MMA les ?quote:Op donderdag 11 december 2008 13:38 schreef TheVotary het volgende:
[..]
MMA geeft die niet op de uni of wel? Dat lijkt me wel gaaf.
wat begrijp je niet aan:quote:Op donderdag 11 december 2008 13:38 schreef TheVotary het volgende:
[..]
MMA geeft die niet op de uni of wel? Dat lijkt me wel gaaf.
Kut - Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Anders doen jullie niet zoveel afkortingen posten, ik snap er geen kut van.
Bijna goed.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat begrijp je niet aan:
A) ja, op de uni
B) ja, van Ubeda
linkjes leggen is niet jouw specialiteit, hmkay?
Dude, MMA is een mengeling van sporten, dan moet je eerst de basis principes van dat discipline beheersen dan kun je mee draaien in MMA, dat is net zoiets als K1 les ofzoquote:
Niks te dankenquote:Mixed martial arts (MMA) is a full contact combat sport that allows a wide variety of fighting techniques, from a mixture of martial arts traditions and non-traditions, to be used in competitions. The rules allow the use of striking and grappling techniques, both while standing and on the ground. Such competitions allow martial artists of different backgrounds to compete.
Ik zeg toch niet gelijk dat je op topniveau dit moet gaan doen, dan ga je ook niet naar de uni maar naar een volksbuurtje in Nijmegen waar je echt keihard aangepakt wordt. In mijn ogen kan je net zo goed met MMA beginnen als met iets als Thai-boksen.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dude, MMA is een mengeling van sporten, dan moet je eerst de basis principes van dat discipline beheersen dan kun je mee draaien in MMA, dat is net zoiets als K1 les ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |