quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 14:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Had je 't over What The World Needs Now?
Ik snap wel dat veel mensen het zo'n indrukwekkende plaat vinden, maar je moet er wel een flinke dosis kennis van de Amerikaanse geschiedenis voor hebben en dan moet je goed opletten om te weten waar al die fragmenten op slaan. Dan is voor mij ook wel snel de lol eraf. Draai dan gewoon Burt Bacharach ofzo.quote:
Nou, met eenquote:Op woensdag 10 december 2008 14:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Had je 't over What The World Needs Now?
Zo goed is mijn geschiedenis van de Amerikaanse geschiedenis nou ook weer niet. Tot op zekere hoogte kan ik het aardig volgen. Maar het spreekt mij verder totaal niet aan.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:51 schreef Marc63 het volgende:
Ik snap wel dat veel mensen het zo'n indrukwekkende plaat vinden, maar je moet er wel een flinke dosis kennis van de Amerikaanse geschiedenis voor hebben en dan moet je goed opletten om te weten waar al die fragmenten op slaan. Dan is voor mij ook wel snel de lol eraf. Draai dan gewoon Burt Bacharach ofzo.
Ja, ik ken het wel maar vind het verder niet heel bijzonder.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, met eenkomt ie dan nog wel heel erg goed weg! Kolere Hans, ken je klassiekers!
Ik vind het wel mooi enzo, maar na 2 minuten vind ik het wel weer genoeg!quote:Op woensdag 10 december 2008 14:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zo goed is mijn geschiedenis van de Amerikaanse geschiedenis nou ook weer niet. Tot op zekere hoogte kan ik het aardig volgen. Maar het spreekt mij verder totaal niet aan.
* eensquote:Op woensdag 10 december 2008 15:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi enzo, maar na 2 minuten vind ik het wel weer genoeg!
Hans houdt van niet te gecompliceerde muziek, dat is toch algemeen bekendquote:Op woensdag 10 december 2008 14:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, met eenkomt ie dan nog wel heel erg goed weg! Kolere Hans, ken je klassiekers!
quote:Op woensdag 10 december 2008 14:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]. Weinig boeiende plaat, imo.
![]()
En Push It. Was toen al crap en nu nog steeds.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:18 schreef -Hans- het volgende:
STOP toch eens met het draaien van die I'm Yours !
Vreselijke bagger plaat inderdaad. Net zoals die Acda en die andere knakker met hun kerstliedje.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
En Push It. Was toen al crap en nu nog steeds.
Neuh, leuke plaatquote:Op woensdag 10 december 2008 15:18 schreef -Hans- het volgende:
STOP toch eens met het draaien van die I'm Yours !
Zout en peper.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
En Push It. Was toen al crap en nu nog steeds.
Wat is je punt? Te vaak gehoord?quote:Op woensdag 10 december 2008 15:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/881
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |