Best wel.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:58 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Uit de '70 is dat oud?
Snap ik ook niet.quote:
Faal.quote:
Wat dan? De benzineprijzen zijn te hoog?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:57 schreef gers het volgende:
TOP TIP
Tanken op donderdag in Oss gaat hem niet worden
The Beach Boysquote:Op donderdag 11 december 2008 23:01 schreef Broekpaling het volgende:
Good, good, good, good vibrations whaaaaaaaaaa!
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:01 schreef Broekpaling het volgende:
Good, good, good, good vibrations whaaaaaaaaaa!
Pomp was al dicht. Geen koopavond.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:01 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wat dan? De benzineprijzen zijn te hoog?
Ik vind het een beetje sneu voor die gast die serieus isquote:
Dat is zo grappig daar.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Franske?![]()
![]()
Daar zitten wij wel eens
Hij pm me nog steedsquote:Op donderdag 11 december 2008 23:02 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje sneu voor die gast die serieus isDe enige in dat hele topic
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mwah, je bent niet echt een toevoeging voor KLB-SC. Dus als je weggaat, zouden we het niet echt erg vinden.
Mjah ieder zo zijn dingquote:Op donderdag 11 december 2008 23:02 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje sneu voor die gast die serieus isDe enige in dat hele topic
KANSASquote:Op donderdag 11 december 2008 23:03 schreef Broekpaling het volgende:
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more
Once I rose above the noise and confusion
Just to get a glimpse beyond this illusion
I was soaring ever higher
But I flew too high
Sweet Child in time pwnd dat nummer.quote:
Sowieso Metalquote:
Wtf is dat voor gayrollenspel wat jullie doen? Met handdoekjes achter elkaar aan rennen?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:02 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat is zo grappig daar.
Vooral als ze sluiten en je blijft staan, laatst nog met 2 vrienden over daaro. Gingen ze met natte handdoeken achter ons aan rennen enzo, heel die security (2 man). En toen kregen we er ook 1 om terug te doen zeg maar
Heb me ziek gelachen.
Huil jij als je een nagel breekt?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Sowieso Metal
Haarballen muziek.
Supergrappigquote:Op donderdag 11 december 2008 23:04 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wtf is dat voor gayrollenspel wat jullie doen? Met handdoekjes achter elkaar aan rennen?
Is hij net zo beroerd als zijn twee voorgangers ?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:04 schreef Hoogstaande het volgende:
The Mummy: Tomb of the Dragon emperor
![]()
Voor degene die zin heeft in een falende film, kijk die
Huilen nee? Maar van binnen sterf ik dan wel weer een beetje af.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:05 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Huil jij als je een nagel breekt?
Die zing ik altijd met mijn vader in de auto.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sweet Child in time pwnd dat nummer.
Ja, is het zo erg?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:04 schreef Hoogstaande het volgende:
The Mummy: Tomb of the Dragon emperor
![]()
Voor degene die zin heeft in een falende film, kijk die
Dude..quote:Op donderdag 11 december 2008 23:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Supergrappig
Gewoon elkaar zo hard mogelijk slaan
Sweetquote:Op donderdag 11 december 2008 23:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sweet Child in time pwnd dat nummer.
Ahjoh, over paar jaartjes gaat ie naar Meester Argos.quote:
Die luisterden naar de Backstreet Boys?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:06 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Gelukkig hebben mijn ouders een goede muzieksmaak zeg.
Iedereen die niet naar metal luistert is een mietje?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:05 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Huil jij als je een nagel breekt?
Wat voor muziek als ik vragen mag ?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:06 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Gelukkig hebben mijn ouders een goede muzieksmaak zeg.
Ik ook. 3!quote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ahjoh, over paar jaartjes gaat ie naar Meester Argos.
Ja, jij ook.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:07 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Iedereen die niet naar metal luistert is een mietje?
Deep Purple, Van Halen, Blondie, The Beatles, The Who etc etc etcquote:Op donderdag 11 december 2008 23:07 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wat voor muziek als ik vragen mag ?
Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:08 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Deep Purple, Van Halen, Blondie, The Beatles, The Who etc etc etc
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:08 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:08 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Oke ik lieg.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik ben een groot fan van Slayer en Metallica hoor!
WOW BAAS!quote:Op donderdag 11 december 2008 23:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik ben een groot fan van Slayer en Metallica hoor!
quote:
Ik schrok alquote:
1 was best okee, twee had ergens nog leuke stukjes, maar dit is gewoon huilen met de pet op.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:05 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Is hij net zo beroerd als zijn twee voorgangers ?
woei!quote:Op donderdag 11 december 2008 23:11 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Iedereen die wil mag mijn rechterschouder aanraken.
Dat lijkt mij geen goed ideequote:Op donderdag 11 december 2008 23:11 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Jij hebt voor elk lichaamsdeel wel een fetisj.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:12 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat lijkt mij geen goed idee![]()
* Noorsbloed mompelt iets over een schouder fetish
Ik ben wél een groot liefhebber van de Dire Straits en Led Zeppelin.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik schrok al![]()
Mijn hele beeld van jou storte in
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:11 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat vinden jullie van Roger Miller - King of the Road?
Best jammerquote:Op donderdag 11 december 2008 23:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
1 was best okee, twee had ergens nog leuke stukjes, maar dit is gewoon huilen met de pet op.
Mooi ook dat ze voor de rol van de vrouw van Rick volgens mij drie verschillende actrices hebben gebruikt in drie films
Deze film verdient nul rotsteentjes op wiens beeldscherm dan ook
Ik heb mn punt wel gemaakt denk ikquote:Op donderdag 11 december 2008 23:13 schreef Hoogstaande het volgende:
Hahaha bij elke scéne moet ik lachen van sadness
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:11 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Leuthquote:
Bofkont!quote:Op donderdag 11 december 2008 23:12 schreef BigKahuna het volgende:
Mijn pappa luistert:
AC/DC, Van Halen, Deep Purple, Led Zeppelin, Genesis, Golden Earring, etc. etc.
Mijn mama luistert:
Stevie Wonder, Ray Charles, Marvin Gaye, Otis Redding, UB40, Simply Red, Sam Cooke, Aretha Franklin, etc. etc.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is dan wel weer baas !quote:Op donderdag 11 december 2008 23:13 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik ben wél een groot liefhebber van de Dire Straits en Led Zeppelin.
Ik ben muzikaal dan ook zeer ontwikkeld en gezegend met een ontzettend brede smaak.quote:
1 vond ik wel leuk ja. Trouwens, in de eerste 2 delen werd de vrouw van Rick door Rachel Weisz (quote:Op donderdag 11 december 2008 23:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
1 was best okee, twee had ergens nog leuke stukjes, maar dit is gewoon huilen met de pet op.
Mooi ook dat ze voor de rol van de vrouw van Rick volgens mij drie verschillende actrices hebben gebruikt in drie films
Deze film verdient nul rotsteentjes op wiens beeldscherm dan ook
Dit dus.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:16 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik kan geen top 5 opstellen. Vind teveel muziek leuk
Ga maar gewoon weg.quote:
Dit vind ik dus kut.quote:
quote:
Ik zou al moeite hebben met een random top 10.quote:
quote:
quote:
En deze?quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zou al moeite hebben met een random top 10.
Rachel Weisz is iddquote:Op donderdag 11 december 2008 23:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
1 vond ik wel leuk ja. Trouwens, in de eerste 2 delen werd de vrouw van Rick door Rachel Weisz () gespeeld, in deel 3 inderdaad niet. In deel 2 zag Rachel er gewoon heel anders uit, niet meer als zo'n tutje. Nu word die rol door Maria Bello gespeeld en dat is eigenlijk al 1 reden dat ik de film al niet wil zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |