Die vertragingen ook altijd..quote:Op woensdag 10 december 2008 00:28 schreef Sirolf het volgende:
Ah, de stoptrein is eindelijk aangekomen in Slaapkamer Centraal...![]()
quote:Ohja, 3FM Serious Radio!
Timing hèquote:Op woensdag 10 december 2008 00:30 schreef DiedjeeJ het volgende:
Dat was trouwens wel erg close, Piles.
Dat ben ik ook nooitquote:Op woensdag 10 december 2008 00:40 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Mja. Ik was er niet echt op voorbereid.
Goedemorgenquote:
Ik kan me niet voorstellen dat het er opeens een goeie plaat van wordt.quote:Op woensdag 10 december 2008 00:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
* WebHawkjuh zit alle mixen van de single van Allein Allein te luisteren...
Mensen die denken verstand te hebben van 3FM DJ'squote:Op woensdag 10 december 2008 02:22 schreef broer het volgende:
Had ik overigens al gezegd dat het dit jaar helemaal niks wordt met deze drie dj's? Giel is belegen, Coen is volstrekt niet spontaan en Paul heeft een groot humorgebrek.
Ik zoek mijn heil bij KX, denk ik.
Vind je dat ik ernaast zit, dan?quote:Op woensdag 10 december 2008 02:36 schreef WebHawkjuh het volgende:
Mensen die denken verstand te hebben van 3FM DJ's
Ik hoop dat Giel weer eens goede radio gaat maken. En dat het inspiratie oplevert voor de ochtendshowquote:Op woensdag 10 december 2008 02:22 schreef broer het volgende:
Had ik overigens al gezegd dat het dit jaar helemaal niks wordt met deze drie dj's? Giel is belegen, Coen is volstrekt niet spontaan en Paul heeft een groot humorgebrek.
Paul vind ik ook alles behalve cool of tof. Kijken hoe dat uitpakt allemaal.quote:Op woensdag 10 december 2008 02:22 schreef broer het volgende:
Ik denk dat Labbeling zoals de Chinezen het uitspreken wel wat meer kan dan behangradio. Dat kan hij nu laten zien.quote:Op woensdag 10 december 2008 07:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
Paul vind ik ook alles behalve cool of tof. Kijken hoe dat uitpakt allemaal.
Ha B, o jee.. het is weer hakkuh-dagquote:Op woensdag 10 december 2008 07:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik denk dat Labbeling zoals de Chinezen het uitspreken wel wat meer kan dan behangradio. Dat kan hij nu laten zien.
Ha die Cos ! verheug jij je ook zo op hakkuh woensdag ? Even lekker los op Yabadaba dance top - weet ik hoeveel -.quote:
Ik verheug me wel op het zetten van de immer gezelligequote:Op woensdag 10 december 2008 08:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ha die Cos ! verheug jij je ook zo op hakkuh woensdag ? Even lekker los op Yabadaba dance top - weet ik hoeveel -.
quote:Op woensdag 10 december 2008 09:05 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik verheug me wel op het zetten van de immer gezellige,
en
!
quote:Op woensdag 10 december 2008 09:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
You must be mistaking me for somebody else
[3FM #901] Morgen start de veiling van Serious Requestquote:
Echt welquote:Op woensdag 10 december 2008 08:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ha die Cos ! verheug jij je ook zo op hakkuh woensdag ? Even lekker los op Yabadaba dance top - weet ik hoeveel -.
*TT nu wel snaptquote:Op woensdag 10 december 2008 09:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
[3FM #901] Morgen start de veiling van Serious Request
[3FM #902] ..en dat is dus vandaag
Heeeeeeel erg irritant ja.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:24 schreef guitarist.nl het volgende:
Giel heeft het zwaaien met de kerstbelletjes helemaal te pakken na Kane!
Critical Mass zou wel gaaf zijnquote:Op woensdag 10 december 2008 09:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Echt wel![]()
Ik ga voor Dune - Rainbow in the sky, Critical Mass - Believe in the future & Party Animals - Aquarius vandaag
Kan best leuk zijn. Maar doe dan 's een keer echt leuke dingetjes ipv die afgezaagde josti-house.quote:
Zoals?quote:Op woensdag 10 december 2008 09:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Kan best leuk zijn. Maar doe dan 's een keer echt leuke dingetjes ipv die afgezaagde josti-house.
nu al?quote:Op woensdag 10 december 2008 09:40 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ik word de kerstbellen echt moe
Ik skip al die kerstliedjes.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:40 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ik word de kerstbellen echt moe
ja stom he.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:41 schreef Sersjee het volgende:
Van de week zag ik de clip van Paper Planes op MTV New, daar hebben ze de schoten vervangen door iets wat lijkt op een bons op een deur... Da's wel heel suf.
en neem deze plaat mee!quote:Op woensdag 10 december 2008 09:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godverdomme, flikker op met je kerstbellen![]()
![]()
.
Ik hou niet echt van happy-hardcore; maar plaatjes van bijv. Praga Khan ("injected with a poison"quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 10:07 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik hou niet echt van happy-hardcore; maar plaatjes van bijv. Praga Khan ("injected with a poison") hebben een hoog commercieel gehalte en werken ook zeker wel als UJDT!!!!
RFTR! Ja manquote:Op woensdag 10 december 2008 10:17 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
of Rave Alarm
of Extrasyn van RFTR
* iggy_in_the_house denkt terug aan de Houseparty cd'squote:Op woensdag 10 december 2008 10:18 schreef cosmick het volgende:
[..]
RFTR! Ja man! Dan ook ff toch Angel Ice en Channel X
!
quote:Op woensdag 10 december 2008 10:07 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik hou niet echt van happy-hardcore; maar plaatjes van bijv. Praga Khan ("injected with a poison") hebben een hoog commercieel gehalte en werken ook zeker wel als UJDT!!!!
Als je 'm niet kan vinden, dan stuur ik je 'm met alle plezier ff doorquote:Op woensdag 10 december 2008 10:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]Ik ken de naam nie...misschien als ik het hoor...vanavond maar weer es grabit-ten
Beyoncé! Die hoer heeft het toch voor elkaar gekregen zo op het eind van het jaar nog de meest vreselijke plaat van het jaar te makenquote:Op woensdag 10 december 2008 10:30 schreef WebHawkjuh het volgende:
wat is er eigenlijk zo erg, cosmick?
goed puntquote:Op woensdag 10 december 2008 10:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Als je 'm niet kan vinden, dan stuur ik je 'm met alle plezier ff door.
quote:Op woensdag 10 december 2008 10:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Beyoncé! Die hoer heeft het toch voor elkaar gekregen zo op het eind van het jaar nog de meest vreselijke plaat van het jaar te maken.
Zegt mij ook nietsquote:Op woensdag 10 december 2008 10:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]Ik ken de naam nie...misschien als ik het hoor...vanavond maar weer es grabit-ten
Doemijdriemaquote:Op woensdag 10 december 2008 10:51 schreef iggy_in_the_house het volgende:
De Hakkeuzes van vandaag in Rabradio:
Charly Lownoise & Mental Theo - Your smile
RMB - Spring
Infectious - I need your lovin'
Onder het mom nietszeggende pompeuzebellengejengel.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:52 schreef on_air het volgende:
Iemand die dan ook liever Hijo de la Luna hoort?
Er zijn honderden platen die ik liever hoor, maar wat is je punt?quote:Op woensdag 10 december 2008 10:52 schreef on_air het volgende:
Iemand die dan ook liever Hijo de la Luna hoort?
Dat ik het niet helemaal trek, dat gejengel.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Er zijn honderden platen die ik liever hoor, maar wat is je punt?
Sicher, maar die vind ik lang niet zo ergquote:Op woensdag 10 december 2008 10:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Heb je Allein Allein nog nooit gehoord dan?
Ach, het is best een nette compositie, en dat voor een 19-jarige Nederlandse jongen.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:53 schreef on_air het volgende:
[..]
Onder het mom nietszeggende pompeuzebellengejengel.
Radio2 of KX voor mij want met de 3 slechtste dj's van 3fm word het niets denk ikquote:Op woensdag 10 december 2008 02:22 schreef broer het volgende:
Mijn muziek is het ook niet, maar ik laat het gewoon langs me heen gaan, dan heb ik er minder last vanquote:Op woensdag 10 december 2008 10:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Sicher, maar die vind ik lang niet zo erg.
Destiny's Child vond ik ook al zo vreselijk. Overdreven gevoelloos over-the-top geblér!
het is een k*tplaat, verder nietsquote:Op woensdag 10 december 2008 10:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
wat heeft iedereen hier toch tegen allein allein?
Het raakt mij, dit soort geschreeuw, omdat het mateloos irriteerdquote:Op woensdag 10 december 2008 10:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Mijn muziek is het ook niet, maar ik laat het gewoon langs me heen gaan, dan heb ik er minder last van
Ga es heul gouw je mond wassen met groene zeep!quote:Op woensdag 10 december 2008 11:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het is een k*tplaat, verder niets
Niet de 3 slechtste hoor, Claudia en Sander zitten er bijv. niet bijquote:Op woensdag 10 december 2008 10:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Radio2 of KX voor mij want met de 3 slechtste dj's van 3fm word het niets denk ik
Heb jij de doos met kerstversiering alweer klaarstaan voor ekstraweekend?quote:Op woensdag 10 december 2008 11:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ga es heul gouw je mond wassen met groene zeep!
Sander schat ik toch net wat hoger in dan die 3 en Claudia tja.....quote:Op woensdag 10 december 2008 11:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Niet de 3 slechtste hoor, Claudia en Sander zitten er bijv. niet bij
MOET...ZAL...STUDIO...FAPFAP...quote:Op woensdag 10 december 2008 11:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heb jij de doos met kerstversiering alweer klaarstaan voor ekstraweekend?
Als jij echt van muziek zou houden zou je het wel met me eens zijnquote:Op woensdag 10 december 2008 11:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ga es heul gouw je mond wassen met groene zeep!
Ik kauw ook nu pas een broodje chocopasta weg hoor.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:02 schreef on_air het volgende:
[..]
Not funny. Ik moet echt op geszette tijden gevoederd worden.
waarom geen RMB - Redemptionquote:Op woensdag 10 december 2008 10:51 schreef iggy_in_the_house het volgende:
De Hakkeuzes van vandaag in Rabradio:
RMB - Spring
Dan schat je Sander best hoog inquote:Op woensdag 10 december 2008 11:05 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Sander schat ik toch net wat hoger in dan die 3 en Claudia tja.....
Lekker.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik kauw ook nu pas een broodje chocopasta weg hoor.
ik hou best van muziek. maar ik ben van binnen denk ik best een klein beetje emo of iets dergelijks... vandaar mijn voorliefde voor accoustische concerten en nummers als robyn's pianoversie van with every heartbeat en de liveversie van allein allein (that is zonder housebeat). verder is mijn smaak best te vergelijken met die van de meesten hier... Heb ik nu een slechte muzieksmaak?quote:Op woensdag 10 december 2008 11:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als jij echt van muziek zou houden zou je het wel met me eens zijn
Die is mooi ja!quote:Op woensdag 10 december 2008 11:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
nummers als robyn's pianoversie van with every heartbeat
Tuurlijk niet. Ben ook een sucker voor een losse gitaar of een solo piano.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
ik hou best van muziek. maar ik ben van binnen denk ik best een klein beetje emo of iets dergelijks... vandaar mijn voorliefde voor accoustische concerten en nummers als robyn's pianoversie van with every heartbeat en de liveversie van allein allein (that is zonder housebeat). verder is mijn smaak best te vergelijken met die van de meesten hier... Heb ik nu een slechte muzieksmaak?
Stond op 1 in mijn jaarlijst 2007. Allein Allein (live, zoek het YT fragment straks ff op) is hard op weg naar de nummer 1 van 2008.quote:
De nieuwe single is echt heeeeel erg ! overtreft by far haar huidige single.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Beyoncé! Die hoer heeft het toch voor elkaar gekregen zo op het eind van het jaar nog de meest vreselijke plaat van het jaar te maken.
"I love you from the bottom of my pencil case"quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 11:17 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Allein Allein (live, zoek het YT fragment straks ff op) is hard op weg naar de nummer 1 van 2008.
Nog steeds die 5 dvd's die gebrand moeten worden?quote:Op woensdag 10 december 2008 13:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben even druk met m'n dvd-fabriek hier
5 x 5 jaquote:Op woensdag 10 december 2008 13:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nog steeds die 5 dvd's die gebrand moeten worden?
Dat zeker. Bagger muziek.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:41 schreef cosmick het volgende:
[..]
Adele sust ons allen in diepe slaap.
Buien? Ik heb al een paar dagen niet zo'n blauwe lucht gezien als vandaag.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:43 schreef Piles het volgende:
[..]
5 x 5 ja
Maar ze liggen gereed hier, nu nog ff adressen en frankeren, en tussen de buien door naar de brievenbus
uuhhm 5 x 5.. dan ben je inderdaad een tijdje bezig.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:43 schreef Piles het volgende:
[..]
5 x 5 ja
Maar ze liggen gereed hier, nu nog ff adressen en frankeren, en tussen de buien door naar de brievenbus
quote:Op woensdag 10 december 2008 13:46 schreef Marc63 het volgende:
Buien? Ik heb al een paar dagen niet zo'n blauwe lucht gezien als vandaag.
quote:Op woensdag 10 december 2008 13:46 schreef -Hans- het volgende:
Buien? Hier in het Noorden schijnt, zoals vrijwel altijd, de zon !
Het is een nummer van Bob Dylan, gedaan door iemand die kan zingen! Wat wil een mens nog meer...quote:
Gisteravond regende het anders behoorlijk nog in Grunn.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm 5 x 5.. dan ben je inderdaad een tijdje bezig.. Buien? Hier in het Noorden schijnt, zoals vrijwel altijd
, de zon !
Damn, dat zuigt ! hopen dat het niet naar het Noorden trekt.. Zou wel eens linke situaties kunnen opleveren als het kwik weer onder de 0 duikt. Vanochtend 2 gasten gezien die onderuit gingen met de fiets.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:49 schreef Piles het volgende:
![]()
Heb net 20 minuten door de regen gefietst, en kwam zeiknat en ijskoud thuis![]()
Dat ze gewoon stopt met zingen.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is een nummer van Bob Dylan, gedaan door iemand die kan zingen! Wat wil een mens nog meer...
Gisteren was echt een DRAMATISCHE dag ! Gigantisch <piep> weer.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:08 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Gisteravond regende het anders behoorlijk nog in Grunn.
(gegeten met studiegenoten bij Napoli, en daarna op de fiets door de regen nog naar iemand toe geweest)
Ontopic: geen 3fm aan, wel een beetje muziek luisteren op YT.
Aweg bij de Akerk, pizzaria idd, was lekker!quote:Op woensdag 10 december 2008 14:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gisteren was echt een DRAMATISCHE dag ! Gigantisch <piep> weer.. Napoli ? dat klinkt als een Pizzaria
Pizza rules big timequote:Op woensdag 10 december 2008 14:29 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Aweg bij de Akerk, pizzaria idd, was lekker!![]()
EkstraTV is weer briljant as usual!
Matige platen zeg...quote:Paul heeft weer wat energie en is klaar voor de woensdag HAKKUH uit je dip. Jij?
RMB - Spring
quote:Op woensdag 10 december 2008 14:39 schreef Impry het volgende:
Wat heeft Paul toch een goede muzieksmaak!![]()
quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 14:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Had je 't over What The World Needs Now?
Ik snap wel dat veel mensen het zo'n indrukwekkende plaat vinden, maar je moet er wel een flinke dosis kennis van de Amerikaanse geschiedenis voor hebben en dan moet je goed opletten om te weten waar al die fragmenten op slaan. Dan is voor mij ook wel snel de lol eraf. Draai dan gewoon Burt Bacharach ofzo.quote:
Nou, met eenquote:Op woensdag 10 december 2008 14:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Had je 't over What The World Needs Now?
Zo goed is mijn geschiedenis van de Amerikaanse geschiedenis nou ook weer niet. Tot op zekere hoogte kan ik het aardig volgen. Maar het spreekt mij verder totaal niet aan.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:51 schreef Marc63 het volgende:
Ik snap wel dat veel mensen het zo'n indrukwekkende plaat vinden, maar je moet er wel een flinke dosis kennis van de Amerikaanse geschiedenis voor hebben en dan moet je goed opletten om te weten waar al die fragmenten op slaan. Dan is voor mij ook wel snel de lol eraf. Draai dan gewoon Burt Bacharach ofzo.
Ja, ik ken het wel maar vind het verder niet heel bijzonder.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, met eenkomt ie dan nog wel heel erg goed weg! Kolere Hans, ken je klassiekers!
Ik vind het wel mooi enzo, maar na 2 minuten vind ik het wel weer genoeg!quote:Op woensdag 10 december 2008 14:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zo goed is mijn geschiedenis van de Amerikaanse geschiedenis nou ook weer niet. Tot op zekere hoogte kan ik het aardig volgen. Maar het spreekt mij verder totaal niet aan.
* eensquote:Op woensdag 10 december 2008 15:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi enzo, maar na 2 minuten vind ik het wel weer genoeg!
Hans houdt van niet te gecompliceerde muziek, dat is toch algemeen bekendquote:Op woensdag 10 december 2008 14:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, met eenkomt ie dan nog wel heel erg goed weg! Kolere Hans, ken je klassiekers!
quote:Op woensdag 10 december 2008 14:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]. Weinig boeiende plaat, imo.
![]()
En Push It. Was toen al crap en nu nog steeds.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:18 schreef -Hans- het volgende:
STOP toch eens met het draaien van die I'm Yours !
Vreselijke bagger plaat inderdaad. Net zoals die Acda en die andere knakker met hun kerstliedje.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
En Push It. Was toen al crap en nu nog steeds.
Neuh, leuke plaatquote:Op woensdag 10 december 2008 15:18 schreef -Hans- het volgende:
STOP toch eens met het draaien van die I'm Yours !
Zout en peper.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
En Push It. Was toen al crap en nu nog steeds.
Wat is je punt? Te vaak gehoord?quote:Op woensdag 10 december 2008 15:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/881
Redemption is stukken beterquote:Op woensdag 10 december 2008 15:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
Damn, die spring blijft toch wel uitermate fijn.
Die mening deel ik dan weerquote:Op woensdag 10 december 2008 15:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
En waaraan hebben we het te danken dat die nietszeggende crap van Green Day weer keer op keer de ether in geslingerd wordt![]()
![]()
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/zoeken?zoekop=artiest&opdracht=greenday
Ah, dan moet ik langzaam gaan minderenquote:Op woensdag 10 december 2008 15:50 schreef Impry het volgende:
Draadje to draadje, mooie plaat.
Ja, ik ben beetje aan het oefenen voor SR alvast. Ben laatste tijd niet zo actief meer geweest hier
zoals haar achternaam ook isquote:Op woensdag 10 december 2008 15:44 schreef D.Rose het volgende:
ah, ik zie het al, delange staat aan elkaar gescheven
Ik vind het prima, aangezien ik nu naar ze onderweg ben.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:49 schreef cosmick het volgende:
Krezip FM!
Hard gekookte eieren bij je?quote:Op woensdag 10 december 2008 16:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vind het prima, aangezien ik nu naar ze onderweg ben.
Om de boel te saboteren??quote:Op woensdag 10 december 2008 16:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wacht maar tot Michiel Veenstra of Gerard Ekdom ontdekken dat de PSB Synthpop Mix van MGMT - Kids op internet staat. Die verwacht ik één deze dagen nog wel in hun programma'squote:
Wel in de WC he ?quote:Op woensdag 10 december 2008 17:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ga ff KOTSEN.
Goh, jij ook al?quote:Op woensdag 10 december 2008 16:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voor op de plaatselijke braderie ja, als je door overmatig drankgebruik niet meer weet hoe je heet. Maar NIET op een publieke landelijke MUZIEKzender. En al helemaal niet overdag. Twee keer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |