respect als je 't haalt, maar eigenlijk moet je jezelf bashen hierquote:Op zondag 14 december 2008 03:55 schreef Dennis_enzo het volgende:
Vervelende topics altijd. Ik ben afgestudeerd HBO'er die nu WO doet, dus wie moet ik nou precies bashen?
Vrijetijds managementquote:Op zondag 14 december 2008 11:31 schreef Agiath het volgende:
Rechten is sowieso een mickey mouse studie, ongeacht het niveau
Ze zeggen het op Google dus dan is het waar.quote:
Tsja, wat kun je meer van ze verwachten? Op argumenten kunnen ze het immers nooit winnen van een WO-er.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:43 schreef Nobu het volgende:
Geweldig om te zien hoe alle HBO'ers meteen weer op de persoonlijke toer gaan als ze geen fatsoenlijke argumenten meer weten te verzinnen.
Onterechte mickey mouse diss!quote:Op zondag 14 december 2008 11:31 schreef Agiath het volgende:
Rechten is sowieso een mickey mouse studie, ongeacht het niveau
Hehe, leuk tentamen vrijdag hequote:Op zondag 14 december 2008 13:42 schreef N.i.c.k het volgende:
WO rechten in Utrecht benadert het niveau van HBO recht anders verfoeilijk dichtbij.
Trouwens: kan een beperkt recht teniet gaan door verjaring ?
quote:Op zondag 14 december 2008 09:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar daar is het corps toch voor? Lekker zuijpen met Hendrickus-Jan en Frederick-Peter.
quote:Op zondag 14 december 2008 09:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar daar is het corps toch voor? Lekker zuijpen met Hendrickus-Jan en Frederick-Peter.
O jee, een echte willem-pieter reactie!quote:Op zondag 14 december 2008 16:24 schreef Biels het volgende:
Haha, een grapje over het corps en dan 2 lange namen erachter, wat een bak!
butthurtquote:Op zondag 14 december 2008 16:24 schreef Biels het volgende:
quote:Op zondag 14 december 2008 16:24 schreef Biels het volgende:
'Wat een bak' klinkt me behoorlijk als een corpsballetje in de oren of zit ik er naast Floris-Willem?quote:Op zondag 14 december 2008 16:49 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee, "groene ribbroek, crybaby" doet het altijd goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |