MMA les ?quote:Op donderdag 11 december 2008 13:38 schreef TheVotary het volgende:
[..]
MMA geeft die niet op de uni of wel? Dat lijkt me wel gaaf.
wat begrijp je niet aan:quote:Op donderdag 11 december 2008 13:38 schreef TheVotary het volgende:
[..]
MMA geeft die niet op de uni of wel? Dat lijkt me wel gaaf.
Kut - Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Anders doen jullie niet zoveel afkortingen posten, ik snap er geen kut van.
Bijna goed.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat begrijp je niet aan:
A) ja, op de uni
B) ja, van Ubeda
linkjes leggen is niet jouw specialiteit, hmkay?
Dude, MMA is een mengeling van sporten, dan moet je eerst de basis principes van dat discipline beheersen dan kun je mee draaien in MMA, dat is net zoiets als K1 les ofzoquote:
Niks te dankenquote:Mixed martial arts (MMA) is a full contact combat sport that allows a wide variety of fighting techniques, from a mixture of martial arts traditions and non-traditions, to be used in competitions. The rules allow the use of striking and grappling techniques, both while standing and on the ground. Such competitions allow martial artists of different backgrounds to compete.
Ik zeg toch niet gelijk dat je op topniveau dit moet gaan doen, dan ga je ook niet naar de uni maar naar een volksbuurtje in Nijmegen waar je echt keihard aangepakt wordt. In mijn ogen kan je net zo goed met MMA beginnen als met iets als Thai-boksen.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dude, MMA is een mengeling van sporten, dan moet je eerst de basis principes van dat discipline beheersen dan kun je mee draaien in MMA, dat is net zoiets als K1 les ofzo
HAHA!!!!111quote:Op donderdag 11 december 2008 13:50 schreef motorbloempje het volgende:
ja, je kunt ook meteen met necrofilie beginnen, maar dat is ook niet aan te raden
mèn...
MMA is geen sport die je kunt leren, dat is een manier van competitie. Je kunt geen "MMA-les" krijgen... je gaat Thai boksen en dan ga je meedraaien in het MMA circuit. bijvoorbeeld. Of kickboksen en dan meedraaien in het K1 circuit. Snappie?quote:Op donderdag 11 december 2008 13:48 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet gelijk dat je op topniveau dit moet gaan doen, dan ga je ook niet naar de uni maar naar een volksbuurtje in Nijmegen waar je echt keihard aangepakt wordt. In mijn ogen kan je net zo goed met MMA beginnen als met iets als Thai-boksen.
ik wélquote:Op donderdag 11 december 2008 13:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
MMA is geen sport die je kunt leren, dat is een manier van competitie. Je kunt geen "MMA-les" krijgen... je gaat Thai boksen en dan ga je meedraaien in het MMA circuit. bijvoorbeeld. Of kickboksen en dan meedraaien in het K1 circuit. Snappie?
Dit is toch een beetje gedateerde info, je loopt achter. MMA wordt steeds populairder (kwestie van tijd voor ze UFC ook hier gaan uitzenden). En het wordt wel degelijk ook op recreatief niveau gedaan. Sterker nog Ubeda geeft ook gewoon voor beginners MMA in zijn dojo. Er zijn nu genoeg mensen waarbij de eerste vechtsport die ze beoefenen MMA is. En ik weet ook wel dat MMA meer een benoeming is, maar who cares?quote:Op donderdag 11 december 2008 13:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
MMA is geen sport die je kunt leren, dat is een manier van competitie. Je kunt geen "MMA-les" krijgen... je gaat Thai boksen en dan ga je meedraaien in het MMA circuit. bijvoorbeeld. Of kickboksen en dan meedraaien in het K1 circuit. Snappie?
Zin om een keer te sparren? Ben benieuwd wat ik er nog van kanquote:
sparren, ik ben nog nooit zo blauw geweest, 4 weken een dikke scheen gehadquote:Op donderdag 11 december 2008 13:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zin om een keer te sparren? Ben benieuwd wat ik er nog van kan
Het klinkt gewoon dom, en in mijn ogen is UFC en andere MMA shit een debiele sport in vergelijking met de puurheid en het tactische aspect wat bij K1 komt kijken bijvoorbeeld. Het is de naam niet waard in mijn ogen, maar dat ben ik dan. MMA-les klinkt gewoon debiel.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:55 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Dit is toch een beetje gedateerde info, je loopt achter. MMA wordt steeds populairder (kwestie van tijd voor ze UFC ook hier gaan uitzenden). En het wordt wel degelijk ook op recreatief niveau gedaan. Sterker nog Ubeda geeft ook gewoon voor beginners MMA in zijn dojo. Er zijn nu genoeg mensen waarbij de eerste vechtsport die ze beoefenen MMA is. En ik weet ook wel dat MMA meer een benoeming is, maar who cares?
Dat kan he. Maar kijk je dan ook echt MMA? Beetje lastig namelijk om dat te geloven na deze bewering.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Het klinkt gewoon dom, en in mijn ogen is UFC en andere MMA shit een debiele sport in vergelijking met de puurheid en het tactische aspect wat bij K1 komt kijken bijvoorbeeld. Het is de naam niet waard in mijn ogen, maar dat ben ik dan. MMA-les klinkt gewoon debiel.
Zie TT.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
sparren, ik ben nog nooit zo blauw geweest, 4 weken een dikke scheen gehad
Ik heb gezegd dat dikke mensen ook liefde nodig hebben.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar waarom is ie nou fatty, omdat ie wil gaan sporten, ik heb een stuk discussie gemist geloof ik
.
Toch maar ff teruggelezen, moblo had weer wat te kotsenquote:Op donderdag 11 december 2008 14:05 schreef TheVotary het volgende:
Ik heb gezegd dat dikke mensen ook liefde nodig hebben.
Ja tuurlijk kijk ik wel eens MMA, ik vind het gewoon ondergeschikt aan K1 omdat het in mijn ogen meer domweg beuken is (en dat is niet altijd het geval) maar dat worstelen op de grond, die grepen, is niet mijn ding, geef mij maar kickboksen of muy thai dus K1. Die regels staan me wel aan.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:03 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Dat kan he. Maar kijk je dan ook echt MMA? Beetje lastig namelijk om dat te geloven na deze bewering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |