quote:Op woensdag 10 december 2008 13:46 schreef Marc63 het volgende:
Buien? Ik heb al een paar dagen niet zo'n blauwe lucht gezien als vandaag.
quote:Op woensdag 10 december 2008 13:46 schreef -Hans- het volgende:
Buien? Hier in het Noorden schijnt, zoals vrijwel altijd, de zon !
Het is een nummer van Bob Dylan, gedaan door iemand die kan zingen! Wat wil een mens nog meer...quote:
Gisteravond regende het anders behoorlijk nog in Grunn.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm 5 x 5.. dan ben je inderdaad een tijdje bezig.. Buien? Hier in het Noorden schijnt, zoals vrijwel altijd
, de zon !
Damn, dat zuigt ! hopen dat het niet naar het Noorden trekt.. Zou wel eens linke situaties kunnen opleveren als het kwik weer onder de 0 duikt. Vanochtend 2 gasten gezien die onderuit gingen met de fiets.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:49 schreef Piles het volgende:
![]()
Heb net 20 minuten door de regen gefietst, en kwam zeiknat en ijskoud thuis![]()
Dat ze gewoon stopt met zingen.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is een nummer van Bob Dylan, gedaan door iemand die kan zingen! Wat wil een mens nog meer...
Gisteren was echt een DRAMATISCHE dag ! Gigantisch <piep> weer.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:08 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Gisteravond regende het anders behoorlijk nog in Grunn.
(gegeten met studiegenoten bij Napoli, en daarna op de fiets door de regen nog naar iemand toe geweest)
Ontopic: geen 3fm aan, wel een beetje muziek luisteren op YT.
Aweg bij de Akerk, pizzaria idd, was lekker!quote:Op woensdag 10 december 2008 14:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gisteren was echt een DRAMATISCHE dag ! Gigantisch <piep> weer.. Napoli ? dat klinkt als een Pizzaria
Pizza rules big timequote:Op woensdag 10 december 2008 14:29 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Aweg bij de Akerk, pizzaria idd, was lekker!![]()
EkstraTV is weer briljant as usual!
Matige platen zeg...quote:Paul heeft weer wat energie en is klaar voor de woensdag HAKKUH uit je dip. Jij?
Charly Lownoise & Mental Theo - Your smile
RMB - Spring
Infectious - I need your lovin'
quote:Op woensdag 10 december 2008 14:39 schreef Impry het volgende:
Wat heeft Paul toch een goede muzieksmaak!![]()
quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 14:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Had je 't over What The World Needs Now?
Ik snap wel dat veel mensen het zo'n indrukwekkende plaat vinden, maar je moet er wel een flinke dosis kennis van de Amerikaanse geschiedenis voor hebben en dan moet je goed opletten om te weten waar al die fragmenten op slaan. Dan is voor mij ook wel snel de lol eraf. Draai dan gewoon Burt Bacharach ofzo.quote:
Nou, met eenquote:Op woensdag 10 december 2008 14:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Had je 't over What The World Needs Now?
Zo goed is mijn geschiedenis van de Amerikaanse geschiedenis nou ook weer niet. Tot op zekere hoogte kan ik het aardig volgen. Maar het spreekt mij verder totaal niet aan.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:51 schreef Marc63 het volgende:
Ik snap wel dat veel mensen het zo'n indrukwekkende plaat vinden, maar je moet er wel een flinke dosis kennis van de Amerikaanse geschiedenis voor hebben en dan moet je goed opletten om te weten waar al die fragmenten op slaan. Dan is voor mij ook wel snel de lol eraf. Draai dan gewoon Burt Bacharach ofzo.
Ja, ik ken het wel maar vind het verder niet heel bijzonder.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, met eenkomt ie dan nog wel heel erg goed weg! Kolere Hans, ken je klassiekers!
Ik vind het wel mooi enzo, maar na 2 minuten vind ik het wel weer genoeg!quote:Op woensdag 10 december 2008 14:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zo goed is mijn geschiedenis van de Amerikaanse geschiedenis nou ook weer niet. Tot op zekere hoogte kan ik het aardig volgen. Maar het spreekt mij verder totaal niet aan.
* eensquote:Op woensdag 10 december 2008 15:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi enzo, maar na 2 minuten vind ik het wel weer genoeg!
Hans houdt van niet te gecompliceerde muziek, dat is toch algemeen bekendquote:Op woensdag 10 december 2008 14:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, met eenkomt ie dan nog wel heel erg goed weg! Kolere Hans, ken je klassiekers!
quote:Op woensdag 10 december 2008 14:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]. Weinig boeiende plaat, imo.
![]()
En Push It. Was toen al crap en nu nog steeds.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:18 schreef -Hans- het volgende:
STOP toch eens met het draaien van die I'm Yours !
Vreselijke bagger plaat inderdaad. Net zoals die Acda en die andere knakker met hun kerstliedje.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
En Push It. Was toen al crap en nu nog steeds.
Neuh, leuke plaatquote:Op woensdag 10 december 2008 15:18 schreef -Hans- het volgende:
STOP toch eens met het draaien van die I'm Yours !
Zout en peper.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
En Push It. Was toen al crap en nu nog steeds.
Wat is je punt? Te vaak gehoord?quote:Op woensdag 10 december 2008 15:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/881
Redemption is stukken beterquote:Op woensdag 10 december 2008 15:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
Damn, die spring blijft toch wel uitermate fijn.
Die mening deel ik dan weerquote:Op woensdag 10 december 2008 15:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
En waaraan hebben we het te danken dat die nietszeggende crap van Green Day weer keer op keer de ether in geslingerd wordt![]()
![]()
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/zoeken?zoekop=artiest&opdracht=greenday
Ah, dan moet ik langzaam gaan minderenquote:Op woensdag 10 december 2008 15:50 schreef Impry het volgende:
Draadje to draadje, mooie plaat.
Ja, ik ben beetje aan het oefenen voor SR alvast. Ben laatste tijd niet zo actief meer geweest hier
zoals haar achternaam ook isquote:Op woensdag 10 december 2008 15:44 schreef D.Rose het volgende:
ah, ik zie het al, delange staat aan elkaar gescheven
Ik vind het prima, aangezien ik nu naar ze onderweg ben.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:49 schreef cosmick het volgende:
Krezip FM!
Hard gekookte eieren bij je?quote:Op woensdag 10 december 2008 16:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vind het prima, aangezien ik nu naar ze onderweg ben.
Om de boel te saboteren??quote:Op woensdag 10 december 2008 16:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wacht maar tot Michiel Veenstra of Gerard Ekdom ontdekken dat de PSB Synthpop Mix van MGMT - Kids op internet staat. Die verwacht ik één deze dagen nog wel in hun programma'squote:
Wel in de WC he ?quote:Op woensdag 10 december 2008 17:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ga ff KOTSEN.
Goh, jij ook al?quote:Op woensdag 10 december 2008 16:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voor op de plaatselijke braderie ja, als je door overmatig drankgebruik niet meer weet hoe je heet. Maar NIET op een publieke landelijke MUZIEKzender. En al helemaal niet overdag. Twee keer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |