Bedankt voor de mededeling.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:58 schreef kingxatan het volgende:
AJACIED VOOR ALTIJD!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
Ik kan ff geen alcohol meer zien man.quote:
Behalve Nigel de Jongquote:Op donderdag 11 december 2008 17:20 schreef w00h00 het volgende:
Eensch met TT.
En Cruijff dan?quote:
Uiteraard Patrick. Kut, ik kan niets veranderen. Dat moet de persoon doen van wie die site is.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Was net bezig om wat (hele) kleine aanpassingen aan te brengen aan de OP. Dario en Sarpong zijn inmiddels weer fit en Huntelaar staat er ook nog in (). Zou je dat nog kunnen aanpassen Houniet?
Suarez op 9, Miralem vanaf links en Leo vanaf rechts?quote:Op donderdag 11 december 2008 17:18 schreef kevin6188 het volgende:
Als Urby controlerend speelt, zou Leonardo wel kunnen starten hoor. Want als Urby en Lindgren het controlerende blok vormen, lijkt het me dat Enoh niet zal spelen. En dan is er dus wel plek voor Leonardo.
En drie puntenquote:
En Dario?quote:Op donderdag 11 december 2008 17:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Suarez op 9, Miralem vanaf links en Leo vanaf rechts?
Ja gooi Cvitanich maar weer op de bankquote:Op donderdag 11 december 2008 17:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Suarez op 9, Miralem vanaf links en Leo vanaf rechts?
Al deed ie het tegenover zijn wijf. Ik kots op die actie van hem.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:23 schreef Rumille het volgende:
[..]
Cruijf ging niet vreemd tegenover de club, maar tegenover het bestuur.
Voor deze wedstrijd zou ik het wel doen. Hun verdediging (met name het centrale duo nu) heeft namelijk nogal veel moeite met beweeglijke spelers.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja gooi Cvitanich maar weer op de bank
Goed voor zijn vertrouwen.
Eerst een tijd in de stad voor de wedstrijd en dan nog ff wat biertjes in het home, lekker hoor vrijdagquote:Op donderdag 11 december 2008 17:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En drie punten
Dan is mijn weekend weer super begonnen.
Morgen op tijd naar het home. Vrijdagavondwedstrijden zijn zo slecht nog niet
Het centrale duo van NAC speelt niet eens een volledige wedstrijd aangezien Penders nog steeds niet fit is.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Voor deze wedstrijd zou ik het wel doen. Hun verdediging (met name het centrale duo nu) heeft namelijk nogal veel moeite met beweeglijke spelers.
In welk vak zit je?quote:Op donderdag 11 december 2008 17:21 schreef Stofje het volgende:
Maar goed, morgen in de Arena Grolsch drinken en braaf meejuichen als Ajax de 4-0 maakt.
Het centrale duo van nu. Loran en Zwaanswijk dus.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het centrale duo van NAC speelt niet eens een volledige wedstrijd aangezien Penders nog steeds niet fit is.
Inderdaad, laat hem even zijn draai zoeken. Komt zelf wel.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:42 schreef Wooldoor het volgende:
Dario gewoon de eerstkomende 5 wedstrijdn in de basis, hij is zelf ook bewegelijk genoeg en hij gaat heus wel scoren maar hij heeft gewoon de tijd nodig.
quote:Op donderdag 11 december 2008 17:44 schreef _Mike_ het volgende:
Is er niet een kut modje die even de blessures kan updaten?
Misschien wel een verassing in de zin van Blind of Sno, of Silva ipv Oleguer, maar dit lijkt me het waarschijnlijkste idd.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:20 schreef Rumille het volgende:
Goede TT.
Morgen dus:
Vermeer
Van der Wiel - Oleguer - Vertonghen - Vermaelen
Lindgren - Emanuelson
Siem de Jong
Sulejmani - Cvitanich - Suarez
Zie liever Silva op rechts en Van der Wiel in het midden, maar goed.
Teveel Becherovka gedronken?quote:Op donderdag 11 december 2008 17:20 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik kan ff geen alcohol meer zien man.Maar morgen wel weer een goeie reden.
quote:Op donderdag 11 december 2008 18:16 schreef M0NTANA het volgende:
Vrijdagavondwedstrijden zijn super, als we ze winnen.
Ik heb serieus geen idee, dat zie ik morgen wel als ik de kaarten in m'n handen gedrukt krijg. En anders had ik het denk ik ook maar niet verteldquote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 18:37 schreef DurQ het volgende:
'Ajax gaat bod van 13 miljoen uitbrengen op Krkic'
Ajax werd ook vorige zomer al in verband gebracht met een eventuele overgang van Barcelona-talent Bojan Krkic. De 18-jarige Spaanse spits die op de bank zit bij de Catalanen zou eerst mogelijk gehuurd worden.
De Amsterdamse topclub lijkt verder te willen gaan dan alleen huren van de balkunstenaar. De Spaans international staat hoog op het lijstje van Ajax-trainer Marco van Basten als een vervanger voor, de naar Real Madrid verkaste, Klaas-Jan Huntelaar.
Ajax gaat een bedrag van 13 miljoen euro klaarleggen voor een bod in de winterstop, weet tribalfootball.com. In de zomer haalde de record landskampioen ook al Oleguer Presas van de Spaanse grootmacht.
quote:tribalfootball.com
Ik help je wel dan.quote:Op donderdag 11 december 2008 18:40 schreef Loserkid het volgende:
Als Bojan ECHT naar Ajax komt poets ik elke dag na de training zijn schoenen.
quote:Op donderdag 11 december 2008 18:37 schreef DurQ het volgende:
'Ajax gaat bod van 13 miljoen uitbrengen op Krkic'
Ajax werd ook vorige zomer al in verband gebracht met een eventuele overgang van Barcelona-talent Bojan Krkic. De 18-jarige Spaanse spits die op de bank zit bij de Catalanen zou eerst mogelijk gehuurd worden.
De Amsterdamse topclub lijkt verder te willen gaan dan alleen huren van de balkunstenaar. De Spaans international staat hoog op het lijstje van Ajax-trainer Marco van Basten als een vervanger voor, de naar Real Madrid verkaste, Klaas-Jan Huntelaar.
Ajax gaat een bedrag van 13 miljoen euro klaarleggen voor een bod in de winterstop, weet tribalfootball.com. In de zomer haalde de record landskampioen ook al Oleguer Presas van de Spaanse grootmacht.
Nou komt 'ie dus helemaal niet meerquote:Op donderdag 11 december 2008 18:51 schreef koemleit het volgende:
Bojan.
hou toch op joh. die gozer is klasses beter dan huntelaar, die komt echt niet voor de helft van een huntelaar VAN spanje NAAR nederland.
zo wel ga ik nakend staan zwaaien bij zijn aankomst in Nederland.
klasses beter is misschien ook wat overdreven maar wat ik van hem gezien heb vind ik hem zeker beterquote:Op donderdag 11 december 2008 18:53 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Nou komt 'ie dus helemaal niet meer![]()
Overigens vind ik het wel overdreven dat je zegt dat 'ie klasses beter is dan Huntelaar. Hij moet nog maar constant op niveau blijven.
Op gelijke leeftijd is 'ie zeker veelbelovender dan Huntelaar, maar ja helaas krijgt elke speler een terugval. Ik wil ze wel eens tegen elkaar in actie zienquote:Op donderdag 11 december 2008 18:54 schreef koemleit het volgende:
[..]
klasses beter is misschien ook wat overdreven maar wat ik van hem gezien heb vind ik hem zeker beter.
quote:Tegenslag voor Ismaïl Assati
Ook voor Ismaïl Assati is er een teleurstelling. "Ismaïl heeft na de wedstrijd van Jong Ajax maandag wat reactie gehad in zijn knie", vertelde Marco van basten vanmiddag tijdens een persconferentie in opmaat naar het competitietreffen met NAC Breda morgenavond.
"Hij heeft een betrekkelijk eenvoudige operatie ondergaan, maar de ene operatie is de andere niet en de ene knie is de andere niet. Bij Ismaïl is er even wat meer tijd nodig."
Ja, hij heeft weer vocht in zijn knie.quote:
En we hebben nou juist een fatsoenlijke 10 nodigquote:
Bij PSV was 'ie volgens mij vrijwel nooit geblesseerd toch? Zal wel weer deels aan de medische staf liggen dusquote:
Wauw.quote:Op donderdag 11 december 2008 19:39 schreef DurQ het volgende:
Ik vond dit wel even leuk:
ik zat ff te kijken op /www.totalfootballforums.com
in een bepaald topic werd er gevraagd naar de users hun favoriete clubs. En toch opvallend vaak zie je Ajax er tussen staan!!
Voor de goede orde: Het zijn supporters van de hele wereld! Maar vooral ook veel uit Engeland.
Zo zie je maar weer dat Ajax in het buitenland toch wordt gewaardeerd! In tegenstelling tot PSV bijvoorbeeld:)
Alleen als Jong Oranje weer eens moest spelen.quote:Op donderdag 11 december 2008 19:39 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Bij PSV was 'ie volgens mij vrijwel nooit geblesseerd toch? Zal wel weer deels aan de medische staf liggen dus
quote:Ajax en NAC Breda in de ring om 'kalenderjaartitel'
Ajax kan vrijdagavond tegen NAC Breda een gouden zaak doen in haar streven om de ‘kalenderjaartitel’ te prolongeren. De hoofdstedelingen staan na 31 duels sinds nieuwsjaardag op 65 punten, eentje meer dan NAC Breda, dat de laatste twee duels met 4-0 verloor.
Gezien de magere oogst wat betreft echte kampioenschappen mag het opvallend heten dat Ajax zich een dezer weken voor de vierde keer in zes jaar kan kronen tot ‘jaarkampioen.’ In 2003, 2004 en 2007 prijkten de Amsterdammers bovenaan de tabel. In de tussenliggende jaren stond er geen maat op PSV.
AZ’67 was in 1980 de laatste club van buiten de traditionele topdrie die ging lopen met de jaartitel. Op de 2008-tabel staat AZ door de belabberde reeks in het voorjaar pas zevende.
Top-5 eredivisie 2008
1. Ajax 31-65 (+40)
2. NAC Breda 31-64 (+15)
3. PSV 31-61 (+28)
4. NEC 30-58 (+22)
5. FC Twente 30-57 (+18)
Laatste 5 jaarkampioenen
2007 Ajax 31-66
2006 PSV 36-95
2005 PSV 35-87
2004 Ajax 36-80
2003 Ajax 32-80
2-2 nu? Die tekst op Highlow is weer eens niet te volgen.quote:
Inderdaad... Zet gewoon de stand erbij zeg.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:06 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
2-2 nu? Die tekst op Highlow is weer eens niet te volgen.
quote:Bizot ging naar de verkeerde hoek, 2-1. In de 70e minuut probeerde Rommedahl het met een schot uit de tweede lijn. Keeper Graafland kreeg maar net zijn vingertoppen er tegenaan. Een minuut later kwam toch de verdiende gelijkmaker. In de 76e minuut schoot Javier Martina nog loeihard tegen de paal, waarbij de keeper finaal misgreep.
quote:Op donderdag 11 december 2008 20:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zijn ze nog lang bezig? Anders fiets ik er ff snel naartoe om een grote Feyenoord vlag op die bus te ducktapen!
quote:In de 80e minuut kwam Jong Ajax eindelijk op voorsprong. De bal moest wel eerst via de binnenkant paal, maar de treffer kwam wel op naam van Darko Bodul, 2-3
Je ontgroening voor de welpjes van de scf?quote:Op donderdag 11 december 2008 20:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zijn ze nog lang bezig? Anders fiets ik er ff snel naartoe om een grote Feyenoord vlag op die bus te ducktapen!
Op doelsaldo dacht ik.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:13 schreef KirkLazarus het volgende:
Winterkampioen bij zege toch?
Highlow live 'reportage'quote:Op donderdag 11 december 2008 20:15 schreef versteegrob het volgende:
Te vet, hij scoort op belangrijke momenten. Wat is de opstelling?
Opzeker! Dan hoor ik er helemaal bijquote:Op donderdag 11 december 2008 20:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je ontgroening voor de welpjes van de scf?
Ik denk dat Marco het nog even aankijkt met Dario. Als hij de komende wedstrijden zich niet laat zien dan zal er in de winterstop een aankoop volgen.quote:Cvitanich krijgt het vertrouwen van Van Basten
Dario Cvitanich zal voorlopig kunnen rekenen op een basisplaats voorin, zo liet Van Basten weten. "Het ging niet best, dat weet hij zelf ook", aldus Van Basten over het spel van Cvitanich tegen Volendam. "Hij is net terug van een blessure en moet nu in vorm komen. Dario is nog op zoek, hij moet nu goals maken en belangrijk zijn voor het team. Daar moet hij hard aan werken en dat doet hij ook. Cvitanich krijgt van ons het vertrouwen in de punt van de aanval. Natuurlijk zal hij zich net als iedereen altijd moeten bewijzen, maar voorlopig mag hij het laten zien."
quote:Van Basten verwacht stug NAC
"Een nieuwe wedstrijd, een nieuwe kans'', zo omschreef Marco van Basten de wedstrijd van vrijdag tussen Ajax en NAC Breda. De coach van de Amsterdammers verwacht dat zijn ploeg het spel mag maken van de Bredanaars en heeft een goed gevoel over het duel. "NAC is weer een heel andere tegenstander, en het feit dat we van Volendam wonnen terwijl we niet goed speelden, is ook een pluspunt.''
"NAC heeft wat problemen met blessures en daar hadden ze last van in de laatste twee duels", doceerde Van Basten. "Toch is het een goede ploeg. Ze zullen zich een beetje gaan aanpassen aan ons en zijn waarschijnlijk tevreden met een punt. Het wordt geen gemakkelijke wedstrijd. Ajax zal het spel moeten maken; we hebben in de afgelopen dagen gehamerd op goed positiespel en tactische discipline. De zaak is om beter te worden met elkaar om dit soort moeilijke opdrachten te vervullen.''
Van Basten kiest hoogstwaarschijnlijk wederom voor Dario Cvitanich al eerste spits, ondanks zijn teleurstellende optreden in Volendam. "Het ging niet best, dat weet hij zelf ook'', lichtte Van Basten toe. "Hij is net terug van een blessure en moet nu in vorm komen. Dario is nog op zoek, hij moet nu goals maken en belangrijk zijn voor het team. Daar moet hij hard aan werken en dat doet hij ook. Cvitanich krijgt van ons het vertrouwen in de punt van de aanval. Natuurlijk zal hij zich net als iedereen altijd moeten bewijzen, maar voorlopig mag hij het laten zien.''
Van Basten kan vrijdag niet beschikken over Gabri en Ismaïl Aissati. "Gabri is nog geblesseerd aan zijn enkel en Ismaïl heeft na de wedstrijd van Jong Ajax maandag wat reactie gehad in zijn knie. Hij heeft een betrekkelijk eenvoudige operatie ondergaan, maar de ene operatie is de andere niet en de ene knie is de andere niet. Bij Ismaïl is er even wat meer tijd nodig.'' Evander Sno, tegen Volendam nog gepasseerd, keert terug in de wedstrijdselectie van Ajax tegen NAC. "Evander is op een goede manier met zijn vak bezig'', zei Van Basten. "Hij doet er alles aan om beter te worden. Alleen in het samenspel met zijn team moet hij nog verbeteren.''
Dude hij is er weken uitgeweest heeft een wedstrijd gespeeld en jij komt nu al met 'de komende wedstrijden'. Oleguer hebben de meesten hier t/m afgelopen wedstrijd gegeven om zichzelf te bewijzen, van Cvitanich wordt verwacht dat hij de eerste wedstrijd na zijn blessure meteen in topvorm is.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:48 schreef toma het volgende:
[..]
Ik denk dat Marco het nog even aankijkt met Dario. Als hij de komende wedstrijden zich niet laat zien dan zal er in de winterstop een aankoop volgen.
Ik vind ook dat Dario alle kans moet krijgen maar wanneer hij in de wedstrijden tot de winterstop net zo veel laat zien als de afgelopen wedstrijd denk ik dat er wel iets gaat gebeuren.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:53 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Dude hij is er weken uitgeweest heeft een wedstrijd gespeeld en jij komt nu al met 'de komende wedstrijden'. Oleguer hebben de meesten hier t/m afgelopen wedstrijd gegeven om zichzelf te bewijzen, van Cvitanich wordt verwacht dat hij de eerste wedstrijd na zijn blessure meteen in topvorm is.
Ja, dat denk ik ook. Als Cvitanich het niet waarmaakt, zal er iemand gekocht moeten worden die er meteen staat. Janko, FKrkic of Fall, waarbij die laatste het meest haalbaar/waarschijnlijk is. Zou er ook niet raar van opkijken als Berg alsnog komt, voor een miljoen of 12 ofzo.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:48 schreef toma het volgende:
[..]
Ik denk dat Marco het nog even aankijkt met Dario. Als hij de komende wedstrijden zich niet laat zien dan zal er in de winterstop een aankoop volgen.
quote:Niet Jan Olde Riekerink maar Javier Lozano is de nieuwe hoofd opleidingen van Real Madrid geworden. Dat maakt de Spaanse topclub donderdag via de officiële kanalen bekend. De voormalig bondscoach van het Spaanse zaalvoetbalteam treedt daarmee in de voetsporen van oud-international Míchel, die zijn contract had ingeleverd.
poeppraat, ze zwemmen er bijna in. Niet bedrijfsmatig gezien, wel wat betreft transferbudget.quote:Op donderdag 11 december 2008 18:45 schreef finsdefis het volgende:
Sowieso heeft Ajax echt niet zo mega veel geld (we moeten ook nog een keer van de beurs af), ookal hebben we KJH verkocht.
quote:Opvolger Huntelaar in Barcelona
Bron: Footballmania
Ajax lijkt in de zoektocht op de vervolger van Klaas Jan Huntelaar bij Eidur Gudjohnsen zijn te beland. Zo zou de Ijslander in onmin leven met Josep Guardiola en zou hij het liefst in winterstop nog de club de rug toe willen keren. Volgens de Spaanse pers zou de voetballer een transfersom van 12 miljoen hebben.
Gudjohnsen vertrok in de zomer van 2006 naar de Catalaanse topclub en kon sindsdien op maar weinig speelminuten rekenen. In het verleden kwam de inmiddels 30-jarige speler al uit voor PSV en zou hij nu wel oren hebben naar een terugkeer naar Nederland, waar Ajax nu de beste papieren lijkt te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |