs gaaf, denk ik.
gezienquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Afgelopen paar dagen een paar meiden gezien. BOH
*kruipt uit zijn hoekje.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:19 schreef Paaskonijn het volgende:
IIIIIIIII LOOK AT ALL THE LONELY PEOPLE!!!11![]()
quote:
Ja baas.quote:
*duwtterug*quote:
quote:
Negatieve verbazing?quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:23 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
je weet me keer op keer weer negatief te verbazen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |