Radio2 of KX voor mij want met de 3 slechtste dj's van 3fm word het niets denk ikquote:Op woensdag 10 december 2008 02:22 schreef broer het volgende:
Had ik overigens al gezegd dat het dit jaar helemaal niks wordt met deze drie dj's? Giel is belegen, Coen is volstrekt niet spontaan en Paul heeft een groot humorgebrek.
Ik zoek mijn heil bij KX, denk ik.
Mijn muziek is het ook niet, maar ik laat het gewoon langs me heen gaan, dan heb ik er minder last vanquote:Op woensdag 10 december 2008 10:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Sicher, maar die vind ik lang niet zo erg.
Destiny's Child vond ik ook al zo vreselijk. Overdreven gevoelloos over-the-top geblér!
het is een k*tplaat, verder nietsquote:Op woensdag 10 december 2008 10:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
wat heeft iedereen hier toch tegen allein allein?
Het raakt mij, dit soort geschreeuw, omdat het mateloos irriteerdquote:Op woensdag 10 december 2008 10:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Mijn muziek is het ook niet, maar ik laat het gewoon langs me heen gaan, dan heb ik er minder last van
Ga es heul gouw je mond wassen met groene zeep!quote:Op woensdag 10 december 2008 11:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het is een k*tplaat, verder niets
Niet de 3 slechtste hoor, Claudia en Sander zitten er bijv. niet bijquote:Op woensdag 10 december 2008 10:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Radio2 of KX voor mij want met de 3 slechtste dj's van 3fm word het niets denk ik
Heb jij de doos met kerstversiering alweer klaarstaan voor ekstraweekend?quote:Op woensdag 10 december 2008 11:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ga es heul gouw je mond wassen met groene zeep!
Sander schat ik toch net wat hoger in dan die 3 en Claudia tja.....quote:Op woensdag 10 december 2008 11:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Niet de 3 slechtste hoor, Claudia en Sander zitten er bijv. niet bij
MOET...ZAL...STUDIO...FAPFAP...quote:Op woensdag 10 december 2008 11:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heb jij de doos met kerstversiering alweer klaarstaan voor ekstraweekend?
Als jij echt van muziek zou houden zou je het wel met me eens zijnquote:Op woensdag 10 december 2008 11:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ga es heul gouw je mond wassen met groene zeep!
Ik kauw ook nu pas een broodje chocopasta weg hoor.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:02 schreef on_air het volgende:
[..]
Not funny. Ik moet echt op geszette tijden gevoederd worden.
waarom geen RMB - Redemptionquote:Op woensdag 10 december 2008 10:51 schreef iggy_in_the_house het volgende:
De Hakkeuzes van vandaag in Rabradio:
Charly Lownoise & Mental Theo - Your smile
RMB - Spring
Infectious - I need your lovin'
Dan schat je Sander best hoog inquote:Op woensdag 10 december 2008 11:05 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Sander schat ik toch net wat hoger in dan die 3 en Claudia tja.....
Lekker.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik kauw ook nu pas een broodje chocopasta weg hoor.
ik hou best van muziek. maar ik ben van binnen denk ik best een klein beetje emo of iets dergelijks... vandaar mijn voorliefde voor accoustische concerten en nummers als robyn's pianoversie van with every heartbeat en de liveversie van allein allein (that is zonder housebeat). verder is mijn smaak best te vergelijken met die van de meesten hier... Heb ik nu een slechte muzieksmaak?quote:Op woensdag 10 december 2008 11:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als jij echt van muziek zou houden zou je het wel met me eens zijn
Die is mooi ja!quote:Op woensdag 10 december 2008 11:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
nummers als robyn's pianoversie van with every heartbeat
Tuurlijk niet. Ben ook een sucker voor een losse gitaar of een solo piano.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
ik hou best van muziek. maar ik ben van binnen denk ik best een klein beetje emo of iets dergelijks... vandaar mijn voorliefde voor accoustische concerten en nummers als robyn's pianoversie van with every heartbeat en de liveversie van allein allein (that is zonder housebeat). verder is mijn smaak best te vergelijken met die van de meesten hier... Heb ik nu een slechte muzieksmaak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |