WTFquote:Op zondag 14 december 2008 19:48 schreef Wessiej het volgende:
Ach dat spel heeft iig de beste achievement ooit:
[..]
Danku!quote:Op maandag 15 december 2008 18:20 schreef Rkatier het volgende:
[ afbeelding ]
Watchmen
IMDB
Wikipedia Stripserie van DC comics
[ afbeelding ]
Dit wordt dus een DC stripserie die verfilmd wordt en daarnaast komt er een game uit.
[ afbeelding ]
plaatjes komen van deze site
Gangsta Fire jEweetz!!quote:
Ik ben er bij!quote:
Je moet kijken naar voltage oid. weet niet hoe het precies zit maar daar kan je het aan zien, je kan het niet met zekerheid zien aan de productienummers.quote:Op maandag 15 december 2008 21:34 schreef lennartb.nl het volgende:
Vanaf welke manufacture date heb je een Jasper te pakken?
Moet je MS even voor bellen zodat je de activeringscode krijgt. Ze willen namelijk illegale praktijken tegengaan en daarom checken ze je XBL profiel. Zodra die goedgekeurd is wordt de code per post gestuurd, duurt een weekje of 2 geloof ik.quote:Op maandag 15 december 2008 23:15 schreef Sala-adin het volgende:
Heb net 120 HDD besteld voor 79 euro morgen krijg ik hem binnen, gaat het overzetten van data van oude hdd naar nieuwe makkelijk?
Wtfquote:Op maandag 15 december 2008 23:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Moet je MS even voor bellen zodat je de activeringscode krijgt. Ze willen namelijk illegale praktijken tegengaan en daarom checken ze je XBL profiel. Zodra die goedgekeurd is wordt de code per post gestuurd, duurt een weekje of 2 geloof ik.
Dit is natuurlijk pure onzin. Maar als jij nou gewoon de instructies las die erbij zaten dan had hij zelf ook wel geweten dat het niets voorsteld. Nieuwe harddisk sluit je aan via een meegeleverde kabel op USB. Start cdtje op die meegeleverd is. Als je klaar bent cd eruit, xbox uit. Oude hardeschijf eraf, nieuwe erop.quote:
Zijn er nog veel mensen die bomberman spelen? En is het leuk?quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:15 schreef Reintji het volgende:
AQuila360 let op!
Gratis achievements XBLA! Dash of Destruction
Overgens is Bomberman live vanaf morgen 200 punten goedkoper.
Ik krijg hem toch pas morgenquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:00 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk pure onzin. Maar als jij nou gewoon de instructies las die erbij zaten dan had hij zelf ook wel geweten dat het niets voorsteld. Nieuwe harddisk sluit je aan via een meegeleverde kabel op USB. Start cdtje op die meegeleverd is. Als je klaar bent cd eruit, xbox uit. Oude hardeschijf eraf, nieuwe erop.
Allemaal informatie die erbij geleverd is, dus waarom vragen?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:00 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk pure onzin. Maar als jij nou gewoon de instructies las die erbij zaten dan had hij zelf ook wel geweten dat het niets voorsteld. Nieuwe harddisk sluit je aan via een meegeleverde kabel op USB. Start cdtje op die meegeleverd is. Als je klaar bent cd eruit, xbox uit. Oude hardeschijf eraf, nieuwe erop.
Allemaal informatie die erbij geleverd is, dus waarom vragen?
OMG dat spel is gemaakt door NinjaBeequote:Op dinsdag 16 december 2008 00:15 schreef Reintji het volgende:
AQuila360 let op!
Gratis achievements XBLA! Dash of Destruction
Overgens is Bomberman live vanaf morgen 200 punten goedkoper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |