quote:It just ain’t the same without you
quote:I’m always proud of you, even if when I’m not.
Topaflevering, paar keer heerlijk in een deuk gelegenquote:Op maandag 28 september 2009 19:45 schreef Trystar het volgende:
Eerste episode gezien, weer helemaal top
Ik kijk uit naar de volgende
Al een week of zoquote:Op dinsdag 29 september 2009 06:27 schreef copilco het volgende:
Is de tweede er ook alweer? Verdomme, ik val met mijn neus in de boter.
Ik heb nu eigenlijk spijt dat ik ze heb gekeken: nog 2 weken wachten op een nieuwequote:Op dinsdag 29 september 2009 06:59 schreef MikeyMo het volgende:
ja, we wachten alweer trouwop aflevering 3
S3E2 was ook meer dan prima; ik gok erop dat dit seizoen duidelijk beter wordt dan de vorige.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:07 schreef Professional het volgende:
Eerste aflevering gezien, hopelijk is dit de lijn van seizoen 3, want 2 was ietsje minder.
quote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:01 schreef MikeyMo het volgende:
Kathleen Turner is ook erg oud geworden. Ik herkende haar al niet eens in een walk on role in Marley & Me, maar je kunt wel goed zien dat ze ziek is geweest.
vroegah:
[ afbeelding ]
nu:
[ afbeelding ]
Hmm dat is waar, ik kijk het op mn laptop dus dan is HD overbodig. Maar op groot scherm kan ik me voorstellen dat je HD wiltquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:20 schreef Trystar het volgende:
Ziet er stukken beter uit op m'n hdtv
Volgens deze bron ene Jonathan Grotenstein. Bekend van..... pokerboeken. Eerste hit op Google is zijn LinkedIN-profiel. Typisch.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:58 schreef Richardfun het volgende:
Maar wie heeft dat boek echt geschreven dan?
Nog maar eens proberen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:30 schreef Gordijn het volgende:
Weet iemand de naam van het liedje in S03E01 vanaf -+23:50?
Nee natuurlijk niet ik vraag toch om een linkje.quote:
Jouw laptop draait op 800*600?quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:23 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Hmm dat is waar, ik kijk het op mn laptop dus dan is HD overbodig. Maar op groot scherm kan ik me voorstellen dat je HD wilt
Hierquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet ik vraag toch om een linkje.
Waarom begin je dan over je laptop?quote:Op zondag 4 oktober 2009 06:52 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nee maar ik vind dit niet hoogstaande grafische effecten die ik op HD wil zien
quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:20 schreef Trystar het volgende:
Ziet er stukken beter uit op m'n hdtv
quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:23 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Hmm dat is waar, ik kijk het op mn laptop dus dan is HD overbodig. Maar op groot scherm kan ik me voorstellen dat je HD wilt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |