Importheffing,.... wel ja,... of zoiets, maar Nederland zou Nederland niet zijn als ze hier niet iets op bedachten,.... om een lang verhaal kort te maken hebben ze nu een andere vorm van belasting of heffing gemaakt dacht ik.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:54 schreef Boef het volgende:
Een collega van mij had afgelopen Maandag 3 spellen met gratis UPS-verzending besteld bij Gamehubs. Nou moest hij ¤40 bijbetalen aan de deur...
Hoe kan dat nou, dat importheffingsvrije bedrag was toch naar ¤150,- gegaan ofzo?
Zou lekker zijnquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:25 schreef Wessiej het volgende:
Krijg net een mail dat mijn Xbox is verzonden uit het repair centre.
Ben dan toch wel benieuwd wie zijn Xbox ik dan gister binnen heb gehad
Idd sorryquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:45 schreef lennartb.nl het volgende:
Ook met Silver? ik neem aan dat je sitcom bedoelt?ik heb niet zo veel aan softwarerouters (ofzo
)
quote:
Is idd een grappige eastereggquote:
Weet precies waar dat is maar kwam er niet op het kapot te schieten. De meeste verzamel-elementen zitten goed verstopt!quote:
Echt hè! En als ik dat verhaal van Wessiej erbij zie doet UPS ook maar wat. Sowieso raar dat als je via het bedrijf waar je je goederen besteld al betaald voor verzending (ook al is dat in dit geval gratis) je aan de deur extra aan ze moet betalen omdat de douane het heeft 'onderschept'. Geen wonder dat ze bijna alles aan de douane laten zienquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:57 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Importheffing,.... wel ja,... of zoiets, maar Nederland zou Nederland niet zijn als ze hier niet iets op bedachten,.... om een lang verhaal kort te maken hebben ze nu een andere vorm van belasting of heffing gemaakt dacht ik.
Nederland
quote:Op zondag 14 december 2008 17:56 schreef Rutgerr het volgende:
50 Cent: Blood on the sand wordt de bom jongens.
Ik heb ook gehoord dat ie goed wordt, maar kan het me bijna niet voorstellenquote:Op zondag 14 december 2008 17:56 schreef Rutgerr het volgende:
50 Cent: Blood on the sand wordt de bom jongens.
Ik denk dat die opzich best tof isquote:Op zondag 14 december 2008 19:29 schreef Devz het volgende:
[..]
Ik heb ook gehoord dat ie goed wordt, maar kan het me bijna niet voorstellen
quote:Sharpshooter
Kill an enemy by shooting a rocket or grenade out of the air using Gangsta Fire
Gangsta firequote:Op zondag 14 december 2008 19:48 schreef Wessiej het volgende:
Ach dat spel heeft iig de beste achievement ooit:
[..]
quote:Op zondag 14 december 2008 21:21 schreef Lange_Lans het volgende:
Is mijn mini-neefje net op bezoek. "'Ome lange_lans mag ik op jouw xdoos'' ''Jamaar natuurlijk mini-neefje. Niks kapot maken hè'' Download hij de xbla games fatalfury special en Ikagura of zo. Gdvrdmm. Kut mini-neefje. Fatal fury is echt verschrikkelijk moeilijk en Ikagura heb ik meteen verwijders.
Hoe kan datquote:Op zondag 14 december 2008 21:21 schreef Lange_Lans het volgende:
Is mijn mini-neefje net op bezoek. "'Ome lange_lans mag ik op jouw xdoos'' ''Jamaar natuurlijk mini-neefje. Niks kapot maken hè'' Download hij de xbla games fatalfury special en Ikagura of zo. Gdvrdmm. Kut mini-neefje. Fatal fury is echt verschrikkelijk moeilijk en Ikagura heb ik meteen verwijders.
Als je een kind een half uurtje alleen laat met je 360 kan hij meer dingen doen dan je voor mogelijk houd, alleen al door het indrukken van willekeurige knoppen. druk een tijdje op die o zo interresante xbox guide knop met zn groene kleurtje en daarna op die leuke gele y knop en hij zit alweer in het hoofdmenuquote:Op zondag 14 december 2008 21:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoe kan datGewoon game er inpleuren en hem niet in het menu laten rommelen
Heb de demo uitgespeeld. Prima spel inderdaad... Tot nu toe.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:25 schreef CecilBDemented het volgende:
meer mensen hier die de demo van resident evil 5 spelen?
vind het weer een ouderwets lekkere game. met een goede setting
Die vond ik stom! Ik heb nu het night thema ofzo dat is wel tofquote:
OMGquote:Op zondag 14 december 2008 22:52 schreef Niek. het volgende:
Het schijnt dat er volgend jaar een Lego Racer game naar een of meerdere consoles komt
Goeie tip. Wel wat laat, maar dat kon jij niet weten ;-).quote:Op zondag 14 december 2008 21:45 schreef Niek. het volgende:
[..]Als je je mini-neefje er op laat moet je altijd je netwerk kabel/adapter eruit trekken zodat hij niets kan downloaden of wijzigen aan je xbox live. (voordat je je creditcard hebt gekoppeld en hij in een uur tijd vele tienduizenden ms points koop en xbox live tot 2020
)
Kan je hem de volgende keer zonder problemen laten gamenquote:Op zondag 14 december 2008 22:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goeie tip. Wel wat laat, maar dat kon jij niet weten ;-).
Leidt alleen maar tot nog meer fucking toffe gamequote:Op maandag 15 december 2008 00:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Jammer dat Riddick weer is uitgesteld.
http://www.gametrailers.com/player/43635.htmlquote:MAFIA II. This long-awaited open world game from 2K Games arrives in 2009, and at the VGAs you’ll get the first look at the game running in real-time.
Toch ziet dat er goed uit hoor!quote:Op maandag 15 december 2008 08:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.gametrailers.com/player/43635.html
?
De sfeer van het spel wordt hier prachtig neergezet inderdaad maar voor een spel dat volgend jaar herfst in de winkels ligt had ik toch wel wat gameplay beelden verwacht. In ieder geval in-engine beelden. Dit is niets meer dan CGI.quote:
Dit zijn in-engine beelden volgens mij, en de ingame beelden komen dacht ik ook deze week.quote:Op maandag 15 december 2008 11:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De sfeer van het spel wordt hier prachtig neergezet inderdaad maar voor een spel dat volgend jaar herfst in de winkels ligt had ik toch wel wat gameplay beelden verwacht. In ieder geval in-engine beelden. Dit is niets meer dan CGI.
Ik zag hem zojuist online staan dus hier wat je er voor kunt verwachten. De DLC is trouwens gratis.quote:Mercenaries 2 "Blow it Up Again" DLC Official AnnouncementMercenaries 2: World in Flames DLC, out now for PlayStation Network and coming to Xbox Marketplace Tuesday, 12/16.
The DLC pack comes with a collection of new game play modes including Urban Rampage, Death Race, Arms Race and Mercs Blitz, as well as some patriotic characters to choose from.
Best of all, the DLC is free throughout the rest of the year! Download it today!
DLC Trailer:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |