abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63900129
quote:
Op woensdag 10 december 2008 00:36 schreef heracles het volgende:
Je moet niet zo neerbuigend doen over het HBO. Net als op het WO doet de HBOer er 4 jaar over om zijn bachelor te halen.
In WO heb je in 3 jaar je Bachelor hoor. Als je tenminste geen vertraging oploopt
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_63900207
quote:
Op woensdag 10 december 2008 10:46 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Ik dacht dat het over de rechten van de zender HBO ging
HBO and playboy, showtime and MTV
I might like them more, after my lobotomy!

Weird Al Yankovic
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  woensdag 10 december 2008 @ 11:04:41 #53
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_63900296
HBO is faal, HBO rechten is extra faal.
pi_63900355
Rechten überhaupt is een kansloze studie/opleiding. Iedereen die niet weet wat hij/zij wilt studeren en/of met het leven aanmoet, kiest steevast voor Rechten. 'Omdat het zo'n brede studie is en je later veel gaat verdienen'.

Als je propageert, slim te zijn, kies dan eens voor een technische / natuurkundige studie/opleiding waar er daadwerkelijk iets van je hersenkracht gevraagd wordt. In plaats van boeken en wetten uit je hoofd te stampen.

Zo durf ik te beweren dat het intelligentie-niveau van 'studenten' die hun bachelor halen op HBO (werktuig)bouwkunde niet veel zal onderdoen dan die van studenten van WO Rechten.

En nee, ik doe geen bouwkunde FYI. (Don't bash me )
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  woensdag 10 december 2008 @ 11:10:50 #55
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_63900486
quote:
Op woensdag 10 december 2008 10:06 schreef Beauregard het volgende:
Nog mooier zijn die flapdrollen die MBO-rechten 'studeren'. !

Verder een goed topic. De OP schetst vrij nauwkeurig wat de attitude van de HBO-scholier tegenwoordig is. Samengevat komt het neer op het met een hoop air verkondigen dat er absoluut bewust gekozen is voor HBO vanwege de praktische inslag. WO is voor nerds, is alleen maar theorie en je bent een nummer ( ).

Eigenlijk bedoelen dat soort klootviolen te zeggen: "Ik ben helaas net te debiel om WO aan te kunnen. Dat ga ik niet vertellen want dan lijdt ik gezichtsverlies, of ze rossen me in elkaar. Daarom verzin ik bovenstaand verhaal."
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_63900517
quote:
Op woensdag 10 december 2008 11:10 schreef BoNi het volgende:

[..]

Oh nee wat erg de wereld vergaat
pi_63900608
quote:
Op woensdag 10 december 2008 10:17 schreef Beauregard het volgende:
TS, heb je 'kakhoofd' geen vuistslag in zijn scrotum gegeven toen hij zei dat hij de eerste anderhalf jaar op het HBO les op academisch niveau had gehad? Ik zou me niet kunnen inhouden op zo'n moment, hoor. Zulk een onrecht! Ik zou 'm schuimbekkend een ferme schop tegen zijn slaap geven.
wat ben jij een achterlijke mongool zeg
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_63900714
quote:
Op woensdag 10 december 2008 11:15 schreef Homdeck het volgende:

[..]

wat ben jij een achterlijke mongool zeg
No shit
pi_63900735
quote:
Op woensdag 10 december 2008 00:26 schreef KirkLazarus het volgende:
HBO Rechten is heel moeilijk hoor, probeer jij maar eens een boek in spiegelbeeld te lezen.
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  woensdag 10 december 2008 @ 11:20:25 #60
53851 BoNi
pi_63900765
quote:
Op woensdag 10 december 2008 11:11 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Oh nee wat erg de wereld vergaat
Dat zal toch wel meevallen? Zo erg is het toch niet?

Maar ik vind het wel erg grappig dat iemand die zichzelf vanwege zijn opleiding compleet meerwaardig voelt een grammaticale fout maakt die er in groep drie al bijna letterlijk uitgeslagen wordt.
Schitterend!
  woensdag 10 december 2008 @ 11:29:05 #61
131603 Afwazig
Serious business
pi_63900999
quote:
Op woensdag 10 december 2008 11:20 schreef BoNi het volgende:

[..]

Maar ik vind het wel erg grappig dat iemand die zichzelf vanwege zijn opleiding compleet meerwaardig voelt een grammaticale fout maakt die er in groep drie al bijna letterlijk uitgeslagen wordt.
Grappig inderdaad dat dit omhoog gevallen mannetje toch blijkbaar niet zo heel intellectueel is als hij wil doen voorkomen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Afwazig op 10-12-2008 11:50:18 ]
pi_63901110
quote:

[..]

Ja ik zag niet eens dat hij het was
pi_63901648
Ik doe zelf HBO en laat uni-kindjes voor me werken. :)
pi_63902080
quote:
Verder was hij ook heel cool, omdat hij na zijn quasi-opleiding (lees: prullenbak) de master rechten kon doen. Blijkbaar heeft deze wannabe-jurist nog nooit van "civiel effect" gehoord. Dit mist hij dus op HBO, waardoor hij nooit in zijn hele leven (zonder WO bachelor) advocaat, Officier van Justitie of rechter kan worden. Dus alleen "jurist", waar je dus geen flikker mee kunt, behalve misschien assistent worden .
Als je in het 3e en 4e jaar van HBO-Rechten je premaster volgt, en je daarna je master volgt, zit er wel civiel effect bij.
pi_63902163
quote:
Op woensdag 10 december 2008 11:57 schreef DurumDoner het volgende:
Ik doe zelf HBO en laat uni-kindjes voor me werken. :)
leuk voor je dat je de uitzondering bent
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_63902750
quote:

[..]

Ik heb die fout er bewust in gezet om te zien of minderwaardig tuig als jij de fout er uit zou pikken.

Heus waar! Iedere fout die ik maak is bewust, om mijn omgeving te testen.
pi_63903022
quote:
Op woensdag 10 december 2008 02:10 schreef ARKON het volgende:
HBO recht, je hebt het recht om te studeren.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
  woensdag 10 december 2008 @ 13:02:07 #68
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_63903124
quote:
Op woensdag 10 december 2008 11:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Rechten überhaupt is een kansloze studie/opleiding. Iedereen die niet weet wat hij/zij wilt studeren en/of met het leven aanmoet, kiest steevast voor Rechten. 'Omdat het zo'n brede studie is en je later veel gaat verdienen'.
Logical fail.

Voorbeeld van juiste logica:
1. Alle kansloze studiekiezers kiezen rechten
2. Student A is een kansloze studiekiezer
Dus: Student A kiest rechten.

Voorbeeld van jouw onjuiste fail-logica:
1. Alle kansloze studiekiezers kiezen rechten
2. Student B studeert rechten
Dus: Student B is kansloos
Of: De rechtenstudie is kansloos
quote:
Als je propageert, slim te zijn, kies dan eens voor een technische / natuurkundige studie/opleiding waar er daadwerkelijk iets van je hersenkracht gevraagd wordt. In plaats van boeken en wetten uit je hoofd te
stampen.
Doorredenering op logische fail in combinatie met feitelijke fail. Stellen dat een jurist slechts boeken en wetten uit het hoofd hoeft te stampen is even dom als stellen dat een natuurkundige alleen formules uit het hoofd hoeft te stampen.

Als je slim bent, dan kun je alle studies aan en kies je dus voor de leukste universitaire studie (of als je in geld geïnteresseerd bent: voor die met de beste perspectieven). Elke universitaire studie biedt oneindige uitdaging.
quote:
Zo durf ik te beweren dat het intelligentie-niveau van 'studenten' die hun bachelor halen op HBO (werktuig)bouwkunde niet veel zal onderdoen dan die van studenten van WO Rechten.
Bron? Relevantie?
pi_63903308
quote:
HBO Rechten is heel moeilijk hoor, probeer jij maar eens een boek in spiegelbeeld te lezen.
Wat een mongool
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_63903708
quote:
Spiegelbeeld?
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
  woensdag 10 december 2008 @ 13:44:23 #71
53851 BoNi
pi_63904331
quote:
Op woensdag 10 december 2008 12:45 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Ik heb die fout er bewust in gezet om te zien of minderwaardig tuig als jij de fout er uit zou pikken.

Heus waar! Iedere fout die ik maak is bewust, om mijn omgeving te testen.
Schitterend!
  woensdag 10 december 2008 @ 13:47:33 #72
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_63904417
Kneuzige TS
Rechten
HBO
WO

Je moet jezelf eens wat minder serieus nemen, dat doet de rest van NL namelijk ook.
  woensdag 10 december 2008 @ 14:19:08 #73
182991 esco_
ruler of worlds
pi_63905283
Eens met Pool .
Ik heb bewust voor rechten gekozen, wilde ik altijd al.
Bovendien faal je op een gegeven moment hard, als je alles probeert van buiten te leren. De kunst is juist de systematiek te begrijpen en toe te kunnen passen.
Overigens ken ik genoeg domme bouwkunde-studenten/-leerlingen .
quote:
Op woensdag 10 december 2008 13:47 schreef TheVotary het volgende:
Kneuzige TS
Rechten
HBO
WO

Je moet jezelf eens wat minder serieus nemen, dat doet de rest van NL namelijk ook.
Gelukkig nemen zich sommigen wél nog serieus, anders zouden we allemaal als idioten rondlopen (zoals jij? )
Die Today For A Better Tomorrow
pi_63905325
quote:
Op woensdag 10 december 2008 13:09 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Wat een mongool
quote:
Op woensdag 10 december 2008 13:24 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Spiegelbeeld?
Die foto is gespiegeld.
Geloof het of niet.