Ik ook. Maar Hank op school kan nooit verkeerd zijn. College girls yo, mutha fuckaaaaaaaa.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:05 schreef Teteteterek het volgende:
Ben benieuwd voor hoe lang dit nog boeiend blijven kan

.
.

quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:09 schreef Gnittoo het volgende:
Behind the Scenes: Californication Season 3

True that.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:57 schreef =HellFire= het volgende:
Wat een held. Barney is er niets bij.

!
 !

quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:31 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
College girls yo, mutha fuckaaaaaaaa.

Geweldigquote:

Way to go sir
 Way to go sir 

Nog een maandjequote:Op zondag 23 augustus 2009 12:34 schreef CrustyClown het volgende:
Jajajajaja kan niet meer wachten !!
 .
.

Ik teken er voor, als ik op m'n 50e nog zo er bij rondloop. Hopelijk bestaat FOK! tegen die tijd nog. Ik wil hier een backup van!quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:31 schreef nostra het volgende:
Damn, DD wordt volgend jaar gewoon 50Way to go sir
Zeer benieuwd naar S03.

Dat moet dan wel. Heb zojuist, voordat ik ze ging downloaden, effe wat user-commentaren bekeken op de torrentsite: ze zijn wel écht en geen oude alfeveringen of zo. En ze schijnen goéd te zijn.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:51 schreef larry_flynt het volgende:
Original Air Date—27 September 2009
?? Hoe kan het dan te downloaden zijn? Uitgelekt?

Eens!!quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:25 schreef =HellFire= het volgende:
OMG! Fantastisch! Voor mijn gevoel nu al beter dan het vorige seizoen!
Hank Moody
CALIFORNICATION

Waarom dom, kan ook een mooie PR-stunt zijn. Ze hoeven er niet eens bij te zeggen 'wil je weten hoe deze geniale serie verder gaat, neem dan een abonnement'.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:00 schreef =HellFire= het volgende:
Ja, een lek vanuit Showtime zelf, gezien de uitstekende kwaliteit. Dom dom dom.

Ja, want dat is ook echt nodig wanneer alles al gewoon lekt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:55 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waarom dom, kan ook een mooie PR-stunt zijn. Ze hoeven er niet eens bij te zeggen 'wil je weten hoe deze geniale serie verder gaat, neem dan een abonnement'.
 En een Showtime abonnement kan de rest van de wereld toch niet hebben natuurlijk.
 En een Showtime abonnement kan de rest van de wereld toch niet hebben natuurlijk.  Het kutte hieraan is ook wel  dat we nu tot medio oktober moeten wachten totdat episode 3 er is.
 Het kutte hieraan is ook wel  dat we nu tot medio oktober moeten wachten totdat episode 3 er is.  Probeer ook de tweede episode. Super.
 Probeer ook de tweede episode. Super.  

Volgens mij lekt ieder seizoen, hier en bij dexter, alleen de eerste of de eerste twee afleveringen uit. Natuurlijk kan je de rest ook gewoon vinden, maar misschien werkt het wel als aandachtstrekker. Ik geloof in ieder geval niet dat het toeval is.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:59 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ja, want dat is ook echt nodig wanneer alles al gewoon lekt.En een Showtime abonnement kan de rest van de wereld toch niet hebben natuurlijk.

Was elke aflevering dan maar een seizoensopener, dan had ik nu elke episode al.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:02 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Volgens mij lekt ieder seizoen, hier en bij dexter, alleen de eerste of de eerste twee afleveringen uit. Natuurlijk kan je de rest ook gewoon vinden, maar misschien werkt het wel als aandachtstrekker. Ik geloof in ieder geval niet dat het toeval is.

Doe ik ook ja. Dus aub niet te veel spoilerenquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:24 schreef Virus3000 het volgende:
De audio van de rips zijn wel niet zo goed, zoals altijd met dvd screeners....
toch waar even wachten op de hdtv 720p rips

Hank gaat dood!quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:25 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Doe ik ook ja. Dus aub niet te veel spoileren

Allicht, ik denk zelfs wat sneller dan een normaal mens, met zijn levensstijl.quote:

Mwoah, valt mee hoor. Meeste rockers/schrijvers met dito levensstijl leven nog gewoon. Tenzij ze doodgaan aan kanker. Of een dodelijk ongeluk krijgen. Of zelfmoord plegen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:00 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Allicht, ik denk zelfs wat sneller dan een normaal mens, met zijn levensstijl.

Eens!!quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:47 schreef Symer het volgende:
Afl 1 vond ik geweldig, afl 2 iets minder maar ook goed.
Charlie

.
.

...
...  

niets van gemerkt?quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:40 schreef kalinho het volgende:
waar kan ik dt kut password vinden.
sowieso, sinds wanneer hebben nieuwsgroepen opeens allemaal passwords enzo. zo gay

same here. Tieten in 720p is net wat beterquote:

Ja. Bij allebei...quote:Op zaterdag 19 september 2009 07:33 schreef MikeyMo het volgende:
hebben jullie dat ook: dat de afleveringen 35 minuten duren maar dat de aftiteling er al is zo rond de 29e minuut gevolgd door 5 minuten zwart.
Vaag

Ja had ik ook, was iets fout gegaan volgens de releasegroep. Zijn al repacks uitquote:Op zaterdag 19 september 2009 07:33 schreef MikeyMo het volgende:
hebben jullie dat ook: dat de afleveringen 35 minuten duren maar dat de aftiteling er al is zo rond de 29e minuut gevolgd door 5 minuten zwart.
Vaag

ach boeit niet echt, de afleveringen zijn compleetquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:04 schreef rthls het volgende:
[..]
Ja had ik ook, was iets fout gegaan volgens de releasegroep. Zijn al repacks uit
Eerste aflevering van de twee gezien! Sterk begin, begon al bij de eerste paar minuten

quote:Sarandon's girl in kinky strip
WHATEVA will your mum say about this?
Susan Sarandon's daughter Eva Amurri got down and dirty as she guest starred as a stripper in US show Californication.
The 24-year-old writhed around for David Duchovny's character Hank Moody, peeling off a sexy corset to dance for him topless.
She plays Jackie, who moonlights as a stripper when she's not working as a student.
Eva will appear in the forthcoming third series of the show, which will see Hank taking a position as a college professor.
He's certainly in pole position here...

quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:59 schreef MikeyMo het volgende:
aangezien dat schoolsletje wel heel erg interessantw as om naar te kijken maar eens onderzoek gedaan. gentlemen, you may salute me...
[ afbeelding ]
[..]

quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:59 schreef MikeyMo het volgende:
aangezien dat schoolsletje wel heel erg interessantw as om naar te kijken maar eens onderzoek gedaan. gentlemen, you may salute me...
[ afbeelding ]

ja zonde dat ze die hebben afgemaaktquote:

.
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |