In de regels van het vorige topic staat trouwens dat dit de halve finales zijn.quote:You are challenging 1 teams
Nederland Dynamo Delft (VI) at Sergeyevich Arena
Mee eens.quote:Op donderdag 11 december 2008 09:11 schreef maniack28 het volgende:
tvp... enige wat beter kan is dat ik als nummer 1 tegen de nummer 1 van een andere poule speel en dat de nummers 1 en 2 uit poule a ook tegen elkaar spelen. Volgende keer even 2 potjes maken![]()
DIt is echt de grootste onzin.Wat maakt het nou uit als ik een dag eerder of 2 uur later als de rest speel?quote:De laatste speelronde in de poulefase moet in NEDERLAND gespeeld worden.
Om 'competitievervalsing' te voorkomen en voordeel doen met de al gespeelde wedstrijden, danwel bij voorbaat al een wedstrijd om des keizers baard te moeten spelen ?quote:Mee eens.
[..]
DIt is echt de grootste onzin.Wat maakt het nou uit als ik een dag eerder of 2 uur later als de rest speel?
had je maar bij de loting moeten blijven..quote:Op donderdag 11 december 2008 09:11 schreef maniack28 het volgende:
tvp... enige wat beter kan is dat ik als nummer 1 tegen de nummer 1 van een andere poule speel en dat de nummers 1 en 2 uit poule a ook tegen elkaar spelen. Volgende keer even 2 potjes maken![]()
omdat we anders moeten wachten met loten en er de kans bestaat dat mensen dan al een andere oefenwedstrijd hebben geregeld..quote:Op donderdag 11 december 2008 11:07 schreef foetre het volgende:
DIt is echt de grootste onzin.Wat maakt het nou uit als ik een dag eerder of 2 uur later als de rest speel?
En als ik zorg dat de wedstrijden gespeeld worden voor er in NL gespeeld word is het toch opgelost?quote:Op donderdag 11 december 2008 11:28 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
had je maar bij de loting moeten blijven..
[..]
omdat we anders moeten wachten met loten en er de kans bestaat dat mensen dan al een andere oefenwedstrijd hebben geregeld..
ach het leek ons wel zo overzichtelijk om een nieuw topic te openen..quote:Op donderdag 11 december 2008 11:29 schreef Yurzinho het volgende:
Komt er nou echt voor iedere ronde een nieuw topic?
Maak dan eerst die andere ff vol ofzo![]()
daar ga ik niet in mn eentje over.. dus dat antwoord moet ik je verschuldigd blijven op dit moment.. en het is ook nog niet aan de orde aangezien het om de laatste speelronde gaat..quote:Op donderdag 11 december 2008 11:58 schreef foetre het volgende:
[..]
En als ik zorg dat de wedstrijden gespeeld worden voor er in NL gespeeld word is het toch opgelost?
Ik merk het tegen die tijd welquote:Op donderdag 11 december 2008 12:09 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
daar ga ik niet in mn eentje over.. dus dat antwoord moet ik je verschuldigd blijven op dit moment.. en het is ook nog niet aan de orde aangezien het om de laatste speelronde gaat..
quote:Door jou uitgedaagd
Je daagt nu 1 teams uit
Nederland MatjeFC (VIII) in Het Bolwerk 17-12-2008 17:05
Daar hebben we jou toch voorquote:Op donderdag 11 december 2008 11:29 schreef Yurzinho het volgende:
Komt er nou echt voor iedere ronde een nieuw topic?
Maak dan eerst die andere ff vol ofzo![]()
Eerst ging je in een andere cup mee doen. Vervolgens had ik een foutje gemaakt in de poule indeling wat niet echt boeie was want je ging toch wel door. Nu loop je hier over te meuten. Regels zijn Regels!quote:Op donderdag 11 december 2008 11:58 schreef foetre het volgende:
[..]
En als ik zorg dat de wedstrijden gespeeld worden voor er in NL gespeeld word is het toch opgelost?
quote:Op donderdag 11 december 2008 12:15 schreef Outpost76 het volgende:
Eerst ging je in een andere cup mee doen. Vervolgens had ik een foutje gemaakt in de poule indeling wat niet echt boeie was want je ging toch wel door. Nu loop je hier over te meuten. Regels zijn Regels!
quote:''Regels zijn regels' stamt uit Hitler-tijd'
Politiek - door Gertjan (Kozzmic) op 21-05-2006 @ 19:18
'Regels zijn nu eenmaal regels', hét credo van minister Rita Verdonk, is een beladen term. Dat stelt rechtsfilosoof Dorien Pessers (foto). Volgens haar stamt het rechtstreeks uit nazi-Duitsland, waar Adolf Hitler in 1933 bepaalde dat juristen geen kritische kijk meer mochten hebben op wetten. "Daardoor werden wet en moraal ineen geschoven", verklaart Pessers.
De wetenschapster vindt dat in een rechtsstaat de regels altijd moeten worden geduid naar hun strekking. Een bestuurder als Verdonk heeft bij de toepassing van regels de mogelijkheid een afweging te maken naar billijkheid en zorgvuldigheid, zei Pessers vandaag in het televisieprogramma Buitenhof. Verdonk doet dat niet en ziet de wet als een techniek. "Terwijl iedere jurist weet dat gevallen bijna nooit identiek zijn. Het gaat altijd om de context." In de kwestie-Hirsi Ali heeft de minister volgens Pessers te snel en onzorgvuldig gehandeld, door iemand die goed ingeburgerd is en beveiligd moet worden uit te leveren aan rechtsonzekerheid.
Ook voor de 'fans' van Verdonk heeft de hoogleraar weinig goede woorden over. Ze vindt het 'onthullend en pijnlijk' dat veel mensen zich aangesproken voelen door de rechtlijnigheid van Verdonk. "Wellicht 'rancuneuze kleinburgers', die waarschijnlijk zelf ooit al eens het slachtoffer zijn geworden van een strikte regel", denkt Pessers.
Wat heeft dat hier nou weer mee te maken. Net alsof ik de moeite gaan doen voor jou om dat nog eens te gaan lezen ook. Je houd je er maar gewoon aan!quote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 12:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat heeft dat hier nou weer mee te maken. Net alsof ik de moeite gaan doen voor jou om dat nog eens te gaan lezen ook. Je houd je er maar gewoon aan!
Prima dan doe je dat niet. Regels overtreden staat gelijk aan een WO dus dan hoef je je laatste poule wedstrijd niet eens te spelen dan weet je dat alvast.quote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 13:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Regels overtreden staat gelijk aan een WO
Goed dat je reageert dan weten we van de organisatie iig dat je dat gelezen hebt en kan je dus ook niet achter af gaan lopen meuten dat je het niet gezien had.quote:
Verander dat eerst maar in de OP dan praten we verder.Ik heb nergens de mening van de rest van de organisatie gezien dus ik weet officeel van niksquote:Op donderdag 11 december 2008 13:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goed dat je reageert dan weten we van de organisatie iig dat je dat gelezen hebt en kan je dus ook niet achter af gaan lopen meuten dat je het niet gezien had.
Lijkt me een logies vervolg en niet alles hoeft in de OP te staan om waar te zijn. Je denkt toch niet dat we all1 maar communiceren via Fok of wel? Zorg nou maar gewoon dat je je laatste groepswedstrijd in Nederland houd dan heb je ook niets om moeilijk over te doen. Wtf is daar nou zo erg aan dat je dit zo moet op drijven. Onze geschiedenis heeft hier niets mee te maken dus doe nou maar gewoon wat er in de OP staat!quote:Op donderdag 11 december 2008 14:01 schreef foetre het volgende:
[..]
Verander dat eerst maar in de OP dan praten we verder.Ik heb nergens de mening van de rest van de organisatie gezien dus ik weet officeel van niks
Geschiedenis blabla.Daar gaat het ook niet om.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lijkt me een logies vervolg en niet alles hoeft in de OP te staan om waar te zijn. Je denkt toch niet dat we all1 maar communiceren via Fok of wel? Zorg nou maar gewoon dat je je laatste groepswedstrijd in Nederland houd dan heb je ook niets om moeilijk over te doen. Wtf is daar nou zo erg aan dat je dit zo moet op drijven. Onze geschiedenis heeft hier niets mee te maken dus doe nou maar gewoon wat er in de OP staat!
Lijkt me prettig als ze r dan ook mee instemmen. Dit gaat nergens over.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:14 schreef foetre het volgende:
[..]
Geschiedenis blabla.Daar gaat het ook niet om.
Ik vindt het gewoon onzin.De raad van commissarissen van United Black Panthers gaat even kijken of ze mee kunnen werken
De OP is de mening van de rest van de organisatie.. Laatste wedstrijd dus in NEDERLAND.. anders zijn we genoodzaakt een WO van de wedstrijd te maken..quote:Op donderdag 11 december 2008 14:01 schreef foetre het volgende:
[..]
Verander dat eerst maar in de OP dan praten we verder.Ik heb nergens de mening van de rest van de organisatie gezien dus ik weet officeel van niks
en geaccepteerdquote:
Handig dat je dan het juiste lijstje copieërdquote:Op donderdag 11 december 2008 20:52 schreef nicomart het volgende:
17 december 2008
Champions Fok!cup
# United Black Panthers - Kristiansund
# JHMWMJZMN - Dynamo Delft
# nicker100 - Insane Ones GEREGELD
# ADO'67 - Bacardi Boys
Uefa Fok!cup
# Gorbakalaznikovskiy - Olde Veste
# K.F.C. Minnertsga - FC Bifröst GEREGELD
# F.C. Gokwerk - Real Club de Culo
# MatjeFC - FC RKDEO GEREGELD
COPIEER DIT LIJSTJE EN ZET EVEN ACHTER JE WEDSTRIJD DAT IE GEREGELD IS.
BVD DE ORGANISATIE
[..]
en geaccepteerd
Ik wil niet in Spanje, Sinterklaas is eindelijk weg en ik ben bang voor die manquote:Op donderdag 11 december 2008 17:54 schreef foetre het volgende:
Hier ook 1 vanmiddag uitgedaagt
Kristiansund (VI) in Santiago Bernabéu 17-12-2008 10:00
Eigendom van: Ireal Madrid
Laatste verbouwing: 01-02-2005
Totale capaciteit: 100 000
Staanplaatsen: 62 500
Gewone zitplaatsen: 25 000
Overdekte zitplaatsen: 10 000
Zitplaatsen in de VIP-boxen: 2 500
Dat komt goed uitquote:Op donderdag 11 december 2008 23:00 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik wil niet in Spanje, Sinterklaas is eindelijk weg en ik ben bang voor die man
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:00 schreef maniack28 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:12 schreef foetre het volgende:
[..]
Dat komt goed uit
Santiago Bernabéu (34988)
România, Braşov
wees blij dat ik überhaupt een lijstje kopieer..quote:Op donderdag 11 december 2008 21:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Handig dat je dan het juiste lijstje copieërd
quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:07 schreef nicomart het volgende:
[..]
wees blij dat ik überhaupt een lijstje kopieer..
17 december 2008quote:
heeft niks met een vete te maken imo. Maar goed.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:30 schreef Verbal_Kint het volgende:
yo Foetre & Outpost, ga die vete even ergens anders uitvechten ja?
das nr 3 van de organisatie foetre dus svp hou je er aan.quote:en Foetre: je houdt je maar gewoon aan de regels: spelen in NL
Juist.quote:volgend jaar als jij het organiseert, mag jij de regels bepalen
Gammaquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:30 schreef Verbal_Kint het volgende:
yo Foetre & Outpost, ga die vete even ergens anders uitvechten ja?[quote]
en Foetre: je houdt je maar gewoon aan de regels: spelen in NL
volgend jaar als jij het organiseert, mag jij de regels bepalen
Accepteer de wedstrijd nou blaaskaak anders win ik gewoon met 5-0quote:Op donderdag 11 december 2008 23:00 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |