Chuck Baasquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:14 schreef Jivis het volgende:
Ed Westwick (Chuck uit Gossip Girl) in het nieuwe seizoen trouwens.
Ik ben benieuwd, zal wel raar zijnquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:14 schreef Jivis het volgende:
Ed Westwick (Chuck uit Gossip Girl) in het nieuwe seizoen trouwens.
Ach jaquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:59 schreef =HellFire= het volgende:
Leuk, maar die vrouwen in de sneak peek zijn veel te oud voor college?
Me too, maar de vrouwen in de eerste seizoenen en dan met name de eerste waren toch echt wat jonger.quote:
Er is toch geen begindatum bekend. Althans niet bij mij?quote:Op zondag 21 juni 2009 20:18 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Tof, ik heb er alweer zin in!
Als in de TT de begindatum zou komen
O helaasquote:Op zondag 21 juni 2009 20:54 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Er is toch geen begindatum bekend. Althans niet bij mij?
Ik verwacht trouwens rond eind september weer iedere week te kunnen kijken
Nog niet officieel bevestigd, maar als het goed is begint seizoen 3 op 27 september.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:54 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Er is toch geen begindatum bekend. Althans niet bij mij?
Ik verwacht trouwens rond eind september weer iedere week te kunnen kijken
Ik ook. Maar Hank op school kan nooit verkeerd zijn. College girls yo, mutha fuckaaaaaaaa.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:05 schreef Teteteterek het volgende:
Ben benieuwd voor hoe lang dit nog boeiend blijven kan
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:09 schreef Gnittoo het volgende:
Behind the Scenes: Californication Season 3
True that.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:57 schreef =HellFire= het volgende:
Wat een held. Barney is er niets bij.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:31 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
College girls yo, mutha fuckaaaaaaaa.
Geweldigquote:
Nog een maandjequote:Op zondag 23 augustus 2009 12:34 schreef CrustyClown het volgende:
Jajajajaja kan niet meer wachten !!
Ik teken er voor, als ik op m'n 50e nog zo er bij rondloop. Hopelijk bestaat FOK! tegen die tijd nog. Ik wil hier een backup van!quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:31 schreef nostra het volgende:
Damn, DD wordt volgend jaar gewoon 50Way to go sir
Zeer benieuwd naar S03.
Dat moet dan wel. Heb zojuist, voordat ik ze ging downloaden, effe wat user-commentaren bekeken op de torrentsite: ze zijn wel écht en geen oude alfeveringen of zo. En ze schijnen goéd te zijn.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:51 schreef larry_flynt het volgende:
Original Air Date—27 September 2009
?? Hoe kan het dan te downloaden zijn? Uitgelekt?
Eens!!quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:25 schreef =HellFire= het volgende:
OMG! Fantastisch! Voor mijn gevoel nu al beter dan het vorige seizoen!![]()
Hank Moody
CALIFORNICATION
Waarom dom, kan ook een mooie PR-stunt zijn. Ze hoeven er niet eens bij te zeggen 'wil je weten hoe deze geniale serie verder gaat, neem dan een abonnement'.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:00 schreef =HellFire= het volgende:
Ja, een lek vanuit Showtime zelf, gezien de uitstekende kwaliteit. Dom dom dom.
Ja, want dat is ook echt nodig wanneer alles al gewoon lekt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:55 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waarom dom, kan ook een mooie PR-stunt zijn. Ze hoeven er niet eens bij te zeggen 'wil je weten hoe deze geniale serie verder gaat, neem dan een abonnement'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |