Ik hoor het...alweer een hoogstand stukje TV amusement gemist.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:02 schreef AQuila360 het volgende:
Heeft iemand Gamekings gezien?
Echt geniaal Boris en Dennis werden achterna gezeten door zombie's en toen verstopte ze zich in een zo'n vuilcontainer en toen gingen ze in die container de review ofzo van Left 4 Dead doen!![]()
![]()
En toen had Boris ineens guns bij zich en gooide ze die klep open en volgde er een vuurgevecht en Boris En dennis overwonnen en toen liepen ze naar buiten en werden ze om ver gereden door JJ die een review van NFS ging doen![]()
![]()
![]()
GENIAAL!
Jeweet Strolie!quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hoor het...alweer een hoogstand stukje TV amusement gemist.
Was wel tof idd!quote:
Wat vonden ze van Left4Dead?quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:08 schreef AQuila360 het volgende:
Jeweet Strolie!
Er komen nog herhalingen of anders kun je online kijken op hun site
Dat weet ik niet meerquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meerWel tof geloof ik..
De date niet of dat die op de 360 was?quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:20 schreef DJ_ het volgende:
net in de mail gekregen van S-E , weet niet of het bekend was , maar ik wist t iig nog nie
[ afbeelding ]
Fallout 3 natuurlijkquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:21 schreef Yankee_One het volgende:
Moet ik kiezen tussen
FIFA 09
CoD 5
Fallout 3
moet voor 11 uur vanwege de actie op cd wow
de datequote:Op dinsdag 9 december 2008 22:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De date niet of dat die op de 360 was?
[..]
Fallout 3 natuurlijk![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hoor het...alweer een hoogstand stukje TV amusement gemist.
Jij bent volgens mij de enige op fok die reviews kijkt om spannende scene's te zien.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meerWel tof geloof ik..
Welke actie?quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:21 schreef Yankee_One het volgende:
Moet ik kiezen tussen
FIFA 09
CoD 5
Fallout 3
En dan nog "M$" zo typen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:09 schreef Wessiej het volgende:
Het kan tot 4 maanden duren hé, dat geld terugkrijgen, staat duidelijk op dat formulier.
Wat verwacht je van AQuila? Als je niveau verwacht is elke topic die hij opent een koude kermisquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Welke actie?
Ow en wat een bagger TT.
Ben erg benieuwd. Ik hoop alleen wel op een overzichtelijke battle-engine! Het vechten in deel 3 vond ik jammer genoeg echt minder. Zo'n check alle planeten setting kan erg gaaf zijn,.... mocht het een Rogue Galaxy stijl zijn lijkt het me geweldig!quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:20 schreef DJ_ het volgende:
net in de mail gekregen van S-E , weet niet of het bekend was , maar ik wist t iig nog nie
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:46 schreef Deezertje het volgende:
Iemand die na 21 oktober de Geld Terug actie opgestuurd heeft naar M$ en nu al het geld terug gehad???
Ik heb hem op 21 okt. verstuurd maar nog geen geld terug gezien van de XBOX 360 PRO (40 euro)
Ikgeloof dat ik dit ook al een paar keer gezegd heb in dit topic. Maar sommige mensen hebben gewoon geen geduld.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:09 schreef Wessiej het volgende:
Het kan tot 4 maanden duren hé, dat geld terugkrijgen, staat duidelijk op dat formulier.
Vuilakquote:
Beste posts sinds maanden in dit topicquote:Op woensdag 10 december 2008 09:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ben echt goed met Kungfu Panda.
Dat zegt wat over het niveau hier.. Die is allang geleden verdwenen hier dankzij onze fok!hofnar AQuilaquote:Op woensdag 10 december 2008 12:34 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Beste posts sinds maanden in dit topic![]()
![]()
U heeft Vista? Of minimaal Windows XP Media Center Edition 2005?quote:Op woensdag 10 december 2008 10:16 schreef Professional het volgende:
Sinds kort ook in bezit van Xbox, maar krijg de MediaCenter functionaliteit niet aan werk. Ik krijg wel connectie met mijn pc, kan ook alles via stream afspelen. Ik zal wel iets fouts doen denk ik.
Vroegerquote:Op woensdag 10 december 2008 13:13 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Dat zegt wat over het niveau hier.. Die is allang geleden verdwenen hier dankzij onze fok!hofnar AQuila
Nope, geen Vista, en geen XP Media. Heb XP Pro.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:29 schreef Reintji het volgende:
[..]
U heeft Vista? Of minimaal Windows XP Media Center Edition 2005?
Zoniet, dan alleen streamen
uiteindelijk maar Fifa én Fallout gehaaldquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:21 schreef Yankee_One het volgende:
Moet ik kiezen tussen
FIFA 09
CoD 5
Fallout 3
Ik heb ze beide en vind ze beide erg goed, echt top-games in hun genre.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:52 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
uiteindelijk maar Fifa én Fallout gehaald
Fallout voor de SP en fifa voor tussendoor.
Wordt de eerste fifa sinds jaren (2003 is denk ik de laatste geweest). Ik vind voetbal super kansloos (praatpoppen, hooligans, te veel geld) maar de demo van fifa 09 speelde erg lekker
tja, zonder Media Center op je PC krijg je deze ook niet op de 360quote:Op woensdag 10 december 2008 13:44 schreef Professional het volgende:
[..]
Nope, geen Vista, en geen XP Media. Heb XP Pro.
Streamen werkt ook perfect, mij hoor je niet klagen, vroeg me alleen of het ook anders kon.
QFTWquote:Op woensdag 10 december 2008 16:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan koop je hem, vorige week was hij 57 euro bij de mediamarkt
quote:
Toffe guyquote:
quote:Xbox 360 Top Live Titles (based on UU’s)
1 Halo 3
2 CoD: World at War
3 Gears of War 2
4 Call of Duty 4
5 GTA IV
6 Left 4 Dead
7 Madden NFL 09
8 Fable II
9 Fallout 3
10 FIFA 09
Ja, ik hoorde ook dat er een vette RPG aankomt.. iets van Mass Effect ofzo?quote:
unique user denk ikquote:Op woensdag 10 december 2008 20:28 schreef AQuila360 het volgende:
Wat is een UU?
Een nieuwe Mass Effect zou gruwelijk zijnquote:Op woensdag 10 december 2008 20:30 schreef Un4 het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde ook dat er een vette RPG aankomt.. iets van Mass Effect ofzo?
Kheb ook vet zin in FIFA 08, kan niet wachten!
Helaas,... het gebeurd wel eens,... maar ik heb het zelf erg weinig,... nu bijna nooit meer met HD installs. DRE's, de zogenaamde disc read errors komen helaas wel voor ja. Frequentie verschilt ook nog eens per spel.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:05 schreef MaxPower het volgende:
Ben hem nu overigens maar naar de HD aan het kopieren, dat zal wel helpen neem ik aan.
Dat krijg je ervan als je met Roelof in zee gaatquote:Op woensdag 10 december 2008 22:38 schreef AQuila360 het volgende:
Mijn Xbox is ook weer naar de klote aan het gaan! Bij het opstarten blijft die heel lang hangen bij dat Xbox teken en hoor je gekke geluiden maar dan doet die het uiteindelijk wel altijd
sorry maar was het al niet langer bekend dat Mass effect een trilogie werd?quote:Op woensdag 10 december 2008 20:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Een nieuwe Mass Effect zou gruwelijk zijnMaar ze zijn nu toch nog bezig met die draken shizzle!?
MASS EFFECT BIATCH !!!!!!quote:Op woensdag 10 december 2008 20:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Een nieuwe Mass Effect zou gruwelijk zijnMaar ze zijn nu toch nog bezig met die draken shizzle!?
Eén van de weinige tips die ik van AQuila heb overgenomen. Dus ik heb ze hier allemaalquote:Op woensdag 10 december 2008 23:47 schreef DJ_ het volgende:
[..]
MASS EFFECT BIATCH !!!!!!
moet het 2e boek nog bestellen voor ik op vakantie ga in feb
ook framerate drop vrij , en vrijwel bug vrij .quote:Op woensdag 10 december 2008 22:30 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik heb nog maar één keer een vastloper gehad met mn 360, en dat was in het menu. Hij is echter wel een keer kapot gegaan.
Wel erg slecht; console gaming hoort juist vastlopervrij te zijn!
Weet je hoe vet manquote:Op donderdag 11 december 2008 08:38 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fallout 3 DLC
Holy shitquote:Op donderdag 11 december 2008 08:38 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fallout 3 DLC
Echt super idd ziet er echt zo tof uit!quote:Op donderdag 11 december 2008 09:16 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Holy shitheerlijk,... een andere setting!
Ik dacht dat de eerste DLC al in januari/februari kwam,.... geen idee of het dit is uiteraard!quote:Op donderdag 11 december 2008 09:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Echt super idd ziet er echt zo tof uit!![]()
Hopelijk is die er binnen 6 maanden dan kan ik die meteen er na spelen!
http://www.jasper1675.com/europeanxbox12gold.htmlquote:Op donderdag 11 december 2008 10:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat was die site waar je Xboxlive kaartjes voor weinig kon krijgen?
Blazen in de cassettes had ook zo zijn charmes..quote:Op woensdag 10 december 2008 23:51 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ohh psx,n64 en daarvoor wat mis ik jullie
ja maar dan deed die het ook gewoon goed , al duurde het soms 10 minquote:Op donderdag 11 december 2008 10:55 schreef Reintji het volgende:
[..]
Blazen in de cassettes had ook zo zijn charmes..
Je wordt gewoon oud DJquote:Op donderdag 11 december 2008 10:59 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja maar dan deed die het ook gewoon goed , al duurde het soms 10 min
En een 360 zie ik na 20 jaar trouwe dienst nog niet zo goed werken als een NESquote:Op donderdag 11 december 2008 10:59 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja maar dan deed die het ook gewoon goed , al duurde het soms 10 min
Hmm alleen creditcardquote:Op donderdag 11 december 2008 10:51 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.jasper1675.com/europeanxbox12gold.html
In januari komt het, daarna volgen nog 2 delen. En het laatste deel zal de level cap verhogen en ervoor zorgen dat je na de main quest door kan spelenquote:Op donderdag 11 december 2008 09:36 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik dacht dat de eerste DLC al in januari/februari kwam,.... geen idee of het dit is uiteraard!
ja ik denk t , straks moet ik nog aan kinderen beginnen ookquote:
Ja mag gewoon, tenzij je cheat voor je achievements dat word niet erg gewaardeerd maar geloof neit dat iemand er ooit om is gebanned.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:12 schreef mrfool het volgende:
Vraagje: is cheaten in een single player game toegestaan? Niet dat ik dadelijk op live een probleem heb. Kom namelijk niet verder in een game
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ach we worden allemaal oudquote:Op donderdag 11 december 2008 12:09 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja ik denk t , straks moet ik nog aan kinderen beginnen ook
je zal er niet om gebanned worden, er is wel altijd een kans dat je al je punten kwijt bentquote:Op donderdag 11 december 2008 13:16 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ja mag gewoon, tenzij je cheat voor je achievements dat word niet erg gewaardeerd maar geloof neit dat iemand er ooit om is gebanned.
ben gelukkig pas 21 en zit nog op schoolquote:Op donderdag 11 december 2008 13:38 schreef Rkatier het volgende:
[..]
ach we worden allemaal oud![]()
Sommigen alleen nooit volwassen (bv AQuila)
Dan is er toch niks aan de handquote:Op donderdag 11 december 2008 14:19 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ben gelukkig pas 21 en zit nog op school
Ouweeeeeeeeee! Ha! Kan ik het eindelijk ook eens tegen iemand zeggenquote:Op donderdag 11 december 2008 14:34 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Dan is er toch niks aan de handik ben zelf 27
jij bent zeker 25 ofniequote:Op donderdag 11 december 2008 14:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ouweeeeeeeeee! Ha! Kan ik het eindelijk ook eens tegen iemand zeggen
Zolang het bedrag maar laag genoeg blijft is het geen probleem meer....quote:Op donderdag 11 december 2008 11:27 schreef Wessiej het volgende:
Toch de gok genomen en bij Gamehubs 3 games besteld + UPS.
Kwam eraan zonder boete en is vrijgegeven door de douane
Werkt dus gewoon weer.
Heeeeeerljk zo net voor de kerst!quote:
Kerstgame bij uitstek idd! Ik heb hem o.a. ook om die reden bewaardquote:Op donderdag 11 december 2008 15:45 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Heeeeeerljk zo net voor de kerst!
Je gaat zo genietenquote:Op donderdag 11 december 2008 19:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kerstgame bij uitstek idd! Ik heb hem o.a. ook om die reden bewaard
quote:
Eerst even jezelf afvragen waarom je Oblivion klote vondquote:Op donderdag 11 december 2008 21:11 schreef koen_pijl het volgende:
Ik kan Fallout 3 kopen voor 30e. Doen? Ook als je Oblivion matig vond?
Ik heb hem gekocht,... er van genoten,... maar vind Oblivion beter!quote:Op donderdag 11 december 2008 21:11 schreef koen_pijl het volgende:
Ik kan Fallout 3 kopen voor 30e. Doen? Ook als je Oblivion matig vond?
Echt?quote:Op donderdag 11 december 2008 21:26 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik heb hem gekocht,... er van genoten,... maar vind Oblivion beter!
Dat dus!quote:Op donderdag 11 december 2008 21:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Eerst even jezelf afvragen waarom je Oblivion klote vond![]()
Als je gewoon niet van die fantasy shizzle houd dan kun je Falloout 3 wel halen!
Vond je het spel gewoon te groot en te uitgebreid dan kun je fallout 3 beter niet halen!
Morrowind was echt zo gruwelijk!! Leek ook veel echter als oblivion ofzo want je werd gewoon gedropt en je zoekt het maar uit zonder fast travel en andere hulpmiddeltjesquote:Op donderdag 11 december 2008 22:01 schreef lennartb.nl het volgende:
Morrowind blijft natuurlijk beter dan oblivion en fallout3 bij elkaar
En later constant enorm veel glass armor en daedric weapons die je nergens degelijk kon verkopen (zelfs bij de talking mudcrabquote:Op donderdag 11 december 2008 22:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Morrowind was echt zo gruwelijk!! Leek ook veel echter als oblivion ofzo want je werd gewoon gedropt en je zoekt het maar uit zonder fast travel en andere hulpmiddeltjes![]()
Zo'n tochtje naar zo'n ghost iets ofzo waar het altijd waaide voelde echt aan als een wereldreis en als je dan Glass Armor zag![]()
![]()
Ik heb toen nooit echt veel met spells gedaan! En ook de main quest niet echt gevolgd! Ik had zo'n tod huisje in Balmora en vanuit daar ga ik zo op ontdekkings reis en dan kwam ik terug met toffe shit ik daar uitstaldequote:Op donderdag 11 december 2008 22:08 schreef lennartb.nl het volgende:
Zo vet dat je na een tijdje zo sterk en rijk werd! Al je armor met strength enchanten en je was een god
Of een spell maken die zo krachtig was dat je stadjes met 1 schot kon uitroeien
AQuila, heb je Vivec (de halfgod (dacht ik?)) wel eens vermoord?
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:05 schreef AQuila360 het volgende:
En ik heb Banjo Kazooie te koop staan
Ja die is wel tof!quote:
quote:
Is Morrowind BC?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:43 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb die GOTY versie nog liggen met die 2 uitbreidingen!
Kost nu helemaal nix meer! Tering wat was dat spel goed! En ook Oblivion vond ik tof maar toch ook een stuk minder dan Morrowind!
ik was t eerst wel , maar op gegeven moment zijn mijn rimpels en alles weg getrokken . weet niet of dat zo hoortquote:Op donderdag 11 december 2008 22:20 schreef koen_pijl het volgende:
Mm toch maark open dus
Zit nu in Fable 2 bij De Hero of Skills missie. Moet ik oud worden of zal ik het meisje opofferen? Ik iwl eignelijk goed zijn. Wordt je meteen zo oude opa?
Volgens mij wel maar op de xbox had die toen echt tergend lange laadtijden! En je gaat opzich best vaak dood zeker in het begin omdat je dan nog echt slecht bent en dan wordt het irritant! Ik heb hem ook op de pc gespeeld daarom en daarop kost de goty versie ook helemaal niets meer!quote:
jawelquote:
Believequote:Op donderdag 11 december 2008 23:13 schreef kepler het volgende:
maar ik lees nu dat het uitgesteld is naar de 22e. Prima, want ik heb hem toch nog niet uitgespeeld
Maar beter haal je hem op de PC! Ik twijfel nu of ik hem weer ga spelen! Pas geleden ook Fallout 2 weer gespeeld en was ook tofquote:Op donderdag 11 december 2008 23:26 schreef lennartb.nl het volgende:
Morrowind is sowieso BCwel slecht te vinden voor de xbox. Maar zeker de moeite waard!
quote:
Strax even checken!quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er is een gratis nieuw thema: Winter. Inclusief sneeuw en een bevroren 360Best wel tof!
Edje kan niet tegen die aankomende vrolijke kerstsfeer!quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:39 schreef wc-eend het volgende:
Wat ben je geworden?
Ik heb geen goldquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:47 schreef Reintji het volgende:
[..]
HIer nog een keer het linkje voor dat winterthemaBest sfeervol
De Xbox.nl site doet het zowat niet meer hierquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:47 schreef Reintji het volgende:
[..]
HIer nog een keer het linkje voor dat winterthemaBest sfeervol
Ik heb nog wel zon 48 uurs code voor jequote:
De hele week alquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:59 schreef Sjotime het volgende:
Is Live de hele dag al down of traag ofzo
Ja dat had ik ook gehoord ja. Maarja fuck dat themaquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:54 schreef AQuila360 het volgende:
Ik las idd wel ergens dat je dan vaak demo's ofzo nog niet kon downloaden maar misschien een theme wel ofzo
Zometeen nog ff pgr 4 in de sneeuw racen en winter is comingquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er is een gratis nieuw thema: Winter. Inclusief sneeuw en een bevroren 360Best wel tof!
Per post gaat je IQ omlaag héquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zometeen nog ff pgr 4 in de sneeuw racen en winter is coming
Heb eigenlijk alleen maar Fifa geprobeerd?quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Vooral met FIFA gaat laden traag ja
Dat klinkt als een RROD in tha makingquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:37 schreef Leonos het volgende:
Mijn 360 is zo traag als dikke stront geworden en mijn live verbinding valt heletijd weg
Heb je dit bij het opstarten? Dat heb ik nu namelijk duurt echt dik 2 minuten ofzo en hoor je allemaal rare geluiden! Maar als je hem uur later weer aanzet gaat die normaal aanquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:37 schreef Leonos het volgende:
Mijn 360 is zo traag als dikke stront geworden en mijn live verbinding valt heletijd weg
Hm.. excuusquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:53 schreef Devz het volgende:
Volgens mij niet, een 48 uurs code geeft je namelijk geen Gold-abbo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil hem NUquote:Fable 2 ligt pas krap een maand in de winkel en de eerste DLC pack is alweer bijna klaar. Vanaf 12 december zullen fans voor een kleine 800 MS points (10 euries) Knothole Island aan hun Fable II wereldje kunnen toevoegen. Dit eiland was eens een klein paradijsje, maar is nu volledig ondergesneeuwd. Het is aan de speler om de 'trials of the three shrines' te doorstaan om zo weer nieuw leven in het eiland te blazen. Naast deze nieuwe main questline brengt het eiland natuurlijk ook weer genoeg te verkennen gebieden, nieuwe personen en op te graven schatten met zich mee. Tegelijk met dit DLC pakket wordt er trouwens ook een graties patch de deur uit gedaan. Daarin zullen onder andere een paar nieuwe items te vinden zijn, maar in feite is het gewoon een hotfix die de co-op enabled op het eiland. Dat konden ze blijkbaar niet gewoon in het DLC pack doen ofzo. Anyway, voor de Fable-fanboy wordt het dus een mooie kerst.
Neehee, 22.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Fable 2 DLC zou 12 december uitkomen namelijk
LO al uitgespeeld?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:11 schreef Strolie75 het volgende:
Vandaag de DLC van Mass Effect en Lost Odyssey gekocht, Ik ben benieuwd
Nee, wel geinstalleerdquote:
Ah okay, ik dacht al dat ik iets gemist hadquote:
die stellen echt geen zak voor die optionele bazenquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah okay, ik dacht al dat ik iets gemist hadIk heb zelf een guide voor de Temple of Enlightment uitgeprint en die doorlopen. Ik ben een beetje te zwak voor Gongora nog namelijk en de ToE schijnt wel okay te zijn. Verder zag ik op die achievementsite dat er nog een aantal optionele bazen zijn die ik ga proberen te verslaan
Ik MOET en ZAL Lost Odyssey ooit eens uitspelen
Grote probleem is Ming (lvl 45 ofzo), die muts gebruik ik niet maar zit wel verplicht in de battle met Gongoraquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:29 schreef DJ_ het volgende:
[..]
die stellen echt geen zak voor die optionele bazen
gongora zelf valt ook mee als je rond level 55 bent
gewoon in je team gooien , en ergens gaan levelen maar zij wel xp krijgt en de rest niet .quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Grote probleem is Ming (lvl 45 ofzo), die muts gebruik ik niet maar zit wel verplicht in de battle met GongoraDe rest zit op 51-52 ofzo.
zeer vermakelijk spel , alleen zijn de eerste paar bosses wel even doobijtenquote:
Dat vond ik ook,... de eerste paar bazen waren de moeilijkste,.... gek genoeg daarna nog amper dood gegaan! Geweldig spel wel,........!quote:Op zaterdag 13 december 2008 08:17 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zeer vermakelijk spel , alleen zijn de eerste paar bosses wel even doobijten
Temple of Enlightment, daar zit ik nu ook! Daarna de DLC (Deep Water Dungeon) en dan naar de eindbaas.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah okay, ik dacht al dat ik iets gemist hadIk heb zelf een guide voor de Temple of Enlightment uitgeprint en die doorlopen. Ik ben een beetje te zwak voor Gongora nog namelijk en de ToE schijnt wel okay te zijn. Verder zag ik op die achievementsite dat er nog een aantal optionele bazen zijn die ik ga proberen te verslaan
Ik MOET en ZAL Lost Odyssey ooit eens uitspelen
Ik had niet helemaal doorgebetenquote:Op zaterdag 13 december 2008 09:57 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Dat vond ik ook,... de eerste paar bazen waren de moeilijkste,.... gek genoeg daarna nog amper dood gegaan! Geweldig spel wel,........!
Die wou ik ook nog wel een keer spelen nu die goedkoper is! Alleen had ik geen goeie save meer! En je kunt wel even snel een stuk spelen totdat je er wel heen kan maarja dan heb je nog geen leuke krachten enz!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:11 schreef Strolie75 het volgende:
Vandaag de DLC van Mass Effect en Lost Odyssey gekocht, Ik ben benieuwd
ik had je blue dragon niet je L.Oquote:Op zaterdag 13 december 2008 10:08 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik had niet helemaal doorgebeten
DJ_ mag ik m terug?
Oh okquote:Op zaterdag 13 december 2008 12:38 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik had je blue dragon niet je L.O![]()
maar heb weingi tijd gehad zit pas op disc2 net na die mecha stad
( en ja ik raak alles aan dus heb er wel behoorlijk wat tijd in zitten, zit al over de 800 nothings )
Gewoon omdat je niet anders wil?quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Help, ik kan alleen maar bowlen, darten en die michelle naaien
Importheffing,.... wel ja,... of zoiets, maar Nederland zou Nederland niet zijn als ze hier niet iets op bedachten,.... om een lang verhaal kort te maken hebben ze nu een andere vorm van belasting of heffing gemaakt dacht ik.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:54 schreef Boef het volgende:
Een collega van mij had afgelopen Maandag 3 spellen met gratis UPS-verzending besteld bij Gamehubs. Nou moest hij ¤40 bijbetalen aan de deur...
Hoe kan dat nou, dat importheffingsvrije bedrag was toch naar ¤150,- gegaan ofzo?
Zou lekker zijnquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:25 schreef Wessiej het volgende:
Krijg net een mail dat mijn Xbox is verzonden uit het repair centre.
Ben dan toch wel benieuwd wie zijn Xbox ik dan gister binnen heb gehad
Idd sorryquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:45 schreef lennartb.nl het volgende:
Ook met Silver? ik neem aan dat je sitcom bedoelt?ik heb niet zo veel aan softwarerouters (ofzo
)
quote:
Is idd een grappige eastereggquote:
Weet precies waar dat is maar kwam er niet op het kapot te schieten. De meeste verzamel-elementen zitten goed verstopt!quote:
Echt hè! En als ik dat verhaal van Wessiej erbij zie doet UPS ook maar wat. Sowieso raar dat als je via het bedrijf waar je je goederen besteld al betaald voor verzending (ook al is dat in dit geval gratis) je aan de deur extra aan ze moet betalen omdat de douane het heeft 'onderschept'. Geen wonder dat ze bijna alles aan de douane laten zienquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:57 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Importheffing,.... wel ja,... of zoiets, maar Nederland zou Nederland niet zijn als ze hier niet iets op bedachten,.... om een lang verhaal kort te maken hebben ze nu een andere vorm van belasting of heffing gemaakt dacht ik.
Nederland
quote:Op zondag 14 december 2008 17:56 schreef Rutgerr het volgende:
50 Cent: Blood on the sand wordt de bom jongens.
Ik heb ook gehoord dat ie goed wordt, maar kan het me bijna niet voorstellenquote:Op zondag 14 december 2008 17:56 schreef Rutgerr het volgende:
50 Cent: Blood on the sand wordt de bom jongens.
Ik denk dat die opzich best tof isquote:Op zondag 14 december 2008 19:29 schreef Devz het volgende:
[..]
Ik heb ook gehoord dat ie goed wordt, maar kan het me bijna niet voorstellen
quote:Sharpshooter
Kill an enemy by shooting a rocket or grenade out of the air using Gangsta Fire
Gangsta firequote:Op zondag 14 december 2008 19:48 schreef Wessiej het volgende:
Ach dat spel heeft iig de beste achievement ooit:
[..]
quote:Op zondag 14 december 2008 21:21 schreef Lange_Lans het volgende:
Is mijn mini-neefje net op bezoek. "'Ome lange_lans mag ik op jouw xdoos'' ''Jamaar natuurlijk mini-neefje. Niks kapot maken hè'' Download hij de xbla games fatalfury special en Ikagura of zo. Gdvrdmm. Kut mini-neefje. Fatal fury is echt verschrikkelijk moeilijk en Ikagura heb ik meteen verwijders.
Hoe kan datquote:Op zondag 14 december 2008 21:21 schreef Lange_Lans het volgende:
Is mijn mini-neefje net op bezoek. "'Ome lange_lans mag ik op jouw xdoos'' ''Jamaar natuurlijk mini-neefje. Niks kapot maken hè'' Download hij de xbla games fatalfury special en Ikagura of zo. Gdvrdmm. Kut mini-neefje. Fatal fury is echt verschrikkelijk moeilijk en Ikagura heb ik meteen verwijders.
Als je een kind een half uurtje alleen laat met je 360 kan hij meer dingen doen dan je voor mogelijk houd, alleen al door het indrukken van willekeurige knoppen. druk een tijdje op die o zo interresante xbox guide knop met zn groene kleurtje en daarna op die leuke gele y knop en hij zit alweer in het hoofdmenuquote:Op zondag 14 december 2008 21:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoe kan datGewoon game er inpleuren en hem niet in het menu laten rommelen
Heb de demo uitgespeeld. Prima spel inderdaad... Tot nu toe.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:25 schreef CecilBDemented het volgende:
meer mensen hier die de demo van resident evil 5 spelen?
vind het weer een ouderwets lekkere game. met een goede setting
Die vond ik stom! Ik heb nu het night thema ofzo dat is wel tofquote:
OMGquote:Op zondag 14 december 2008 22:52 schreef Niek. het volgende:
Het schijnt dat er volgend jaar een Lego Racer game naar een of meerdere consoles komt
Goeie tip. Wel wat laat, maar dat kon jij niet weten ;-).quote:Op zondag 14 december 2008 21:45 schreef Niek. het volgende:
[..]Als je je mini-neefje er op laat moet je altijd je netwerk kabel/adapter eruit trekken zodat hij niets kan downloaden of wijzigen aan je xbox live. (voordat je je creditcard hebt gekoppeld en hij in een uur tijd vele tienduizenden ms points koop en xbox live tot 2020
)
Kan je hem de volgende keer zonder problemen laten gamenquote:Op zondag 14 december 2008 22:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goeie tip. Wel wat laat, maar dat kon jij niet weten ;-).
Leidt alleen maar tot nog meer fucking toffe gamequote:Op maandag 15 december 2008 00:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Jammer dat Riddick weer is uitgesteld.
http://www.gametrailers.com/player/43635.htmlquote:MAFIA II. This long-awaited open world game from 2K Games arrives in 2009, and at the VGAs you’ll get the first look at the game running in real-time.
Toch ziet dat er goed uit hoor!quote:Op maandag 15 december 2008 08:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.gametrailers.com/player/43635.html
?
De sfeer van het spel wordt hier prachtig neergezet inderdaad maar voor een spel dat volgend jaar herfst in de winkels ligt had ik toch wel wat gameplay beelden verwacht. In ieder geval in-engine beelden. Dit is niets meer dan CGI.quote:
Dit zijn in-engine beelden volgens mij, en de ingame beelden komen dacht ik ook deze week.quote:Op maandag 15 december 2008 11:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De sfeer van het spel wordt hier prachtig neergezet inderdaad maar voor een spel dat volgend jaar herfst in de winkels ligt had ik toch wel wat gameplay beelden verwacht. In ieder geval in-engine beelden. Dit is niets meer dan CGI.
Ik zag hem zojuist online staan dus hier wat je er voor kunt verwachten. De DLC is trouwens gratis.quote:Mercenaries 2 "Blow it Up Again" DLC Official AnnouncementMercenaries 2: World in Flames DLC, out now for PlayStation Network and coming to Xbox Marketplace Tuesday, 12/16.
The DLC pack comes with a collection of new game play modes including Urban Rampage, Death Race, Arms Race and Mercs Blitz, as well as some patriotic characters to choose from.
Best of all, the DLC is free throughout the rest of the year! Download it today!
DLC Trailer:
WTFquote:Op zondag 14 december 2008 19:48 schreef Wessiej het volgende:
Ach dat spel heeft iig de beste achievement ooit:
[..]
Danku!quote:Op maandag 15 december 2008 18:20 schreef Rkatier het volgende:
[ afbeelding ]
Watchmen
IMDB
Wikipedia Stripserie van DC comics
[ afbeelding ]
Dit wordt dus een DC stripserie die verfilmd wordt en daarnaast komt er een game uit.
[ afbeelding ]
plaatjes komen van deze site
Gangsta Fire jEweetz!!quote:
Ik ben er bij!quote:
Je moet kijken naar voltage oid. weet niet hoe het precies zit maar daar kan je het aan zien, je kan het niet met zekerheid zien aan de productienummers.quote:Op maandag 15 december 2008 21:34 schreef lennartb.nl het volgende:
Vanaf welke manufacture date heb je een Jasper te pakken?
Moet je MS even voor bellen zodat je de activeringscode krijgt. Ze willen namelijk illegale praktijken tegengaan en daarom checken ze je XBL profiel. Zodra die goedgekeurd is wordt de code per post gestuurd, duurt een weekje of 2 geloof ik.quote:Op maandag 15 december 2008 23:15 schreef Sala-adin het volgende:
Heb net 120 HDD besteld voor 79 euro morgen krijg ik hem binnen, gaat het overzetten van data van oude hdd naar nieuwe makkelijk?
Wtfquote:Op maandag 15 december 2008 23:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Moet je MS even voor bellen zodat je de activeringscode krijgt. Ze willen namelijk illegale praktijken tegengaan en daarom checken ze je XBL profiel. Zodra die goedgekeurd is wordt de code per post gestuurd, duurt een weekje of 2 geloof ik.
Dit is natuurlijk pure onzin. Maar als jij nou gewoon de instructies las die erbij zaten dan had hij zelf ook wel geweten dat het niets voorsteld. Nieuwe harddisk sluit je aan via een meegeleverde kabel op USB. Start cdtje op die meegeleverd is. Als je klaar bent cd eruit, xbox uit. Oude hardeschijf eraf, nieuwe erop.quote:
Zijn er nog veel mensen die bomberman spelen? En is het leuk?quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:15 schreef Reintji het volgende:
AQuila360 let op!
Gratis achievements XBLA! Dash of Destruction
Overgens is Bomberman live vanaf morgen 200 punten goedkoper.
Ik krijg hem toch pas morgenquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:00 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk pure onzin. Maar als jij nou gewoon de instructies las die erbij zaten dan had hij zelf ook wel geweten dat het niets voorsteld. Nieuwe harddisk sluit je aan via een meegeleverde kabel op USB. Start cdtje op die meegeleverd is. Als je klaar bent cd eruit, xbox uit. Oude hardeschijf eraf, nieuwe erop.
Allemaal informatie die erbij geleverd is, dus waarom vragen?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:00 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk pure onzin. Maar als jij nou gewoon de instructies las die erbij zaten dan had hij zelf ook wel geweten dat het niets voorsteld. Nieuwe harddisk sluit je aan via een meegeleverde kabel op USB. Start cdtje op die meegeleverd is. Als je klaar bent cd eruit, xbox uit. Oude hardeschijf eraf, nieuwe erop.
Allemaal informatie die erbij geleverd is, dus waarom vragen?
OMG dat spel is gemaakt door NinjaBeequote:Op dinsdag 16 december 2008 00:15 schreef Reintji het volgende:
AQuila360 let op!
Gratis achievements XBLA! Dash of Destruction
Overgens is Bomberman live vanaf morgen 200 punten goedkoper.
Ik wil het ook! Als het maar niet zo slecht is als dat Toyota Yaris spelletjequote:Op dinsdag 16 december 2008 09:33 schreef ROFLOL het volgende:
Zeker US only ? Even downloaden morgen!
Vet man is dat die nieuwe Zoo Tycoon? Ik wist niet dat die ook naar de 360 kwam?quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
All regions volgens nelson en gesponsord door Doritos.quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wil het ook! Als het maar niet zo slecht is als dat Toyota Yaris spelletje
Oke tof! Is die nu al te downloaden dus?quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:43 schreef existenz het volgende:
[..]
All regions volgens nelson en gesponsord door Doritos.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:22 schreef Sjotime het volgende:
@Cyberia,... ik heb PoP binnen![]()
Prachtige box!!
quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar echt!quote:
Dude ik ook ik heb special Fable 2 bewaard er voorquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:44 schreef Sala-adin het volgende:
Welke is vetter, far cry 2 of cod 5?
En tering wat heb ik zin in kerstvakantie zeg tering hard gaymen!
quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dude ik ook ik heb special Fable 2 bewaard er voorHopelijk gaat het ook sneeuwen en beetje vriezen en dan zit ik daar voor de open haard met me sloffen aan Fable 2 te spelen
For real dude!quote:
Bij allebei denk ik wel, en het interne ip adres volgens mij (ik weet het allemaal niet precies meer, maar met zoiets had ik hem bij mij na een tijdje aan de praat gekregen)quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Bij de XP of de Vista variant? En het externe of interne ip adres?
xbox owners hebben games om te spelen , ps3 owners nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar echt!
PS topic gaat nu echt 10 keer zo snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |