Als jij er al naartoe mag kan het nooit heel moeilijk zijn toch?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:31 schreef TC03 het volgende:
[..]Nederlandse universiteiten zijn prima hoor. Tja, in vergelijking met private universiteiten als Harvard en Cambridge zal het niveau ongetwijfeld iets lager liggen, maar de universiteiten in Nederland zijn wel degelijk van niveau.
In de top één procent zelfs van de meer dan 15.000 universiteiten die de wereld telt.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:31 schreef TC03 het volgende:
[..]Nederlandse universiteiten zijn prima hoor. Tja, in vergelijking met private universiteiten als Harvard en Cambridge zal het niveau ongetwijfeld iets lager liggen, maar de universiteiten in Nederland zijn wel degelijk van niveau.
De top één?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:38 schreef solyaris het volgende:
[..]
In de top één zelfs van de meer dan 15.000 universiteiten die de wereld telt.
Het was van hoger niveau dan jouw gemiddelde post vriendquote:Op donderdag 11 december 2008 22:29 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ah, in het kader van "ik weet dat ik praktisch geestelijk gehandicapt ben maar laat ik toch eens proberen een grapje te maken" perst KirkLazarus er ook nog even een fijne post uit.
Hulde, kerel.
Zucht.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:50 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Het was van hoger niveau dan jouw gemiddelde post vriend
Ben je niet goed bij je hoofd, of wat!? Omhooggevallen scholiertje.quote:opleiding: MBO
beroep: Student
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:23 schreef KirkLazarus het volgende:
Diederik_Duck, Beauregard.. wat posten jullie hier nog? Het is 11 december, de zielepieten zijn alweer richting Spanje hoor.
Het meest beschamende feit ben je nog vergeten..quote:Op donderdag 11 december 2008 22:58 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Zucht.
Wat zie ik trouwens voor kromme meuk in je profiel staan? Schoft!
[..]
Ben je niet goed bij je hoofd, of wat!? Omhooggevallen scholiertje.
Hoe voelt dat om op je 24ste nog tussen al dat breezahvolk te moeten lopen?quote:Geboortedatum: 11-09-1984
Ik beweer niet dat er geen niveau is, maar het is schrikbarend laag. Vergelijk het maar eens met een universiteit in Engeland of België.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:31 schreef TC03 het volgende:
Ja, ik zal mijn Nederlandse studie eens gaan vergelijken met een paar van mijn buitenlandse studies.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik beweer niet dat er geen niveau is, maar het is schrikbarend laag. Vergelijk het maar eens met een universiteit in Engeland of België.
Engeland heeft wel een paar goede universiteiten, maar Belgiequote:Op donderdag 11 december 2008 23:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik beweer niet dat er geen niveau is, maar het is schrikbarend laag. Vergelijk het maar eens met een universiteit in Engeland of België.
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:11 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Het meest beschamende feit ben je nog vergeten..
[..]
Hoe voelt dat om op je 24ste nog tussen al dat breezahvolk te moeten lopen?
Waarom zet je het er dan neer, ezel? Denk je dat mensen je eerder serieus nemen als er staat dat je 24 bent of zo?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:23 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Alles op het Internet is echt
Wie zegt dat hij niet 18 is en op het MBO zit. Sowieso 'MBO'... Schandálig nietwaar?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:34 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Waarom zet je het er dan neer, ezel? Denk je dat mensen je eerder serieus nemen als er staat dat je 24 bent of zo?
Goede reactie, kan niet anders zeggenquote:Op donderdag 11 december 2008 23:34 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Waarom zet je het er dan neer, ezel? Denk je dat mensen je eerder serieus nemen als er staat dat je 24 bent of zo?
Maakt niet uit hoor, ik verwacht ook niet meer van een mbo'er.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:36 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Goede reactie, kan niet anders zeggen
Dat, mijnheer, is een pleonasme.quote:wo student
Ja , alle kindjes hier moet gewoon een beetje inzien dat er gewoon verschillen zijn in de samenleving en dat we zonder elkaar niet kunnen leven...quote:Op donderdag 11 december 2008 23:49 schreef Palmer het volgende:
Ach ja.
HBO'ers zijn inderdaad minder dan WO'ers. Het is jammer dat het leeuwendeel die dit claimt dit dan ook het hardste nodig heeft om zo hun superioriteit aan te tonen. Een cijferlijst gevuld met zesjes moet immers afgereageerd worden.
Was getekend,
een wo student
Dezelfde fouten blijven hier gemaakt worden. Zolang de arbeiders zo leuk blijven happen gaan de universitairen gewoon doorquote:Leuke discussie. Het leuke is dat aan beide zijden opmerkingen die niet serieus bedoeld zijn te serieus worden genomen waardoor het elke keer heel persoonlijk wordt
.
Overigens laten sommige HBO'ers zich wel ontzettend kennen als ze gelijk op de persoonlijke toer gaan met dingen als: geen leven, geen hobbies, anti-sociaal etc. tegen iemand van de universiteit die OVERDUIDELIJK een sarcastische opmerking maakt. Maarja, dat zal dan ook wel de reden zijn dat ze HBO doen ipv uni
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |