Die vertragingen ook altijd..quote:Op woensdag 10 december 2008 00:28 schreef Sirolf het volgende:
Ah, de stoptrein is eindelijk aangekomen in Slaapkamer Centraal...![]()
quote:Ohja, 3FM Serious Radio!
Timing hèquote:Op woensdag 10 december 2008 00:30 schreef DiedjeeJ het volgende:
Dat was trouwens wel erg close, Piles.
Dat ben ik ook nooitquote:Op woensdag 10 december 2008 00:40 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Mja. Ik was er niet echt op voorbereid.
Goedemorgenquote:
Ik kan me niet voorstellen dat het er opeens een goeie plaat van wordt.quote:Op woensdag 10 december 2008 00:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
* WebHawkjuh zit alle mixen van de single van Allein Allein te luisteren...
Mensen die denken verstand te hebben van 3FM DJ'squote:Op woensdag 10 december 2008 02:22 schreef broer het volgende:
Had ik overigens al gezegd dat het dit jaar helemaal niks wordt met deze drie dj's? Giel is belegen, Coen is volstrekt niet spontaan en Paul heeft een groot humorgebrek.
Ik zoek mijn heil bij KX, denk ik.
Vind je dat ik ernaast zit, dan?quote:Op woensdag 10 december 2008 02:36 schreef WebHawkjuh het volgende:
Mensen die denken verstand te hebben van 3FM DJ's
Ik hoop dat Giel weer eens goede radio gaat maken. En dat het inspiratie oplevert voor de ochtendshowquote:Op woensdag 10 december 2008 02:22 schreef broer het volgende:
Had ik overigens al gezegd dat het dit jaar helemaal niks wordt met deze drie dj's? Giel is belegen, Coen is volstrekt niet spontaan en Paul heeft een groot humorgebrek.
Paul vind ik ook alles behalve cool of tof. Kijken hoe dat uitpakt allemaal.quote:Op woensdag 10 december 2008 02:22 schreef broer het volgende:
Ik denk dat Labbeling zoals de Chinezen het uitspreken wel wat meer kan dan behangradio. Dat kan hij nu laten zien.quote:Op woensdag 10 december 2008 07:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
Paul vind ik ook alles behalve cool of tof. Kijken hoe dat uitpakt allemaal.
Ha B, o jee.. het is weer hakkuh-dagquote:Op woensdag 10 december 2008 07:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik denk dat Labbeling zoals de Chinezen het uitspreken wel wat meer kan dan behangradio. Dat kan hij nu laten zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |