In de regels van het vorige topic staat trouwens dat dit de halve finales zijn.quote:You are challenging 1 teams
Nederland Dynamo Delft (VI) at Sergeyevich Arena
Mee eens.quote:Op donderdag 11 december 2008 09:11 schreef maniack28 het volgende:
tvp... enige wat beter kan is dat ik als nummer 1 tegen de nummer 1 van een andere poule speel en dat de nummers 1 en 2 uit poule a ook tegen elkaar spelen. Volgende keer even 2 potjes maken![]()
DIt is echt de grootste onzin.Wat maakt het nou uit als ik een dag eerder of 2 uur later als de rest speel?quote:De laatste speelronde in de poulefase moet in NEDERLAND gespeeld worden.
Om 'competitievervalsing' te voorkomen en voordeel doen met de al gespeelde wedstrijden, danwel bij voorbaat al een wedstrijd om des keizers baard te moeten spelen ?quote:Mee eens.
[..]
DIt is echt de grootste onzin.Wat maakt het nou uit als ik een dag eerder of 2 uur later als de rest speel?
had je maar bij de loting moeten blijven..quote:Op donderdag 11 december 2008 09:11 schreef maniack28 het volgende:
tvp... enige wat beter kan is dat ik als nummer 1 tegen de nummer 1 van een andere poule speel en dat de nummers 1 en 2 uit poule a ook tegen elkaar spelen. Volgende keer even 2 potjes maken![]()
omdat we anders moeten wachten met loten en er de kans bestaat dat mensen dan al een andere oefenwedstrijd hebben geregeld..quote:Op donderdag 11 december 2008 11:07 schreef foetre het volgende:
DIt is echt de grootste onzin.Wat maakt het nou uit als ik een dag eerder of 2 uur later als de rest speel?
En als ik zorg dat de wedstrijden gespeeld worden voor er in NL gespeeld word is het toch opgelost?quote:Op donderdag 11 december 2008 11:28 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
had je maar bij de loting moeten blijven..
[..]
omdat we anders moeten wachten met loten en er de kans bestaat dat mensen dan al een andere oefenwedstrijd hebben geregeld..
ach het leek ons wel zo overzichtelijk om een nieuw topic te openen..quote:Op donderdag 11 december 2008 11:29 schreef Yurzinho het volgende:
Komt er nou echt voor iedere ronde een nieuw topic?
Maak dan eerst die andere ff vol ofzo![]()
daar ga ik niet in mn eentje over.. dus dat antwoord moet ik je verschuldigd blijven op dit moment.. en het is ook nog niet aan de orde aangezien het om de laatste speelronde gaat..quote:Op donderdag 11 december 2008 11:58 schreef foetre het volgende:
[..]
En als ik zorg dat de wedstrijden gespeeld worden voor er in NL gespeeld word is het toch opgelost?
Ik merk het tegen die tijd welquote:Op donderdag 11 december 2008 12:09 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
daar ga ik niet in mn eentje over.. dus dat antwoord moet ik je verschuldigd blijven op dit moment.. en het is ook nog niet aan de orde aangezien het om de laatste speelronde gaat..
quote:Door jou uitgedaagd
Je daagt nu 1 teams uit
Nederland MatjeFC (VIII) in Het Bolwerk 17-12-2008 17:05
Daar hebben we jou toch voorquote:Op donderdag 11 december 2008 11:29 schreef Yurzinho het volgende:
Komt er nou echt voor iedere ronde een nieuw topic?
Maak dan eerst die andere ff vol ofzo![]()
Eerst ging je in een andere cup mee doen. Vervolgens had ik een foutje gemaakt in de poule indeling wat niet echt boeie was want je ging toch wel door. Nu loop je hier over te meuten. Regels zijn Regels!quote:Op donderdag 11 december 2008 11:58 schreef foetre het volgende:
[..]
En als ik zorg dat de wedstrijden gespeeld worden voor er in NL gespeeld word is het toch opgelost?
quote:Op donderdag 11 december 2008 12:15 schreef Outpost76 het volgende:
Eerst ging je in een andere cup mee doen. Vervolgens had ik een foutje gemaakt in de poule indeling wat niet echt boeie was want je ging toch wel door. Nu loop je hier over te meuten. Regels zijn Regels!
quote:''Regels zijn regels' stamt uit Hitler-tijd'
Politiek - door Gertjan (Kozzmic) op 21-05-2006 @ 19:18
'Regels zijn nu eenmaal regels', hét credo van minister Rita Verdonk, is een beladen term. Dat stelt rechtsfilosoof Dorien Pessers (foto). Volgens haar stamt het rechtstreeks uit nazi-Duitsland, waar Adolf Hitler in 1933 bepaalde dat juristen geen kritische kijk meer mochten hebben op wetten. "Daardoor werden wet en moraal ineen geschoven", verklaart Pessers.
De wetenschapster vindt dat in een rechtsstaat de regels altijd moeten worden geduid naar hun strekking. Een bestuurder als Verdonk heeft bij de toepassing van regels de mogelijkheid een afweging te maken naar billijkheid en zorgvuldigheid, zei Pessers vandaag in het televisieprogramma Buitenhof. Verdonk doet dat niet en ziet de wet als een techniek. "Terwijl iedere jurist weet dat gevallen bijna nooit identiek zijn. Het gaat altijd om de context." In de kwestie-Hirsi Ali heeft de minister volgens Pessers te snel en onzorgvuldig gehandeld, door iemand die goed ingeburgerd is en beveiligd moet worden uit te leveren aan rechtsonzekerheid.
Ook voor de 'fans' van Verdonk heeft de hoogleraar weinig goede woorden over. Ze vindt het 'onthullend en pijnlijk' dat veel mensen zich aangesproken voelen door de rechtlijnigheid van Verdonk. "Wellicht 'rancuneuze kleinburgers', die waarschijnlijk zelf ooit al eens het slachtoffer zijn geworden van een strikte regel", denkt Pessers.
Wat heeft dat hier nou weer mee te maken. Net alsof ik de moeite gaan doen voor jou om dat nog eens te gaan lezen ook. Je houd je er maar gewoon aan!quote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 12:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat heeft dat hier nou weer mee te maken. Net alsof ik de moeite gaan doen voor jou om dat nog eens te gaan lezen ook. Je houd je er maar gewoon aan!
Prima dan doe je dat niet. Regels overtreden staat gelijk aan een WO dus dan hoef je je laatste poule wedstrijd niet eens te spelen dan weet je dat alvast.quote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 13:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Regels overtreden staat gelijk aan een WO
Goed dat je reageert dan weten we van de organisatie iig dat je dat gelezen hebt en kan je dus ook niet achter af gaan lopen meuten dat je het niet gezien had.quote:
Verander dat eerst maar in de OP dan praten we verder.Ik heb nergens de mening van de rest van de organisatie gezien dus ik weet officeel van niksquote:Op donderdag 11 december 2008 13:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goed dat je reageert dan weten we van de organisatie iig dat je dat gelezen hebt en kan je dus ook niet achter af gaan lopen meuten dat je het niet gezien had.
Lijkt me een logies vervolg en niet alles hoeft in de OP te staan om waar te zijn. Je denkt toch niet dat we all1 maar communiceren via Fok of wel? Zorg nou maar gewoon dat je je laatste groepswedstrijd in Nederland houd dan heb je ook niets om moeilijk over te doen. Wtf is daar nou zo erg aan dat je dit zo moet op drijven. Onze geschiedenis heeft hier niets mee te maken dus doe nou maar gewoon wat er in de OP staat!quote:Op donderdag 11 december 2008 14:01 schreef foetre het volgende:
[..]
Verander dat eerst maar in de OP dan praten we verder.Ik heb nergens de mening van de rest van de organisatie gezien dus ik weet officeel van niks
Geschiedenis blabla.Daar gaat het ook niet om.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lijkt me een logies vervolg en niet alles hoeft in de OP te staan om waar te zijn. Je denkt toch niet dat we all1 maar communiceren via Fok of wel? Zorg nou maar gewoon dat je je laatste groepswedstrijd in Nederland houd dan heb je ook niets om moeilijk over te doen. Wtf is daar nou zo erg aan dat je dit zo moet op drijven. Onze geschiedenis heeft hier niets mee te maken dus doe nou maar gewoon wat er in de OP staat!
Lijkt me prettig als ze r dan ook mee instemmen. Dit gaat nergens over.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:14 schreef foetre het volgende:
[..]
Geschiedenis blabla.Daar gaat het ook niet om.
Ik vindt het gewoon onzin.De raad van commissarissen van United Black Panthers gaat even kijken of ze mee kunnen werken
De OP is de mening van de rest van de organisatie.. Laatste wedstrijd dus in NEDERLAND.. anders zijn we genoodzaakt een WO van de wedstrijd te maken..quote:Op donderdag 11 december 2008 14:01 schreef foetre het volgende:
[..]
Verander dat eerst maar in de OP dan praten we verder.Ik heb nergens de mening van de rest van de organisatie gezien dus ik weet officeel van niks
en geaccepteerdquote:
Handig dat je dan het juiste lijstje copieërdquote:Op donderdag 11 december 2008 20:52 schreef nicomart het volgende:
17 december 2008
Champions Fok!cup
# United Black Panthers - Kristiansund
# JHMWMJZMN - Dynamo Delft
# nicker100 - Insane Ones GEREGELD
# ADO'67 - Bacardi Boys
Uefa Fok!cup
# Gorbakalaznikovskiy - Olde Veste
# K.F.C. Minnertsga - FC Bifröst GEREGELD
# F.C. Gokwerk - Real Club de Culo
# MatjeFC - FC RKDEO GEREGELD
COPIEER DIT LIJSTJE EN ZET EVEN ACHTER JE WEDSTRIJD DAT IE GEREGELD IS.
BVD DE ORGANISATIE
[..]
en geaccepteerd
Ik wil niet in Spanje, Sinterklaas is eindelijk weg en ik ben bang voor die manquote:Op donderdag 11 december 2008 17:54 schreef foetre het volgende:
Hier ook 1 vanmiddag uitgedaagt
Kristiansund (VI) in Santiago Bernabéu 17-12-2008 10:00
Eigendom van: Ireal Madrid
Laatste verbouwing: 01-02-2005
Totale capaciteit: 100 000
Staanplaatsen: 62 500
Gewone zitplaatsen: 25 000
Overdekte zitplaatsen: 10 000
Zitplaatsen in de VIP-boxen: 2 500
Dat komt goed uitquote:Op donderdag 11 december 2008 23:00 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik wil niet in Spanje, Sinterklaas is eindelijk weg en ik ben bang voor die man
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:00 schreef maniack28 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:12 schreef foetre het volgende:
[..]
Dat komt goed uit
Santiago Bernabéu (34988)
România, Braşov
wees blij dat ik überhaupt een lijstje kopieer..quote:Op donderdag 11 december 2008 21:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Handig dat je dan het juiste lijstje copieërd
quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:07 schreef nicomart het volgende:
[..]
wees blij dat ik überhaupt een lijstje kopieer..
17 december 2008quote:
heeft niks met een vete te maken imo. Maar goed.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:30 schreef Verbal_Kint het volgende:
yo Foetre & Outpost, ga die vete even ergens anders uitvechten ja?
das nr 3 van de organisatie foetre dus svp hou je er aan.quote:en Foetre: je houdt je maar gewoon aan de regels: spelen in NL
Juist.quote:volgend jaar als jij het organiseert, mag jij de regels bepalen
Gammaquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:30 schreef Verbal_Kint het volgende:
yo Foetre & Outpost, ga die vete even ergens anders uitvechten ja?[quote]
en Foetre: je houdt je maar gewoon aan de regels: spelen in NL
volgend jaar als jij het organiseert, mag jij de regels bepalen
Accepteer de wedstrijd nou blaaskaak anders win ik gewoon met 5-0quote:Op donderdag 11 december 2008 23:00 schreef maniack28 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 december 2008 10:36 schreef drummerdude het volgende:
17 december 2008
Champions Fok!cup
# JHMWMJZMN - Dynamo Delft
# ADO'67 - Bacardi Boys
Uefa Fok!cup
# Gorbakalaznikovskiy - Olde Veste GEREGELD
# F.C. Gokwerk - Real Club de Culo GEREGELD
BVD DE ORGANISATIE
Uefa is weer klaar
Dat is met heel veel teams hoor. De meeste hebben maar een paar waailappen in hun 2e. Op de trainings posities na dan. Zo heb ik er een berg die uit mn jeugd komen maar niet verkoopbaar zijn. Das leuke opvulling voor je B team en lekker goedkoop ook.quote:Op zaterdag 13 december 2008 10:53 schreef drummerdude het volgende:
Jep... Ik ben de laagste in de FOK! Cup, alleen ik ben degene die soms wel het 1ste op woensdag laat spelen, en mijn 1ste is blijkbaar beter dan hun 2e. Haha
17 december 2008
Champions Fok!cup
# JHMWMJZMN - Dynamo Delft GEREGELD
# ADO'67 - Bacardi Boys
Uefa Fok!cup
BVD DE ORGANISATIE
Uefa is weer klaar
17 december 2008
Champions Fok!cup
# United Black Panthers - KristiansundGEREGELD
# JHMWMJZMN - Dynamo DelftGEREGELD
# ADO'67 - Bacardi BoysGEREGELD
Uefa Fok!cup
BVD DE ORGANISATIE
Uefa is weer klaar
Hongarije is toch veul makkelijker?quote:Op woensdag 17 december 2008 09:50 schreef nicomart het volgende:
Mijn potje tegen nicker100 is inmiddels in Magyarország ook van start gegaan
Geaccepteerdquote:Op donderdag 11 december 2008 07:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
In de regels van het vorige topic staat trouwens dat dit de halve finales zijn..
quote:Op woensdag 17 december 2008 10:07 schreef nicomart het volgende:
Weet ik veel dat dat hongarije is?
En ik zie dat ik een magistrale zet heb gedaan en een verrassende 252 opstelling heb neergezet..
Das dus een foutje in t vorige topicquote:Op donderdag 11 december 2008 07:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
In de regels van het vorige topic staat trouwens dat dit de halve finales zijn..
nee hoor..quote:Op donderdag 11 december 2008 07:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
mij zo maar beschuldigen van een foutje he?quote:Op woensdag 17 december 2008 13:55 schreef Outpost76 het volgende:
Das dus een foutje in t vorige topic
Na deze ronde gaan we naar de halve finales.
quote:Op woensdag 17 december 2008 16:11 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
nee hoor..
[..]
mij zo maar beschuldigen van een foutje he? Ik heb het even nagekeken en het staat er gewoon goed..hij heeft het gewoon niet goed gelezen..
Revancequote:FC RKDEO - MatjeFC
48 minuten voor de aftrap
excuses aanvaardquote:Op woensdag 17 december 2008 16:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb er idd niet naar gekeken. Meld rpp iets kan je r meestal van uit gaan dat wat hij zegt ook klopt. (heb ik ervaren) In dit geval dus blijkbaar niet. Ik vond t al zo raar. De op van t vorige topic komt dacht ik rechtstreeks uit de op van vorig seizoen. En daar kan al helemaal geen fout in zitten natuurlijk
Zeker niet als jij zelf t topic hebt gecopieerd en alles hebt aangepast op dit seizoen. Mijn wel gemeende excuses mijnheer ArcturusMengsk.
![]()
geen idee wat ie dit keer van plan is.. kheb et em ook niet gevraagd eigenlijk.. ik hoop op revanche voor jequote:Revanceof weer een verloren party?
gelukkig das een pak van mn hart pffffff.quote:
Ik hoop t ook! Zou te triest voor woorden worden als de Cup houder 2x verliest van een team wat voor de 1e keer mee doetquote:geen idee wat ie dit keer van plan is.. kheb et em ook niet gevraagd eigenlijk.. ik hoop op revanche voor je
hehe dat zou idd wel wat zijn ja..quote:Op woensdag 17 december 2008 16:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
gelukkig das een pak van mn hart pffffff.
[..]
Ik hoop t ook! Zou te triest voor woorden worden als de Cup houder 2x verliest van een team wat voor de 1e keer mee doet
Het begin is iig goed.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:47 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
hehe dat zou idd wel wat zijn ja..
Is dit weer een nieuwe tactiek oid? :quote:De speler van RKDEO kapte zich vrij en scoorde met een harde schuiver recht door het midden: 1-0.
quote:MatjeFC startte in een strategische 3-3-3-opstelling.
quote:
quote:Uit de chaos kon RKDEO-speler Yip Nieuwenhuis uiteindelijk de bal binnenschuiven: 2-0. Het werd er voor de bezoekers niet beter op. Dinis Inácio wurmde zich in de 43e minuut door de verdedigingslinie en maakte de 3-0. RKDEO scoorde 4-0 toen Zübeyir Özkal op rechts doorbrak en de hele verdediging te kijk zette. Het gejuich van de RKDEO-fans was tot in de wijde omtrek van het stadion te horen toen Nils-Ove Forsbo door het midden doorbrak en de voorsprong van zijn team vergrootte tot 5-0.
en dan je wedstrijd op counter hebben staanquote:Deze helft was RKDEO met 87 procent het meest aan de bal.
In de wedstrijdquote:Met een mooie redding hield keeper Axel Eijkenaar de bezoekers in de 64e minuut in de wedstrijd toen de op rechts doorgebroken Jędrek Sobowiec een heuse kanonskogel afvuurde.
Sjezus, ontspan effe. Je hebt vier dagen de tijd ervoor.quote:Op donderdag 18 december 2008 00:18 schreef Outpost76 het volgende:irri internationale wedstrijden ik kan verdorie FC Gokwerk nog niet eens uitnodigen omdat ze zo nodig in spanje moesten ballen
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 1 - 1 Philip Boone 9' 1 - 2 Marcos Picazo 40' 1 - 3 Philip Boone 42' 1 - 4 Gait-Jan ter Berg 43' 2 - 4 Tjeerd Bomer 56' 3 - 4 Barend Welgemoed 59' 4 - 4 Jo Thys 68' 5 - 4 Barend Welgemoed 69' 6 - 4 Jo Thys 72' |
Hahahaha die frustratie kwam niet door die uit wedstrijd van hun hoor.quote:Op donderdag 18 december 2008 10:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Sjezus, ontspan effe. Je hebt vier dagen de tijd ervoor..
Dat was een bizarre wedstrijd ja ik had m op ht live erbij staan. Het zou een leuke wedstrijd zijn geweest om irl te bekijken.quote:Scoreverloop van mijn wedstrijd:
[ code verwijderd ]
1-4 bij rust, 6-4 winnen!!
quote:Je hebt nu F.C. Gokwerk uitgedaagd.
ach ze spelen tenminste nog Europees na de winterstop.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:14 schreef Outpost76 het volgende:
Hahahaha die frustratie kwam niet door die uit wedstrijd van hun hoor.Baal er wel van om te moeten wachten op andere.
meer door een wedstrijd die ik eerder die avond had gezien. Man wat waren ze slecht
tenzij je supporter bent van de verliezende partijquote:Dat was een bizarre wedstrijd ja ik had m op ht live erbij staan. Het zou een leuke wedstrijd zijn geweest om irl te bekijken.
Epo gebruikt in de rust zeker? Smerige nsbers!quote:Op donderdag 18 december 2008 10:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Sjezus, ontspan effe. Je hebt vier dagen de tijd ervoor..
Scoreverloop van mijn wedstrijd:
[ code verwijderd ]
1-4 bij rust, 6-4 winnen!!
idd en juist door dat hij nu wel een pingel kreeg blijft ie t doen want hij heeft er resultaat mee gekregen.quote:Op donderdag 18 december 2008 13:02 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ach ze spelen tenminste nog Europees na de winterstop.
Maar het is wel echt schandalig dat die Suarez nog durft te juichen na die gescoorde penal.. ongelooflijk waar haalt ie het lef vandaan zeg.. Schande![]()
Klopt hij was imo t leukst als neutrale voetballer (ok ook als je voor de winnende partij was dan. all1 ging je dan met hart kloppingen de rust in)quote:tenzij je supporter bent van de verliezende partij
jammer ik wilde er nog wel wat over zeggenquote:Op donderdag 18 december 2008 13:22 schreef Outpost76 het volgende:
idd en juist door dat hij nu wel een pingel kreeg blijft ie t doen want hij heeft er resultaat mee gekregen.Ik had nog liever verloren. (Al had ie nou die actie waar hij mee bezig was door gezet had ie m ook zonder pingel weten te scoren denk ik.) Heel de wedstrijd speelt ie bagger (net als de rest van t team) maar dan wel zo scoren en lachen gadver wat had ik er de pest in gisteren. Als ze nou zo iets hadden van we willen vechten voor een overwinning ok maar er was totaal geen inzet en beleving. Juist door dat ze al door waren lijkt me maar goed. Genoeg daar over verder ontopic :
ik denk eerder met woede..quote:Klopt hij was imo t leukst als neutrale voetballer (ok ook als je voor de winnende partij was dan. all1 ging je dan met hart kloppingen de rust in)
Dat mag ik wilde all1 zelf verder ontopic. Wat jij doet moet je zelf wetenquote:Op donderdag 18 december 2008 13:43 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
jammer ik wilde er nog wel wat over zeggen
Ook dat, waar sommige dan hartkloppingen van krijgen. Al die opatjes langs de lijn die hun kleinzoon komen aanmoedigen. T lijkt me niet gezondquote:ik denk eerder met woede..
Ik ga ook wel ontopicquote:Op donderdag 18 december 2008 13:50 schreef Outpost76 het volgende:
Dat mag ik wilde all1 zelf verder ontopic. Wat jij doet moet je zelf weten
nee oke je hebt gelijk.. dat ik dat ooit nog zou typen zeg..quote:Ook dat, waar sommige dan hartkloppingen van krijgen. Al die opatjes langs de lijn die hun kleinzoon komen aanmoedigen. T lijkt me niet gezond
hahahahaha neuh je kan ook een Heerenveen of feyenoord 010 supporter zijn, allebij 0 punten, en hele mooie doelsaldo'squote:Op donderdag 18 december 2008 13:59 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
Ik ga ook wel ontopicanders denk je straks nog dat ik een gefrustreerde PSV supporter ben..
quote:nee oke je hebt gelijk.. dat ik dat ooit nog zou typen zeg..
ja wat dat betreft had Ajax ook best wel slecht geloot.. de mooie clubs waren uitwedstrijden en de nietszeggende clubs waren thuiswedstrijden..quote:Op donderdag 18 december 2008 14:17 schreef Outpost76 het volgende:hahahahaha neuh je kan ook een Heerenveen of feyenoord 010 supporter zijn, allebij 0 punten, en hele mooie doelsaldo'sWel jammer voor de punten in t Europese verband. Dan had ik toch liever bv Groningen t Europees gegund. Dat was waarschijnlijk een stuk beter gegaan. Ook al moet je mazzel hebben met de loting en welk team tref je uit en welke thuis.
reken daar maar niet opquote:![]()
![]()
![]()
![]()
Ooit moet de 1e keer zijn en als er 1 schaap over de dam is......
Tja en dan nog zo slecht spelen tegen zo een "niets zeggende" club. Imo zijn dat juist de angst gegners van Ajax.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:51 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ja wat dat betreft had Ajax ook best wel slecht geloot.. de mooie clubs waren uitwedstrijden en de nietszeggende clubs waren thuiswedstrijden..
doet ik stiekem welquote:reken daar maar niet op
quote:Op donderdag 18 december 2008 14:00 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Het wedstrijdschema voor volgende week (24 december 2008) is als volgt:
Champions Fok!cup
# Kristiansund - JHMWMJZMN
# Dynamo Delft - United Black Panthers
# Insane Ones - ADO'67
# Bacardi Boys - nicker100
Uefa Fok!cup
# FC Bifröst - Gorbakalaznikovskiy
# Olde Veste - K.F.C. Minnertsga GEREGELD
# Real Club de Culo - MatjeFC
# FC RKDEO - F.C. Gokwerk Geregeld
Gelieve wederom zodra je wedstrijd geregeld is dit lijstje kopiëren en het erachter te zetten. Bij voorbaat dank.
De Organisatie
Toch knap zo een post op de 20e terwijl zijn laatste inlog datum de 24e is.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:21 schreef Ruudt het volgende:
You are challenging 1 teams
Nederland MatjeFC
matches
players
last 5 logins
(VIII) at Meijer fields 24-12-2008 17:05
Mijn (Bacardi Boys) doelsaldo klopt niet, heb maar met 3-2 verloren...(Insane Ones en Bacardi Boys zijn omgedraaid)quote:Op woensdag 17 december 2008 19:36 schreef ArcturusMengsk het volgende:
Hierbij de eerste uitslagen van de tweede ronde:
Champions Fok!Cup
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uefa Fok!Cup
[ afbeelding ]
In Poule B moet nog een wedstrijd gespeeld worden, dus de stand hiervan komt nadat deze wedstrijd gespeeld is.
Nee vrind, dat is de datum van de wedstrijd maar door het knippen en plakken komt het er een beetje raar uit te zien.quote:Op zondag 21 december 2008 03:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toch knap zo een post op de 20e terwijl zijn laatste inlog datum de 24e is.
quote:Op zondag 21 december 2008 11:12 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Nee vrind, dat is de datum van de wedstrijd maar door het knippen en plakken komt het er een beetje raar uit te zien.
Ik zie het.. dank voor de oplettendheid.. ik zal het aanpassen voor in de volgende ronde..quote:Op zondag 21 december 2008 09:44 schreef Dieptriest het volgende:
[..]
Mijn (Bacardi Boys) doelsaldo klopt niet, heb maar met 3-2 verloren...(Insane Ones en Bacardi Boys zijn omgedraaid)
Halve finaleuhhhh!quote:Op woensdag 24 december 2008 19:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ik 4-1 we zijn dus al 1 en 2
Daag me meteen ff uit dan is dat maar geregeld![]()
quote:
quote:Geregeld!
Nederland Real Club de Culo - FCRKDEO
match in Einsteins Elf Arena 31-12-2008 17:05
Accpeted!quote:Op woensdag 24 december 2008 19:07 schreef foetre het volgende:
Door jou uitgedaagd
Je daagt nu 1 teams uit
JHMWMJZMN (V) in Theatre of Dreams 31-12-2008 17:05
Had mn a-team staan.. opstelling vergetenquote:Op woensdag 24 december 2008 22:53 schreef rompompom het volgende:
Spanky-spanky gekregen van maniack, 6-0..
[..]
Accpeted!
Dat heb ik in de 1e ronde twee keer gehad geloof ik.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:04 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Had mn a-team staan.. opstelling vergeten![]()
![]()
![]()
Das minder. Maar t is nog niet verloren! Je kan nog steeds door! Als je maar bij de beste 2 eindigd van de poule waar je in zitquote:
quote:Je daagt nu 1 teams uit
Nederland Bacardi Boys (VI) in De Boterkuip
Als hij m om 12u vanavond nog niet geaccepteerd heeft win je met 5-0 en kan je een andere wedstrijd regelen.quote:
Daag hem maar uit en hopelijk accepteert ie m voor 12u vanavond anders win jij met 5-0. En kan je een andere wedstrijd regelen.Is niet meer nodig.quote:
ok das geen probleem. Het is nog op tijd. 12u vanavond is de deadlinequote:Op zondag 28 december 2008 14:07 schreef drummerdude het volgende:
Uitgedaagd.. Sorry voor de tijd...
Heb ik ook gedaan. Ik had vernomen via Acturus dat hij inm gefocust is op zn competitie en de Fok!Cup niet meer belangrijk vind. Ik hoop dat ie wel gewoon blijft mee doen voor zn de laatste wedstrijd. Zo niet dan win je met 5-0 en had er beter iemand anders naar deze ronde kunnen door gaan. Maar goed je kan niet alles van te voren weten.quote:Op zondag 28 december 2008 14:03 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
tot op heden nog niet geaccepteerd door tegenpartij heb hem al een pm gezonden via ht mail
Thx dat was bij mij ook nodigquote:
Nee klopt ik zag t net. Wordt aan gewerkt. Ik heb een heel raar xls bestandje gekregen die dat heel leuk verneuktquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:50 schreef rompompom het volgende:
Oy, de doelsaldi van Poule A van de UEFA cup kloppen natuurlijk niet, hmm?
Puicke organisatie verder!
Ja zonde, je stond er aardig voor. Helaas pindakaas. Volgend seizoen beter!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:02 schreef drummerdude het volgende:
En dan toch nog kansloos ten onder... Omdat ik er uit ben.. Bedankt organisatie
Top dat je het even hebt gefixed.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja zonde, je stond er aardig voor. Helaas pindakaas. Volgend seizoen beter!
Namens de Organisatie :
Graag gedaan.
Geen punt toch. Ook ik mag wel eens wat doen. Daarom doe je die organisatie ook met meer personen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:30 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
Top dat je het even hebt gefixed.![]()
Voor mij is dit iig helemaal nieuw.quote:In dit stadion is al een Beker- of oefenwedstrijd gepland op die datum.
quote:Je hebt nu K.F.C. Minnertsga uitgedaagd.
mja das waar, maar ik heb nu 2 speelronden achter elkaar nog niks gedaan..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen punt toch. Ook ik mag wel eens wat doen. Daarom doe je die organisatie ook met meer personen.
Nee maar jij hebt weer zat gedaan mbt de Op en de xls enz enz enz. Dus volgens mij zit dat wel goedquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:51 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
mja das waar, maar ik heb nu 2 speelronden achter elkaar nog niks gedaan..
hmmz de rechterstand moest zelf ingevuld worden aan de hand van de 'stand' aan de linkerkant.. (ik hoop dat je het snapt)quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee maar jij hebt weer zat gedaan mbt de Op en de xls enz enz enz. Dus volgens mij zit dat wel goed![]()
Die xls deed wel raar trouwens. Links de uitslag in gevuld, Boven wat de teams gedaan hadden en vervolgens linksrechts een beetje knippen en plakken ivm de plaats in de poule en weg waren mn doelsaldo's. Enig idee hoe dat kan?
Ik heb ze gecopieërd links en daarna rechts geplakt. Toch klopte de doelpunten niet meer en daardoor t doelsaldo ook niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:02 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
hmmz de rechterstand moest zelf ingevuld worden aan de hand van de 'stand' aan de linkerkant.. (ik hoop dat je het snapt)
quote:Deze ploeg heeft deze week een oefenwedstrijd gepland.
Ik dacht dat ik met 2 nederlagen in de 2e ronde al was uitgeschakeld. Daarom had ik dus al een andere wedstrijd geregeld.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:17 schreef maniack28 het volgende:
Nou, dan sta ik in de finale
07-01-2009 17:25 Vriendschappelijk ADO'67 - Madrid D.C HT Live
[..]
OMFG dacht ie dat ie al uitgeschakeld was oid????quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:17 schreef maniack28 het volgende:
Nou, dan sta ik in de finale
07-01-2009 17:25 Vriendschappelijk ADO'67 - Madrid D.C HT Live
[..]
Geen probleem t is all1 zonde voor jezelf.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:33 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik met 2 nederlagen in de 2e ronde al was uitgeschakeld. Daarom had ik dus al een andere wedstrijd geregeld.![]()
Ik stond na 2 speelrondes 3e en met nog een nederlaag daarna ben ik niet vanuit gegaan daardoor nog een plekje te stijgen.
Excuus
Ja idd. Het is spijtig voor hem maar regels zijn regels en we hebben geen inhaal plek meer. Dus al zou je m op een ander tijd stip willen spelen kan dat niet eens.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:29 schreef maniack28 het volgende:
Hihi...Nou ja... das een makkie dan
GEREGELDquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen punt toch. Ook ik mag wel eens wat doen. Daarom doe je die organisatie ook met meer personen.
Edit:
Is het nieuw binnen hattrick dat je maar 1 wedstrijd per stadion kan spelen? Ik meen me te herinneren dat dat niet uit maakte. Ik probeer KFC Minnertsga net uit te dagen krijg ik dit :
[..]
Voor mij is dit iig helemaal nieuw.
Maar in een ander stadion dus :
[..]
quote:
mocht ook de koei-award weer in het leven worden geroepen dan lijkt dit me toch nominatie met stip op nummer 1quote:Ik dacht dat ik met 2 nederlagen in de 2e ronde al was uitgeschakeld. Daarom had ik dus al een andere wedstrijd geregeld.
Ik stond na 2 speelrondes 3e en met nog een nederlaag daarna ben ik niet vanuit gegaan daardoor nog een plekje te stijgen.
Excuus
Echt slim is t idd nietquote:Op maandag 5 januari 2009 13:28 schreef Ender_Wiggin het volgende:
mocht ook de koei-award weer in het leven worden geroepen dan lijkt dit me toch nominatie met stip op nummer 1
Misschien is een Lucky Ajax award ook iets, voor het team met de meeste verrassende overwinningen..quote:Op maandag 5 januari 2009 13:28 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
mocht ook de koei-award weer in het leven worden geroepen dan lijkt dit me toch nominatie met stip op nummer 1
Waarom nou weer lucky Ajax dan? Die winnen gewoon terecht hoor!quote:Op maandag 5 januari 2009 16:37 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
Misschien is een Lucky Ajax award ook iets, voor het team met de meeste verrassende overwinningen..
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:51 schreef maniack28 het volgende:
Pcies... Kristiansund is ook gewoon het sterkste team in deze cup!
Mja, ik ben nog steeds supporter van jouw team (vraag me niet waarom). Maar gratis een finaleplek schenken gaat me achteraf gezien toch iets te ver.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:51 schreef maniack28 het volgende:
Pcies... Kristiansund is ook gewoon het sterkste team in deze cup!
Ga maar alvast rekenen op een Koei award sport! Ik denk dat er weinig zijn die hier over heen kunnen qua koeiquote:Op maandag 5 januari 2009 20:23 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Mja, ik ben nog steeds supporter van jouw team (vraag me niet waarom). Maar gratis een finaleplek schenken gaat me achteraf gezien toch iets te ver.
tsja kan er niks aan doen.. dat Ajax die bijnaam heeft..quote:Op maandag 5 januari 2009 16:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom nou weer lucky Ajax dan? Die winnen gewoon terecht hoor!
ideeën kon je kwijt via pm aan Gijs_
Das ook voor t eerst dat ik dat hoor! Hoe dat zo? Ik kan me eerder vinden in Nicomart (aka Psychonikea ) zn uitleg.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:53 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
tsja kan er niks aan doen.. dat Ajax die bijnaam heeft..
Dan ben je geen echte fan als je dat nog nooit gehoord hebt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 04:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das ook voor t eerst dat ik dat hoor! Hoe dat zo? Ik kan me eerder vinden in Nicomart (aka Psychonikea ) zn uitleg.
Maar wanneer is het een verrassende overwinning? Als je vooraf de zwakkere/underdog op papier bent? Of wanneer je, waar Ajax de naam vaak aan verdiend, in de laatste 10 minuten nog gelukkig weg komt door de 1-0 te scoren in een wedstrijd die geen winnaar verdiend. In dat geval zou de award ook met duitsers in verband kunnen worden gebracht of zoquote:Op maandag 5 januari 2009 16:37 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
Misschien is een Lucky Ajax award ook iets, voor het team met de meeste verrassende overwinningen..
Misschien maakte ik een geintje en hoopte ik op een reactie van Acturusquote:Op dinsdag 6 januari 2009 07:43 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dan ben je geen echte fan als je dat nog nooit gehoord hebt.
bij Alltid heb je een overzichtje van verrassende overwinningen in een competitie.. dus ik had gedacht om het daar op te baseren..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:35 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Maar wanneer is het een verrassende overwinning? Als je vooraf de zwakkere/underdog op papier bent? Of wanneer je, waar Ajax de naam vaak aan verdiend, in de laatste 10 minuten nog gelukkig weg komt door de 1-0 te scoren in een wedstrijd die geen winnaar verdiend. In dat geval zou de award ook met duitsers in verband kunnen worden gebracht of zo
en kreeg je de reactie die je hoopte?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Misschien maakte ik een geintje en hoopte ik op een reactie van Acturus
dacht al dat je daarop doelde.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:49 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
bij Alltid heb je een overzichtje van verrassende overwinningen in een competitie.. dus ik had gedacht om het daar op te baseren..
Nee de jouwe bleef uit.quote:en kreeg je de reactie die je hoopte?
haha ach dat komt meer doordat ik al 2 dagen ziek op bed lig en dus erg weinig hier te vinden ben...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
dacht al dat je daarop doelde.
[..]
Nee de jouwe bleef uit.
Wat wel t slimste was trouwens
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:10 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
haha ach dat komt meer doordat ik al 2 dagen ziek op bed lig en dus erg weinig hier te vinden ben...
Dat is inderdaad het handigst!! Het idee is ook verder primaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:49 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
bij Alltid heb je een overzichtje van verrassende overwinningen in een competitie.. dus ik had gedacht om het daar op te baseren..
[..]
knapste manager award?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:58 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het handigst!! Het idee is ook verder prima![]()
Ik benoemde alleen... lucky ajax heeft de naam te danken aan vaak 'ontsnappen' aan puntverlies in de laatste minuten en niet omdat ze vooraf de underdog waren of tijdens de wedstrijd zoveel zwakker waren!Niet dat het me verder veel zal boeien, het idee is goed in ieder geval!
De naam boeit verder ook niet heul veel toch? Ik maak er wel wat leuks van, het idee is leuk!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
knapste manager award?
Heb ik iig 1 award
Nee hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:33 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
De naam boeit verder ook niet heul veel toch?
Daar ga ik zonder meer van uit!quote:Ik maak er wel wat leuks van
Ik dacht meer aan de fluxdebouche-award voor jouquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
knapste manager award?
Heb ik iig 1 award
Dan moet je eigenlijk ook de tegenhanger doen, de schlemiel-award ofzo. Voor degene die het hardst genaaid is door de ME. Naaimachine-award?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:33 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
De naam boeit verder ook niet heul veel toch? Ik maak er wel wat leuks van, het idee is leuk!
quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan moet je eigenlijk ook de tegenhanger doen, de schlemiel-award ofzo. Voor degene die het hardst genaaid is door de ME. Naaimachine-award?
als je een andere of betere naam weet vind ik het ook prima hoor...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:58 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het handigst!! Het idee is ook verder prima![]()
Ik benoemde alleen... lucky ajax heeft de naam te danken aan vaak 'ontsnappen' aan puntverlies in de laatste minuten en niet omdat ze vooraf de underdog waren of tijdens de wedstrijd zoveel zwakker waren!Niet dat het me verder veel zal boeien, het idee is goed in ieder geval!
quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan de fluxdebouche-award voor jou
Jammer nou geloof ik je oprechtheid niet meer.quote:Wat is de juiste Franse uitdrukking voor 'welbespraaktheid': flux de bouche of flux de paroles?
[?] In het Nederlands betekent zowel flux de bouche als flux de paroles 'welbespraaktheid, radheid van tong'. In het Frans betekent flux de bouche 'speekselvloed'.
Deze Nederlandse betekenis van flux de bouche bestaat al heel lang. In het Woordenboek der Nederlandsche Taal staat een citaat uit 1884 waarin flux de bouche 'radheid van tong' betekent. Ook alle moderne woordenboeken geven deze betekenis. Hoe de betekenisverandering ontstaan is, is niet duidelijk.
quote:De centrale verdediging van de bezoekers wist de pass naar Dinis Inácio niet te onderscheppen. De speler van RKDEO kapte zich vrij en scoorde met een harde schuiver recht door het midden: 1-0.
en dan counterenquote:Met 1-0 zochten de spelers de kleedkamer op voor de rust. RKDEO had met 55 procent balbezit een veldoverwicht.
1-1 bij rust!quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:27 schreef Ruudt het volgende:
17 minuten gespeeld, 1-0 voor en een 32-jarige eraf geschopt bij Gijs_ (excuses daarvoor!).
Gelukkig!quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:05 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
1-1 bij rust!Die blessure is niet heel erg, in het tussenseizoen toch niet nodig en ik heb nog een waailap voor voorin!
Ja, iemand zei iets met penalty's vanmiddag, anders was ik het vergetenquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:08 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Gelukkig!
Heb je penaltynemers ingesteld?
Die linksback van mij ken ook helemaal niet verdedigenquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:16 schreef Ruudt het volgende:
2-1.
Speel aanval door het midden maar heb al 2x via rechts gescoord.
Tja zo speel ik counter en heb 55% balbezit in de 1e helftquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:16 schreef Ruudt het volgende:
2-1.
Speel aanval door het midden maar heb al 2x via rechts gescoord.
Ik heb dat helemaal niet gezien! Niet heel raar met t tempo dat dat topic vol gespammed was!quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:12 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, iemand zei iets met penalty's vanmiddag, anders was ik het vergeten![]()
Niet dat het veel uit zal halen hoor!
Voor de tweede keer gestrand bij de laatste 4quote:In de 61e minuut kwam Real op 3-1 toen de verdedigers van de bezoekers de bal verloren aan Espen Berntsen. Vanaf de linkerkant speelde hij de keeper uit en schoof de bal in het lege doel. Het gejuich van de Real-fans was tot in de wijde omtrek van het stadion te horen toen Tommi Hoekstra door het midden doorbrak en de voorsprong van zijn team vergrootte tot 4-1.
Finale!quote:Lauge Rath-Friis wurmde zich in de 60e minuut door de verdedigingslinie en maakte de 2-0. Het gejuich van de RKDEO-fans was tot in de wijde omtrek van het stadion te horen toen Zübeyir Özkal door het midden doorbrak en de voorsprong van zijn team vergrootte tot 3-0.
Sorry One.quote:Edvin Hansson van Minnertsga liep in de 66e minuut een hersenschudding op en werd ter observatie afgevoerd naar het ziekenhuis. Helaas zat er geen vervanger voor hem op de bank, zodat zijn team met een man minder door moest.
Hey het is nog niet afgelopen! :quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:26 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Voor de tweede keer gestrand bij de laatste 4
quote:Clemens Tode sprong torenhoog boven de anderen uit toen hij in de 71e minuut een hoekschop van Viktor Au¸ina netjes binnenknikte: 4-2.
Mwah, als het nou de 4-3 was... dit is nog steeds hopen op niks! Al zou het wel een ware cupmatch zijn als ik nu nog terugkom...quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hey hete is nog niet afgelopen! :
[..]
quote:In de 87e minuut scoorde RKDEO-speler Jędrek Sobowiec fortuinlijk uit een penalty. Hij schoot slecht in, maar gelukkig voor hem ging de keeper naar de verkeerde hoek: 4-0.
Ja zit wat in. Helaas volgend seizoen beter.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:42 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Mwah, als het nou de 4-3 was... dit is nog steeds hopen op niks! Al zou het wel een ware cupmatch zijn als ik nu nog terugkom...
Thxquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:58 schreef Gijs_ het volgende:
2 terechte finalisten!![]()
Ach, met de 17 jarige trainees die ik pas heb aangeschaft was m'n team er dit jaar ook nog niet aan toe, volgend seizoen wellicht wel.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry One.![]()
Hoeveel + is een hersenschudding Ruudt?
Thanks, je blessure is +4..quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:58 schreef Gijs_ het volgende:
2 terechte finalisten!![]()
Ach, met de 17 jarige trainees die ik pas heb aangeschaft was m'n team er dit jaar ook nog niet aan toe, volgend seizoen wellicht wel.
Ja ach, nog steeds geen ramp! Het seizoen is bijna ten einde en hij speelt alleen doordeweeks wat...quote:
Zou ik maar niet zo zeker van zijn!quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:05 schreef maniack28 het volgende:
Kristiansund - United Black Panthers Geregeld
Ik heb alleen niet op bekerregels gelet, maar Foetre had me uitgedaagd dus ga er vanuit dat het goed is
mja hebben jullie wel eerlijk geloot?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zou ik maar niet zo zeker van zijn!![]()
Suc6 iig!
Wel toevallig 2 van de organisatie in de finales
Ow kut helemaal vergeten!quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:10 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
mja hebben jullie wel eerlijk geloot?
thxquote:ohw ja finalisten feli en succes..
quote:en moge de tegenstanders van Outpost en Maniack maar winnen![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:05 schreef maniack28 het volgende:
Kristiansund - United Black Panthers Geregeld
Ik heb alleen niet op bekerregels gelet, maar Foetre had me uitgedaagd dus ga er vanuit dat het goed is
neuh, sta al vast op de tweede plaats. Maar met MOTS verneder ik de nummer 1 nog wel want dit zal wel piccenquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry.Ik hoop dat je die mid niet nodig hebt zondag?
Gelukkig.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:03 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
neuh, sta al vast op de tweede plaats. Maar met MOTS verneder ik de nummer 1 nog wel want dit zal wel piccen
Aanvang 17.10quote:Panthers - Kristiansund (205758251)
Aanvang 17.10quote:RKDEO - Real (205753655)
Finale Uefa Fok!Cup:quote:United Black Panthers - Kristiansund 3 - 1
Volgende week de Fok!Supercup:quote:RKDEO - Real Club de Culo 2 - 1
Bij deze veroorzaak ik een WO door een andere wedstrijd te regelen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:44 schreef ArcturusMengsk het volgende:
De finales zijn gespeeld. Winnaars gefeliciteerd.
Finale Champions Fok!Cup:
[..]
Finale Uefa Fok!Cup:
[..]
Volgende week de Fok!Supercup:
United Black Panthers - RKDEO
Ook deze wedstrijd zal op NEUTRAAL terrein gespeeld worden met BEKERREGELS.
beetje heel erg jammerlijk dit..quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bij deze veroorzaak ik een WO door een andere wedstrijd te regelen.
Sorry bij iedere andere tegenstander had ik geen probleem gehad.
Daarom zeg ik ook sorry.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:56 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
beetje heel erg jammerlijk dit..
dat maakt het niet goed.. van te voren al zeggen dat je een WO veroorzaakt omdat de tegenstander je niet aanstaat valt niet goed te praten..quote:
Erover doorgaan heeft ook geen zin.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:58 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
dat maakt het niet goed.. van te voren al zeggen dat je een WO veroorzaakt omdat de tegenstander je niet aanstaat valt niet goed te praten..
Whooooooohoooooo Supercup!!!Maar had wel een goed voorbeeld van iemand van de organisatie verwachtquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:56 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
beetje heel erg jammerlijk dit..
ik mag daar toch wel mijn ongenoegen over uitten?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Erover doorgaan heeft ook geen zin.
Dat spijt me dat je daar zo over denkt. Het is niet dat hij me niet aanstaat het is dat ik m haat tot op het bot. Maakt dat t iets meer logies?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:58 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
dat maakt het niet goed.. van te voren al zeggen dat je een WO veroorzaakt omdat de tegenstander je niet aanstaat valt niet goed te praten..
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat spijt me dat je daar zo over denkt. Het is niet dat hij me niet aanstaat het is dat ik m haat tot op het bot. Maakt dat t iets meer logies?
ik laat het er maar bij, want die wedstrijd komt er toch niet.. maar als mede-organisator zijnde is dit natuurlijk niet een goed voorbeeld.. en dat is het laatste dat ik er nu over kwijt wil..quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat spijt me dat je daar zo over denkt. Het is niet dat hij me niet aanstaat het is dat ik m haat tot op het bot. Maakt dat t iets meer logies?
Belangstelling alomquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:11 schreef Gijs_ het volgende:
Winnaars gefeliciteerd!! Ondanks de bittere nasmaak voor een mogelijke supercup![]()
Avatars komen spoedig tot zeer binnenkort... als daar belangstelling voor is!
Thx man! Ja natuurlijk wil ik die avatar. Daar hadden we al over gepmt van de week. Als je klaar was met alle ava's of je dan de mijne nog wilde aanpassen met mn voorgaande Fok!Cup overwinningen er bij. Er komt er nu all1 nog 1 bij.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:11 schreef Gijs_ het volgende:
Winnaars gefeliciteerd!! Ondanks de bittere nasmaak voor een mogelijke supercup![]()
Avatars komen spoedig tot zeer binnenkort... als daar belangstelling voor is!
neen.. tenzij je bekerheld bent..quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:46 schreef foetre het volgende:
Ben ik automatisch geplaatst voor de 2e ronde in de volgende editie?
ik heb de cup gewonnen.Dan ben ik toch een echte heldquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:02 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
neen.. tenzij je bekerheld bent..
cupheld is geen bekerheldquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:05 schreef foetre het volgende:
[..]
ik heb de cup gewonnen.Dan ben ik toch een echte held
quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:26 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
cupheld is geen bekerheld
Beter laat dan nooit!quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:29 schreef Verbal_Kint het volgende:
Outpost en foetre gefeliciteerd (beetje laat)
![]()
Dan kunnen we de resterende posts wel gebruiken om een mooie OP te maken.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hier mag het. Dit topic komt toch te vervallen over een paar dagen.
ja zal ik alvast een OP maken voor het nieuwe topic?quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hier mag het. Dit topic komt toch te vervallen over een paar dagen.
Top.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja zal ik alvast een OP maken voor het nieuwe topic?
Geniaal!quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja zal ik alvast een OP maken voor het nieuwe topic?
Je mag jezelf wel aan het rijtje toevoegen hoor.. alhoewel dat dan weer arrogant zou staan.. maar je hoort er zeker in thuis..quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geniaal!![]()
Ik ben toch blij dat er mensen zoals jij, Gijs_ en RealBizkit666 zijn opgestaan om deze fed weer uit het slop te trekken.
Mn complimenten mannen!
Idd, jij mag er zelf ook bij!quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geniaal!![]()
Ik ben toch blij dat er mensen zoals jij, Gijs_ en RealBizkit666 zijn opgestaan om deze fed weer uit het slop te trekken.
Mn complimenten mannen!
precies..quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:50 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Idd, jij mag er zelf ook bij!en een actieve federatie maakt het spelletje alleen maar leuker! Hopelijk dat het ook wat aanslaat en dat er ook daadwerkelijk leden bijkomen!!
Al is het zo ook niet ongezellig natuurlijk!
Ik wilde mezelf daar zelf niet tussen zetten om de zelfde reden. Maar bedankt iigquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:45 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Je mag jezelf wel aan het rijtje toevoegen hoor.. alhoewel dat dan weer arrogant zou staan.. maar je hoort er zeker in thuis..
Ik hoop ook dat het werkt. Hoe meer leden hoe meer lol natuurlijk maar als ze niet komen ook prima. Ik vermaak me zo ook wel.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:50 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Idd, jij mag er zelf ook bij!en een actieve federatie maakt het spelletje alleen maar leuker! Hopelijk dat het ook wat aanslaat en dat er ook daadwerkelijk leden bijkomen!!
Al is het zo ook niet ongezellig natuurlijk!
Lennox ook all1 post hij niet veel meer.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
Wat hierboven gezegd wordt.
En we hebben al een aantal nieuwe nu. En natuurlijk een 2 oldbie's met een nieuw team.
Toppertje!quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:48 schreef MrMoon het volgende:
Hier verder:
[Hattrick] Fok!Cup XVI: De inschrijving is geopend
danke danke..quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lennox ook all1 post hij niet veel meer.
[..]
Toppertje!
Met een topicrapport gaat dat sneller, en dat heb ik dus gedaan.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:54 schreef MrMoon het volgende:
[..]
danke danke..
Dit topic kan wel dicht nu.. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Met een topicrapport gaat dat sneller, en dat heb ik dus gedaan.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Met een topicrapport gaat dat sneller, en dat heb ik dus gedaan.
het telt toch niet mee voor je spam aantallen..quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Hebben we een topic dat legaal dicht gespamed kan worden laten jullie m dicht gooien
Welk gespam precies ?quote:
Hangt er natuurlijk ook van af wat de definitie is van spam!quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af...
Geen vlees in ieder geval...quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:23 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hangt er natuurlijk ook van af wat de definitie is van spam!
Zeker ?quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Geen vlees in ieder geval...
Dat geeft toch niet.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:06 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het telt toch niet mee voor je spam aantallen..
quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ga voor een eitje met ham en kaas.
oke... dan zal ik er nog eens over na denken!quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ga voor een eitje met spam en kaas.
quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
Nog even inderdaad...
Wie opent het nieuwe topic?
Forum Opties | |