Ja. Bij allebei...quote:Op zaterdag 19 september 2009 07:33 schreef MikeyMo het volgende:
hebben jullie dat ook: dat de afleveringen 35 minuten duren maar dat de aftiteling er al is zo rond de 29e minuut gevolgd door 5 minuten zwart.
Vaag
Ja had ik ook, was iets fout gegaan volgens de releasegroep. Zijn al repacks uitquote:Op zaterdag 19 september 2009 07:33 schreef MikeyMo het volgende:
hebben jullie dat ook: dat de afleveringen 35 minuten duren maar dat de aftiteling er al is zo rond de 29e minuut gevolgd door 5 minuten zwart.
Vaag
ach boeit niet echt, de afleveringen zijn compleetquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:04 schreef rthls het volgende:
[..]
Ja had ik ook, was iets fout gegaan volgens de releasegroep. Zijn al repacks uit
Eerste aflevering van de twee gezien! Sterk begin, begon al bij de eerste paar minuten
quote:Sarandon's girl in kinky strip
WHATEVA will your mum say about this?
Susan Sarandon's daughter Eva Amurri got down and dirty as she guest starred as a stripper in US show Californication.
The 24-year-old writhed around for David Duchovny's character Hank Moody, peeling off a sexy corset to dance for him topless.
She plays Jackie, who moonlights as a stripper when she's not working as a student.
Eva will appear in the forthcoming third series of the show, which will see Hank taking a position as a college professor.
He's certainly in pole position here...
quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:59 schreef MikeyMo het volgende:
aangezien dat schoolsletje wel heel erg interessantw as om naar te kijken maar eens onderzoek gedaan. gentlemen, you may salute me...
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:59 schreef MikeyMo het volgende:
aangezien dat schoolsletje wel heel erg interessantw as om naar te kijken maar eens onderzoek gedaan. gentlemen, you may salute me...
[ afbeelding ]
ja zonde dat ze die hebben afgemaaktquote:
quote:It just ain’t the same without you
quote:I’m always proud of you, even if when I’m not.
Topaflevering, paar keer heerlijk in een deuk gelegenquote:Op maandag 28 september 2009 19:45 schreef Trystar het volgende:
Eerste episode gezien, weer helemaal top
Ik kijk uit naar de volgende
Al een week of zoquote:Op dinsdag 29 september 2009 06:27 schreef copilco het volgende:
Is de tweede er ook alweer? Verdomme, ik val met mijn neus in de boter.
Ik heb nu eigenlijk spijt dat ik ze heb gekeken: nog 2 weken wachten op een nieuwequote:Op dinsdag 29 september 2009 06:59 schreef MikeyMo het volgende:
ja, we wachten alweer trouwop aflevering 3
S3E2 was ook meer dan prima; ik gok erop dat dit seizoen duidelijk beter wordt dan de vorige.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:07 schreef Professional het volgende:
Eerste aflevering gezien, hopelijk is dit de lijn van seizoen 3, want 2 was ietsje minder.
quote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:01 schreef MikeyMo het volgende:
Kathleen Turner is ook erg oud geworden. Ik herkende haar al niet eens in een walk on role in Marley & Me, maar je kunt wel goed zien dat ze ziek is geweest.
vroegah:
[ afbeelding ]
nu:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |