Teringquote:Op maandag 15 december 2008 16:35 schreef mschol het volgende:
gezellig weer veels te veel betaald voor een IDE schijf voor m'n pa z'n systeem...
47,50 voor 160GB
iets anders was er niet onder de 50 euro
Jep, IDE naar twee maal S-ATA (master en slave).quote:Op maandag 15 december 2008 18:19 schreef mschol het volgende:
[..]
wist niet dat die dingen bestonden en m'n pa wilde asap weer een draaiend systeem dus ach... komt wel goed
Best een nette bakquote:Op maandag 15 december 2008 19:13 schreef Cothen het volgende:
avond
Straks komt de bankmeneer voor een hypotheek: spannend![]()
En ff spammen: [TK] Hyundai Excel 1.3SE (2000)
Nee. Zie foboquote:
Woei, ik het huisje wat ik op het oog heb en morgen ga bekijken betalenquote:Op maandag 15 december 2008 19:13 schreef Cothen het volgende:
Straks komt de bankmeneer voor een hypotheek: spannend![]()
quote:
oke danquote:Op maandag 15 december 2008 18:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Jep, IDE naar twee maal S-ATA (master en slave).
ook tijdens/rond kerst/oud& nieuw niet vrij?quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:04 schreef Merovingian het volgende:
Ik heb het alleen maar druk en niet spannend en niet huis kopen en niet net jarig geweest en niet bijna vakantie
Maar ik ben blij dat jullie dat allemaal wel hebben
Ik heb 24/25/26 december vrij, en 1/2 januari. Rest gewoon werken...quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:18 schreef mschol het volgende:
[..]
ook tijdens/rond kerst/oud& nieuw niet vrij?
daarnaast heb ik morgen ook nog een regiouitje ('s avonds uit eten met mensen uit onze regio.)
en ik zit er aan te denken om een harmony one te kopen, tis el een errug tof apparaat
de xbox/xbox360 worden gewoon ondersteund door logitech.... dus das niet echt een punt lijkt mij? (misschien dat hij niet alles kan, dat zou wel jammer zijn idd.)quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:28 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ik heb 24/25/26 december vrij, en 1/2 januari. Rest gewoon werken...
En die AB van Logitech bedoel je? Is zeker wel vet dingetjeHeb er zelf alleen niets aan, ik moet op zoek naar een multifunctie AB die ook een 360 kan bedienen
Maar als ik die 360 niet had zou ik hem voor kerst vragen
Maar de 360 werkt niet met IR maar 'draadloos'. Kan die Harmony dat dan ook?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:38 schreef mschol het volgende:
[..]
de xbox/xbox360 worden gewoon ondersteund door logitech.... dus das niet echt een punt lijkt mij? (misschien dat hij niet alles kan, dat zou wel jammer zijn idd.)
http://myremotesetup.com/EasyZapper/New/Main.asp
wat is draadloos?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:59 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Maar de 360 werkt niet met IR maar 'draadloos'. Kan die Harmony dat dan ook?
ik ben eff aan het zoeken... wat ik tot nu toe kan vinden is dat de controller IEEE 802.11 is (aka wifi)quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:10 schreef Geqxon het volgende:
Xbox 360 controller is Bluetooth toch?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:18 schreef Geqxon het volgende:
A nee, dat is de superieure PS3 controller die dat heeft.
dus Xbox 360 heeft een IR ontvangerquote:Remote Does Not Work
Replace batteries in your remote (see
“Inserting Batteries.” Make sure the signal
from the remote to infrared receiver on the
Xbox 360 console is not blocked by solid
objects such as furniture, doors, and so on.
2,4Ghz == wifi toch?quote:Wireless
Integrated 2.4 GHz high-performance wireless technology lets you control the action from up to 30 feet away.
Volgens mij een of andere eigen techniek die in de 2.4GHz band opereert, net als wifi. En die universal remote van MS zou ik binnenkort binnen moeten krijgen, wist niet dat die dan weer IR had. Eens kijken of ie ook mijn tv en geluidsset en upc-box ondersteunt, dan ben ik een blij manquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:09 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is draadloos?
Wifi?
Blauwtand?
IR?
--edit--
ze hebben ook een universal remote (klik) die ook tv's kan aansturen.. dus ergens moet een IR ontvanger zitten lijkt mij op de xbox?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |