neen.. tenzij je bekerheld bent..quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:46 schreef foetre het volgende:
Ben ik automatisch geplaatst voor de 2e ronde in de volgende editie?
ik heb de cup gewonnen.Dan ben ik toch een echte heldquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:02 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
neen.. tenzij je bekerheld bent..
cupheld is geen bekerheldquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:05 schreef foetre het volgende:
[..]
ik heb de cup gewonnen.Dan ben ik toch een echte held
quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:26 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
cupheld is geen bekerheld
Beter laat dan nooit!quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:29 schreef Verbal_Kint het volgende:
Outpost en foetre gefeliciteerd (beetje laat)
![]()
Dan kunnen we de resterende posts wel gebruiken om een mooie OP te maken.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hier mag het. Dit topic komt toch te vervallen over een paar dagen.
ja zal ik alvast een OP maken voor het nieuwe topic?quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hier mag het. Dit topic komt toch te vervallen over een paar dagen.
Top.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja zal ik alvast een OP maken voor het nieuwe topic?
Geniaal!quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja zal ik alvast een OP maken voor het nieuwe topic?
Je mag jezelf wel aan het rijtje toevoegen hoor.. alhoewel dat dan weer arrogant zou staan.. maar je hoort er zeker in thuis..quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geniaal!![]()
Ik ben toch blij dat er mensen zoals jij, Gijs_ en RealBizkit666 zijn opgestaan om deze fed weer uit het slop te trekken.
Mn complimenten mannen!
Idd, jij mag er zelf ook bij!quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geniaal!![]()
Ik ben toch blij dat er mensen zoals jij, Gijs_ en RealBizkit666 zijn opgestaan om deze fed weer uit het slop te trekken.
Mn complimenten mannen!
precies..quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:50 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Idd, jij mag er zelf ook bij!en een actieve federatie maakt het spelletje alleen maar leuker! Hopelijk dat het ook wat aanslaat en dat er ook daadwerkelijk leden bijkomen!!
Al is het zo ook niet ongezellig natuurlijk!
Ik wilde mezelf daar zelf niet tussen zetten om de zelfde reden. Maar bedankt iigquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:45 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Je mag jezelf wel aan het rijtje toevoegen hoor.. alhoewel dat dan weer arrogant zou staan.. maar je hoort er zeker in thuis..
Ik hoop ook dat het werkt. Hoe meer leden hoe meer lol natuurlijk maar als ze niet komen ook prima. Ik vermaak me zo ook wel.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:50 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Idd, jij mag er zelf ook bij!en een actieve federatie maakt het spelletje alleen maar leuker! Hopelijk dat het ook wat aanslaat en dat er ook daadwerkelijk leden bijkomen!!
Al is het zo ook niet ongezellig natuurlijk!
Lennox ook all1 post hij niet veel meer.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
Wat hierboven gezegd wordt.
En we hebben al een aantal nieuwe nu. En natuurlijk een 2 oldbie's met een nieuw team.
Toppertje!quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:48 schreef MrMoon het volgende:
Hier verder:
[Hattrick] Fok!Cup XVI: De inschrijving is geopend
danke danke..quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lennox ook all1 post hij niet veel meer.
[..]
Toppertje!
Met een topicrapport gaat dat sneller, en dat heb ik dus gedaan.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:54 schreef MrMoon het volgende:
[..]
danke danke..
Dit topic kan wel dicht nu.. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |