ook tijdens/rond kerst/oud& nieuw niet vrij?quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:04 schreef Merovingian het volgende:
Ik heb het alleen maar druk en niet spannend en niet huis kopen en niet net jarig geweest en niet bijna vakantie
Maar ik ben blij dat jullie dat allemaal wel hebben
Ik heb 24/25/26 december vrij, en 1/2 januari. Rest gewoon werken...quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:18 schreef mschol het volgende:
[..]
ook tijdens/rond kerst/oud& nieuw niet vrij?
daarnaast heb ik morgen ook nog een regiouitje ('s avonds uit eten met mensen uit onze regio.)
en ik zit er aan te denken om een harmony one te kopen, tis el een errug tof apparaat
de xbox/xbox360 worden gewoon ondersteund door logitech.... dus das niet echt een punt lijkt mij? (misschien dat hij niet alles kan, dat zou wel jammer zijn idd.)quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:28 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ik heb 24/25/26 december vrij, en 1/2 januari. Rest gewoon werken...
En die AB van Logitech bedoel je? Is zeker wel vet dingetjeHeb er zelf alleen niets aan, ik moet op zoek naar een multifunctie AB die ook een 360 kan bedienen
Maar als ik die 360 niet had zou ik hem voor kerst vragen
Maar de 360 werkt niet met IR maar 'draadloos'. Kan die Harmony dat dan ook?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:38 schreef mschol het volgende:
[..]
de xbox/xbox360 worden gewoon ondersteund door logitech.... dus das niet echt een punt lijkt mij? (misschien dat hij niet alles kan, dat zou wel jammer zijn idd.)
http://myremotesetup.com/EasyZapper/New/Main.asp
wat is draadloos?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:59 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Maar de 360 werkt niet met IR maar 'draadloos'. Kan die Harmony dat dan ook?
ik ben eff aan het zoeken... wat ik tot nu toe kan vinden is dat de controller IEEE 802.11 is (aka wifi)quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:10 schreef Geqxon het volgende:
Xbox 360 controller is Bluetooth toch?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:18 schreef Geqxon het volgende:
A nee, dat is de superieure PS3 controller die dat heeft.
dus Xbox 360 heeft een IR ontvangerquote:Remote Does Not Work
Replace batteries in your remote (see
“Inserting Batteries.” Make sure the signal
from the remote to infrared receiver on the
Xbox 360 console is not blocked by solid
objects such as furniture, doors, and so on.
2,4Ghz == wifi toch?quote:Wireless
Integrated 2.4 GHz high-performance wireless technology lets you control the action from up to 30 feet away.
Volgens mij een of andere eigen techniek die in de 2.4GHz band opereert, net als wifi. En die universal remote van MS zou ik binnenkort binnen moeten krijgen, wist niet dat die dan weer IR had. Eens kijken of ie ook mijn tv en geluidsset en upc-box ondersteunt, dan ben ik een blij manquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:09 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is draadloos?
Wifi?
Blauwtand?
IR?
--edit--
ze hebben ook een universal remote (klik) die ook tv's kan aansturen.. dus ergens moet een IR ontvanger zitten lijkt mij op de xbox?
Heb je dus weer opgelost.quote:Op woensdag 17 december 2008 08:22 schreef Sjowhan het volgende:
Al 117 posts en geen een van mij. Schande.
tja, ben je zelf bij...quote:Op woensdag 17 december 2008 08:22 schreef Sjowhan het volgende:
Al 117 posts en geen een van mij. Schande.
jaja, zeggen ze allemaalquote:Op woensdag 17 december 2008 08:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[..]
Ik heb gewoon een druk leventje buiten fok om
Welcome back.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:46 schreef Spike1506 het volgende:
* Spike1506 komt ook eens gezellig slowchatten.
wifi, maar ook bluetothquote:
quote:Geachte heer Cothen,
Bedankt voor het opvragen van de netto maandlasten voor de Koopsubsidie.
U kunt een woning kopen van ¤ 157.500 ,-
Uw BRUTO lasten zijn ¤ 854,- p/m.
Uw BELASTING voordeel bedraagt ¤ 287,- p/m.
Uw SUBSIDIE bedraagt ¤ 63,- p/m. -
Uw totale NETTO lasten zijn ¤ 504,- p/m.
Dit geld voor de 1e periode van 5 jaar.
Wij willen u graag helpen met de start op de woning markt en bieden al onze diensten aan.
Wat betreft de geldgevers delen wij u mee dat wij nagenoeg alle in huis hebben maar wij hebben
nu gekozen voor een spaarhypotheek met de laagste rente. Indien u zelf een voorkeur heeft voor
een bank, laat ons het dan gerust weten.
Alle begin is moeilijk, wij helpen u desgewenst met alles van zoeken naar een woning tot de overdracht bij de notaris.
Wij wensen u veel succes naar het zoeken van een geschikte woning en horen graag van u.
Met vriendelijke groet,
Na zo'n mail zou ik daar dus echt nooit mijn hypotheek afsluitenquote:Op woensdag 17 december 2008 14:22 schreef Cothen het volgende:
Onderstaande mail kreeg ik van een assuratiekantoor.
Ik mag hopen dat hun advies beter is dan hun kennis van de Nederlandse taal:
[..]
quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:54 schreef Cothen het volgende:
volgende week komt de hypotheekadviseur langs en ga ik voor de twee keer kijken in 'mijn' appartement. Als alles doorgaat heb ik voor de kerst nog mijn eigen stekkie. Uiteraard gaat er nog flink geklust worden (ik wil ondermeer een datanetwerk door de vloer aanleggen en stopcontacten verplaatsen).
Zodra ik de sleutel heb open ik mijn eigen topic, voor nu alvast een paar foto's:
Woonkamer:
[img]=http://images.funda.nl/valentinamedia/007/072/429_groot.jpg#geen[/img]
De hypermoderne keuken
Het toekomstige ICT-hok / werk&studeerkamer
De slaapkamer:
En tot superdeluxe badkamer:
Plannen:
ik ga voorlopig nog niet investeren in nieuw sanitair en een nieuwe keuken. Zelf hecht ik er helemaal geen waarde aan hoe het eruit ziet, zolang het maar schoon en netjes is. In de keuken ga ik het muurtje voorzien van een bredere plak aan de bovenzijde, zodat er een mooie bar ontstaat.
De vloerbedekking gaat eruit en de in de vloer ga ik de leidingen vrezen voor mijn netwerk en 5.1 audio systeem. Vervolgens komt er een laminaatvloer overheen. De wanden worden 'verlost' van hun behang en de stopcontacten wil allemaal naar een hoogte van 20/30 cm en in aantal laten toenemen (en ook voorzien van aarde). De muren wil ik daarna strak laten stucken en daarna verven. (Geen glasvliesbehang en dan verven, dat hebben mijn ouders en vind ik maar foeilelijk).
Wat nog wel een beetje roet in het eten kan gooien zijn de materialen van de muren en vloer, die zijn namelijk van beton...
woeiquote:Op woensdag 17 december 2008 14:17 schreef Merovingian het volgende:
mschol je submit van Spore is geplaatst hoor
Bedankt voor de melding
Dat kon dus ook al gewoon zonder die patch...quote:Op woensdag 17 december 2008 15:39 schreef mschol het volgende:
[..]
woei![]()
![]()
er zullen vast meer mensen blij mee zijn.. ik iig wel (eindelijk windows herinstalleren zonder iets te hebben van "ik heb net spore weggegooid")
Maar dat appartement is 157000 euro? Voor hoeveel m² en in welke woonplaats als ik vragen mag?quote:
Cothen?quote:Op woensdag 17 december 2008 15:43 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Maar dat appartement is 157000 euro? Voor hoeveel m² en in welke woonplaats als ik vragen mag?
maar dan ben je dus 1 activatie kwijt..quote:Op woensdag 17 december 2008 15:41 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Dat kon dus ook al gewoon zonder die patch...
Moggequote:
Zou toch wel moeten kunnen als je die router als bridge instelt... Maar is een wifi-adapter niet goedkoper en makkelijkerquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:12 schreef JortK het volgende:
Van het weekend eens proberen of ik een router aan me Xbox kan hangen zodat ik draadloos kan zijn met dat ding
Ik heb nog een router liggenquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:27 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Zou toch wel moeten kunnen als je die router als bridge instelt... Maar is een wifi-adapter niet goedkoper en makkelijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |