Ja zonde, je stond er aardig voor. Helaas pindakaas. Volgend seizoen beter!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:02 schreef drummerdude het volgende:
En dan toch nog kansloos ten onder... Omdat ik er uit ben.. Bedankt organisatie
Top dat je het even hebt gefixed.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja zonde, je stond er aardig voor. Helaas pindakaas. Volgend seizoen beter!
Namens de Organisatie :
Graag gedaan.
Geen punt toch. Ook ik mag wel eens wat doen. Daarom doe je die organisatie ook met meer personen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:30 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
Top dat je het even hebt gefixed.![]()
Voor mij is dit iig helemaal nieuw.quote:In dit stadion is al een Beker- of oefenwedstrijd gepland op die datum.
quote:Je hebt nu K.F.C. Minnertsga uitgedaagd.
mja das waar, maar ik heb nu 2 speelronden achter elkaar nog niks gedaan..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen punt toch. Ook ik mag wel eens wat doen. Daarom doe je die organisatie ook met meer personen.
Nee maar jij hebt weer zat gedaan mbt de Op en de xls enz enz enz. Dus volgens mij zit dat wel goedquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:51 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
mja das waar, maar ik heb nu 2 speelronden achter elkaar nog niks gedaan..
hmmz de rechterstand moest zelf ingevuld worden aan de hand van de 'stand' aan de linkerkant.. (ik hoop dat je het snapt)quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee maar jij hebt weer zat gedaan mbt de Op en de xls enz enz enz. Dus volgens mij zit dat wel goed![]()
Die xls deed wel raar trouwens. Links de uitslag in gevuld, Boven wat de teams gedaan hadden en vervolgens linksrechts een beetje knippen en plakken ivm de plaats in de poule en weg waren mn doelsaldo's. Enig idee hoe dat kan?
Ik heb ze gecopieërd links en daarna rechts geplakt. Toch klopte de doelpunten niet meer en daardoor t doelsaldo ook niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:02 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
hmmz de rechterstand moest zelf ingevuld worden aan de hand van de 'stand' aan de linkerkant.. (ik hoop dat je het snapt)
quote:Deze ploeg heeft deze week een oefenwedstrijd gepland.
Ik dacht dat ik met 2 nederlagen in de 2e ronde al was uitgeschakeld. Daarom had ik dus al een andere wedstrijd geregeld.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:17 schreef maniack28 het volgende:
Nou, dan sta ik in de finale
07-01-2009 17:25 Vriendschappelijk ADO'67 - Madrid D.C HT Live
[..]
OMFG dacht ie dat ie al uitgeschakeld was oid????quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:17 schreef maniack28 het volgende:
Nou, dan sta ik in de finale
07-01-2009 17:25 Vriendschappelijk ADO'67 - Madrid D.C HT Live
[..]
Geen probleem t is all1 zonde voor jezelf.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:33 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik met 2 nederlagen in de 2e ronde al was uitgeschakeld. Daarom had ik dus al een andere wedstrijd geregeld.![]()
Ik stond na 2 speelrondes 3e en met nog een nederlaag daarna ben ik niet vanuit gegaan daardoor nog een plekje te stijgen.
Excuus
Ja idd. Het is spijtig voor hem maar regels zijn regels en we hebben geen inhaal plek meer. Dus al zou je m op een ander tijd stip willen spelen kan dat niet eens.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:29 schreef maniack28 het volgende:
Hihi...Nou ja... das een makkie dan
GEREGELDquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen punt toch. Ook ik mag wel eens wat doen. Daarom doe je die organisatie ook met meer personen.
Edit:
Is het nieuw binnen hattrick dat je maar 1 wedstrijd per stadion kan spelen? Ik meen me te herinneren dat dat niet uit maakte. Ik probeer KFC Minnertsga net uit te dagen krijg ik dit :
[..]
Voor mij is dit iig helemaal nieuw.
Maar in een ander stadion dus :
[..]
quote:
mocht ook de koei-award weer in het leven worden geroepen dan lijkt dit me toch nominatie met stip op nummer 1quote:Ik dacht dat ik met 2 nederlagen in de 2e ronde al was uitgeschakeld. Daarom had ik dus al een andere wedstrijd geregeld.
Ik stond na 2 speelrondes 3e en met nog een nederlaag daarna ben ik niet vanuit gegaan daardoor nog een plekje te stijgen.
Excuus
Echt slim is t idd nietquote:Op maandag 5 januari 2009 13:28 schreef Ender_Wiggin het volgende:
mocht ook de koei-award weer in het leven worden geroepen dan lijkt dit me toch nominatie met stip op nummer 1
Misschien is een Lucky Ajax award ook iets, voor het team met de meeste verrassende overwinningen..quote:Op maandag 5 januari 2009 13:28 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
mocht ook de koei-award weer in het leven worden geroepen dan lijkt dit me toch nominatie met stip op nummer 1
Waarom nou weer lucky Ajax dan? Die winnen gewoon terecht hoor!quote:Op maandag 5 januari 2009 16:37 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
Misschien is een Lucky Ajax award ook iets, voor het team met de meeste verrassende overwinningen..
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:51 schreef maniack28 het volgende:
Pcies... Kristiansund is ook gewoon het sterkste team in deze cup!
Mja, ik ben nog steeds supporter van jouw team (vraag me niet waarom). Maar gratis een finaleplek schenken gaat me achteraf gezien toch iets te ver.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:51 schreef maniack28 het volgende:
Pcies... Kristiansund is ook gewoon het sterkste team in deze cup!
Ga maar alvast rekenen op een Koei award sport! Ik denk dat er weinig zijn die hier over heen kunnen qua koeiquote:Op maandag 5 januari 2009 20:23 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Mja, ik ben nog steeds supporter van jouw team (vraag me niet waarom). Maar gratis een finaleplek schenken gaat me achteraf gezien toch iets te ver.
tsja kan er niks aan doen.. dat Ajax die bijnaam heeft..quote:Op maandag 5 januari 2009 16:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom nou weer lucky Ajax dan? Die winnen gewoon terecht hoor!
ideeën kon je kwijt via pm aan Gijs_
Das ook voor t eerst dat ik dat hoor! Hoe dat zo? Ik kan me eerder vinden in Nicomart (aka Psychonikea ) zn uitleg.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:53 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
tsja kan er niks aan doen.. dat Ajax die bijnaam heeft..
Dan ben je geen echte fan als je dat nog nooit gehoord hebt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 04:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das ook voor t eerst dat ik dat hoor! Hoe dat zo? Ik kan me eerder vinden in Nicomart (aka Psychonikea ) zn uitleg.
Maar wanneer is het een verrassende overwinning? Als je vooraf de zwakkere/underdog op papier bent? Of wanneer je, waar Ajax de naam vaak aan verdiend, in de laatste 10 minuten nog gelukkig weg komt door de 1-0 te scoren in een wedstrijd die geen winnaar verdiend. In dat geval zou de award ook met duitsers in verband kunnen worden gebracht of zoquote:Op maandag 5 januari 2009 16:37 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
Misschien is een Lucky Ajax award ook iets, voor het team met de meeste verrassende overwinningen..
Misschien maakte ik een geintje en hoopte ik op een reactie van Acturusquote:Op dinsdag 6 januari 2009 07:43 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dan ben je geen echte fan als je dat nog nooit gehoord hebt.
bij Alltid heb je een overzichtje van verrassende overwinningen in een competitie.. dus ik had gedacht om het daar op te baseren..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:35 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Maar wanneer is het een verrassende overwinning? Als je vooraf de zwakkere/underdog op papier bent? Of wanneer je, waar Ajax de naam vaak aan verdiend, in de laatste 10 minuten nog gelukkig weg komt door de 1-0 te scoren in een wedstrijd die geen winnaar verdiend. In dat geval zou de award ook met duitsers in verband kunnen worden gebracht of zo
en kreeg je de reactie die je hoopte?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Misschien maakte ik een geintje en hoopte ik op een reactie van Acturus
dacht al dat je daarop doelde.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:49 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
bij Alltid heb je een overzichtje van verrassende overwinningen in een competitie.. dus ik had gedacht om het daar op te baseren..
Nee de jouwe bleef uit.quote:en kreeg je de reactie die je hoopte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |