Ik denk (hoop) dan ook dat het een grap was anders heeft hij zijn onderschrift niet nageleefd.quote:
In je Donerzaak zeker?quote:Op woensdag 10 december 2008 11:57 schreef DurumDoner het volgende:
Ik doe zelf HBO en laat uni-kindjes voor me werken.:)
quote:Op woensdag 10 december 2008 14:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Niet om lullig te doen maar TS lijkt me niet al te slim
Doe ik altijd, brengt me niet tot nieuwe openbaringen over jouw mening?quote:
Het is niet zo dat bij ons directe begeleiding is, maar als ik voor mijn scriptie of een opdracht hulp nodig heb, kan ik altijd even mailen met de desbetreffende docent. Allemaal vriendelijke mensen en ze zien je echt niet als een nummertje. Als je bovendien bijv. eens studenttutor bent geweest, ben je al helemaal populair bij die mensen en sommigen vragen je idd op de koffiequote:Op woensdag 10 december 2008 15:17 schreef Taurus het volgende:
Wat is er mis met de constatering dat er geen individuele begeleiding is op het WO? Ik weet niet welke studie TS volgt, maar bij WO geschiedenis aan de UU is dat inderdaad het geval. Niet dat ik daar mee zit, maar wij zijn inderdaad slechts 'nummertjes'. Ik zie alleen het negatieve daar niet van, ik hoef geen erkenning als ik lerende ben. Negentig procent gaat niet opvallen binnen de studie, dus terecht dat we niet 's middags door docenten op de koffie worden gevraagd. Ook vinden er geen groepsprojecten plaats bij ons, voor zover ik weet, wat ik trouwens ook een zegen vind.
Joh.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:19 schreef esco_ het volgende:
Eens met Pool.
Ik heb bewust voor rechten gekozen, wilde ik altijd al.
Bovendien faal je op een gegeven moment hard, als je alles probeert van buiten te leren. De kunst is juist de systematiek te begrijpen en toe te kunnen passen.
Overigens ken ik genoeg domme bouwkunde-studenten/-leerlingen.
[..]
Gelukkig nemen zich sommigen wél nog serieus, anders zouden we allemaal als idioten rondlopen (zoals jij?)
Wat is de essentie van je post als ik vragen mag? Ik antwoord gewoon op een mening van iemand anders met een persoonlijke constatering. Jij daarentegen maakt daarvan weer een haatopmerking. Zoek toch eens een leven klein kindquote:Op woensdag 10 december 2008 16:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Joh.En Pietje kent domme Rechtenstudenten, en Klaas kent domme Psychologiestudenten, zo kunnen we nog wel even doorgaan.
Als we toch gaan mierenneuken:quote:Op woensdag 10 december 2008 13:02 schreef Pool het volgende:
[..]
Logical fail.![]()
Voorbeeld van juiste logica:
1. Alle kansloze studiekiezers kiezen rechten
2. Student A is een kansloze studiekiezer
Dus: Student A kiest rechten.
Voorbeeld van jouw onjuiste fail-logica:
1. Alle kansloze studiekiezers kiezen rechten
2. Student B studeert rechten
Dus: Student B is kansloos
Of: De rechtenstudie is kansloos
[..]
Hier stopte ik met lezen.quote:
Geweldig inderdaad als je van voorspelbare humor houdt.quote:
Ik heb voor niemand zoveel respect als iemand die zijn eigen beperkingen kent en durft uit te spreken. Ik heb geen hekel aan succesvolle mensen, maar wel aan opscheppers. Bescheidenheid siert de mens.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:25 schreef aaipod het volgende:
Hoe vaak hoor je nou iemand zeggen: nou ik doe een MBO opleiding omdat ik het HBO gewoon niet aankon.
quote:Op donderdag 11 december 2008 18:03 schreef DurumDoner het volgende:
Ik doe WO en ben slimmer dan iedereen hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |