yep maar als het goed is zijn ze beide vast gepind op 1 IP adres... (IIS op 10.0.0.201 en Apache op 10.0.0.200)quote:
Door ze bijde op een appart IP te laten luisteren? Je maakt 2 aliassen aan voor je NIC en bind je server op 1 van die aliassenquote:Op donderdag 11 december 2008 10:54 schreef JortK het volgende:
Hoe kun je in godsnaam op dezelfde machine twee dingen op dezelfde poort draaien?
* JortK is wel sysadmin n00b, dus vergeef eventuele domme vragen...
quote:Op donderdag 11 december 2008 12:29 schreef Geqxon het volgende:
Verder krijg ik mijn "overuren" (avonduren buiten kantoor) gewoon net zo uitbetaald als uren die ik op kantoor maak, en dat zijn er deze maand al 30. Tikt lekker aan dus.
Zie!quote:Op woensdag 10 december 2008 07:24 schreef phluphy het volgende:
Ik heb me altijd voorgehouden dat het tonen van inzet ooit beloond zou worden. Somewhere, somehow. Tot nu toe is dat ook altijd gebleken.
same here, weet het pas een maandje ofzo?quote:Op donderdag 11 december 2008 12:28 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Door ze bijde op een appart IP te laten luisteren? Je maakt 2 aliassen aan voor je NIC en bind je server op 1 van die aliassen. (Wist niet eens dat kon met windows
.)
Overwerk buiten kantoortijden is 125% man.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:29 schreef Geqxon het volgende:
Mooi. Zojuist dus even mijn frustratie besproken, en dit is gewoon een klus waar geen budget is voor een fatsoenlijk FO en TO.
Ik mag dus gewoon zo doorgaan als ik nu bezig ben, en het is niet zo heel erg als het fout gaat, dat is voor de klant begrijpelijk.
Verder krijg ik mijn "overuren" (avonduren buiten kantoor) gewoon net zo uitbetaald als uren die ik op kantoor maak, en dat zijn er deze maand al 30. Tikt lekker aan dus.
Niet als oproepkracht.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:44 schreef JortK het volgende:
[..]
Overwerk buiten kantoortijden is 125% man.
In het weekend mag ik wel 150% schrijven.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:01 schreef JortK het volgende:
[..]
Dan nog, ik zou het gewoon eisen!
Dan alleen in het weekend overwerken.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
In het weekend mag ik wel 150% schrijven.
Dat hangt helemaal van je CAO af, of als je die niet hebt, wat er in je contract staat... Zo krijg ik 150% en in het weekend 200%quote:Op donderdag 11 december 2008 13:44 schreef JortK het volgende:
[..]
Overwerk buiten kantoortijden is 125% man.
Dus dat je ze wel maakt, maar niet schrijft?quote:Op donderdag 11 december 2008 14:13 schreef Merovingian het volgende:
[..]
En bij managementfuncties is het niet ongebruikelijk dat je helemaal geen overuren meer mag schrijven, zit bij de functie en het salaris inbegrepen...
Precies. Dat wordt dan gewoon van je verwacht, dat je die maakt als dat nodig is. Part of the job zegmaar. Aan de andere kant hoef je dan ook geen verlof te schrijven als jij het nodig acht om een uurtje eerder weg te gaan. Zolang je resultaten goed zijn heb je de vrije hand in je uren.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dus dat je ze wel maakt, maar niet schrijft?
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
True, true. Beetje hetzelfde als dat je bij een hotel overnachting ook geen 8 uur gaat schrijven als je hebt liggen pitten zeg maar. Ook al was je van huis en voor de job bezig.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:29 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Precies. Dat wordt dan gewoon van je verwacht, dat je die maakt als dat nodig is. Part of the job zegmaar. Aan de andere kant hoef je dan ook geen verlof te schrijven als jij het nodig acht om een uurtje eerder weg te gaan. Zolang je resultaten goed zijn heb je de vrije hand in je uren.
Precies. Mijn teamleider heeft dat ook, die kan ook geen overuren schrijven. Ik zit er een beetje tussenin, mag mijn uren wel redelijk vrij indelen, als ik een uurtje eerder weg ga is dat geen probleem, hoef dan niet direct verlof te schrijven. Maar dan moet ik ook niet moeilijk doen als ik een uurtje langer blijf zo nu en dan. Niemand die het bijhoudt, je kan theoretisch dus heel makkelijk sjoemelen. Maar ik zou er ook voor kunnen kiezen om overuren wel te schrijven, als het bijvoorbeeld echt druk is en dus regelmatig uren moet maken zonder op korte termijn een keer eerder weg te kunnen. Het is gewoon op eigen inzicht. Echt ideaal hoor!quote:Op donderdag 11 december 2008 14:35 schreef Geqxon het volgende:
[..]
True, true. Beetje hetzelfde als dat je bij een hotel overnachting ook geen 8 uur gaat schrijven als je hebt liggen pitten zeg maar. Ook al was je van huis en voor de job bezig.
Bij mij is het gewoon uren maken = schrijven. Is in mijn geval erg fijn, aangezien ik vaak rond de 60 uur per maand werk.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:44 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Precies. Mijn teamleider heeft dat ook, die kan ook geen overuren schrijven. Ik zit er een beetje tussenin, mag mijn uren wel redelijk vrij indelen, als ik een uurtje eerder weg ga is dat geen probleem, hoef dan niet direct verlof te schrijven. Maar dan moet ik ook niet moeilijk doen als ik een uurtje langer blijf zo nu en dan. Niemand die het bijhoudt, je kan theoretisch dus heel makkelijk sjoemelen. Maar ik zou er ook voor kunnen kiezen om overuren wel te schrijven, als het bijvoorbeeld echt druk is en dus regelmatig uren moet maken zonder op korte termijn een keer eerder weg te kunnen. Het is gewoon op eigen inzicht. Echt ideaal hoor!
Niet fijn, aangezien je dus geen toeslag krijgt voor overuren... Maar 60 uur per maand? Das ook nietsquote:Op donderdag 11 december 2008 14:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Bij mij is het gewoon uren maken = schrijven. Is in mijn geval erg fijn, aangezien ik vaak rond de 60 uur per maand werk.
Maar ja, aangezien het een soort van freelance is wat ik doe maak ik feitelijk geen overuren.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:50 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Niet fijn, aangezien je dus geen toeslag krijgt voor overuren... Maar 60 uur per maand? Das ook niets
Of is het 60 uur per week?
Studerenquote:Op donderdag 11 december 2008 14:56 schreef Merovingian het volgende:
Wat moet ie de rest van de tijd dan doen
Niet aan beginnen. Koop een 360, is ontelbaar keer leuker en beter en vetter. En ook nog eens goedkoper.quote:
Beter en vetter, niet leuker. De meeste lol heb je op een Wii.quote:Op donderdag 11 december 2008 19:37 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Niet aan beginnen. Koop een 360, is ontelbaar keer leuker en beter en vetter. En ook nog eens goedkoper.
Inderdaad, de eerste 2 weken. Daarna heb je alleen nog maar lol als je van afstoffen houdt, want stof vangen is het enige wat ie dan nog doet...quote:Op donderdag 11 december 2008 19:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Beter en vetter, niet leuker. De meeste lol heb je op een Wii.
misschien als je alleen bent ja...quote:Op donderdag 11 december 2008 19:48 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Inderdaad, de eerste 2 weken. Daarna heb je alleen nog maar lol als je van afstoffen houdt, want stof vangen is het enige wat ie dan nog doet...
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:24 schreef Geqxon het volgende:
Dus ik zo Deep Purple luisteren.
Komt mijn vader binnen: "DAT IS MIJN MUZIEK".
quote:Op donderdag 11 december 2008 21:05 schreef Cothen het volgende:
Ik wil graag een huis.
Voor om de kerstboom heen.
Ik ben met z'n tweeën maar de Wii heeft het afgelopen half jaar denk ik 10 uur aangestaan. Mijn 360 haalt dat wekelijks al.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:13 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien als je alleen bent ja...
zolang je maar met minimaal 2 personen bezig bent kan je meer dan voldoende fun @ wii hebben
quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:47 schreef JortK het volgende:
En ik ga een Xbox360 kopen voor onder de kerstboom
Ja, voor kinderen kun je inderdaad beter een Wii kopenquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:18 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
OT: ik wil een Wii voor de kids, niet voor mezelf. Vind alleen mario karten met de hele familie wel een grappig idee, voor de rest...
Maar, de vrouw vind hem te duur, dus weet nog niet of ik er wel 1 ga kopen.
Geld terug actie?quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:22 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Zorg wel dat je op tijd bent met de geld-terug actie
pff.. ik ga een tv kopen als vervroegd kerst kadootjequote:Op vrijdag 12 december 2008 08:47 schreef JortK het volgende:
En ik ga een Xbox360 kopen voor onder de kerstboom
ik ga em -nog- niet kopen (ouders niet thuis => geen vervoer voor zo'n ding) maar eerste keus is de sony KDL-40W4500 voor rond de 1250 en dan de sony actie (blu-ray speler + 6 films)quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:05 schreef Cothen het volgende:
Welke tv is het geworden?
Thanks!quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:33 schreef Merovingian het volgende:
[..]
http://www.xbox.com/nl-nl/community/news/geldterug.htm
Kun je niet meer inloggen op Live, wat dus inhoudt: niet multiplayeren en niet updates downloaden van games die bugs verhelpen, niet de nieuwste Dashboard update downloaden waarmee je games vanaf je HD kan spelen, geen demo's van games downloaden, enz.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:35 schreef JortK het volgende:
Nu ff me maat bellen om hem om te laten bouwen
Zitten hier mannen van 32 jaar op zoek naar ernstige relaties met Natalia? Het moeten wel ernstige relaties zijn he!quote:Hoi. Mijn naam is Natalia. Ik eenzame meisje zonder schadelijke gewoonten. ik 29 jaar. Ik zoek een man van 32 jaar voor ernstige relaties. mijn e-mail: ***@gmail.com
het gemakkelijker voor mij. Ik kan sturen brief en de foto elkaar. Natalia
Waarom heeft die vriend van mij dan een omgebouwde maar speelt wel CoD helemaal kapot online?quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:24 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Kun je niet meer inloggen op Live, wat dus inhoudt: niet multiplayeren en niet updates downloaden van games die bugs verhelpen, niet de nieuwste Dashboard update downloaden waarmee je games vanaf je HD kan spelen, geen demo's van games downloaden, enz.
Toch iets om rekening mee te houden
Ik lees op internet dat er nog best wel wat mensen zijn met 2 360's: één voor de online games die ongehackt is, en één voor de rest die gehackt is.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:57 schreef Geqxon het volgende:
Leuke mail:
[..]
Zitten hier mannen van 32 jaar op zoek naar ernstige relaties met Natalia? Het moeten wel ernstige relaties zijn he!
Zou het niet weten. Gekraakte servers ofzo? Ben ook wel benieuwd, vraag het hem eensquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Waarom heeft die vriend van mij dan een omgebouwde maar speelt wel CoD helemaal kapot online?
Ik wil mijn fiets gewoon kwijt kunnen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:12 schreef phluphy het volgende:
Natalia zal niet in hem geïnteresseerd zijn. Hij is namelijk geen 32.
Zeg wacht eens effe, wil jij in mijn huwelijk gaan stoken?![]()
is het niet zo dat je online kan spelen totdat je xbox wordt gemarkeerd als modded?quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:54 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Zou het niet weten. Gekraakte servers ofzo? Ben ook wel benieuwd, vraag het hem eens
Ik heb begrepen dat je er in ieder geval niet meer mee kan inloggen op Live, en online gamen gaat via Live...
Hmmm, dat zou best wel eens kunnen inderdaad! Dan is het gewoon hopen dat je niet gesnaaid wordt, als je dat wel bent kun je gewoon niet meer online met die Xbox.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:02 schreef mschol het volgende:
[..]
is het niet zo dat je online kan spelen totdat je xbox wordt gemarkeerd als modded?
Fietsenstalling Barneveld Noord opgeleverdquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik wil mijn fiets gewoon kwijt kunnen.
Maar ik wil hem bij jou erin stoppen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:05 schreef phluphy het volgende:
[..]
Fietsenstalling Barneveld Noord opgeleverd
Barneveldse Krant - 21 jul 2003
ProRail heeft vrijdag de nieuwe fietsenstalling bij station Barneveld-Noord opgeleverd. Reizigers kunnen in de nieuwe stalling hun fiets gemakkelijk, droog en veilig stallen. Station Barneveld-Noord heeft nu 78 fietsklemmen en twintig fietskluizen (voorheen respectievelijk 90 en 20).
De nieuwe fietskluizen zijn ruimer en ook in de onbewaakte stalling is meer ruimte tussen de klemmen onderling. Hierdoor kunnen ook fietsen met bijvoorbeeld fietstassen of een breed stuur goed gestald worden. De nieuwe fietsrekken hebben betere aanbindmogelijkheden voor kabel- of beugelsloten. Over de fietsklemmen staat een overkapping van gehard glas. De stalling is `s avonds goed verlicht. De ombouw van de stalling op station Barneveld Noord is onderdeel van het project `Ruimte voor de Fiets`. Dit is een project waarbij ProRail fietsenstallingen op stations vernieuwt. Overal wordt hetzelfde type rekken en kluizen geplaatst. Inmiddels zijn zo`n 190 stallingen in Nederland omgebouwd. ProRail verwacht met de nieuwe fietsenstalling het gebruik van de fiets in het voor- en natransport te stimuleren. Nu al komt bijna dertig procent van de treinreizigers op de fiets naar het station.
nice.....quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:49 schreef WyriHaximus het volgende:
yuch ga ik naar texel voor me verjaardag zijn we stranded boot ligt in het midden van de vaargeul (pics komen nog)
En dan ga jij lekker Fokken?quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:49 schreef WyriHaximus het volgende:
yuch ga ik naar texel voor me verjaardag zijn we stranded boot ligt in het midden van de vaargeul (pics komen nog)
Moet toch iets als me vriendin een boek gaat zitten lezenquote:
KUT TWEAKER.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:32 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Moet toch iets als me vriendin een boek gaat zitten lezen. Ga jij je nou maar druk maken over de GTA EULA
Tja, zo wordt het nooit wat he.quote:
En nu? Al wel op weg inmiddels? Of zelfs al gearriveerd? En je bent jarig? Wanneer?quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:32 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Moet toch iets als me vriendin een boek gaat zitten lezen. Ga jij je nou maar druk maken over de GTA EULA
als je wii play nog niet hebt is dat inderdaad best value for the moneyquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:05 schreef Geqxon het volgende:
Vraagje trouwens over de Wii.
Als ik een extra controller bij het Sports pack wil, kan ik dan niet gewoon beter Wii Play halen? Die kost evenveel als de controller, maar er zit bij dat spel een gratis controller.
Ow dat posted ik al van af huisquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:04 schreef phluphy het volgende:
[..]
Tja, zo wordt het nooit wat he.![]()
[..]
En nu? Al wel op weg inmiddels? Of zelfs al gearriveerd? En je bent jarig? Wanneer?
Dat zie je goedquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:05 schreef Geqxon het volgende:
Vraagje trouwens over de Wii.
Als ik een extra controller bij het Sports pack wil, kan ik dan niet gewoon beter Wii Play halen? Die kost evenveel als de controller, maar er zit bij dat spel een gratis controller.
Ik ben het in ieder geval nog niet tegengekomen.quote:Op zondag 14 december 2008 18:45 schreef Krazy_Kripples het volgende:
Hey luitjes,
Is hier ook een Paint Shop Pro topic? Ben aan het prutsen and I need help![]()
Sorry, geen verstand van... Open gewoon een nieuw topicquote:Op zondag 14 december 2008 19:18 schreef Krazy_Kripples het volgende:
*kick*
Misschien voor de duidelijk: ik zocht wat hulp bij wat basic stuff in Paint Shop Pro
quote:Op zondag 14 december 2008 19:18 schreef Krazy_Kripples het volgende:
*kick*
Misschien voor de duidelijk: ik zocht wat hulp bij wat basic stuff in Paint Shop Pro
quote:
Vertel?quote:Op maandag 15 december 2008 11:54 schreef Geqxon het volgende:
* Geks gaat binnenkort zijn concurentiebeding fors schenden
Ik heb twee bedrijven op het oog. Het ene bedrijf zit in hetzelfde pand als waar ik nu werk, het andere bedrijf is een klant van ons.quote:
Sir Harry was gisteren jarig!quote:Op zondag 14 december 2008 12:00 schreef WyriHaximus het volgende:
Ow dat posted ik al van af huis. Vandaag
.
IDE naar S-ATA conversie?quote:Op maandag 15 december 2008 16:35 schreef mschol het volgende:
gezellig weer veels te veel betaald voor een IDE schijf voor m'n pa z'n systeem...
47,50 voor 160GB
iets anders was er niet onder de 50 euro
wist niet dat die dingen bestonden en m'n pa wilde asap weer een draaiend systeem dus ach... komt wel goedquote:
Teringquote:Op maandag 15 december 2008 16:35 schreef mschol het volgende:
gezellig weer veels te veel betaald voor een IDE schijf voor m'n pa z'n systeem...
47,50 voor 160GB
iets anders was er niet onder de 50 euro
Jep, IDE naar twee maal S-ATA (master en slave).quote:Op maandag 15 december 2008 18:19 schreef mschol het volgende:
[..]
wist niet dat die dingen bestonden en m'n pa wilde asap weer een draaiend systeem dus ach... komt wel goed
Best een nette bakquote:Op maandag 15 december 2008 19:13 schreef Cothen het volgende:
avond
Straks komt de bankmeneer voor een hypotheek: spannend![]()
En ff spammen: [TK] Hyundai Excel 1.3SE (2000)
Nee. Zie foboquote:
Woei, ik het huisje wat ik op het oog heb en morgen ga bekijken betalenquote:Op maandag 15 december 2008 19:13 schreef Cothen het volgende:
Straks komt de bankmeneer voor een hypotheek: spannend![]()
quote:
oke danquote:Op maandag 15 december 2008 18:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Jep, IDE naar twee maal S-ATA (master en slave).
ook tijdens/rond kerst/oud& nieuw niet vrij?quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:04 schreef Merovingian het volgende:
Ik heb het alleen maar druk en niet spannend en niet huis kopen en niet net jarig geweest en niet bijna vakantie
Maar ik ben blij dat jullie dat allemaal wel hebben
Ik heb 24/25/26 december vrij, en 1/2 januari. Rest gewoon werken...quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:18 schreef mschol het volgende:
[..]
ook tijdens/rond kerst/oud& nieuw niet vrij?
daarnaast heb ik morgen ook nog een regiouitje ('s avonds uit eten met mensen uit onze regio.)
en ik zit er aan te denken om een harmony one te kopen, tis el een errug tof apparaat
de xbox/xbox360 worden gewoon ondersteund door logitech.... dus das niet echt een punt lijkt mij? (misschien dat hij niet alles kan, dat zou wel jammer zijn idd.)quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:28 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ik heb 24/25/26 december vrij, en 1/2 januari. Rest gewoon werken...
En die AB van Logitech bedoel je? Is zeker wel vet dingetjeHeb er zelf alleen niets aan, ik moet op zoek naar een multifunctie AB die ook een 360 kan bedienen
Maar als ik die 360 niet had zou ik hem voor kerst vragen
Maar de 360 werkt niet met IR maar 'draadloos'. Kan die Harmony dat dan ook?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:38 schreef mschol het volgende:
[..]
de xbox/xbox360 worden gewoon ondersteund door logitech.... dus das niet echt een punt lijkt mij? (misschien dat hij niet alles kan, dat zou wel jammer zijn idd.)
http://myremotesetup.com/EasyZapper/New/Main.asp
wat is draadloos?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:59 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Maar de 360 werkt niet met IR maar 'draadloos'. Kan die Harmony dat dan ook?
ik ben eff aan het zoeken... wat ik tot nu toe kan vinden is dat de controller IEEE 802.11 is (aka wifi)quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:10 schreef Geqxon het volgende:
Xbox 360 controller is Bluetooth toch?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:18 schreef Geqxon het volgende:
A nee, dat is de superieure PS3 controller die dat heeft.
dus Xbox 360 heeft een IR ontvangerquote:Remote Does Not Work
Replace batteries in your remote (see
“Inserting Batteries.” Make sure the signal
from the remote to infrared receiver on the
Xbox 360 console is not blocked by solid
objects such as furniture, doors, and so on.
2,4Ghz == wifi toch?quote:Wireless
Integrated 2.4 GHz high-performance wireless technology lets you control the action from up to 30 feet away.
Volgens mij een of andere eigen techniek die in de 2.4GHz band opereert, net als wifi. En die universal remote van MS zou ik binnenkort binnen moeten krijgen, wist niet dat die dan weer IR had. Eens kijken of ie ook mijn tv en geluidsset en upc-box ondersteunt, dan ben ik een blij manquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:09 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is draadloos?
Wifi?
Blauwtand?
IR?
--edit--
ze hebben ook een universal remote (klik) die ook tv's kan aansturen.. dus ergens moet een IR ontvanger zitten lijkt mij op de xbox?
Heb je dus weer opgelost.quote:Op woensdag 17 december 2008 08:22 schreef Sjowhan het volgende:
Al 117 posts en geen een van mij. Schande.
tja, ben je zelf bij...quote:Op woensdag 17 december 2008 08:22 schreef Sjowhan het volgende:
Al 117 posts en geen een van mij. Schande.
jaja, zeggen ze allemaalquote:Op woensdag 17 december 2008 08:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[..]
Ik heb gewoon een druk leventje buiten fok om
Welcome back.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:46 schreef Spike1506 het volgende:
* Spike1506 komt ook eens gezellig slowchatten.
wifi, maar ook bluetothquote:
quote:Geachte heer Cothen,
Bedankt voor het opvragen van de netto maandlasten voor de Koopsubsidie.
U kunt een woning kopen van ¤ 157.500 ,-
Uw BRUTO lasten zijn ¤ 854,- p/m.
Uw BELASTING voordeel bedraagt ¤ 287,- p/m.
Uw SUBSIDIE bedraagt ¤ 63,- p/m. -
Uw totale NETTO lasten zijn ¤ 504,- p/m.
Dit geld voor de 1e periode van 5 jaar.
Wij willen u graag helpen met de start op de woning markt en bieden al onze diensten aan.
Wat betreft de geldgevers delen wij u mee dat wij nagenoeg alle in huis hebben maar wij hebben
nu gekozen voor een spaarhypotheek met de laagste rente. Indien u zelf een voorkeur heeft voor
een bank, laat ons het dan gerust weten.
Alle begin is moeilijk, wij helpen u desgewenst met alles van zoeken naar een woning tot de overdracht bij de notaris.
Wij wensen u veel succes naar het zoeken van een geschikte woning en horen graag van u.
Met vriendelijke groet,
Na zo'n mail zou ik daar dus echt nooit mijn hypotheek afsluitenquote:Op woensdag 17 december 2008 14:22 schreef Cothen het volgende:
Onderstaande mail kreeg ik van een assuratiekantoor.
Ik mag hopen dat hun advies beter is dan hun kennis van de Nederlandse taal:
[..]
quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:54 schreef Cothen het volgende:
volgende week komt de hypotheekadviseur langs en ga ik voor de twee keer kijken in 'mijn' appartement. Als alles doorgaat heb ik voor de kerst nog mijn eigen stekkie. Uiteraard gaat er nog flink geklust worden (ik wil ondermeer een datanetwerk door de vloer aanleggen en stopcontacten verplaatsen).
Zodra ik de sleutel heb open ik mijn eigen topic, voor nu alvast een paar foto's:
Woonkamer:
[img]=http://images.funda.nl/valentinamedia/007/072/429_groot.jpg#geen[/img]
De hypermoderne keuken
Het toekomstige ICT-hok / werk&studeerkamer
De slaapkamer:
En tot superdeluxe badkamer:
Plannen:
ik ga voorlopig nog niet investeren in nieuw sanitair en een nieuwe keuken. Zelf hecht ik er helemaal geen waarde aan hoe het eruit ziet, zolang het maar schoon en netjes is. In de keuken ga ik het muurtje voorzien van een bredere plak aan de bovenzijde, zodat er een mooie bar ontstaat.
De vloerbedekking gaat eruit en de in de vloer ga ik de leidingen vrezen voor mijn netwerk en 5.1 audio systeem. Vervolgens komt er een laminaatvloer overheen. De wanden worden 'verlost' van hun behang en de stopcontacten wil allemaal naar een hoogte van 20/30 cm en in aantal laten toenemen (en ook voorzien van aarde). De muren wil ik daarna strak laten stucken en daarna verven. (Geen glasvliesbehang en dan verven, dat hebben mijn ouders en vind ik maar foeilelijk).
Wat nog wel een beetje roet in het eten kan gooien zijn de materialen van de muren en vloer, die zijn namelijk van beton...
woeiquote:Op woensdag 17 december 2008 14:17 schreef Merovingian het volgende:
mschol je submit van Spore is geplaatst hoor
Bedankt voor de melding
Dat kon dus ook al gewoon zonder die patch...quote:Op woensdag 17 december 2008 15:39 schreef mschol het volgende:
[..]
woei![]()
![]()
er zullen vast meer mensen blij mee zijn.. ik iig wel (eindelijk windows herinstalleren zonder iets te hebben van "ik heb net spore weggegooid")
Maar dat appartement is 157000 euro? Voor hoeveel m² en in welke woonplaats als ik vragen mag?quote:
Cothen?quote:Op woensdag 17 december 2008 15:43 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Maar dat appartement is 157000 euro? Voor hoeveel m² en in welke woonplaats als ik vragen mag?
maar dan ben je dus 1 activatie kwijt..quote:Op woensdag 17 december 2008 15:41 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Dat kon dus ook al gewoon zonder die patch...
Moggequote:
Zou toch wel moeten kunnen als je die router als bridge instelt... Maar is een wifi-adapter niet goedkoper en makkelijkerquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:12 schreef JortK het volgende:
Van het weekend eens proberen of ik een router aan me Xbox kan hangen zodat ik draadloos kan zijn met dat ding
Ik heb nog een router liggenquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:27 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Zou toch wel moeten kunnen als je die router als bridge instelt... Maar is een wifi-adapter niet goedkoper en makkelijker
30 cm2quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:19 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben zo druk bezig geweest met het opruimen van mijn kamer, dat ik nu een ruimte van 30*30*30 centimeter heb, maar geen flauw idee heb wat ik er in moet stoppen.
* Geqxon is trots op zichzelf.![]()
In totaal heb ik de afgelopen tijd toch al gauw een vierkante meter of drie aan opslagruimte (kasten / kastjes) weggedaan. Eindelijk al mijn zooi weg gedaan.
Nee, 30x30x30 cm is 27.000 cm³quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:42 schreef phluphy het volgende:
[..]
30 cm3 toch? Das veul meer dan 30 cm2!
Oh ja, en dan was die van sjowhan dus eigenlijk 900 cm2.quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:47 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Nee, 30x30x30 cm is 27.000 cm³
quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:54 schreef phluphy het volgende:
[..]
Oh ja, en dan was die van sjowhan dus eigenlijk 900 cm2.![]()
Of niet?
Ik had wel 20m utp willen hebben met tang en connectors...quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:31 schreef Geqxon het volgende:
Hehe.
Met name kabels had ik veel te veel. Meters en meters aan coax, RJ45, rood/wit audiokabels, speakerkabels.
Gewoon alles weggegooid en slechts de kabels bewaard die ik als reserve nodig heb.
De pittige tante buuf?quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:05 schreef phluphy het volgende:
Ik hou van opruimen. Met name lelijke rommel zoals kabels. Goed gedaan Bertje.![]()
Zo. De rust in huize phluphy is niet meer. De buuf (a.k.a. drinkebroeder) is terug van haar uitzending in Afghanistan.
Weet de vorige keer nog welquote:Op zondag 21 december 2008 09:36 schreef phluphy het volgende:
Pittig: check! Maar ook gezellig.![]()
De eerste kater sinds 5 maanden is een feit. Dus ja, ze is echt terug.
Hij's vet hequote:
dus hij is nu 3de hands?quote:Op zondag 21 december 2008 16:01 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb zojuist in een prachtwijk een tweedehands fiets gekocht.
Van een junk?quote:Op zondag 21 december 2008 16:01 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb zojuist in een prachtwijk een tweedehands fiets gekocht.
Hoe weet je dat zo zekerquote:Op zondag 21 december 2008 17:15 schreef Geqxon het volgende:
Nee, handelaar. En hij is niet gestolen.
quote:Op woensdag 17 december 2008 15:43 schreef Merovingian het volgende:
Maar dat appartement is 157000 euro? Voor hoeveel m² en in welke woonplaats als ik vragen mag?
nee, in Gouda...quote:
Pittig... Nou ja, wel in de randstad hequote:Op maandag 22 december 2008 00:47 schreef Cothen het volgende:
nee, in Gouda...
en 75m2 voor 157.000 euro
50m2 voor 74.500 euro nog in aanbieding, in Rotterdamquote:Op maandag 22 december 2008 00:47 schreef Cothen het volgende:
[..]
[..]
nee, in Gouda...
en 75m2 voor 157.000 euro
50 m²? Handel je in kippenhokken ofzo?quote:Op maandag 22 december 2008 08:07 schreef wc-eend het volgende:
[..]
50m2 voor 74.500 euro nog in aanbieding, in Rotterdam
Moggequote:
Nee appartement...quote:Op maandag 22 december 2008 08:11 schreef Merovingian het volgende:
[..]
50 m²? Handel je in kippenhokken ofzo?
Je vergeet erbij te zeggen dat je dan wel in een wijk komt te wonen waar je mogelijkerwijs niet eens wíl wonen.quote:Op maandag 22 december 2008 08:07 schreef wc-eend het volgende:
50m2 voor 74.500 euro nog in aanbieding, in Rotterdam
Als je een contract voor onbepaalde tijd hebt, en geen PL op je naam hebt staan heb je volgens mij weinig problemen...quote:Op maandag 22 december 2008 08:49 schreef Cothen het volgende:
Mogguh
[..]
Je vergeet erbij te zeggen dat je dan wel in een wijk komt te wonen waar je mogelijkerwijs niet eens wíl wonen.
Dit is trouwens wel crap: 'Starters komen moeilijker aan hypotheek'
Je woonde met een vrouw en kind op 50m²? Respect! Maar ik zou toch iets eerder verhuisd zijn als ik jou wasquote:Op maandag 22 december 2008 08:53 schreef wc-eend het volgende:
Je woont dan in zuid, waar appartement staat is een rustige straat op 5 minuten van zuidplein (groot winkelcentrum met alle bekende winkels).. De woning heeft een zeer actieve VVE..
Enige reden dat ik verhuist ben is dat het klein was voor mijzelf, mijn vrouw, een twee jarige en een pasgeborene..
quote:Op maandag 22 december 2008 09:21 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Je woonde met een vrouw en kind op 50m²? Respect! Maar ik zou toch iets eerder verhuisd zijn als ik jou wasVind 70m² al te klein met z'n tweeën
Richting de Dorpsweg? Of richting de Dordtselaan? Of Dordse straatweg?quote:Op maandag 22 december 2008 08:53 schreef wc-eend het volgende:
Je woont dan in zuid, waar appartement staat is een rustige straat op 5 minuten van zuidplein (groot winkelcentrum met alle bekende winkels).. De woning heeft een zeer actieve VVE..
Tja, ik heb gewoon te veel zooiquote:Op maandag 22 december 2008 09:28 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik woon op 72m2 met zn tweeen en heb 14m2 over
Je bent zeker nog niet aan het kwijlen?quote:Op maandag 22 december 2008 16:13 schreef Geqxon het volgende:
Je mond verdoofd hebben is trouwens retegaaf.
Te makkelijk Wyriquote:
Tong naar buitenquote:Op maandag 22 december 2008 20:03 schreef Geqxon het volgende:
En nu kan ik mijn dinnetje niet zoenen.
Ik mag niet buiten mijn forumpje modden dusquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:21 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Weet jet.
[..]
Idd zou het niet doen als ik jouw was.
maar je mag wel je eigen posts aanpassen buiten je forumpjequote:Op dinsdag 23 december 2008 07:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik mag niet buiten mijn forumpje modden dus
Dat zeg ik niet, had het zelf anders gequotequote:Op dinsdag 23 december 2008 07:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik mag niet buiten mijn forumpje modden dus
Alsof het wat uitmaakt, iedereen weet nu toch wat je gezegd hebtquote:
kan je die eff aanpassenquote:Op maandag 22 december 2008 11:44 schreef wc-eend het volgende:
-knip-
Mogge Fredquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:15 schreef Cothen het volgende:
Nee, het loopt niet echt bepaald storm
Kloon van je?quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:28 schreef Merovingian het volgende:
Computer kan niet meer opstarten!!
Epic topic
quote:
quote:
grotere kerstboom kopenquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:58 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben er zojuist achter gekomen dat een fiets niet onder een kerstboom past.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:58 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben er zojuist achter gekomen dat een fiets niet onder een kerstboom past.
Of een volkstuintje.quote:
Sjongejonge, ik zal nog een keer behulpzame tips gevenquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:05 schreef Geqxon het volgende:
Of gewoon niet de fiets onder de boom plaatsen.
Djeez, nerds!
fiets uitelkaar halen en in elkaar laten knutselen voor de tweaker in spe?quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:05 schreef Geqxon het volgende:
Of gewoon niet de fiets onder de boom plaatsen.
Djeez, nerds!
quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:32 schreef Geqxon het volgende:
Anyhow, ik ga me ingebeelde vriendin stalken.
Doei!
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:56 schreef phluphy het volgende:
Wie, Sir Harry? Welnee, die's gewoon jaloers.
Of dronken.
* JortK geetf mschol aan bij Googlequote:Op woensdag 24 december 2008 12:37 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben al de hele dag thuis![]()
en gmail als backup mailserver ingezet![]()
http://mail.google.com/a/mschol.euquote:Op woensdag 24 december 2008 12:38 schreef JortK het volgende:
[..]
* JortK geetf mschol aan bij Google
Dus nadat ze safemode aangezet hebben heb jij ze het nog een keer aanlaten zetten?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:46 schreef Geqxon het volgende:
Net als dat ze laatst safe-mode aan hadden gezet. Na een fors pissig mailtje waarom het in godsnaam aan stond en waarom dit mij niet verteld is zodat ik maatregelen in mijn sourcecode kon nemen of desnoods kon verhuizen, stond het "opeens" weer aan.
maandag had ik al vakantie, moest gister nog 1 dagje werken helaas maar nu tot 5 januari vrijquote:Op woensdag 24 december 2008 18:17 schreef phluphy het volgende:Vakantie
Pas op 5 januari weer aan het werk!
![]()
Ohhhhh ik ben er zó aan toe!![]()
Hebben jullie ook allemaal vakantie???
Nee ik ga fokken.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:00 schreef phluphy het volgende:
Je gaat toch niet 12 dagen alleen maar voor de tv hangen, hoop ik?
met hoe ik me nu voel? (belabberd) echt welquote:Op woensdag 24 december 2008 19:00 schreef phluphy het volgende:
Je gaat toch niet 12 dagen alleen maar voor de tv hangen, hoop ik?
Vakantie wat is dat?quote:Op woensdag 24 december 2008 18:17 schreef phluphy het volgende:
Vakantie
Pas op 5 januari weer aan het werk!
![]()
Ohhhhh ik ben er zó aan toe!![]()
Hebben jullie ook allemaal vakantie???
Wat heb je gegetenquote:Op donderdag 25 december 2008 10:34 schreef mschol het volgende:
happy X-mas indeed, beetje jammer dat ik ziek ben...
niks boeiends... (naja gister wat vettere troep, dat is er ook weer netjes uitgekomenquote:
Ah. Een griepje die al een tijdje aan het sudderen was.quote:Op donderdag 25 december 2008 12:06 schreef mschol het volgende:
[..]
niks boeiends... (naja gister wat vettere troep, dat is er ook weer netjes uitgekomen)
vandaag wat beschuitjes
gister middag kreeg ik opeens veel koppijn en vloog m'n temperatuur (voor m'n gevoel) hard omhoog
kan best, maar waarom nooit als ik moet werken en altijd in de vakantie?quote:Op donderdag 25 december 2008 12:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ah. Een griepje die al een tijdje aan het sudderen was.
quote:
Dat vraag ik me ook wel eens afquote:Op donderdag 25 december 2008 12:18 schreef mschol het volgende:
[..]
kan best, maar waarom nooit als ik moet werken en altijd in de vakantie?
Heeft iedereen last van hoor.quote:Op donderdag 25 december 2008 12:18 schreef mschol het volgende:
[..]
kan best, maar waarom nooit als ik moet werken en altijd in de vakantie?
Ohjawelquote:Op donderdag 25 december 2008 15:21 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb een leuke ochtend gehad. Jullie niet.
Há.
Ah, je begint al baardgroei te krijgen? Good for youquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:13 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb overigens 5 verschillende soorten douchegel gekregen.!
En een scheerapparaat.
http://www.weekopweek.nl/website/index.phpquote:Op zaterdag 27 december 2008 09:22 schreef mschol het volgende:
morghe
vandaag misschien maar even stad in om 1of2 hdmi kabels te scoren...
das nie duur.. maar aangezien ik er iig 1 wil hebben vandaag ga ik maar naar de stad (de mediamarkt heeft vast wel iets in die prijsklasse)quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
http://www.weekopweek.nl/website/index.php
Baardgroei had ik in de wieg al.quote:Op zaterdag 27 december 2008 09:19 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ah, je begint al baardgroei te krijgen? Good for you
Gelukkig snappen mijn ouders Vista MCE prima.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:19 schreef mschol het volgende:
zucht, ouders en techniek
ze hebben nu, jawel, een harddisk recorder met digitale tv
maar snappen doen ze het niet...
al neig ik nu wel meer naar de digitale HD harddiskrecorder voor bij mij
Die van UPC is echtquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:19 schreef mschol het volgende:
zucht, ouders en techniek
ze hebben nu, jawel, een harddisk recorder met digitale tv
maar snappen doen ze het niet...
al neig ik nu wel meer naar de digitale HD harddiskrecorder voor bij mij
m'n ouders hebben de Humax die op de site van ziggo wordt vermeld (iPVR9200C volgens mij)quote:Op zondag 28 december 2008 09:13 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Die van UPC is echt![]()
Tegelijk in digitale kwaliteit kijken én opnemen, of niet kijken en twee programma's tegelijk opnemen
Echt ideaal!
Das het voordeel en gelijk ook nadeel van UPC: je kan niet kiezen, je moet gewoon het UPC-apparaat nemen. Het is dan wel weer gratis (nou ja, de kosten zullen natuurlijk in je abo-kosten verwerkt zitten)...quote:Op zondag 28 december 2008 09:24 schreef mschol het volgende:
[..]
m'n ouders hebben de Humax die op de site van ziggo wordt vermeld (iPVR9200C volgens mij)
ook twin tuner, geen idee of je 2x kan opnemen overigens...
ik zelf zit nu te twijfelen over de cisco 8455DVB => twin tuner, HD zenders en upscaling alleen wel 330 euro
terwijl een ontvanger ~150 kost
Ik heb een Grolsch Cheersch gekregen als kerstcadeauquote:Op maandag 29 december 2008 11:43 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb trouwens bier als kerstpakket gekregen.
Dat je het even weet.
Jouw baas snapt het.quote:Op maandag 29 december 2008 11:45 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ik heb een Grolsch Cheersch gekregen als kerstcadeau
Nou ja, niet als kerstpakket gekregen, maar van mijn vrouw (alhoewel die zo nu en dan ook als baas aan te merken isquote:
ik had er wijn in zitten... niet dat ik uberhaupt alcohol drink maar tochquote:Op maandag 29 december 2008 12:08 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Nou ja, niet als kerstpakket gekregen, maar van mijn vrouw (alhoewel die zo nu en dan ook als baas aan te merken is). Van mijn baas heb ik een redelijk groot pakket gekregen, mag niet klagen. Maar er zat geen bier in
Ik wijn, twee goede badhanddoeken, Sealife (bordspel met dvd) en nog wat standaard dingetjes zoals thee, chocola, enz enz. Sealife zagen we bij de V&D voor 30 euro liggen, toch geen goedkoop kerstpakket bij elkaar dusquote:Op maandag 29 december 2008 12:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had er wijn in zitten... niet dat ik uberhaupt alcohol drink maar toch
italiaans pakketje hierzo dus pasta, pesto, pastasauzen, foccaciabrood e.d.quote:Op maandag 29 december 2008 12:33 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ik wijn, twee goede badhanddoeken, Sealife (bordspel met dvd) en nog wat standaard dingetjes zoals thee, chocola, enz enz. Sealife zagen we bij de V&D voor 30 euro liggen, toch geen goedkoop kerstpakket bij elkaar dus(alleen jammer dat Sealife echt een kutspel is
).
Ook altijd goedquote:Op maandag 29 december 2008 12:49 schreef mschol het volgende:
[..]
italiaans pakketje hierzo dus pasta, pesto, pastasauzen, foccaciabrood e.d.
Marine, hehehe, stelletje pikbroeken. Leuk met allemaal mannen maandenlang alleen op zee.quote:Op maandag 29 december 2008 13:00 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ook altijd goed
Bij de marine had ik nog mijn beste kerstpakketten: die gaven zo'n pluim waarmee je dan zelf wat uit kan zoeken. En dan geen goedkope![]()
Een jaar kon ik een mooie Princess gourmetset uitkiezen, en een ander jaar kon ik drie kaartjes Six Flags kopen, waarvan we er eentje bij de kassa verkocht hebben voor iets minder dan de normale prijs aan iemand in de rij. Van dat geld konden we weer snacken in het park waardoor we alleen een beetje benzinekosten hadden die dag
Je beeld van de marine is een beetje achterhaald. Er zijn ook vrouwen. Hoe zouden die anders verkracht kunnen zijn?quote:Op maandag 29 december 2008 15:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Marine, hehehe, stelletje pikbroeken. Leuk met allemaal mannen maandenlang alleen op zee.
[ afbeelding ]
Vandaar ook het oude plaatje.quote:Op maandag 29 december 2008 19:14 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Je beeld van de marine is een beetje achterhaald. Er zijn ook vrouwen. Hoe zouden die anders verkracht kunnen zijn?
Het was een vrouwelijke matroos. Dus waar ben je dan met je stelling?quote:Op maandag 29 december 2008 19:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Vandaar ook het oude plaatje.
Vrouwen verkrachten is trouwens not done. Als het echt niet kan, neuk dan een andere matroos in zijn bips, maar een vrouw verkrachten?
Dat als je het echt niet meer kunt houden, je beter een vent vrijwillig kunt neuken dan een vrouw te verkrachten.quote:Op maandag 29 december 2008 19:27 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Het was een vrouwelijke matroos. Dus waar ben je dan met je stelling?
Je kan nog beter gewoon een slet zoeken aan boord die geneukt wil worden door je.quote:Op maandag 29 december 2008 19:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat als je het echt niet meer kunt houden, je beter een vent vrijwillig kunt neuken dan een vrouw te verkrachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |