In januari komt het, daarna volgen nog 2 delen. En het laatste deel zal de level cap verhogen en ervoor zorgen dat je na de main quest door kan spelenquote:Op donderdag 11 december 2008 09:36 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik dacht dat de eerste DLC al in januari/februari kwam,.... geen idee of het dit is uiteraard!
ja ik denk t , straks moet ik nog aan kinderen beginnen ookquote:
Ja mag gewoon, tenzij je cheat voor je achievements dat word niet erg gewaardeerd maar geloof neit dat iemand er ooit om is gebanned.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:12 schreef mrfool het volgende:
Vraagje: is cheaten in een single player game toegestaan? Niet dat ik dadelijk op live een probleem heb. Kom namelijk niet verder in een game
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ach we worden allemaal oudquote:Op donderdag 11 december 2008 12:09 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja ik denk t , straks moet ik nog aan kinderen beginnen ook
je zal er niet om gebanned worden, er is wel altijd een kans dat je al je punten kwijt bentquote:Op donderdag 11 december 2008 13:16 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ja mag gewoon, tenzij je cheat voor je achievements dat word niet erg gewaardeerd maar geloof neit dat iemand er ooit om is gebanned.
ben gelukkig pas 21 en zit nog op schoolquote:Op donderdag 11 december 2008 13:38 schreef Rkatier het volgende:
[..]
ach we worden allemaal oud![]()
Sommigen alleen nooit volwassen (bv AQuila)
Dan is er toch niks aan de handquote:Op donderdag 11 december 2008 14:19 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ben gelukkig pas 21 en zit nog op school
Ouweeeeeeeeee! Ha! Kan ik het eindelijk ook eens tegen iemand zeggenquote:Op donderdag 11 december 2008 14:34 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Dan is er toch niks aan de handik ben zelf 27
jij bent zeker 25 ofniequote:Op donderdag 11 december 2008 14:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ouweeeeeeeeee! Ha! Kan ik het eindelijk ook eens tegen iemand zeggen
Zolang het bedrag maar laag genoeg blijft is het geen probleem meer....quote:Op donderdag 11 december 2008 11:27 schreef Wessiej het volgende:
Toch de gok genomen en bij Gamehubs 3 games besteld + UPS.
Kwam eraan zonder boete en is vrijgegeven door de douane
Werkt dus gewoon weer.
Heeeeeerljk zo net voor de kerst!quote:
Kerstgame bij uitstek idd! Ik heb hem o.a. ook om die reden bewaardquote:Op donderdag 11 december 2008 15:45 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Heeeeeerljk zo net voor de kerst!
Je gaat zo genietenquote:Op donderdag 11 december 2008 19:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kerstgame bij uitstek idd! Ik heb hem o.a. ook om die reden bewaard
quote:
Eerst even jezelf afvragen waarom je Oblivion klote vondquote:Op donderdag 11 december 2008 21:11 schreef koen_pijl het volgende:
Ik kan Fallout 3 kopen voor 30e. Doen? Ook als je Oblivion matig vond?
Ik heb hem gekocht,... er van genoten,... maar vind Oblivion beter!quote:Op donderdag 11 december 2008 21:11 schreef koen_pijl het volgende:
Ik kan Fallout 3 kopen voor 30e. Doen? Ook als je Oblivion matig vond?
Echt?quote:Op donderdag 11 december 2008 21:26 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik heb hem gekocht,... er van genoten,... maar vind Oblivion beter!
Dat dus!quote:Op donderdag 11 december 2008 21:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Eerst even jezelf afvragen waarom je Oblivion klote vond![]()
Als je gewoon niet van die fantasy shizzle houd dan kun je Falloout 3 wel halen!
Vond je het spel gewoon te groot en te uitgebreid dan kun je fallout 3 beter niet halen!
Morrowind was echt zo gruwelijk!! Leek ook veel echter als oblivion ofzo want je werd gewoon gedropt en je zoekt het maar uit zonder fast travel en andere hulpmiddeltjesquote:Op donderdag 11 december 2008 22:01 schreef lennartb.nl het volgende:
Morrowind blijft natuurlijk beter dan oblivion en fallout3 bij elkaar
En later constant enorm veel glass armor en daedric weapons die je nergens degelijk kon verkopen (zelfs bij de talking mudcrabquote:Op donderdag 11 december 2008 22:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Morrowind was echt zo gruwelijk!! Leek ook veel echter als oblivion ofzo want je werd gewoon gedropt en je zoekt het maar uit zonder fast travel en andere hulpmiddeltjes![]()
Zo'n tochtje naar zo'n ghost iets ofzo waar het altijd waaide voelde echt aan als een wereldreis en als je dan Glass Armor zag![]()
![]()
Ik heb toen nooit echt veel met spells gedaan! En ook de main quest niet echt gevolgd! Ik had zo'n tod huisje in Balmora en vanuit daar ga ik zo op ontdekkings reis en dan kwam ik terug met toffe shit ik daar uitstaldequote:Op donderdag 11 december 2008 22:08 schreef lennartb.nl het volgende:
Zo vet dat je na een tijdje zo sterk en rijk werd! Al je armor met strength enchanten en je was een god
Of een spell maken die zo krachtig was dat je stadjes met 1 schot kon uitroeien
AQuila, heb je Vivec (de halfgod (dacht ik?)) wel eens vermoord?
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:05 schreef AQuila360 het volgende:
En ik heb Banjo Kazooie te koop staan
Ja die is wel tof!quote:
quote:
Is Morrowind BC?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:43 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb die GOTY versie nog liggen met die 2 uitbreidingen!
Kost nu helemaal nix meer! Tering wat was dat spel goed! En ook Oblivion vond ik tof maar toch ook een stuk minder dan Morrowind!
ik was t eerst wel , maar op gegeven moment zijn mijn rimpels en alles weg getrokken . weet niet of dat zo hoortquote:Op donderdag 11 december 2008 22:20 schreef koen_pijl het volgende:
Mm toch maark open dus
Zit nu in Fable 2 bij De Hero of Skills missie. Moet ik oud worden of zal ik het meisje opofferen? Ik iwl eignelijk goed zijn. Wordt je meteen zo oude opa?
Volgens mij wel maar op de xbox had die toen echt tergend lange laadtijden! En je gaat opzich best vaak dood zeker in het begin omdat je dan nog echt slecht bent en dan wordt het irritant! Ik heb hem ook op de pc gespeeld daarom en daarop kost de goty versie ook helemaal niets meer!quote:
jawelquote:
Believequote:Op donderdag 11 december 2008 23:13 schreef kepler het volgende:
maar ik lees nu dat het uitgesteld is naar de 22e. Prima, want ik heb hem toch nog niet uitgespeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |