Nee johquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:10 schreef wyccie het volgende:
Pathé heeft:
[50 Plus Bios ]
[Turkse films]
![]()
[..]
[..]
Misschien met Driekoningen nog een kans. Cake met ring of zo toch?![]()
Ik sta nu even rood.
Ik bedoelde natuurlijk dat je roodstand niet komt door onze cadeautjesquote:Op woensdag 10 december 2008 01:01 schreef wyccie het volgende:
Voor het eerst dat ik hoor dat altijd rood staan een blijde boodschap is.
Zie je wel, iets negatiefs wordt omgeturnd naar iets postiefs...quote:Op woensdag 10 december 2008 11:31 schreef MaJo het volgende:
HeyCijfer terug voor SPSS opdracht, een 2,3
Dan heb ik dus echt helemaal niets goed
Maar fuck that, lien heeft net kaartjes gekocht voor Franz Ferdinand in Paradiso
Haha je hebt gelijkquote:Op woensdag 10 december 2008 14:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie je wel, iets negatiefs wordt omgeturnd naar iets postiefs...
Oeh tof!!!! Dat lijkt me ook echt erg leuk om heen te gaan..... en aangezien ik Eurosonic ga missenquote:Op woensdag 10 december 2008 11:31 schreef MaJo het volgende:
HeyCijfer terug voor SPSS opdracht, een 2,3
Dan heb ik dus echt helemaal niets goed
Maar fuck that, lien heeft net kaartjes gekocht voor Franz Ferdinand in Paradiso
Moet je doenquote:Op woensdag 10 december 2008 15:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oeh tof!!!! Dat lijkt me ook echt erg leuk om heen te gaan..... en aangezien ik Eurosonic ga missen![]()
moet ik misschien hier maar eens kaartjes voor regelen
![]()
Wel kut van je opdracht MaJo... ging je tentamen wel goed?
Ja, behoorlijk, die paar dagen dat ik nog moet werken dit jaar zijn al volgeplandquote:Op woensdag 10 december 2008 18:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Iedereen een drukke dag irl?
Hoe lang ben je al bezig als ik vragen mag?quote:Op woensdag 10 december 2008 20:17 schreef MaJo het volgende:
Vandaag lekker niks gedaan en nu maar weer begonnen met leren voor mijn tentamen vrijdag.
Had een 7 voor mijn leesverslag hebreeuwse bijbelDat betekent dat ik voor Religiestudies tot nu toe allemaal voldoendes heb en voor politicologie alleen onvoldoendes
![]()
Koop een kip/kalkoen in folie. Kant en klaar gekruid en kan zo de oven in. Hebben wij laatst gedaan, zo makkelijk en heel lekker. Vooraf te maken of zo te bestellen bij de (keur)slager.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:27 schreef Etcetera het volgende:
Ik zoek makkelijke niet-kook-gerechten-tips voor met kerstm'n moeder heeft geen zin in koken
Ze heeft niet eens een doktershandschrift?quote:
Klik...quote:Op woensdag 10 december 2008 20:27 schreef Etcetera het volgende:
Ik zoek makkelijke niet-kook-gerechten-tips voor met kerstm'n moeder heeft geen zin in koken
quote:Op woensdag 10 december 2008 20:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ze heeft niet eens een doktershandschrift?
Bezig met het leren van dit tentamen? Of bezig met mijn studies? Volg je even nietquote:Op woensdag 10 december 2008 20:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hoe lang ben je al bezig als ik vragen mag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Ik kom vrijdag trouwens niet langs.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bezig met het leren van dit tentamen? Of bezig met mijn studies? Volg je even niet
En dat gooi je even zo rauw op mijn dakquote:Op woensdag 10 december 2008 20:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kom vrijdag trouwens niet langs.
Ja sorryquote:Op woensdag 10 december 2008 20:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
En dat gooi je even zo rauw op mijn dak![]()
Hoe oud is 'ie geworden?quote:Willow is trouwens jarig
ik heb ze ook bezig gezien in Zuid Amerika en het ziet er iid uit alsof er mensen bezig zijn. Dus zeker als je een bomenknuffelaar bent die ernaar op zoek is zou je zomaar kunnen denken dat er iemand illegaal hout aan het kappen is.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:57 schreef Nembrionic het volgende:
Kijk, dit is nou grappig:
Beavers reported for 'logging'
Green campaigners called in police after discovering an illegal logging site in a nature reserve - only to find it was the work of beavers.
ik hoef geen vrij te nemenquote:Op woensdag 10 december 2008 21:21 schreef Whiteguy het volgende:
Hmmz.. ik heb zojuist een indoor skydive gewonnen.
Ziet er wel cool uit:
http://www.indoorskydive.com/
Moet er alleen wel vrij voor nemen.. is op een zaterdag.. dat ik moet werken :/
Een web spelletje gewonnen wat een software leverancierquote:Op woensdag 10 december 2008 21:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik hoef geen vrij te nemen
edit: even serieus helijkt me echt super
hoe heb je dat gewonnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. naar alle retailers heeft gestuurd.
quote:Op woensdag 10 december 2008 22:31 schreef Nembrionic het volgende:
Andere lege CD'tjes? En Nero opgewaardeerd?
quote:Pet Diaries----------
Excerpts from a Dog's Diary
* 8:00 am - Dog food! My favorite thing!
* 9:30 am - A car ride! My favorite thing!
* 9:40 am - A walk in the park! My favorite thing!
* 10:30 am - Got rubbed and petted! My favorite thing!
* 12:00 pm - Lunch! My favorite thing!
* 1:00 pm - Played in the yard! My favorite thing!
* 3:00 pm - Wagged my tail! My favorite thing!
* 5:00 pm - Milk bones! My favorite thing!
* 7:00 pm - Got to play ball! My favorite thing!
* 8:00 pm - Wow! Watched TV with the people! My favorite
thing!
* 11:00 pm - Sleeping on the bed! My favorite thing!
Excerpts from a Cat's Diary
Day 983 of my captivity.
My captors continue to taunt me with bizarre little dangling objects. They dine lavishly on fresh meat, while the other inmates and I are fed hash or some sort of dry nuggets. Although I make my contempt for the rations perfectly clear, I nevertheless must eat something in order to keep up my strength. The only thing that keeps me going is my dream of escape. In an attempt to disgust them, I once again vomit on the carpet.
Today I decapitated a mouse and dropped its headless body at their feet. I had hoped this would strike fear into their hearts, since it clearly demonstrates what I am capable of. However, they merely made condescending comments about what a "good little hunter" I am.
Bastards!
There was some sort of assembly of their accomplices tonight. I was placed in solitary confinement for the duration of the event. However, I could hear the noises and smell the food. I overheard that my confinement was due to the power of "allergies." I must learn what this means, and how to use it to my advantage.
Today I was almost successful in an attempt to assassinate one of my tormentors by weaving around his feet as he was walking. I must try this again tomorrow --but at the top of the stairs.
I am convinced that the other prisoners here are flunkies and snitches. The dog receives special privileges. He is regularly released - and seems to be more than willing to return. He is obviously retarded. The bird has got to be an informant. I observe him communicate with the guards regularly. I am certain that he reports my every move. My captors have arranged protective custody for him in an elevated cell, so he is safe. For now . . .
Hmmz.. terminator films.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:10 schreef Nembrionic het volgende:
Terminator 4 trailer: http://www.sonypictures.net/movies/terminatorsalvation/
Hoezo minimaal 1? Je denkt dat hij misschien nog meer Chineesjes heeft verstopt in zijn jaszak?quote:Op woensdag 10 december 2008 14:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ze zijn nu weg. Hun plek wordt ingenomen door minimaal 1 Chinees...
Dan bel je ze nu even wakker.quote:Op woensdag 10 december 2008 18:45 schreef Soempie het volgende:
Wyc, de buren hebben m'n cadeautje. En ze doen niet open.
Je kunt je niet meer herinneren of dat na een *trauma* is geweest?quote:Op woensdag 10 december 2008 20:41 schreef Etcetera het volgende:
Het bovenste kootje van mijn pink staat een beetje scheef. Dat doettie al jaren. Kan het zijn dat die ooit gebroken is
Nee dat niet, maar er waren twee lege plaatsen naast mijquote:Op woensdag 10 december 2008 22:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoezo minimaal 1? Je denkt dat hij misschien nog meer Chineesjes heeft verstopt in zijn jaszak?
quote:Op woensdag 10 december 2008 22:56 schreef wyccie het volgende:
Ik heb een tip die jullie (Soempie, B.ertha en Sheep) moeten onthouden: als je in de UB gaat studeren, onthoud dan in godsnaam je kluisnummer!
Ik heb me nog nooit zó achterlijk gevoeld.
handbalquote:Op woensdag 10 december 2008 22:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je kunt je niet meer herinneren of dat na een *trauma* is geweest?
Als het gebroken was en niet goed recht is gezet kan het wel scheefgroeien.
Maar het kan net zo goed iets anders zijn.
*Trauma klinkt ernstig, maar ik bedoel gewoon of je je hand ergens tussen hebt gehad, of een val hebt opgevangen met je hand. Of misschien is iemand op je pink gaan staan.*
Insgelijks Soemp! Tof dat je er bentquote:
Good game? Guilty Gear? Grey's Gastronomy?quote:Op woensdag 10 december 2008 23:10 schreef Etcetera het volgende:
ik wilde eigenlijk nog een aflevering van GG gaan kijken
Nog een mooiequote:Op woensdag 10 december 2008 23:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Good game? Guilty Gear? Grey's Gastronomy? Gilmore Girls![]()
Ik desperate housewivesquote:Op woensdag 10 december 2008 23:10 schreef Etcetera het volgende:
Tja, er zat niks anders op. Maar het is niet de eerste keer dat zoiets gebeurt, voor mij wel de laatste keer, hoop ik.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:07 schreef Soempie het volgende:
Heb je gewoon maar kluisjes uitgeprobeerd?
Nah, oke dan. Ga ik nog even verder met m'n opdracht.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:10 schreef Etcetera het volgende:
jaquote:Op woensdag 10 december 2008 23:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik desperate housewivesVerslavend he
schrijf het in vervolg opquote:Op woensdag 10 december 2008 23:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Tja, er zat niks anders op. Maar het is niet de eerste keer dat zoiets gebeurt, voor mij wel de laatste keer, hoop ik.
maar het is hier best gezelligquote:Op woensdag 10 december 2008 23:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nah, oke dan. Ga ik nog even verder met m'n opdracht.
De kluisjes op mijn school hebben radertjes met cijfers en letters, waardoor je als code ABBA in kunt stellenquote:Op woensdag 10 december 2008 23:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Tja, er zat niks anders op. Maar het is niet de eerste keer dat zoiets gebeurt, voor mij wel de laatste keer, hoop ik.
Handbal! Levensgevaarlijk!quote:Op woensdag 10 december 2008 23:08 schreef Etcetera het volgende:
handbalik meen me te herinneren dat ik 2x kort achter elkaar een bal er vol op heb gehad en dat is nooit meer echt goedgekomen
Dat is dus het erg, zodra je bij bent ga je weer door naar de volgende seriequote:Op woensdag 10 december 2008 23:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
jamaar goed - nou ja goed. goed is relatief. In elk geval: ik ben bijna door seizoen 7 heen, en dan zit het erop. Misschien dat ik met Friends overnieuw begin. Maar heb las vegas nog liggen en veronica mars en one tree hill en 8 rules en....
Kan UB40 ook?quote:Op woensdag 10 december 2008 23:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De kluisjes op mijn school hebben radertjes met cijfers en letters, waardoor je als code ABBA in kunt stellen
Ķk jullie een advies geven over deadlines?quote:Op woensdag 10 december 2008 23:08 schreef Soempie het volgende:
Ik dacht even dat je een studeer tip ging geven, om te voorkomen dat iemand op de avond voor een deadline in de stess zit.
Je bent niet de eerste die me die tip heeft gegeven.quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Handbal! Levensgevaarlijk!
En ach, met je pink doe je toch weinig interessante dingen. Zolang het geen pijn doet zou ik me er geen zorgen om maken.
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Handbal! Levensgevaarlijk!
En ach, met je pink doe je toch weinig interessante dingen. Zolang het geen pijn doet zou ik me er geen zorgen om maken.
ja het is echt ergquote:Op woensdag 10 december 2008 23:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is dus het erg, zodra je bij bent ga je weer door naar de volgende serieIk wil hierna weer House, Heroes, How I met your Mother en Dexter volgen
En het laatste seizoen Gilmore Girls heb ik volgens mij ook niet gezien
Er is gewoon teveel leuks op tv
Ho ho, dat geldt niet voor je hele lichaam!quote:Op woensdag 10 december 2008 23:18 schreef MadMaster het volgende:
Dat zegt mijn huisarts ook altijd en daarom bezoek ik hem zelden of nooit...
johquote:Op woensdag 10 december 2008 23:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ho ho, dat geldt niet voor je hele lichaam!
Als je opeens niks meer ziet of helemaal niks meer voelt zou ik wél naar de dokter gaan.
Ja, als (aankomende) arts moet je voorzichtig zijn. Ik wil niet dat ik van de opleiding getrapt word omdat ik slecht advies met mogelijk fatale gevolgen geef.quote:
Live voorbeeld van gisteravond. Blijkt dat mijn oom een infarct/aantal infartjes heeft gehad maar daar heeft hij niets van gevoeld want hij had pijnpleisters voor zijn been.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als je opeens niks meer ziet of helemaal niks meer voelt zou ik wél naar de dokter gaan.
oh dat is niet goedquote:Op woensdag 10 december 2008 23:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Live voorbeeld van gisteravond. Blijkt dat mijn oom een infarct/aantal infartjes heeft gehad maar daar heeft hij niets van gevoeld want hij had pijnpleisters voor zijn been.
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:23 schreef Nembrionic het volgende:
Live voorbeeld van gisteravond. Blijkt dat mijn oom een infarct/aantal infartjes heeft gehad maar daar heeft hij niets van gevoeld want hij had pijnpleisters voor zijn been.
Wel redelijk begreep ik maar dat hoor ik een vrijdag welquote:Op woensdag 10 december 2008 23:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh dat is niet goedhoe is het nu met 'm?
Nee, de letters gaan maar tot en met Dquote:
Ooit van morfinepleisters gehoord? Net zoiets.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Pijnpleisters? Nooit van gehoord.
Sommige infarcten zijn nauwelijks merkbaar (silent).
Gaat het nu wel goed met hem? En hoe is hij erachter gekomen dat hij infarcten heeft gehad?
Laatste keer dat ik bij een dokter ben geweest had ik een scherpe pijn rechtsonder in m'n buik als ik op een zeer specifieke plek drukte... Maar toen ik daar was viel het eigenlijk allemaal wel weer mee en nu heb ik nergens last meer van. Misschien was het wat doorgeslikte kauwgom of zo dat in de weg zat.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Studies vroeg ik.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bezig met het leren van dit tentamen? Of bezig met mijn studies? Volg je even niet
Als ik barstende koppijnen hebt 's nachts en ik kom als patiėnt bij jou als huisarts, zou je dan ook vragen 'Wat denk je zelf?'...?quote:Op woensdag 10 december 2008 23:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, als (aankomende) arts moet je voorzichtig zijn. Ik wil niet dat ik van de opleiding getrapt word omdat ik slecht advies met mogelijk fatale gevolgen geef.
Poging 2: hoe oud?quote:Op woensdag 10 december 2008 20:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
En dat gooi je even zo rauw op mijn dak![]()
Willow is trouwens jarig
Ah, dat was toen ik je het plaatje liet zien, toch?quote:Op woensdag 10 december 2008 23:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Laatste keer dat ik bij een dokter ben geweest had ik een scherpe pijn rechtsonder in m'n buik als ik op een zeer specifieke plek drukte... Maar toen ik daar was viel het eigenlijk allemaal wel weer mee en nu heb ik nergens last meer van. Misschien was het wat doorgeslikte kauwgom of zo dat in de weg zat.
Haha, dat is iets wat ik wel vaker als klacht hoor over dokters. Je moet weten dat we dat zo leren. Volgens mij heb ik dat wel eens eerder uitgelegd: hoofdpijnklachten kunnen vaak een niet-lichamelijke oorzaak hebben. Sommige mensen zitten ergens mee en hebben het óf zelf niet door, óf durven zich niet bij de arts te melden met hun eigenlijke klachten. Door de patiėnt zelf te laten vertellen kan de arts er makkelijker achterkomen wat het kan zijn.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:37 schreef MadMaster het volgende:
Als ik barstende koppijnen hebt 's nachts en ik kom als patiėnt bij jou als huisarts, zou je dan ook vragen 'Wat denk je zelf?'...?
Mijn huisarts namelijk wel en dat flikt 'ie elke keer weer (nou ja, die paar keer dat ik er dan ben geweest).
Als ik het zelf wist, dan had ik niet eens bij hem langs hoeven gaan...
Wat ik nou heel grappig vond was dat je de postcode van jezelf zo miniscuul mogelijk hebt gemaaktquote:Op woensdag 10 december 2008 22:46 schreef wyccie het volgende:
En hoezo geen doktershandschrift? Ik heb er een half uur over gedaan om het leesbaar te maken.
Nee hoor, het duurde maar een minuut. Maar ik schrijf wel degelijk onduidelijk, en wel zodanig dat ik het soms zelf niet terug kan lezen.
Ik hoopte zelfs dat de plakband de inkt deed oplossen.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:52 schreef Nembrionic het volgende:
Wat ik nou heel grappig vond was dat je de postcode van jezelf zo miniscuul mogelijk hebt gemaakt
Zit jij een een geheim getuige programma ofzo?quote:Op woensdag 10 december 2008 23:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik hoopte zelfs dat de plakband de inkt deed oplossen.
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, dat was toen ik je het plaatje liet zien, toch?
Ik had dat toen ik klein was ook wel eens. Ik leef nog!
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:56 schreef Yurithemaster het volgende:
Zit jij in een geheim getuige programma ofzo?
Nee, bij mij werkt dat averechts en dat is dan weer een reden om de volgende keer niet bij hem langs te gaan.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:48 schreef wyccie het volgende:
Haha, dat is iets wat ik wel vaker als klacht hoor over dokters. Je moet weten dat we dat zo leren. Volgens mij heb ik dat wel eens eerder uitgelegd: hoofdpijnklachten kunnen vaak een niet-lichamelijke oorzaak hebben. Sommige mensen zitten ergens mee en hebben het óf zelf niet door, óf durven zich niet bij de arts te melden met hun eigenlijke klachten. Door de patiėnt zelf te laten vertellen kan de arts er makkelijker achterkomen wat het kan zijn.
Maar niet bij iedereen is dit dus een goede aanpak.
whehehe nou ik heb het al weggegooid hoorquote:Op woensdag 10 december 2008 23:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als ik er aan denk en ik heb de tijd, kan ik het morgenochtend testenquote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Net wat te eten besteld (had nog geen avondeten gehad), voor een totaal van 13,50. Toko in kwestie bezorgt vanaf 5 euro, dus het is niet alsof ik erg een minimumlijer was. Ik heb besteld via thuisbezorgd.nl en daarbij een mailadres en telefoonnummer opgegeven.
Komt de bezorger net, die me meld dat de bestelling een euro meer is dan wat ik heb betaald, of ik dat nog even bij wilde leggen. Geen zin in gezeur dus op zoek naar kleingeld, ik kom tot 55 cent (als ik cash had gehad had ik niet via iDeal betaald), en wat ik uit zijn halve Nederlands opmaak is dat hij mij de schuld probeerde te geven van dat verschil
Jij hebt het iets netter gehouden dan in Portsmouth dit keer ?quote:Last month, police arrested two teenagers in connection with the death of a pizza delivery man.
Er is deze week toch een Shockdoc over een zwangere man?quote:Op donderdag 11 december 2008 00:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als ik er aan denk en ik heb de tijd, kan ik het morgenochtend testen. Ik heb nog drie zwangerschapstesten liggen hier
Ja, ik vind het wat beschaafder om er gewoon niet meer te bestellen dan om er op los te moordenquote:Op donderdag 11 december 2008 00:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt het iets netter gehouden dan in Portsmouth dit keer ?
Oh zou best kunnen, dat weet ik nietquote:Op donderdag 11 december 2008 00:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er is deze week toch een Shockdoc over een zwangere man?
Succes Soemp!quote:Op donderdag 11 december 2008 00:14 schreef Soempie het volgende:
Slapen, om half 6 gaat de wekker weer.![]()
Morgen toch maar eens proberen colleges te volgen na de werkgroep.
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dit is mijn tweede jaar dat ik politicologie doe, en mijn eerste jaar religiestudies. Het zijn beide versnelde cachelors dus als het goed heb ben ik dit jaar daarmee klaar en kan ik nog twee masters volgenquote:
Dat klopt.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:14 schreef Soempie het volgende:
![]()
Bij mij staat er zeker geen postcode op?
8 jaarquote:
Ik heb inderdaad het laatste beslotenquote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 22:56 schreef wyccie het volgende:
Ik heb een tip die jullie (Soempie, B.ertha en Sheep) moeten onthouden: als je in de UB gaat studeren, onthoud dan in godsnaam je kluisnummer!
Ik heb me nog nooit zó achterlijk gevoeld.
Wel. Schaapjeskunde.quote:Op donderdag 11 december 2008 07:54 schreef B.ertha het volgende:
Sheep studeert niet trouwens.
quote:Op donderdag 11 december 2008 09:55 schreef wyccie het volgende:
Ik ga weer in bed liggen. Te vroeg opgestaan voor iets dat best wat efficiėnter geroosterd had kunnen worden.
Er zijn weinig dingen die het buitenland van de Nederlandse keuken kan leren.. maarquote:Op donderdag 11 december 2008 09:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Doet me denken aan mijn eerste trip naar het buitenland (Londen) in een shabby jeugdhotel waar je iedere morgen gewekt werd door de geur van verbrand brood dat slechts geroosterd had moeten worden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'mogguh![]()
Heb je al een nieuwe serie op het oog?quote:Op donderdag 11 december 2008 11:41 schreef Etcetera het volgende:
ik ben door de Gilmore Girls heenmooie laatste afleveringen
Ik ken het gevoelquote:Op donderdag 11 december 2008 11:41 schreef Etcetera het volgende:
ik ben door de Gilmore Girls heenmooie laatste afleveringen
las vegas misschienquote:Op donderdag 11 december 2008 12:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je al een nieuwe serie op het oog?
of diequote:Op donderdag 11 december 2008 12:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel
wat wordt je volgende serie? Ik raad veronica mars aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 56% gewijzigd door Whiteguy op 11-12-2008 13:23:17 ]
quote:Op donderdag 11 december 2008 13:17 schreef Whiteguy het volgende:
Zijn de amsterdammers hier bekend met filmhuis kriterion? En is dat de moeite waard?Kriterion is primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
quote:Op donderdag 11 december 2008 13:17 schreef Whiteguy het volgende:
Zijn de amsterdammers hier bekend met filmhuis kriterion? En is dat de moeite waard?Ik heb daar in mijn jeugd 'Dik Trom' gezien en ben er daarna nooit meer geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga na afloop wel even naar Café Waterlooplein (5 minuten lopen) en doe Annie en Nico de groeten van mij...![]()
quote:Op donderdag 11 december 2008 13:37 schreef LadyBlack het volgende:
Afgewezen door het Groninger Museum![]()
![]()
![]()
Klotemuseum.... nu weet ik weer waarom ik er eigenlijk niet wil werken![]()
Jammer...quote:Op donderdag 11 december 2008 13:37 schreef LadyBlack het volgende:
![]()
![]()
Uiteraardquote:Op donderdag 11 december 2008 13:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jammer...
Maar als je was aangenomen, was het dan niet een topmuseum geweest?
Balen LBquote:Op donderdag 11 december 2008 13:46 schreef LadyBlack het volgende:
Uiteraard
Nee, eigenlijk ook niet.... ik vind de opstelling van het Groninger Museum vaak weinig aan, en van de kleurtjes op de muren krijg je meestal spontaan hoofdpijn. Of het vloekt als de tering bij de kunstwerken...
Maarja, het had wel mooi gestaan op mn cv natuurlijkOokal was het dan maar in de museumwinkel....
zonde meisquote:Op donderdag 11 december 2008 13:37 schreef LadyBlack het volgende:
![]()
![]()
Heeft het uitzendbureau nog niks anders voor hem op het oog?quote:Op donderdag 11 december 2008 14:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zonde meis
oh over werk gesproken: vriendlief is vanaf de kerst werkloos(hij was uitzendkracht bij een productiebedrijf en het is óf een contract óf daar weg. en ze willen hem geen contract aanbieden
)
Een jelly neem ik aan?quote:Op donderdag 11 december 2008 14:47 schreef Soempie het volgende:
Ik heb trouwens net het cadeautje van wyccie opgehaald bij de buurvrouw. Wyc, superleuk en lief!Ik was zo benieuwd toen je zei dat je voor mij al wat had. Dit is helemaal 't juiste cadeautje. Ik zal Sven rond maart zeggen dat hij aan jou moet vragen wat hij voor m'n verjaardag moet halen.
![]()
Ik heb wiebelzeep van Lush gekregen voor mij en wiebelkont.Ruikt echt heel lekker. En verder een kerstengeltje en een minipostduifje met een briefje.
![]()
En je moet nog wel werken aan je doktershandschrift.
uitzendbureau mag en kan hem ook niet verder helpenquote:Op donderdag 11 december 2008 14:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heeft het uitzendbureau nog niks anders voor hem op het oog?
Sweetie pie.quote:
sweetie piequote:
Dankjewel.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sweetie pie.
Ik was een beetje aan het snuffelen (niet in Amsterdam overigens) en opeens zag ik het woord 'wiebelig' op een omschrijvingsbord bij de jellies. En aangezien Soempie toch wel erg benieuwd was naar Lush-producten heb ik die voor haar meegenomen.
Broertje en zusje van mn vriend zitten allebei gedetacheerd bij bedrijven en die zitten met de kerst nog betaald op de bank en daarna ook keihard werkeloos....quote:Op donderdag 11 december 2008 14:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zonde meis
oh over werk gesproken: vriendlief is vanaf de kerst werkloos(hij was uitzendkracht bij een productiebedrijf en het is óf een contract óf daar weg. en ze willen hem geen contract aanbieden
)
Ik ken Kant alleen van de categorische imperatief. Wat lees jij dan?quote:Op donderdag 11 december 2008 16:59 schreef MaJo het volgende:
Mag ik hier even kotsen op Imannel kant?die man heeft zulke zieke en verwerpelijke ideeen, ik word er gewoon naar en misselijk van als ik het lees
Daar houd ik niet zo van. Familie woont te ver weg en ik zit gewoon liever thuis.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:18 schreef Soempie het volgende:
* vaker bij vrienden of familie eten
Kant stelt dat joden geen inlevingsvermogen en gevoel hebben, en daarom niet het ware geloof hebben. Hij vond daarom dat het jodendom vernietigd moest worden. Hij was een inspirator van hitler en de rest van de geschiedenis ken je...quote:Op donderdag 11 december 2008 17:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ken Kant alleen van de categorische imperatief. Wat lees jij dan?
Heeft Kant dat echt zo bedoeld? Of heeft Hitler er zijn eigen draai aan gegeven? En welk boek?quote:Op donderdag 11 december 2008 17:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kant stelt dat joden geen inlevingsvermogen en gevoel hebben, en daarom niet het ware geloof hebben. Hij vond daarom dat het jodendom vernietigd moest worden. Hij was een inspirator van hitler en de rest van de geschiedenis ken je...
quote:Op donderdag 11 december 2008 17:24 schreef MaJo het volgende:
Kant stelt dat joden geen inlevingsvermogen en gevoel hebben, en daarom niet het ware geloof hebben. Hij vond daarom dat het jodendom vernietigd moest worden. Hij was een inspirator van hitler en de rest van de geschiedenis ken je...
Voor zover ik weet heet jij geen mw. MM.quote:
lekker baggerquote:Op donderdag 11 december 2008 15:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Broertje en zusje van mn vriend zitten allebei gedetacheerd bij bedrijven en die zitten met de kerst nog betaald op de bank en daarna ook keihard werkeloos....
Kredietcrisis wordt nu wel duidelijk ja
geen merkproducten meer kopen, bezuinigen op energiekosten (dus deuren dicht, alleen verwarming aan waar je zit, eerde een warme trui aan doen dan de kachel hoger zetten, dat soort dingen), probeer ipv boeken te kopen ze bij de mediatheek te lenenquote:Op donderdag 11 december 2008 17:15 schreef wyccie het volgende:
Nu dat gezeik met de kredietcrisis aan de gang is, moet ik misschien maar beter met mijn geld omgaan. Lag gisteren ook al te piekeren over de toekomst ().
Mijn vaste lasten zijn zo'n 550 (huur, collegegeld, zorgverzekering, lenzen, telefoon, donaties). Ik krijg 100 aan huur- en zorgtoeslag. En af en toe weer eens een duur studieboek (of drie zoals deze maand).
Ik heb per maand ruim 2 keer dat bedrag te besteden. Dus ergens gaat er iets goed fout.![]()
Verbeterpunten:
* niet zo duur gaan eten (vaker koken, boterham mee naar werk en school)
* niet meer zulke dure cadeautjes kopen
* niet zo vaak kleren kopen (alhoewel het maar H&M is)
Iemand anders nog tips voor mij?
Met alle extra kosten kwam het op ruim 153 Euro voor 2 kaarten.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:38 schreef wyccie het volgende:
Dat is helemaal waar.
Zestig euro voor een kaartje voor zo'n artiest is nog te doen. Helaas heb ik dus besloten om te gaan sparen.
Thanks. Merkproducten ga ik zeker schrappen.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:35 schreef Etcetera het volgende:
geen merkproducten meer kopen, bezuinigen op energiekosten (dus deuren dicht, alleen verwarming aan waar je zit, eerde een warme trui aan doen dan de kachel hoger zetten, dat soort dingen), probeer ipv boeken te kopen ze bij de mediatheek te lenen
quote:Op donderdag 11 december 2008 17:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Thanks. Merkproducten ga ik zeker schrappen.Ik denk er vaak niet eens bij na, ik pak gewoon wat ik lekker vind.
Boek lenen is geen optie, je mag ze niet meenemen buiten de bieb. En ik wil toch wel graag gewoon de boeken hebben omdat ik erin streep en als naslag.
Donaties schrappen (ik geloof eerder dat het geld in de zakken van de organisators zelf verdwijnt), alleen noodzakelijke telefoontjes plegen.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:15 schreef wyccie het volgende:
Nu dat gezeik met de kredietcrisis aan de gang is, moet ik misschien maar beter met mijn geld omgaan. Lag gisteren ook al te piekeren over de toekomst ().
Mijn vaste lasten zijn zo'n 550 (huur, collegegeld, zorgverzekering, lenzen, telefoon, donaties). Ik krijg 100 aan huur- en zorgtoeslag. En af en toe weer eens een duur studieboek (of drie zoals deze maand).
Ik heb per maand ruim 2 keer dat bedrag te besteden. Dus ergens gaat er iets goed fout.![]()
Verbeterpunten:
* niet zo duur gaan eten (vaker koken, boterham mee naar werk en school)
* niet meer zulke dure cadeautjes kopen
* niet zo vaak kleren kopen (alhoewel het maar H&M is)
Iemand anders nog tips voor mij?
Zuinig leven is niet moeilijk aan te leren. Het geeft je een voorsprong op de echte patsers.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]had je zelf nog niet aan dat soort dingen gedacht?
ik weet trouwens wel hoe het moet hoor, maar ik weet zeker dat ik het zelf ook niet zou kunnen (zuinig leven, that is)
quote:
Aangezien kant stelt dat joden uitgeroeid dienen te worden om zo het 'joodse probleem' op te lossen kun je het moeilijk anders interpreterenquote:Op donderdag 11 december 2008 17:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heeft Kant dat echt zo bedoeld? Of heeft Hitler er zijn eigen draai aan gegeven? En welk boek?
Soempie-actie + 1quote:Op donderdag 11 december 2008 14:52 schreef Soempie het volgende:
Oja, ik zit nu trouwens ENIDELIJK thuis. Ik was in Nijmegen de verkeerde trein in gestapt.
Camera ruilen.quote:Op donderdag 11 december 2008 18:11 schreef Etcetera het volgende:
Even een vraagje aan de fotografietechneuten hier he...
[open topic in FOT]
Ik heb sinds kort een rare bruine cirkel vierkant met ronde hoeken in het schermpje van m'n digitale camera. Maar die bruine rand zit niet op de foto's zelf. Het zit er sinds ik een foto van een beetje erg dichtbij nam van een vuilniszak. Ik heb er nog garantie op (op die fotocamera. niet op de vuilniszak) dus het is denk ik wel verstandig om er even mee heen te gaan. maar wat is het
[/einde topic FOT]
Je bedoelt waar hij het vandaan heeft? Ik neem aan de boeken van kantquote:Op donderdag 11 december 2008 18:01 schreef Soempie het volgende:
Hm, misschien ga ik het boek wel aanschaffen. En nu ben ik benieuwd naar de primaire bron. Heb je die toevallig ook?![]()
Zou best kunnen jaquote:Op donderdag 11 december 2008 18:08 schreef Soempie het volgende:
Ik zie het trouwens zo gebeuren dat je overstapt naar religiestudies als hoofdstudie.Je vertelt daar altijd zo enthousiast over.
oke, ga er wel even mee heenquote:
Goede keuzequote:Op donderdag 11 december 2008 19:57 schreef Etcetera het volgende:
voor MaJo en Yuri: ik ga veronica mars kijken
quote:Op donderdag 11 december 2008 20:02 schreef Nembrionic het volgende:
Vandaag de eerste tegenvaller gehad. Mijn broer heeft op de 1e verdieping een emmer ammoniakwater omgeschopt. 5 seconden later vette lekkage beneden. Daar zitten gipsplaten tegen het plafond. Hopen dat die morgen/overmorgen nog goed zijn
ik heb 3 seizoen momenteel (zijn er al meerquote:Op donderdag 11 december 2008 19:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goede keuze![]()
Wel even als disclaimer: de kans is erg groot dat je verslaafd raakt
Ja de verwarming staat op 30 graden.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Hopen dat het meevalt dan, en goed stoken in die ruimtes nu.
Er zijn inderdaad maar 3 seizoenen. En omdat de show gecancelled is komen er helaas niet meerquote:Op donderdag 11 december 2008 20:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb 3 seizoen momenteel (zijn er al meer) dus ik zit nog wel even goed
he bah Nem, da's vervelend. hoop dat het mee valt morgen
Ja, daar zit je niet op te wachten.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja de verwarming staat op 30 graden.
We hebben verder echt enorm veel gedaan vandaag dus dat scheelt. Maar het was een slechte afsluiter van de dag
Nou, het plafond is nog niet gespoten dus het is nog kaal gips. In het ergste geval gooien we er een verse plaat tegenaan. Voor de rest hebben we eigenlijk nog geen tegenvallers gehad dus het werd wel tijdquote:Op donderdag 11 december 2008 20:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, daar zit je niet op te wachten.
Maar het kan erger, bij ons had een monteur laatst een vulkraan open laten staan, in een penthouse bovenin een appartementencomplex, op vrijdagmiddag, waardoor de slang uiteindelijk onder de druk bezweek, waardoor de loodgieter toevallig zaterdagochtend opmerkte dat er water in de kelder lag.
Ik hoop het ook. Ik denk ook van wel want het is een dikke plaat. Maar dat zien we eigenlijk pas over een dag of 2-3. Duurt even voordat het opdroogt en gek gaat doen.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:10 schreef MaJo het volgende:
Oeh balen NemHoop dat het allemaal meevalt
Ik keek het op tv maar aangezien ze daar klaar zijn met het seizoen kan ik alsnog gaan zoekenquote:Op donderdag 11 december 2008 20:10 schreef Etcetera het volgende:
ach, dan hoef ik in elk geval niet meer de nieuwsgroepen af te struinen naar missende afleveringen
Stanley_Climbfall, was toch ooit ook een AKQ (SC)-er?quote:Op woensdag 10 december 2008 19:41 schreef yvonne het volgende:
josjojo, JoachimXXII, FreddyVork, Desiever, Stanley_Climbfall, in de prullenbak, géén zaken mee doen, ook niet per pm.
Correct. En correct.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Stanley_Climbfall, was toch ooit ook een AKQ (SC)-er?
In al die klus/verbouw programma's op tv lopen ze maanden uit en gaan over het budget heen maar jullie doen het super misschien moet je maar professioneel huizen opknappenquote:Op donderdag 11 december 2008 20:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, het plafond is nog niet gespoten dus het is nog kaal gips. In het ergste geval gooien we er een verse plaat tegenaan. Voor de rest hebben we eigenlijk nog geen tegenvallers gehad dus het werd wel tijd
U hoort morgen meerquote:Op donderdag 11 december 2008 20:32 schreef iamredleader het volgende:
Oeh, Nem, da's balen. Hopen dat het meevalt
jepquote:Op donderdag 11 december 2008 20:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Stanley_Climbfall, was toch ooit ook een AKQ (SC)-er?
quote:Op donderdag 11 december 2008 20:30 schreef iamredleader het volgende:
Tevens
@ Etcetera: leuke foto!
Foute shit. Het is een flapdrol.quote:
Lucht het op?quote:Op donderdag 11 december 2008 20:48 schreef Yurithemaster het volgende:
Vuile moffen/fransoosen![]()
![]()
![]()
![]()
leer gvd een engels
Boooooooom, booooooomquote:Op donderdag 11 december 2008 21:05 schreef Soempie het volgende:
MaJo, dankje voor het opzoeken.![]()
We hebben een kerstboom.![]()
met TAKKE!!quote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 21:20 schreef Soempie het volgende:
Etcie![]()
Neo heeft wel al in de boom gehangen. Zit nu nog niks in, omdat de boom nog nat is...maar heb allemaal ballen van glas gekocht. Ben benieuwd dus.
Die vind ik lelijk.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:21 schreef Etcetera het volgende:ik denk dat je beter kunt inruilen voor ballen van kunststof
quote:Op donderdag 11 december 2008 21:36 schreef iamredleader het volgende:
Takke takke boooom
Soempie heeft ballenen een spuit
Ik ga naar bed.
Ik vind de muziek leuk, maar ik heb me er eigenlijk nog niet echt in verdiept. Zou me geen JMJ-liefhebber willen noemen, dus je hoeft me niks te sturen, dat is zonde.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:42 schreef MadMaster het volgende:
Wyccie, ben je een JMJ-liefhebber?
Zo ja, als je me PM't met je adres dan krijg je een cadeautje van mij...
Ja, nou niet echt heel goed over nagedacht. Boodschappen doen gaat zo erg op de automatische piloot.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:45 schreef Etcetera het volgende:had je zelf nog niet aan dat soort dingen gedacht?
ik weet trouwens wel hoe het moet hoor, maar ik weet zeker dat ik het zelf ook niet zou kunnen (zuinig leven, that is)
De donaties ga ik waarschijnlijk volgend jaar schrappen wanneer de geldkraan bij het IBG afgesloten wordt.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:51 schreef Ofyles2 het volgende:
Donaties schrappen (ik geloof eerder dat het geld in de zakken van de organisators zelf verdwijnt), alleen noodzakelijke telefoontjes plegen.
Als je al een kamer hebt en niet op jezelf woont: terug bij je ouders wonen.
quote:
het erge is nog wel dat hij niks verkeerds zegt, wij vanalles denken en daardoor het ónze schuld isquote:
A dirty mind is a joy forever, was het toch?quote:Op donderdag 11 december 2008 21:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
het erge is nog wel dat hij niks verkeerds zegt, wij vanalles denken en daardoor het ónze schuld is
Dirty mind![]()
<< check m'n ondertitelquote:Op donderdag 11 december 2008 21:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
A dirty mind is a joy forever, was het toch?
voor mijn studie, ik moet leren hoe je een onderzoek uitvoert en het RmcD werkt daaraan mee voor mijquote:
Oooohhh... je bedoelt je avatar.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:46 schreef B.ertha het volgende:
Ik kan mijn kerstolifant niet meer vinden
Heeft hij in de 26 weken voor hij zijn baan kreeg via hetzelfde uitzendbureau al eerder werk gehad? Zo ja, dan had het uitzendbureau al voor een contract moeten zorgen. Daar heeft het bedrijf niets mee te makenquote:Op donderdag 11 december 2008 14:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
uitzendbureau mag en kan hem ook niet verder helpenwant na 78 week moet je een contract krijgen en dat kan nu simpelweg niet uit met de economische crisis en weet ik veel wat. bij het bedrijf waar hij werkt gaan alle uitzendkrachten eruit.
KPN heeft een callcenter in Groningen, vroegah vond ik het werk daar goed te doenquote:Op donderdag 11 december 2008 14:56 schreef Etcetera het volgende:
het liefst wil hij werken en leren met ICT maar dan moet je eerst een baan hebben blijkbaar. Dus nu heeftie zich bij een ander uitzendbureau ingeschreven en als dat werken en leren eerst niet lukt wordt het waarschijnlijk callcenterwerk ofzo
helaas nietquote:Op donderdag 11 december 2008 23:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heeft hij in de 26 weken voor hij zijn baan kreeg via hetzelfde uitzendbureau al eerder werk gehad? Zo ja, dan had het uitzendbureau al voor een contract moeten zorgen. Daar heeft het bedrijf niets mee te maken
daar had de uitzendbureaudame het ook al overquote:Op donderdag 11 december 2008 23:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
KPN heeft een callcenter in Groningen, vroegah vond ik het werk daar goed te doen. Laatste keer dat ik er was vertelden ze mij dat ze zich nu veel meer aan een script moesten houden en dat het daardoor een stuk minder leuk was.
Callcenter-werk moet wel te vinden zijn, verloop in die branche is nogal hoog.
Toch is een ding waar veel religies het gedurende de geschiedenis over eens zijn geweest dat joden uitgeroeid moeten worden. Dat maakt het nog niet juist...quote:Op donderdag 11 december 2008 17:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je bij KPN vast in dienst komt (duurt meestal wel even), dan kan je meedoen aan een BBL-programma: MBO-diploma halen onder werktijdquote:Op donderdag 11 december 2008 23:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
daar had de uitzendbureaudame het ook al overze hebben connecties met Emmen en Groningen
hoop voor 'm dat het wel ICT wordt, dat wil hij graagmaar ja, zal er wel niet inzitten eerst
economische crisis
spuit er mispoes opquote:Op donderdag 11 december 2008 23:26 schreef Soempie het volgende:
Kerstboom is klaar en een van de katten heeft er al een slinger uitgetrokken en in gehangen.![]()
Nu heeft Sven bedacht dat peper op de takjes moet helpen.![]()
Ja religie kan heel mooi zijn maar is eigenlijk gewoon barslecht.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Toch is een ding waar veel religies het gedurende de geschiedenis over eens zijn geweest dat joden uitgeroeid moeten worden. Dat maakt het nog niet juist...
Nooit van gehoordquote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nooit van gehoord![]()
Je zit me nu toch niet in de zeik te nemen he?
Bij alle postcodes wordt het LUMC opgegeven. Foutje dus.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:27 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben aan het kijken naar een andere zorgverzekering en nu zit ik bij de lijst van gecontracteerde zorginstellingen. Mijn apotheek staat er wel tussen, maar het dichtstbijzijnde ziekenhuis is in Leiden. Dat lijkt me vrij sterk
Zoiets?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:00 schreef B.ertha het volgende:
Gevindt
Eigenlijk moet hij ook sneeuwen, maar zo ver kom ik niet
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, goedenacht, hier nog mensen wakker.
k kan je vertellen dat je best gaar bent als je op een dag op-en-neer reist naar Kopenhagen.
Vanochtend om kwart over zeven vertrokken en nu net weer thuis.
Ik heb blijkbaar een actie op tv gemist?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:59 schreef MadMaster het volgende:
Nog mensen donateur geworden van de voedselbank? Wij toch maar wel...
Kopieer het citaat van MaJo dan correct of helemaal niet!quote:Op donderdag 11 december 2008 20:32 schreef iamredleader het volgende:
Oeh, Nem, da's balen. Hopen dat het meevalt
De Frogers hebben afgelopen maand de Voedselbank onder de aandacht gebracht en vandaag was er een donateur-aanmeld-avond.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:05 schreef wyccie het volgende:
Ik heb blijkbaar een actie op tv gemist?
Ik ben al donateur van een boel andere doelen. Er wordt nu een donatiestop ingelast.
Nye Haven is wel gaaf met een graadje of 20 of hoger.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
werk, was er om 12.00 en was weer terug op het vliegveld om 18.00.
Moest nog in een buitenwijk zijn ook. Vorige keer dat ik er was voor wekr heb ik wel een nacht in de stad geslapen. Hotel midden in het centrum. Daar is idd zat te zien/doen
quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:13 schreef MadMaster het volgende:
maar zo lang wij het goed hebben en we dat nog kunnen doen doet het me deugd als je andere mensen een beetje kan helpen...
Tsja...quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik vind jullie echt goed, ook omdat jullie zoveel vrijwilligerswerk doen (asiel, dierentuin, zwarte piet).
Ik geef trouwens geen geld aan goede doelen die iets met een clown te maken hebben.
Kennelijk is er toch behoefte aan.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:18 schreef wyccie het volgende:
Brrrr! Ik moet er echt niet aan denken om als ziek kind zo'n Cliniclown aan mijn bed te hebben. Ik zou gaan huilen zodat ze weggaan. Geef mij een goed boek en ik ben zo weer beter.
Kopenhagen is echt heel vet.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
werk, was er om 12.00 en was weer terug op het vliegveld om 18.00.
Moest nog in een buitenwijk zijn ook. Vorige keer dat ik er was voor wekr heb ik wel een nacht in de stad geslapen. Hotel midden in het centrum. Daar is idd zat te zien/doen
Hier kan ik echt boos om worden.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:17 schreef Ofyles2 het volgende:
Hier kan ik echt boos om worden.
Newbies die de 300e post plaatsen en vervolgens hun nest induiken. Hopen dat er in 2009 een malus van 10 punten tegenover staat.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |