Niet aan beginnen. Koop een 360, is ontelbaar keer leuker en beter en vetter. En ook nog eens goedkoper.quote:
Beter en vetter, niet leuker. De meeste lol heb je op een Wii.quote:Op donderdag 11 december 2008 19:37 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Niet aan beginnen. Koop een 360, is ontelbaar keer leuker en beter en vetter. En ook nog eens goedkoper.
Inderdaad, de eerste 2 weken. Daarna heb je alleen nog maar lol als je van afstoffen houdt, want stof vangen is het enige wat ie dan nog doet...quote:Op donderdag 11 december 2008 19:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Beter en vetter, niet leuker. De meeste lol heb je op een Wii.
misschien als je alleen bent ja...quote:Op donderdag 11 december 2008 19:48 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Inderdaad, de eerste 2 weken. Daarna heb je alleen nog maar lol als je van afstoffen houdt, want stof vangen is het enige wat ie dan nog doet...
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:24 schreef Geqxon het volgende:
Dus ik zo Deep Purple luisteren.
Komt mijn vader binnen: "DAT IS MIJN MUZIEK".
quote:Op donderdag 11 december 2008 21:05 schreef Cothen het volgende:
Ik wil graag een huis.
Voor om de kerstboom heen.
Ik ben met z'n tweeën maar de Wii heeft het afgelopen half jaar denk ik 10 uur aangestaan. Mijn 360 haalt dat wekelijks al.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:13 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien als je alleen bent ja...
zolang je maar met minimaal 2 personen bezig bent kan je meer dan voldoende fun @ wii hebben
quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:47 schreef JortK het volgende:
En ik ga een Xbox360 kopen voor onder de kerstboom
Ja, voor kinderen kun je inderdaad beter een Wii kopenquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:18 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
OT: ik wil een Wii voor de kids, niet voor mezelf. Vind alleen mario karten met de hele familie wel een grappig idee, voor de rest...
Maar, de vrouw vind hem te duur, dus weet nog niet of ik er wel 1 ga kopen.
Geld terug actie?quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:22 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Zorg wel dat je op tijd bent met de geld-terug actie
pff.. ik ga een tv kopen als vervroegd kerst kadootjequote:Op vrijdag 12 december 2008 08:47 schreef JortK het volgende:
En ik ga een Xbox360 kopen voor onder de kerstboom
ik ga em -nog- niet kopen (ouders niet thuis => geen vervoer voor zo'n ding) maar eerste keus is de sony KDL-40W4500 voor rond de 1250 en dan de sony actie (blu-ray speler + 6 films)quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:05 schreef Cothen het volgende:
Welke tv is het geworden?
Thanks!quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:33 schreef Merovingian het volgende:
[..]
http://www.xbox.com/nl-nl/community/news/geldterug.htm
Kun je niet meer inloggen op Live, wat dus inhoudt: niet multiplayeren en niet updates downloaden van games die bugs verhelpen, niet de nieuwste Dashboard update downloaden waarmee je games vanaf je HD kan spelen, geen demo's van games downloaden, enz.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:35 schreef JortK het volgende:
Nu ff me maat bellen om hem om te laten bouwen
Zitten hier mannen van 32 jaar op zoek naar ernstige relaties met Natalia? Het moeten wel ernstige relaties zijn he!quote:Hoi. Mijn naam is Natalia. Ik eenzame meisje zonder schadelijke gewoonten. ik 29 jaar. Ik zoek een man van 32 jaar voor ernstige relaties. mijn e-mail: ***@gmail.com
het gemakkelijker voor mij. Ik kan sturen brief en de foto elkaar. Natalia
Waarom heeft die vriend van mij dan een omgebouwde maar speelt wel CoD helemaal kapot online?quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:24 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Kun je niet meer inloggen op Live, wat dus inhoudt: niet multiplayeren en niet updates downloaden van games die bugs verhelpen, niet de nieuwste Dashboard update downloaden waarmee je games vanaf je HD kan spelen, geen demo's van games downloaden, enz.
Toch iets om rekening mee te houden
Ik lees op internet dat er nog best wel wat mensen zijn met 2 360's: één voor de online games die ongehackt is, en één voor de rest die gehackt is.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:57 schreef Geqxon het volgende:
Leuke mail:
[..]
Zitten hier mannen van 32 jaar op zoek naar ernstige relaties met Natalia? Het moeten wel ernstige relaties zijn he!
Zou het niet weten. Gekraakte servers ofzo? Ben ook wel benieuwd, vraag het hem eensquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Waarom heeft die vriend van mij dan een omgebouwde maar speelt wel CoD helemaal kapot online?
Ik wil mijn fiets gewoon kwijt kunnen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:12 schreef phluphy het volgende:
Natalia zal niet in hem geïnteresseerd zijn. Hij is namelijk geen 32.
Zeg wacht eens effe, wil jij in mijn huwelijk gaan stoken?![]()
is het niet zo dat je online kan spelen totdat je xbox wordt gemarkeerd als modded?quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:54 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Zou het niet weten. Gekraakte servers ofzo? Ben ook wel benieuwd, vraag het hem eens
Ik heb begrepen dat je er in ieder geval niet meer mee kan inloggen op Live, en online gamen gaat via Live...
Hmmm, dat zou best wel eens kunnen inderdaad! Dan is het gewoon hopen dat je niet gesnaaid wordt, als je dat wel bent kun je gewoon niet meer online met die Xbox.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:02 schreef mschol het volgende:
[..]
is het niet zo dat je online kan spelen totdat je xbox wordt gemarkeerd als modded?
Fietsenstalling Barneveld Noord opgeleverdquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik wil mijn fiets gewoon kwijt kunnen.
Maar ik wil hem bij jou erin stoppen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:05 schreef phluphy het volgende:
[..]
Fietsenstalling Barneveld Noord opgeleverd
Barneveldse Krant - 21 jul 2003
ProRail heeft vrijdag de nieuwe fietsenstalling bij station Barneveld-Noord opgeleverd. Reizigers kunnen in de nieuwe stalling hun fiets gemakkelijk, droog en veilig stallen. Station Barneveld-Noord heeft nu 78 fietsklemmen en twintig fietskluizen (voorheen respectievelijk 90 en 20).
De nieuwe fietskluizen zijn ruimer en ook in de onbewaakte stalling is meer ruimte tussen de klemmen onderling. Hierdoor kunnen ook fietsen met bijvoorbeeld fietstassen of een breed stuur goed gestald worden. De nieuwe fietsrekken hebben betere aanbindmogelijkheden voor kabel- of beugelsloten. Over de fietsklemmen staat een overkapping van gehard glas. De stalling is `s avonds goed verlicht. De ombouw van de stalling op station Barneveld Noord is onderdeel van het project `Ruimte voor de Fiets`. Dit is een project waarbij ProRail fietsenstallingen op stations vernieuwt. Overal wordt hetzelfde type rekken en kluizen geplaatst. Inmiddels zijn zo`n 190 stallingen in Nederland omgebouwd. ProRail verwacht met de nieuwe fietsenstalling het gebruik van de fiets in het voor- en natransport te stimuleren. Nu al komt bijna dertig procent van de treinreizigers op de fiets naar het station.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |