Vergeet je wetboek niet. En ken het verschil tussen OVAR/vrijspraak.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:07 schreef Shadowlyse het volgende:
Iemand nog tips voor het WO tentamen formeel strafrecht?
Recent de kranten een beetje bij gehouden? Als je dat had gedaan had je geweten dat men aldaar nog geen kromme zin kan schrijven, laat staan van die mooie ronkende volzinnen zoals ondergetekende.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:29 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Zitten Beauregard en Diederick_Duck daar toevallig ook op? Zou mij niks verbazen.
Horen de universiteiten niet gewoon tot ROC? Uitleg over de term vind ik namelijk nogal vaag.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:23 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Recent de kranten een beetje bij gehouden? Als je dat had gedaan had je geweten dat men aldaar nog geen kromme zin kan schrijven, laat staan van die mooie ronkende volzinnen zoals ondergetekende.
Niet distantieren op die manierquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:10 schreef KirkLazarus het volgende:
ROC's zijn MBO's. Maar geen reden om je daarvan te distantiėren hoor, van contact met een MBO'er krijg je geen dodelijke ziekte. Anders was je nu al fucked beste vriend.
Is inderdaad een of ander trekje..quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:43 schreef Nobu het volgende:
Geweldig om te zien hoe alle HBO'ers meteen weer op de persoonlijke toer gaan als ze geen fatsoenlijke argumenten meer weten te verzinnen.
Alsjeblieft zeg... of je overdrijft even ofzo. Nou ja, sowieso een nutteloze discussie dus ik reageer verder ook maar niet. Het enige wat ik nog wel even kwijt wil is: ik heb er een hekel aan als mensen zich beter voelen dan anderen met als enige reden dat ze een hoger opleidingsniveau hebben.quote:Op zondag 14 december 2008 00:10 schreef BartBunny het volgende:
Mijn vriendin is, evenals ikzelf, student WO Nederlands Recht. Ik ben daar wel blij mee, want zo kunnen wij tenminste op niveau discussieren, ik moet er niet aan denken om een relatie met een HBO'er te hebben. Ik vraag mij weleens af hoe mijn ouders dat doen, mijn vader is huisarts, mijn moeder maar makelaar. Ik erger me veelvuldig stuk aan de domme vragen die mijn moeder stelt. Ik zeg daar natuurlijk niets van, want dan zijn mijn privileges weg.
In mijn ogen zegt een studie rechten niet zo veel over het intellectueel niveau van een mensquote:Op zondag 14 december 2008 00:10 schreef BartBunny het volgende:
Mijn vriendin is, evenals ikzelf, student WO Nederlands Recht. Ik ben daar wel blij mee, want zo kunnen wij tenminste op niveau discussieren, ik moet er niet aan denken om een relatie met een HBO'er te hebben. Ik vraag mij weleens af hoe mijn ouders dat doen, mijn vader is huisarts, mijn moeder maar makelaar. Ik erger me veelvuldig stuk aan de domme vragen die mijn moeder stelt. Ik zeg daar natuurlijk niets van, want dan zijn mijn privileges weg.
quote:Op zondag 14 december 2008 00:10 schreef BartBunny het volgende:
quote:Op zondag 14 december 2008 00:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach op de universiteit noemen ze rechten ook een studie. Terwijl een vmbo cursus timmeren theoretisch moeilijker is dan rechten. Deugt geen zak van dat systeem.
Pot ...ketel... zwart hčquote:Op zondag 14 december 2008 03:30 schreef Nickenator het volgende:
Sommige mensen hier.
Jemig, zo enorm pronken met je opleiding en intelligentie dat je te stom bent om in te zien hoe debiel je overkomt.
N~
quote:Op zondag 14 december 2008 03:55 schreef Dennis_enzo het volgende:
Vervelende topics altijd. Ik ben afgestudeerd HBO'er die nu WO doet, dus wie moet ik nou precies bashen?
Dit soort types?quote:Op zondag 14 december 2008 00:10 schreef BartBunny het volgende:
Nou ja met zulke posts maak je jezelf al voldoende belachelijk, daar valt geen bash-eer aan te behalenquote:
Zou je zijn beste vriend willen worden dan?quote:Op zondag 14 december 2008 04:02 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Nou ja met zulke posts maak je jezelf al voldoende belachelijk, daar valt geen bash-eer aan te behalen![]()
Bartje zou nu op geen enkele mogelijkheid een gesprek met me kunnen voeren, maar als ik over een jaar of 2 m'n WO papiertje heb en ik het hem in z'n gezicht wapper ben ik spontaan z'n beste vriend
Uiteraard, ik heb al al m'n vrienden die niet op het WO zitten moeten dumpen, dus ik ben nog zoekende naar vervangingquote:Op zondag 14 december 2008 04:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zou je zijn beste vriend willen worden dan?
quote:Op zondag 14 december 2008 04:10 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Uiteraard, ik heb al al m'n vrienden die niet op het WO zitten moeten dumpen, dus ik ben nog zoekende naar vervanging![]()
Maar daar is het corps toch voor? Lekker zuijpen met Hendrickus-Jan en Frederick-Peter.quote:Op zondag 14 december 2008 04:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tja, dan zou ik maar niet gaan promoveren! Anders houd je helemaal geen vrienden meer over
respect als je 't haalt, maar eigenlijk moet je jezelf bashen hierquote:Op zondag 14 december 2008 03:55 schreef Dennis_enzo het volgende:
Vervelende topics altijd. Ik ben afgestudeerd HBO'er die nu WO doet, dus wie moet ik nou precies bashen?
Vrijetijds managementquote:Op zondag 14 december 2008 11:31 schreef Agiath het volgende:
Rechten is sowieso een mickey mouse studie, ongeacht het niveau
Ze zeggen het op Google dus dan is het waar.quote:
Tsja, wat kun je meer van ze verwachten? Op argumenten kunnen ze het immers nooit winnen van een WO-er.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:43 schreef Nobu het volgende:
Geweldig om te zien hoe alle HBO'ers meteen weer op de persoonlijke toer gaan als ze geen fatsoenlijke argumenten meer weten te verzinnen.
Onterechte mickey mouse diss!quote:Op zondag 14 december 2008 11:31 schreef Agiath het volgende:
Rechten is sowieso een mickey mouse studie, ongeacht het niveau
Hehe, leuk tentamen vrijdag hequote:Op zondag 14 december 2008 13:42 schreef N.i.c.k het volgende:
WO rechten in Utrecht benadert het niveau van HBO recht anders verfoeilijk dichtbij.
Trouwens: kan een beperkt recht teniet gaan door verjaring ?
quote:Op zondag 14 december 2008 09:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar daar is het corps toch voor? Lekker zuijpen met Hendrickus-Jan en Frederick-Peter.
quote:Op zondag 14 december 2008 09:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar daar is het corps toch voor? Lekker zuijpen met Hendrickus-Jan en Frederick-Peter.
O jee, een echte willem-pieter reactie!quote:Op zondag 14 december 2008 16:24 schreef Biels het volgende:
Haha, een grapje over het corps en dan 2 lange namen erachter, wat een bak!
butthurtquote:Op zondag 14 december 2008 16:24 schreef Biels het volgende:
quote:Op zondag 14 december 2008 16:24 schreef Biels het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |