yep maar als het goed is zijn ze beide vast gepind op 1 IP adres... (IIS op 10.0.0.201 en Apache op 10.0.0.200)quote:
Door ze bijde op een appart IP te laten luisteren? Je maakt 2 aliassen aan voor je NIC en bind je server op 1 van die aliassenquote:Op donderdag 11 december 2008 10:54 schreef JortK het volgende:
Hoe kun je in godsnaam op dezelfde machine twee dingen op dezelfde poort draaien?
* JortK is wel sysadmin n00b, dus vergeef eventuele domme vragen...
quote:Op donderdag 11 december 2008 12:29 schreef Geqxon het volgende:
Verder krijg ik mijn "overuren" (avonduren buiten kantoor) gewoon net zo uitbetaald als uren die ik op kantoor maak, en dat zijn er deze maand al 30. Tikt lekker aan dus.
Zie!quote:Op woensdag 10 december 2008 07:24 schreef phluphy het volgende:
Ik heb me altijd voorgehouden dat het tonen van inzet ooit beloond zou worden. Somewhere, somehow. Tot nu toe is dat ook altijd gebleken.
same here, weet het pas een maandje ofzo?quote:Op donderdag 11 december 2008 12:28 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Door ze bijde op een appart IP te laten luisteren? Je maakt 2 aliassen aan voor je NIC en bind je server op 1 van die aliassen. (Wist niet eens dat kon met windows
.)
Overwerk buiten kantoortijden is 125% man.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:29 schreef Geqxon het volgende:
Mooi. Zojuist dus even mijn frustratie besproken, en dit is gewoon een klus waar geen budget is voor een fatsoenlijk FO en TO.
Ik mag dus gewoon zo doorgaan als ik nu bezig ben, en het is niet zo heel erg als het fout gaat, dat is voor de klant begrijpelijk.
Verder krijg ik mijn "overuren" (avonduren buiten kantoor) gewoon net zo uitbetaald als uren die ik op kantoor maak, en dat zijn er deze maand al 30. Tikt lekker aan dus.
Niet als oproepkracht.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:44 schreef JortK het volgende:
[..]
Overwerk buiten kantoortijden is 125% man.
In het weekend mag ik wel 150% schrijven.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:01 schreef JortK het volgende:
[..]
Dan nog, ik zou het gewoon eisen!
Dan alleen in het weekend overwerken.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
In het weekend mag ik wel 150% schrijven.
Dat hangt helemaal van je CAO af, of als je die niet hebt, wat er in je contract staat... Zo krijg ik 150% en in het weekend 200%quote:Op donderdag 11 december 2008 13:44 schreef JortK het volgende:
[..]
Overwerk buiten kantoortijden is 125% man.
Dus dat je ze wel maakt, maar niet schrijft?quote:Op donderdag 11 december 2008 14:13 schreef Merovingian het volgende:
[..]
En bij managementfuncties is het niet ongebruikelijk dat je helemaal geen overuren meer mag schrijven, zit bij de functie en het salaris inbegrepen...
Precies. Dat wordt dan gewoon van je verwacht, dat je die maakt als dat nodig is. Part of the job zegmaar. Aan de andere kant hoef je dan ook geen verlof te schrijven als jij het nodig acht om een uurtje eerder weg te gaan. Zolang je resultaten goed zijn heb je de vrije hand in je uren.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dus dat je ze wel maakt, maar niet schrijft?
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
True, true. Beetje hetzelfde als dat je bij een hotel overnachting ook geen 8 uur gaat schrijven als je hebt liggen pitten zeg maar. Ook al was je van huis en voor de job bezig.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:29 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Precies. Dat wordt dan gewoon van je verwacht, dat je die maakt als dat nodig is. Part of the job zegmaar. Aan de andere kant hoef je dan ook geen verlof te schrijven als jij het nodig acht om een uurtje eerder weg te gaan. Zolang je resultaten goed zijn heb je de vrije hand in je uren.
Precies. Mijn teamleider heeft dat ook, die kan ook geen overuren schrijven. Ik zit er een beetje tussenin, mag mijn uren wel redelijk vrij indelen, als ik een uurtje eerder weg ga is dat geen probleem, hoef dan niet direct verlof te schrijven. Maar dan moet ik ook niet moeilijk doen als ik een uurtje langer blijf zo nu en dan. Niemand die het bijhoudt, je kan theoretisch dus heel makkelijk sjoemelen. Maar ik zou er ook voor kunnen kiezen om overuren wel te schrijven, als het bijvoorbeeld echt druk is en dus regelmatig uren moet maken zonder op korte termijn een keer eerder weg te kunnen. Het is gewoon op eigen inzicht. Echt ideaal hoor!quote:Op donderdag 11 december 2008 14:35 schreef Geqxon het volgende:
[..]
True, true. Beetje hetzelfde als dat je bij een hotel overnachting ook geen 8 uur gaat schrijven als je hebt liggen pitten zeg maar. Ook al was je van huis en voor de job bezig.
Bij mij is het gewoon uren maken = schrijven. Is in mijn geval erg fijn, aangezien ik vaak rond de 60 uur per maand werk.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:44 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Precies. Mijn teamleider heeft dat ook, die kan ook geen overuren schrijven. Ik zit er een beetje tussenin, mag mijn uren wel redelijk vrij indelen, als ik een uurtje eerder weg ga is dat geen probleem, hoef dan niet direct verlof te schrijven. Maar dan moet ik ook niet moeilijk doen als ik een uurtje langer blijf zo nu en dan. Niemand die het bijhoudt, je kan theoretisch dus heel makkelijk sjoemelen. Maar ik zou er ook voor kunnen kiezen om overuren wel te schrijven, als het bijvoorbeeld echt druk is en dus regelmatig uren moet maken zonder op korte termijn een keer eerder weg te kunnen. Het is gewoon op eigen inzicht. Echt ideaal hoor!
Niet fijn, aangezien je dus geen toeslag krijgt voor overuren... Maar 60 uur per maand? Das ook nietsquote:Op donderdag 11 december 2008 14:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Bij mij is het gewoon uren maken = schrijven. Is in mijn geval erg fijn, aangezien ik vaak rond de 60 uur per maand werk.
Maar ja, aangezien het een soort van freelance is wat ik doe maak ik feitelijk geen overuren.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:50 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Niet fijn, aangezien je dus geen toeslag krijgt voor overuren... Maar 60 uur per maand? Das ook niets
Of is het 60 uur per week?
Studerenquote:Op donderdag 11 december 2008 14:56 schreef Merovingian het volgende:
Wat moet ie de rest van de tijd dan doen
Niet aan beginnen. Koop een 360, is ontelbaar keer leuker en beter en vetter. En ook nog eens goedkoper.quote:
Beter en vetter, niet leuker. De meeste lol heb je op een Wii.quote:Op donderdag 11 december 2008 19:37 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Niet aan beginnen. Koop een 360, is ontelbaar keer leuker en beter en vetter. En ook nog eens goedkoper.
Inderdaad, de eerste 2 weken. Daarna heb je alleen nog maar lol als je van afstoffen houdt, want stof vangen is het enige wat ie dan nog doet...quote:Op donderdag 11 december 2008 19:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Beter en vetter, niet leuker. De meeste lol heb je op een Wii.
misschien als je alleen bent ja...quote:Op donderdag 11 december 2008 19:48 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Inderdaad, de eerste 2 weken. Daarna heb je alleen nog maar lol als je van afstoffen houdt, want stof vangen is het enige wat ie dan nog doet...
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:24 schreef Geqxon het volgende:
Dus ik zo Deep Purple luisteren.
Komt mijn vader binnen: "DAT IS MIJN MUZIEK".
quote:Op donderdag 11 december 2008 21:05 schreef Cothen het volgende:
Ik wil graag een huis.
Voor om de kerstboom heen.
Ik ben met z'n tweeën maar de Wii heeft het afgelopen half jaar denk ik 10 uur aangestaan. Mijn 360 haalt dat wekelijks al.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:13 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien als je alleen bent ja...
zolang je maar met minimaal 2 personen bezig bent kan je meer dan voldoende fun @ wii hebben
quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:47 schreef JortK het volgende:
En ik ga een Xbox360 kopen voor onder de kerstboom
Ja, voor kinderen kun je inderdaad beter een Wii kopenquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:18 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
OT: ik wil een Wii voor de kids, niet voor mezelf. Vind alleen mario karten met de hele familie wel een grappig idee, voor de rest...
Maar, de vrouw vind hem te duur, dus weet nog niet of ik er wel 1 ga kopen.
Geld terug actie?quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:22 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Zorg wel dat je op tijd bent met de geld-terug actie
pff.. ik ga een tv kopen als vervroegd kerst kadootjequote:Op vrijdag 12 december 2008 08:47 schreef JortK het volgende:
En ik ga een Xbox360 kopen voor onder de kerstboom
ik ga em -nog- niet kopen (ouders niet thuis => geen vervoer voor zo'n ding) maar eerste keus is de sony KDL-40W4500 voor rond de 1250 en dan de sony actie (blu-ray speler + 6 films)quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:05 schreef Cothen het volgende:
Welke tv is het geworden?
Thanks!quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:33 schreef Merovingian het volgende:
[..]
http://www.xbox.com/nl-nl/community/news/geldterug.htm
Kun je niet meer inloggen op Live, wat dus inhoudt: niet multiplayeren en niet updates downloaden van games die bugs verhelpen, niet de nieuwste Dashboard update downloaden waarmee je games vanaf je HD kan spelen, geen demo's van games downloaden, enz.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:35 schreef JortK het volgende:
Nu ff me maat bellen om hem om te laten bouwen
Zitten hier mannen van 32 jaar op zoek naar ernstige relaties met Natalia? Het moeten wel ernstige relaties zijn he!quote:Hoi. Mijn naam is Natalia. Ik eenzame meisje zonder schadelijke gewoonten. ik 29 jaar. Ik zoek een man van 32 jaar voor ernstige relaties. mijn e-mail: ***@gmail.com
het gemakkelijker voor mij. Ik kan sturen brief en de foto elkaar. Natalia
Waarom heeft die vriend van mij dan een omgebouwde maar speelt wel CoD helemaal kapot online?quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:24 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Kun je niet meer inloggen op Live, wat dus inhoudt: niet multiplayeren en niet updates downloaden van games die bugs verhelpen, niet de nieuwste Dashboard update downloaden waarmee je games vanaf je HD kan spelen, geen demo's van games downloaden, enz.
Toch iets om rekening mee te houden
Ik lees op internet dat er nog best wel wat mensen zijn met 2 360's: één voor de online games die ongehackt is, en één voor de rest die gehackt is.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:57 schreef Geqxon het volgende:
Leuke mail:
[..]
Zitten hier mannen van 32 jaar op zoek naar ernstige relaties met Natalia? Het moeten wel ernstige relaties zijn he!
Zou het niet weten. Gekraakte servers ofzo? Ben ook wel benieuwd, vraag het hem eensquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Waarom heeft die vriend van mij dan een omgebouwde maar speelt wel CoD helemaal kapot online?
Ik wil mijn fiets gewoon kwijt kunnen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:12 schreef phluphy het volgende:
Natalia zal niet in hem geïnteresseerd zijn. Hij is namelijk geen 32.
Zeg wacht eens effe, wil jij in mijn huwelijk gaan stoken?![]()
is het niet zo dat je online kan spelen totdat je xbox wordt gemarkeerd als modded?quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:54 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Zou het niet weten. Gekraakte servers ofzo? Ben ook wel benieuwd, vraag het hem eens
Ik heb begrepen dat je er in ieder geval niet meer mee kan inloggen op Live, en online gamen gaat via Live...
Hmmm, dat zou best wel eens kunnen inderdaad! Dan is het gewoon hopen dat je niet gesnaaid wordt, als je dat wel bent kun je gewoon niet meer online met die Xbox.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:02 schreef mschol het volgende:
[..]
is het niet zo dat je online kan spelen totdat je xbox wordt gemarkeerd als modded?
Fietsenstalling Barneveld Noord opgeleverdquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik wil mijn fiets gewoon kwijt kunnen.
Maar ik wil hem bij jou erin stoppen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:05 schreef phluphy het volgende:
[..]
Fietsenstalling Barneveld Noord opgeleverd
Barneveldse Krant - 21 jul 2003
ProRail heeft vrijdag de nieuwe fietsenstalling bij station Barneveld-Noord opgeleverd. Reizigers kunnen in de nieuwe stalling hun fiets gemakkelijk, droog en veilig stallen. Station Barneveld-Noord heeft nu 78 fietsklemmen en twintig fietskluizen (voorheen respectievelijk 90 en 20).
De nieuwe fietskluizen zijn ruimer en ook in de onbewaakte stalling is meer ruimte tussen de klemmen onderling. Hierdoor kunnen ook fietsen met bijvoorbeeld fietstassen of een breed stuur goed gestald worden. De nieuwe fietsrekken hebben betere aanbindmogelijkheden voor kabel- of beugelsloten. Over de fietsklemmen staat een overkapping van gehard glas. De stalling is `s avonds goed verlicht. De ombouw van de stalling op station Barneveld Noord is onderdeel van het project `Ruimte voor de Fiets`. Dit is een project waarbij ProRail fietsenstallingen op stations vernieuwt. Overal wordt hetzelfde type rekken en kluizen geplaatst. Inmiddels zijn zo`n 190 stallingen in Nederland omgebouwd. ProRail verwacht met de nieuwe fietsenstalling het gebruik van de fiets in het voor- en natransport te stimuleren. Nu al komt bijna dertig procent van de treinreizigers op de fiets naar het station.
nice.....quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:49 schreef WyriHaximus het volgende:
yuch ga ik naar texel voor me verjaardag zijn we stranded boot ligt in het midden van de vaargeul (pics komen nog)
En dan ga jij lekker Fokken?quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:49 schreef WyriHaximus het volgende:
yuch ga ik naar texel voor me verjaardag zijn we stranded boot ligt in het midden van de vaargeul (pics komen nog)
Moet toch iets als me vriendin een boek gaat zitten lezenquote:
KUT TWEAKER.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:32 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Moet toch iets als me vriendin een boek gaat zitten lezen. Ga jij je nou maar druk maken over de GTA EULA
Tja, zo wordt het nooit wat he.quote:
En nu? Al wel op weg inmiddels? Of zelfs al gearriveerd? En je bent jarig? Wanneer?quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:32 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Moet toch iets als me vriendin een boek gaat zitten lezen. Ga jij je nou maar druk maken over de GTA EULA
als je wii play nog niet hebt is dat inderdaad best value for the moneyquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:05 schreef Geqxon het volgende:
Vraagje trouwens over de Wii.
Als ik een extra controller bij het Sports pack wil, kan ik dan niet gewoon beter Wii Play halen? Die kost evenveel als de controller, maar er zit bij dat spel een gratis controller.
Ow dat posted ik al van af huisquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:04 schreef phluphy het volgende:
[..]
Tja, zo wordt het nooit wat he.![]()
[..]
En nu? Al wel op weg inmiddels? Of zelfs al gearriveerd? En je bent jarig? Wanneer?
Dat zie je goedquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:05 schreef Geqxon het volgende:
Vraagje trouwens over de Wii.
Als ik een extra controller bij het Sports pack wil, kan ik dan niet gewoon beter Wii Play halen? Die kost evenveel als de controller, maar er zit bij dat spel een gratis controller.
Ik ben het in ieder geval nog niet tegengekomen.quote:Op zondag 14 december 2008 18:45 schreef Krazy_Kripples het volgende:
Hey luitjes,
Is hier ook een Paint Shop Pro topic? Ben aan het prutsen and I need help![]()
Sorry, geen verstand van... Open gewoon een nieuw topicquote:Op zondag 14 december 2008 19:18 schreef Krazy_Kripples het volgende:
*kick*
Misschien voor de duidelijk: ik zocht wat hulp bij wat basic stuff in Paint Shop Pro
quote:Op zondag 14 december 2008 19:18 schreef Krazy_Kripples het volgende:
*kick*
Misschien voor de duidelijk: ik zocht wat hulp bij wat basic stuff in Paint Shop Pro
quote:
Vertel?quote:Op maandag 15 december 2008 11:54 schreef Geqxon het volgende:
* Geks gaat binnenkort zijn concurentiebeding fors schenden
Ik heb twee bedrijven op het oog. Het ene bedrijf zit in hetzelfde pand als waar ik nu werk, het andere bedrijf is een klant van ons.quote:
Sir Harry was gisteren jarig!quote:Op zondag 14 december 2008 12:00 schreef WyriHaximus het volgende:
Ow dat posted ik al van af huis. Vandaag
.
IDE naar S-ATA conversie?quote:Op maandag 15 december 2008 16:35 schreef mschol het volgende:
gezellig weer veels te veel betaald voor een IDE schijf voor m'n pa z'n systeem...
47,50 voor 160GB
iets anders was er niet onder de 50 euro
wist niet dat die dingen bestonden en m'n pa wilde asap weer een draaiend systeem dus ach... komt wel goedquote:
Teringquote:Op maandag 15 december 2008 16:35 schreef mschol het volgende:
gezellig weer veels te veel betaald voor een IDE schijf voor m'n pa z'n systeem...
47,50 voor 160GB
iets anders was er niet onder de 50 euro
Jep, IDE naar twee maal S-ATA (master en slave).quote:Op maandag 15 december 2008 18:19 schreef mschol het volgende:
[..]
wist niet dat die dingen bestonden en m'n pa wilde asap weer een draaiend systeem dus ach... komt wel goed
Best een nette bakquote:Op maandag 15 december 2008 19:13 schreef Cothen het volgende:
avond
Straks komt de bankmeneer voor een hypotheek: spannend![]()
En ff spammen: [TK] Hyundai Excel 1.3SE (2000)
Nee. Zie foboquote:
Woei, ik het huisje wat ik op het oog heb en morgen ga bekijken betalenquote:Op maandag 15 december 2008 19:13 schreef Cothen het volgende:
Straks komt de bankmeneer voor een hypotheek: spannend![]()
quote:
oke danquote:Op maandag 15 december 2008 18:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Jep, IDE naar twee maal S-ATA (master en slave).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |