respect als je 't haalt, maar eigenlijk moet je jezelf bashen hierquote:Op zondag 14 december 2008 03:55 schreef Dennis_enzo het volgende:
Vervelende topics altijd. Ik ben afgestudeerd HBO'er die nu WO doet, dus wie moet ik nou precies bashen?
Vrijetijds managementquote:Op zondag 14 december 2008 11:31 schreef Agiath het volgende:
Rechten is sowieso een mickey mouse studie, ongeacht het niveau
Ze zeggen het op Google dus dan is het waar.quote:
Tsja, wat kun je meer van ze verwachten? Op argumenten kunnen ze het immers nooit winnen van een WO-er.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:43 schreef Nobu het volgende:
Geweldig om te zien hoe alle HBO'ers meteen weer op de persoonlijke toer gaan als ze geen fatsoenlijke argumenten meer weten te verzinnen.
Onterechte mickey mouse diss!quote:Op zondag 14 december 2008 11:31 schreef Agiath het volgende:
Rechten is sowieso een mickey mouse studie, ongeacht het niveau
Hehe, leuk tentamen vrijdag hequote:Op zondag 14 december 2008 13:42 schreef N.i.c.k het volgende:
WO rechten in Utrecht benadert het niveau van HBO recht anders verfoeilijk dichtbij.
Trouwens: kan een beperkt recht teniet gaan door verjaring ?
quote:Op zondag 14 december 2008 09:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar daar is het corps toch voor? Lekker zuijpen met Hendrickus-Jan en Frederick-Peter.
quote:Op zondag 14 december 2008 09:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar daar is het corps toch voor? Lekker zuijpen met Hendrickus-Jan en Frederick-Peter.
O jee, een echte willem-pieter reactie!quote:Op zondag 14 december 2008 16:24 schreef Biels het volgende:
Haha, een grapje over het corps en dan 2 lange namen erachter, wat een bak!
butthurtquote:Op zondag 14 december 2008 16:24 schreef Biels het volgende:
quote:Op zondag 14 december 2008 16:24 schreef Biels het volgende:
'Wat een bak' klinkt me behoorlijk als een corpsballetje in de oren of zit ik er naast Floris-Willem?quote:Op zondag 14 december 2008 16:49 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee, "groene ribbroek, crybaby" doet het altijd goed.
quote:Op zondag 14 december 2008 16:49 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee, "groene ribbroek, crybaby" doet het altijd goed.
Ja, je zit ernaast.quote:Op zondag 14 december 2008 16:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
'Wat een bak' klinkt me behoorlijk als een corpsballetje in de oren of zit ik er naast Floris-Willem?
Me dunkt! Je bent gewoon een vierkraagjes student! Geef maar toe!quote:
Oh, ik snap het al, het is de "ik zoek een foto van iemand van het corps op zodat iedereen die ook bij het corps zit meteen een nerd isquote:
quote:Op zondag 14 december 2008 17:05 schreef Biels het volgende:
[..]
Oh, ik snap het al, het is de "ik zoek een foto van iemand van het corps op zodat iedereen die ook bij het corps zit meteen een nerd is![]()
![]()
"-truuk. Erg sterk.
Kijk, een turk: [ afbeelding ] Haha, jij hoort daarbij!!!11!!!!
[..]
Oh, ik snap het al, het is de "ik zoek een foto van iemand van het corps op zodat iedereen die ook bij het corps zit meteen een nerd is![]()
![]()
"-truuk. Erg sterk.
Dat zegt alweer voldoende over je dacht ik zo!quote:Relatie Nee
Studierichting Op niveau natuurlijk
quote:Op zondag 14 december 2008 16:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
'Wat een bak' klinkt me behoorlijk als een corpsballetje in de oren of zit ik er naast Floris-Willem?
[..]
![]()
"-truuk. Erg sterk.
hoe vaak ben je dus bij een corps geweest?quote:Op zondag 14 december 2008 17:12 schreef DurumDoner het volgende:
Feit is wel dat de gemiddelde corpsbal er nog homofieler uit ziet dan die gast op de door mij bovenaan deze page geposte foto.
" Ja nou, ik zie ze wel eens op tv he, en dat is dus gewoon de keiharde waarheid!!!11!!!! "quote:Op zondag 14 december 2008 17:13 schreef zquing het volgende:
[..]
hoe vaak ben je dus bij een corps geweest?
"Maar dat kan ik niet zeggen op Fok, dus ik zeg gewoon 'heel vaak!!111!!!' en dan geloven ze me wel op mijn babyblauwe ogen"quote:Op zondag 14 december 2008 17:14 schreef Biels het volgende:
[..]
" Ja nou, ik zie ze wel eens op tv he, en dat is dus gewoon de keiharde waarheid!!!11!!!! "
quote:Op zondag 14 december 2008 17:13 schreef zquing het volgende:
[..]
hoe vaak ben je dus bij een corps geweest?
Liever niet, maar af en toe kom je er dus wel?quote:Op zondag 14 december 2008 17:20 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Ik kom liever niet op homo-ontmoetingsplaatsen.
ik had echt gehoop op een beter antwoordquote:Op zondag 14 december 2008 17:20 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Ik kom liever niet op homo-ontmoetingsplaatsen.
Nee nooit.quote:Op zondag 14 december 2008 17:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Liever niet, maar af en toe kom je er dus wel?
quote:Op zondag 14 december 2008 17:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Corpsballen die zich getroffen voelen door mijn corpsgrapStel je niet aan, het was maar een grapje en van mij mag je lekker zelf weten wat je doet. Als je niet-leden maar niet voor 'minder' uitmaakt terwijl je zelf door een laatstejaars als voetveeg wordt gebruikt.
[..]
![]()
"-truuk. Erg sterk.
Tja, je verheven voelen boven bepaalde groepen... dat is menseigen. Sommige voelen zich verheven boven alle laagopgeleiden, anderen gothics, weer andere parasieten, enzovoort. Heel menselijk.quote:Op zondag 14 december 2008 17:37 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom corpsballen zich verheven voelen boven niet-leden terwijl ze als kontveger fungeren van balletjes die hoger in de hiėrarchie staan.Op zich wel knap dat ze nog een soort van trots hebben terwijl heel Nederland op ze neer kijkt.
Aan de andere kant voel jij je weer verheven boven wel-leden. Knap dat je nog een soort van trots hebt wanneer je toch moet vliegen als iemand 3 doner bestelt.quote:Op zondag 14 december 2008 17:37 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom corpsballen zich verheven voelen boven niet-leden terwijl ze als kontveger fungeren van balletjes die hoger in de hiėrarchie staan.Op zich wel knap dat ze nog een soort van trots hebben terwijl heel Nederland op ze neer kijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |