Maar beter haal je hem op de PC! Ik twijfel nu of ik hem weer ga spelen! Pas geleden ook Fallout 2 weer gespeeld en was ook tofquote:Op donderdag 11 december 2008 23:26 schreef lennartb.nl het volgende:
Morrowind is sowieso BCwel slecht te vinden voor de xbox. Maar zeker de moeite waard!
quote:
Strax even checken!quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er is een gratis nieuw thema: Winter. Inclusief sneeuw en een bevroren 360Best wel tof!
Edje kan niet tegen die aankomende vrolijke kerstsfeer!quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:39 schreef wc-eend het volgende:
Wat ben je geworden?
Ik heb geen goldquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:47 schreef Reintji het volgende:
[..]
HIer nog een keer het linkje voor dat winterthemaBest sfeervol
De Xbox.nl site doet het zowat niet meer hierquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:47 schreef Reintji het volgende:
[..]
HIer nog een keer het linkje voor dat winterthemaBest sfeervol
Ik heb nog wel zon 48 uurs code voor jequote:
De hele week alquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:59 schreef Sjotime het volgende:
Is Live de hele dag al down of traag ofzo
Ja dat had ik ook gehoord ja. Maarja fuck dat themaquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:54 schreef AQuila360 het volgende:
Ik las idd wel ergens dat je dan vaak demo's ofzo nog niet kon downloaden maar misschien een theme wel ofzo
Zometeen nog ff pgr 4 in de sneeuw racen en winter is comingquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er is een gratis nieuw thema: Winter. Inclusief sneeuw en een bevroren 360Best wel tof!
Per post gaat je IQ omlaag héquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zometeen nog ff pgr 4 in de sneeuw racen en winter is coming
Heb eigenlijk alleen maar Fifa geprobeerd?quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Vooral met FIFA gaat laden traag ja
Dat klinkt als een RROD in tha makingquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:37 schreef Leonos het volgende:
Mijn 360 is zo traag als dikke stront geworden en mijn live verbinding valt heletijd weg
Heb je dit bij het opstarten? Dat heb ik nu namelijk duurt echt dik 2 minuten ofzo en hoor je allemaal rare geluiden! Maar als je hem uur later weer aanzet gaat die normaal aanquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:37 schreef Leonos het volgende:
Mijn 360 is zo traag als dikke stront geworden en mijn live verbinding valt heletijd weg
Hm.. excuusquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:53 schreef Devz het volgende:
Volgens mij niet, een 48 uurs code geeft je namelijk geen Gold-abbo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil hem NUquote:Fable 2 ligt pas krap een maand in de winkel en de eerste DLC pack is alweer bijna klaar. Vanaf 12 december zullen fans voor een kleine 800 MS points (10 euries) Knothole Island aan hun Fable II wereldje kunnen toevoegen. Dit eiland was eens een klein paradijsje, maar is nu volledig ondergesneeuwd. Het is aan de speler om de 'trials of the three shrines' te doorstaan om zo weer nieuw leven in het eiland te blazen. Naast deze nieuwe main questline brengt het eiland natuurlijk ook weer genoeg te verkennen gebieden, nieuwe personen en op te graven schatten met zich mee. Tegelijk met dit DLC pakket wordt er trouwens ook een graties patch de deur uit gedaan. Daarin zullen onder andere een paar nieuwe items te vinden zijn, maar in feite is het gewoon een hotfix die de co-op enabled op het eiland. Dat konden ze blijkbaar niet gewoon in het DLC pack doen ofzo. Anyway, voor de Fable-fanboy wordt het dus een mooie kerst.
Neehee, 22.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Fable 2 DLC zou 12 december uitkomen namelijk
LO al uitgespeeld?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:11 schreef Strolie75 het volgende:
Vandaag de DLC van Mass Effect en Lost Odyssey gekocht, Ik ben benieuwd
Nee, wel geinstalleerdquote:
Ah okay, ik dacht al dat ik iets gemist hadquote:
die stellen echt geen zak voor die optionele bazenquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah okay, ik dacht al dat ik iets gemist hadIk heb zelf een guide voor de Temple of Enlightment uitgeprint en die doorlopen. Ik ben een beetje te zwak voor Gongora nog namelijk en de ToE schijnt wel okay te zijn. Verder zag ik op die achievementsite dat er nog een aantal optionele bazen zijn die ik ga proberen te verslaan
Ik MOET en ZAL Lost Odyssey ooit eens uitspelen
Grote probleem is Ming (lvl 45 ofzo), die muts gebruik ik niet maar zit wel verplicht in de battle met Gongoraquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:29 schreef DJ_ het volgende:
[..]
die stellen echt geen zak voor die optionele bazen
gongora zelf valt ook mee als je rond level 55 bent
gewoon in je team gooien , en ergens gaan levelen maar zij wel xp krijgt en de rest niet .quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Grote probleem is Ming (lvl 45 ofzo), die muts gebruik ik niet maar zit wel verplicht in de battle met GongoraDe rest zit op 51-52 ofzo.
zeer vermakelijk spel , alleen zijn de eerste paar bosses wel even doobijtenquote:
Dat vond ik ook,... de eerste paar bazen waren de moeilijkste,.... gek genoeg daarna nog amper dood gegaan! Geweldig spel wel,........!quote:Op zaterdag 13 december 2008 08:17 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zeer vermakelijk spel , alleen zijn de eerste paar bosses wel even doobijten
Temple of Enlightment, daar zit ik nu ook! Daarna de DLC (Deep Water Dungeon) en dan naar de eindbaas.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah okay, ik dacht al dat ik iets gemist hadIk heb zelf een guide voor de Temple of Enlightment uitgeprint en die doorlopen. Ik ben een beetje te zwak voor Gongora nog namelijk en de ToE schijnt wel okay te zijn. Verder zag ik op die achievementsite dat er nog een aantal optionele bazen zijn die ik ga proberen te verslaan
Ik MOET en ZAL Lost Odyssey ooit eens uitspelen
Ik had niet helemaal doorgebetenquote:Op zaterdag 13 december 2008 09:57 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Dat vond ik ook,... de eerste paar bazen waren de moeilijkste,.... gek genoeg daarna nog amper dood gegaan! Geweldig spel wel,........!
Die wou ik ook nog wel een keer spelen nu die goedkoper is! Alleen had ik geen goeie save meer! En je kunt wel even snel een stuk spelen totdat je er wel heen kan maarja dan heb je nog geen leuke krachten enz!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:11 schreef Strolie75 het volgende:
Vandaag de DLC van Mass Effect en Lost Odyssey gekocht, Ik ben benieuwd
ik had je blue dragon niet je L.Oquote:Op zaterdag 13 december 2008 10:08 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik had niet helemaal doorgebeten
DJ_ mag ik m terug?
Oh okquote:Op zaterdag 13 december 2008 12:38 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik had je blue dragon niet je L.O![]()
maar heb weingi tijd gehad zit pas op disc2 net na die mecha stad
( en ja ik raak alles aan dus heb er wel behoorlijk wat tijd in zitten, zit al over de 800 nothings )
Gewoon omdat je niet anders wil?quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Help, ik kan alleen maar bowlen, darten en die michelle naaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |