De nieuwe single is echt heeeeel erg ! overtreft by far haar huidige single.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Beyoncé! Die hoer heeft het toch voor elkaar gekregen zo op het eind van het jaar nog de meest vreselijke plaat van het jaar te maken.
"I love you from the bottom of my pencil case"quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 11:17 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Allein Allein (live, zoek het YT fragment straks ff op) is hard op weg naar de nummer 1 van 2008.
Nog steeds die 5 dvd's die gebrand moeten worden?quote:Op woensdag 10 december 2008 13:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben even druk met m'n dvd-fabriek hier
5 x 5 jaquote:Op woensdag 10 december 2008 13:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nog steeds die 5 dvd's die gebrand moeten worden?
Dat zeker. Bagger muziek.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:41 schreef cosmick het volgende:
[..]
Adele sust ons allen in diepe slaap.
Buien? Ik heb al een paar dagen niet zo'n blauwe lucht gezien als vandaag.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:43 schreef Piles het volgende:
[..]
5 x 5 ja
Maar ze liggen gereed hier, nu nog ff adressen en frankeren, en tussen de buien door naar de brievenbus
uuhhm 5 x 5.. dan ben je inderdaad een tijdje bezig.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:43 schreef Piles het volgende:
[..]
5 x 5 ja
Maar ze liggen gereed hier, nu nog ff adressen en frankeren, en tussen de buien door naar de brievenbus
quote:Op woensdag 10 december 2008 13:46 schreef Marc63 het volgende:
Buien? Ik heb al een paar dagen niet zo'n blauwe lucht gezien als vandaag.
quote:Op woensdag 10 december 2008 13:46 schreef -Hans- het volgende:
Buien? Hier in het Noorden schijnt, zoals vrijwel altijd, de zon !
Het is een nummer van Bob Dylan, gedaan door iemand die kan zingen! Wat wil een mens nog meer...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |