Bedankt voor de mededeling.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:58 schreef kingxatan het volgende:
AJACIED VOOR ALTIJD!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
Ik kan ff geen alcohol meer zien man.quote:
Behalve Nigel de Jongquote:Op donderdag 11 december 2008 17:20 schreef w00h00 het volgende:
Eensch met TT.
En Cruijff dan?quote:
Uiteraard Patrick. Kut, ik kan niets veranderen. Dat moet de persoon doen van wie die site is.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Was net bezig om wat (hele) kleine aanpassingen aan te brengen aan de OP. Dario en Sarpong zijn inmiddels weer fit en Huntelaar staat er ook nog in (). Zou je dat nog kunnen aanpassen Houniet?
Suarez op 9, Miralem vanaf links en Leo vanaf rechts?quote:Op donderdag 11 december 2008 17:18 schreef kevin6188 het volgende:
Als Urby controlerend speelt, zou Leonardo wel kunnen starten hoor. Want als Urby en Lindgren het controlerende blok vormen, lijkt het me dat Enoh niet zal spelen. En dan is er dus wel plek voor Leonardo.
En drie puntenquote:
En Dario?quote:Op donderdag 11 december 2008 17:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Suarez op 9, Miralem vanaf links en Leo vanaf rechts?
Ja gooi Cvitanich maar weer op de bankquote:Op donderdag 11 december 2008 17:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Suarez op 9, Miralem vanaf links en Leo vanaf rechts?
Al deed ie het tegenover zijn wijf. Ik kots op die actie van hem.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:23 schreef Rumille het volgende:
[..]
Cruijf ging niet vreemd tegenover de club, maar tegenover het bestuur.
Voor deze wedstrijd zou ik het wel doen. Hun verdediging (met name het centrale duo nu) heeft namelijk nogal veel moeite met beweeglijke spelers.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja gooi Cvitanich maar weer op de bank
Goed voor zijn vertrouwen.
Eerst een tijd in de stad voor de wedstrijd en dan nog ff wat biertjes in het home, lekker hoor vrijdagquote:Op donderdag 11 december 2008 17:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En drie punten
Dan is mijn weekend weer super begonnen.
Morgen op tijd naar het home. Vrijdagavondwedstrijden zijn zo slecht nog niet
Het centrale duo van NAC speelt niet eens een volledige wedstrijd aangezien Penders nog steeds niet fit is.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Voor deze wedstrijd zou ik het wel doen. Hun verdediging (met name het centrale duo nu) heeft namelijk nogal veel moeite met beweeglijke spelers.
In welk vak zit je?quote:Op donderdag 11 december 2008 17:21 schreef Stofje het volgende:
Maar goed, morgen in de Arena Grolsch drinken en braaf meejuichen als Ajax de 4-0 maakt.
Het centrale duo van nu. Loran en Zwaanswijk dus.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het centrale duo van NAC speelt niet eens een volledige wedstrijd aangezien Penders nog steeds niet fit is.
Inderdaad, laat hem even zijn draai zoeken. Komt zelf wel.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:42 schreef Wooldoor het volgende:
Dario gewoon de eerstkomende 5 wedstrijdn in de basis, hij is zelf ook bewegelijk genoeg en hij gaat heus wel scoren maar hij heeft gewoon de tijd nodig.
quote:Op donderdag 11 december 2008 17:44 schreef _Mike_ het volgende:
Is er niet een kut modje die even de blessures kan updaten?
Misschien wel een verassing in de zin van Blind of Sno, of Silva ipv Oleguer, maar dit lijkt me het waarschijnlijkste idd.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:20 schreef Rumille het volgende:
Goede TT.
Morgen dus:
Vermeer
Van der Wiel - Oleguer - Vertonghen - Vermaelen
Lindgren - Emanuelson
Siem de Jong
Sulejmani - Cvitanich - Suarez
Zie liever Silva op rechts en Van der Wiel in het midden, maar goed.
Teveel Becherovka gedronken?quote:Op donderdag 11 december 2008 17:20 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik kan ff geen alcohol meer zien man.Maar morgen wel weer een goeie reden.
quote:Op donderdag 11 december 2008 18:16 schreef M0NTANA het volgende:
Vrijdagavondwedstrijden zijn super, als we ze winnen.
Ik heb serieus geen idee, dat zie ik morgen wel als ik de kaarten in m'n handen gedrukt krijg. En anders had ik het denk ik ook maar niet verteldquote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 18:37 schreef DurQ het volgende:
'Ajax gaat bod van 13 miljoen uitbrengen op Krkic'
Ajax werd ook vorige zomer al in verband gebracht met een eventuele overgang van Barcelona-talent Bojan Krkic. De 18-jarige Spaanse spits die op de bank zit bij de Catalanen zou eerst mogelijk gehuurd worden.
De Amsterdamse topclub lijkt verder te willen gaan dan alleen huren van de balkunstenaar. De Spaans international staat hoog op het lijstje van Ajax-trainer Marco van Basten als een vervanger voor, de naar Real Madrid verkaste, Klaas-Jan Huntelaar.
Ajax gaat een bedrag van 13 miljoen euro klaarleggen voor een bod in de winterstop, weet tribalfootball.com. In de zomer haalde de record landskampioen ook al Oleguer Presas van de Spaanse grootmacht.
quote:tribalfootball.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |