Hier stopte ik met lezen.quote:
Geweldig inderdaad als je van voorspelbare humor houdt.quote:
Ik heb voor niemand zoveel respect als iemand die zijn eigen beperkingen kent en durft uit te spreken. Ik heb geen hekel aan succesvolle mensen, maar wel aan opscheppers. Bescheidenheid siert de mens.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:25 schreef aaipod het volgende:
Hoe vaak hoor je nou iemand zeggen: nou ik doe een MBO opleiding omdat ik het HBO gewoon niet aankon.
quote:Op donderdag 11 december 2008 18:03 schreef DurumDoner het volgende:
Ik doe WO en ben slimmer dan iedereen hier.
Dat zijn inderdaad de mietjes van de maatschappij die ontzettend graag aan het handje genomen willen worden. Daarnaast willen ze ook vaak in het kontje genomen worden, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 11 december 2008 18:28 schreef FrituurVetPet het volgende:
Mensen die geen WO doen omdat het 'te onpersoonlijk is'
Wat een internet held ben jij zegquote:Op donderdag 11 december 2008 19:06 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad de mietjes van de maatschappij die ontzettend graag aan het handje genomen willen worden. Daarnaast willen ze ook vaak in het kontje genomen worden, maar dat terzijde.
Conclusie: HBO
Slotje d'r op en nooit meer openmaken.
Ze zouden een slotje op jouw voordeur moeten plaatsen en die nooit meer openmaken.quote:Op donderdag 11 december 2008 19:06 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad de mietjes van de maatschappij die ontzettend graag aan het handje genomen willen worden. Daarnaast willen ze ook vaak in het kontje genomen worden, maar dat terzijde.
Conclusie: HBO
Slotje d'r op en nooit meer openmaken.
Kereltje, hou jij nou maar op. Kom eens een keer met een scherpe post, waar ik daadwerkelijk 'leuk' op kan reageren. Steeds van die schrale dooddoeners die je maar blijft herhalen. Jammer! Er zit meer in.quote:Op donderdag 11 december 2008 19:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat een internet held ben jij zegStoer hé anoniem bashen achter je PCtje?
Waarom? Niet zo best in het onderscheid maken tussen FOK! en het dagelijks leven, toevallig?quote:Op donderdag 11 december 2008 19:47 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Ze zouden een slotje op jouw voordeur moeten plaatsen en die nooit meer openmaken.
En dat zijn?quote:Op donderdag 11 december 2008 19:56 schreef Ixnay het volgende:
Universitairen die denken dat ze een voorsprong hebben met hun diploma, maar er in het bedrijfsleven pas achterkomen dat de dingen die echt belangrijk zijn totaal niet behandeld werden bij hun opleiding.
Ken jij ze? Vertel er eens meer over. Je komt nu over als een of andere lopende band medewerker die na een bepaalde beslissing van een manager gaat lopen briesen van: "Whooaaa, hoe durft ie!? Hij weet niet wat er speelt op de vloer!".quote:Op donderdag 11 december 2008 19:56 schreef Ixnay het volgende:
Universitairen die denken dat ze een voorsprong hebben met hun diploma, maar er in het bedrijfsleven pas achterkomen dat de dingen die echt belangrijk zijn totaal niet behandeld werden bij hun opleiding.
Onzinquote:Op donderdag 11 december 2008 19:56 schreef Ixnay het volgende:
Ja want in de praktijk blijken HBO-ers succesvoller en verdienen meer?quote:Op donderdag 11 december 2008 19:56 schreef Ixnay het volgende:
Nee, die koffiehaalstage van je geeft je een goed inzicht over wat er allemaal komt kijken bij het reilen en zeilen van grote multinationals.quote:Op donderdag 11 december 2008 19:56 schreef Ixnay het volgende:
Ligt helemaal aan je opleiding.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:05 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
OnzinIk heb 't beiden gedaan en dat gepraktijk valt reuze mee, het is voornamelijk kwantiteit ipv kwaliteit.
Dit is ook wel weer echt een HBO-excuusquote:Op donderdag 11 december 2008 19:56 schreef Ixnay het volgende:
Wat let je om de conclusie van dat betreffende onderzoek met ons te delen?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:04 schreef Mojo-Jojo het volgende:
voor de mensen die een Abbo op AA hebben, in de afgelopen twee nummers stond een stuk over de vergelijking tussen HBO en WO voor met name de togaberoepen. was erg interessant
HBO-ers kunnen nooit goede advocaten ed worden, daarentegen zijn ze wel capabel genoeg om de koffie rond te brengen.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:10 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Wat let je om de conclusie van dat betreffende onderzoek met ons te delen?
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:18 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
HBO-ers kunnen nooit goede advocaten ed worden, daarentegen zijn ze wel capabel genoeg om de koffie rond te brengen.
Ah, in het kader van "ik weet dat ik praktisch geestelijk gehandicapt ben maar laat ik toch eens proberen een grapje te maken" perst KirkLazarus er ook nog even een fijne post uit.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:23 schreef KirkLazarus het volgende:
Diederik_Duck, Beauregard.. wat posten jullie hier nog? Het is 11 december, de zielepieten zijn alweer richting Spanje hoor.
quote:Op donderdag 11 december 2008 18:10 schreef Heroinjunk het volgende:
Mensen die denken dat ze de shit zijn omdat ze WO studeren terwijl het opleidingsniveau in Nederland schrikbarend laag is.
Als jij er al naartoe mag kan het nooit heel moeilijk zijn toch?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:31 schreef TC03 het volgende:
[..]Nederlandse universiteiten zijn prima hoor. Tja, in vergelijking met private universiteiten als Harvard en Cambridge zal het niveau ongetwijfeld iets lager liggen, maar de universiteiten in Nederland zijn wel degelijk van niveau.
In de top één procent zelfs van de meer dan 15.000 universiteiten die de wereld telt.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:31 schreef TC03 het volgende:
[..]Nederlandse universiteiten zijn prima hoor. Tja, in vergelijking met private universiteiten als Harvard en Cambridge zal het niveau ongetwijfeld iets lager liggen, maar de universiteiten in Nederland zijn wel degelijk van niveau.
De top één?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:38 schreef solyaris het volgende:
[..]
In de top één zelfs van de meer dan 15.000 universiteiten die de wereld telt.
Het was van hoger niveau dan jouw gemiddelde post vriendquote:Op donderdag 11 december 2008 22:29 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ah, in het kader van "ik weet dat ik praktisch geestelijk gehandicapt ben maar laat ik toch eens proberen een grapje te maken" perst KirkLazarus er ook nog even een fijne post uit.
Hulde, kerel.
Zucht.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:50 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Het was van hoger niveau dan jouw gemiddelde post vriend
Ben je niet goed bij je hoofd, of wat!? Omhooggevallen scholiertje.quote:opleiding: MBO
beroep: Student
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:23 schreef KirkLazarus het volgende:
Diederik_Duck, Beauregard.. wat posten jullie hier nog? Het is 11 december, de zielepieten zijn alweer richting Spanje hoor.
Het meest beschamende feit ben je nog vergeten..quote:Op donderdag 11 december 2008 22:58 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Zucht.
Wat zie ik trouwens voor kromme meuk in je profiel staan? Schoft!
[..]
Ben je niet goed bij je hoofd, of wat!? Omhooggevallen scholiertje.
Hoe voelt dat om op je 24ste nog tussen al dat breezahvolk te moeten lopen?quote:Geboortedatum: 11-09-1984
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |