Ik heb zo'n 25 jaar geskied, totdat ik mijn 3 jaar geleden mijn knie verdraaide.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
après skiën beheers ik wel aardig. Aan skiën hen ik me nog nooit gewaagd. Vind iedereen hier het ook zo leuk? Ik krijg altijd het idee dat je het gewoon leuk moet vinden en als je zegt dat het niet je ding is dat je vreemd wordt aangekeken...

mjah slapen met pet op is best lastigquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
volgens mij staat ze in haar laatste campzone fotoserie er ook al zonder petje op (als ik me niet vergis)

Daarom ben ik dit jaar ook niet op zomervakantie geweest, doe mij maar wintersport en festivalsquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou mijn zomervakantie er zonodig voor in willen ruilen als ik nog kon skiën en ik zou moeten kiezen.

* MadMaster wil het liefst ook weer skiën, maar is al blij als hij blijft staan op een klodder sneeuw...quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daarom ben ik dit jaar ook niet op zomervakantie geweest, doe mij maar wintersport en festivals

Spanning is gezond. Dat maakt je scherper. Ook al voelt dat niet zoquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:54 schreef MaJo het volgende:
Waarom word ik altijd zo godsgruwelijk zenuwachtig voor tentamens?
ik heb goed geleerd maar heb het gevoel dat ik het allemaal weer vergeten ben
nog maar even mijn aantekeningen doorlezen in de trein en er het beste van maken

Dat lijkt me ontzettend balen dan voor jequote:Op dinsdag 9 december 2008 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* MadMaster wil het liefst ook weer skiën, maar is al blij als hij blijft staan op een klodder sneeuw...

Langlaufen...quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:35 schreef wyccie het volgende:
Ik weet de ideale wintersport voor MM: langlaufen.![]()
Zelf heb ik nog nooit geskied, wel een keer gesnowboard. Dat vond ik wel erg leuk. Langlaufen ook, maar dat is meer voor de gezelligheid.

Ah leuk om te horenquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik bedoel het serieus.
Vaak na je 'down'-berichten volgt er toch weer iets positiefs, is me opgevallen. Vandaar...

Maar het concept van de sneak preview is dat je niet weet wat er draaitquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
welke film draait er?
Er is vast popcorn.

Ik heb nog niets binnenquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:50 schreef MaJo het volgende:
Wyccie bedankt voor je pakje! Vind het echt superlief
Dit weekend gaan we de kerstboom optuigen en dan krijgt het een ereplekje

Ik begrijp daarom je onzekerheid niet altijd.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah leuk om te horen
Ben me daar niet echt bewust van, al ben ik wel positief ingesteld
Ik krijg spijt dat ik me niet heb aangemeld...quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:50 schreef MaJo het volgende:
Wyccie bedankt voor je pakje! Vind het echt superlief
Dit weekend gaan we de kerstboom optuigen en dan krijgt het een ereplekje

Netjesquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die van jou en Yuri heb ik vandaag pas op de post gedaan. Ladies first!

Jij ook al?quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:52 schreef MadMaster het volgende:
Ik krijg spijt dat ik me niet heb aangemeld...

kan me niet herinneren dat ik ooit naar de sneak ben geweest zonder te weten wat er draaide. Het was in ieder geval erg makkelijk om uit te vinden welke film er draaide.... (ben al een paar jaar niet meer geweest)quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar het concept van de sneak preview is dat je niet weet wat er draait

Oh nou ja, bij de éne bioscoop hebben ze hints, de andere niet. En we gaan naar de "niet"quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
kan me niet herinneren dat ik ooit naar de sneak ben geweest zonder te weten wat er draaide. Het was in ieder geval erg makkelijk om uit te vinden welke film er draaide.... (ben al een paar jaar niet meer geweest)

Ik heb echt iets gemist, of niet? Jij krijgt cadeautjes van IARL, Nem en Yuri van Wycciequote:

quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:52 schreef MadMaster het volgende:
Ik krijg spijt dat ik me niet heb aangemeld...
Misschien met Driekoningen nog een kans. Cake met ring of zo toch?quote:

Waar is je schaap?quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:08 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb echt iets gemist, of niet? Jij krijgt cadeautjes van IARL, Nem en Yuri van Wyccie
Van wie krijg ik iets?

Nee, hoeft niet, maar ik vind het wel geweldig dat je dit zo maar even hebt gedaan.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:10 schreef wyccie het volgende:
Misschien met Driekoningen nog een kans. Cake met ring of zo toch?![]()
Ik sta nu even rood.

Moet je er maar vaker zijnquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:08 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb echt iets gemist, of niet? Jij krijgt cadeautjes van IARL, Nem en Yuri van Wyccie
Van wie krijg ik iets?

Stout schaapquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:15 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Thuis, maar daar heb ik niks van gekregen.

Je dacht echt dat ik mensen hier hun adres probeer te ontfutselen om ze vervolgens te spammen? Of dat ik heel hard zou roepen "Grapjuh!"quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:15 schreef MadMaster het volgende:
Om eerlijk te zijn dacht ik dat je het niet echt zou uitvoeren...

Nee, zo'n negatieve insteek had ik niet, maar dat je werkelijk naar iedereen die je een PM zou sturen werkelijk iets zou opsturen, dat had ik dan ook weer niet gedacht...quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je dacht echt dat ik mensen hier hun adres probeer te ontfutselen om ze vervolgens te spammen? Of dat ik heel hard zou roepen "Grapjuh!"

I agree with MM.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, zo'n negatieve insteek had ik niet, maar dat je werkelijk naar iedereen die je een PM zou sturen werkelijk iets zou opsturen, dat had ik dan ook weer niet gedacht...

Anders had ik het niet voorgesteld.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:23 schreef MadMaster het volgende:
Nee, zo'n negatieve insteek had ik niet, maar dat je werkelijk naar iedereen die je een PM zou sturen werkelijk iets zou opsturen, dat had ik dan ook weer niet gedacht...

gezien mijn geldproblemen bood iarl aan om iets te doneren, waar ik dus dat lot van heb gekocht (het zou eerst een bos bloemen zijn, maar hier heb ik (met wat geluk) meer aanquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:08 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Van wie krijg ik iets?

Het is hier toch net één grote familie...quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
gezien mijn geldproblemen bood iarl aan om iets te doneren, waar ik dus dat lot van heb gekocht (het zou eerst een bos bloemen zijn, maar hier heb ik (met wat geluk) meer aan) en ik zou een foto plaatsen

Ik heb al 3 jaar zo'n ding ontvangen en nog nooit iets gewonnen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:59 schreef B.ertha het volgende:
Ik denk dat ik ook zo'n kraskalender koop trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |