Best wel.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:58 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Uit de '70 is dat oud?
Snap ik ook niet.quote:
Faal.quote:
Wat dan? De benzineprijzen zijn te hoog?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:57 schreef gers het volgende:
TOP TIP
Tanken op donderdag in Oss gaat hem niet worden
The Beach Boysquote:Op donderdag 11 december 2008 23:01 schreef Broekpaling het volgende:
Good, good, good, good vibrations whaaaaaaaaaa!
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:01 schreef Broekpaling het volgende:
Good, good, good, good vibrations whaaaaaaaaaa!
Pomp was al dicht. Geen koopavond.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:01 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wat dan? De benzineprijzen zijn te hoog?
Ik vind het een beetje sneu voor die gast die serieus isquote:
Dat is zo grappig daar.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Franske?![]()
![]()
Daar zitten wij wel eens
Hij pm me nog steedsquote:Op donderdag 11 december 2008 23:02 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje sneu voor die gast die serieus isDe enige in dat hele topic
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mwah, je bent niet echt een toevoeging voor KLB-SC. Dus als je weggaat, zouden we het niet echt erg vinden.
Mjah ieder zo zijn dingquote:Op donderdag 11 december 2008 23:02 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje sneu voor die gast die serieus isDe enige in dat hele topic
KANSASquote:Op donderdag 11 december 2008 23:03 schreef Broekpaling het volgende:
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more
Once I rose above the noise and confusion
Just to get a glimpse beyond this illusion
I was soaring ever higher
But I flew too high
Sweet Child in time pwnd dat nummer.quote:
Sowieso Metalquote:
Wtf is dat voor gayrollenspel wat jullie doen? Met handdoekjes achter elkaar aan rennen?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:02 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat is zo grappig daar.
Vooral als ze sluiten en je blijft staan, laatst nog met 2 vrienden over daaro. Gingen ze met natte handdoeken achter ons aan rennen enzo, heel die security (2 man). En toen kregen we er ook 1 om terug te doen zeg maar
Heb me ziek gelachen.
Huil jij als je een nagel breekt?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Sowieso Metal
Haarballen muziek.
Supergrappigquote:Op donderdag 11 december 2008 23:04 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wtf is dat voor gayrollenspel wat jullie doen? Met handdoekjes achter elkaar aan rennen?
Is hij net zo beroerd als zijn twee voorgangers ?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:04 schreef Hoogstaande het volgende:
The Mummy: Tomb of the Dragon emperor
![]()
Voor degene die zin heeft in een falende film, kijk die
Huilen nee? Maar van binnen sterf ik dan wel weer een beetje af.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:05 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Huil jij als je een nagel breekt?
Die zing ik altijd met mijn vader in de auto.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sweet Child in time pwnd dat nummer.
Ja, is het zo erg?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:04 schreef Hoogstaande het volgende:
The Mummy: Tomb of the Dragon emperor
![]()
Voor degene die zin heeft in een falende film, kijk die
Dude..quote:Op donderdag 11 december 2008 23:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Supergrappig
Gewoon elkaar zo hard mogelijk slaan
Sweetquote:Op donderdag 11 december 2008 23:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sweet Child in time pwnd dat nummer.
Ahjoh, over paar jaartjes gaat ie naar Meester Argos.quote:
Die luisterden naar de Backstreet Boys?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:06 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Gelukkig hebben mijn ouders een goede muzieksmaak zeg.
Iedereen die niet naar metal luistert is een mietje?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:05 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Huil jij als je een nagel breekt?
Wat voor muziek als ik vragen mag ?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:06 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Gelukkig hebben mijn ouders een goede muzieksmaak zeg.
Ik ook. 3!quote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ahjoh, over paar jaartjes gaat ie naar Meester Argos.
Ja, jij ook.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:07 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Iedereen die niet naar metal luistert is een mietje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |