Weet niet want ik schakel pas net inquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:02 schreef Mark336 het volgende:
Huh?
Lag het nou aan mij of viel de verbinding weg?
Huh? Wat zeg je? M'n verbinding viel ff weg.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:02 schreef Mark336 het volgende:
Huh?
Lag het nou aan mij of viel de verbinding weg?
Die zijn al doorquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Huh? Ik ben echt wel voor Liverpool
Vanuit dat oogpunt gezien moet ik je wel gelijk geven. Voor het Nederlands voetbal is het inderdaad beter wanneer PSV vandaag wint.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Die zijn al door.
Laat PSV maar in de uefa cup wat puntjes nog oppakken voor NL.
We gaan hierna het gouden jaar van psv en az kwijtraken, dus alles is meegenomen.
Maajquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:08 schreef Dandelion het volgende:
* Dandelion is er ook weer gezellig bij
Mij topic report is ook onderwegquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:06 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Sorry, maar hier moet ik toch echt 'n klacht over indienen.
Gezellig!!quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:08 schreef Dandelion het volgende:
* Dandelion is er ook weer gezellig bij
Ikkuh, gebruik ik om KX te luisteren en Actionradioquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:08 schreef borisz het volgende:
Hebben mensen trouwens met een 'internetradio'. Dus een kastje waarmee je ook zonder computer internetradio kan ontvangen ?.
Als je hulp nodig hebt dan horen we het wel, toch? Het 3FM-topic knokploeg staat voor je klaar!quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:11 schreef Marc63 het volgende:
Er zit al een paar weken iemand in mn flat regelmatig keihard Robin S met Show Me Love te draaien. Nu heeft hij/zij daar ook Infinity 2008 aan toegevoegd. Kon die plaat al niet uitstaan, maar nu is het helemaal erg. Gelukkig heb ik nu eindelijk een sterk vermoeden waar hij/zij woont, aangezien mn buurvrouw gisteren vertelde dat ze niet eens de tv kan horen als de muziek weer zo hard staat. Zo erg is het bij mij nog niet dus het zal haar bovenbuurman/vrouw wel zijn. Die gaan we dus binnenkort een bezoekje brengen.
Herkenbaar, zo irritant die mensen die hun muziek hard zettenquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:11 schreef Marc63 het volgende:
Er zit al een paar weken iemand in mn flat regelmatig keihard Robin S met Show Me Love te draaien. Nu heeft hij/zij daar ook Infinity 2008 aan toegevoegd. Kon die plaat al niet uitstaan, maar nu is het helemaal erg. Gelukkig heb ik nu eindelijk een sterk vermoeden waar hij/zij woont, aangezien mn buurvrouw gisteren vertelde dat ze niet eens de tv kan horen als de muziek weer zo hard staat. Zo erg is het bij mij nog niet dus het zal haar bovenbuurman/vrouw wel zijn. Die gaan we dus binnenkort een bezoekje brengen.
Only in America..quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:12 schreef -Hans- het volgende:
Wazig programma dat sweet 16 op MTV.. hoe groter het feest des te beter. Krijgen ze ook gewoon een Ferrari enzo. Bizar.
We moeten toch wát te doen hebben, wanneer dit topic binnenkort dicht is.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt dan horen we het wel, toch? Het 3FM-topic knokploeg staat voor je klaar!
Oh verschrikkelijk is dat! Ik word altijd helemaal chagerijnig van die nare, irritante, verwende, gore, kutwijven.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:12 schreef -Hans- het volgende:
Wazig programma dat sweet 16 op MTV.. hoe groter het feest des te beter. Krijgen ze ook gewoon een Ferrari enzo. Bizar.
Waar moet ik het melden als ik jullie nodig heb? Dat kan natuurlijk niet hier, want dat is niet ontopic.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt dan horen we het wel, toch? Het 3FM-topic knokploeg staat voor je klaar!
Precies! Zal niet meevallen maar je moet toch wat.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:16 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
We moeten toch wát te doen hebben, wanneer dit topic binnenkort dicht is.
Tja... het is een onderwerp waar iedereen over mee kan praten. Waarom nooit iemand dat doet is mij een raadsel, want het lucht altijd lekker op als het er uit is.quote:
Dat gesprek? Of....?quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tja... het is een onderwerp waar iedereen over mee kan praten. Waarom nooit iemand dat doet is mij een raadsel, want het lucht altijd lekker op als het er uit is.
Heeel herkenbaar.. Tot op zekere hoogte vind ik het wel geinig maar na een half uur haak ik meestal wel af. Zijn ze niet tevreden als ze een super vette wagen krijgen waar de gemiddelde Nederlander echt jaren voor moet werken.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:17 schreef Dandelion het volgende:
Oh verschrikkelijk is dat! Ik word altijd helemaal chagerijnig van die nare, irritante, verwende, gore, kutwijven.
msn , pb , email, lastfmquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Waar moet ik het melden als ik jullie nodig heb? Dat kan natuurlijk niet hier, want dat is niet ontopic.
Het PM-systeem schijnt ook niet helemaal betrouwbaar te zijn. Misschien codewoorden gebruiken?quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:17 schreef Marc63 het volgende:
Waar moet ik het melden als ik jullie nodig heb? Dat kan natuurlijk niet hier, want dat is niet ontopic.
Ownedquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:18 schreef Mark336 het volgende:
Laatst moest ik ontzettend lachen, een feestje van 5 ton op MTV.. toen kwam kindlief met een slecht rapport thuis.. toen ging het niet door
![]()
![]()
Dan mogen ze de erfenis opmaken. Zij wel.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zijn meestal de meest verpestte kinderen die later niet meer weten wat ze moeten doen.
HEEEEEEEUL VETquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:27 schreef -Hans- het volgende:
Oeh! de nieuwe van Franz. Hoe vet is die
Okaaaaaaaay!!quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:26 schreef Sirolf het volgende:
Brrrrrblrbrr, wat is het koud! Brrrrrblrbrr, wat is het koud! Brrrrrblrbrr, wat is het koud! Maar dat geeft niet, als jij maar van me houdt!
Allemaal!
Toen ik em voor het eerst hoorde, dacht ik in het begin dat ik em nog een paar keer zou moeten luisteren om em te laten groeien. 1 luisterbeurt bleek al genoeg, want naarmate de plaat vordert groeit ie alquote:
Hier idem hoor. Eerste keer was eigenlijk direct wel raak maar de plaat is nog altijd groeiende. Ook dit is zo'n plaat you hate it or love it. Ben benieuwd of Sersjee inmiddels al om is.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:31 schreef Marc63 het volgende:
Toen ik em voor het eerst hoorde, dacht ik in het begin dat ik em nog een paar keer zou moeten luisteren om em te laten groeien. 1 luisterbeurt bleek al genoeg, want naarmate de plaat vordert groeit ie al
Ff een klacht indienen. Die banner is allesbehalve ontopic. Hier wordt niet op (bad)eendjes geschoten.quote:
Het is een vrouw hè, dus niet heel verbazendquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:34 schreef Sirolf het volgende:
Om 17.30 uur van je werk vertrokken, en nog steeds niet thuis...![]()
Terwijl diegene er normaal gesproken 45 minuten over doet.
Kon dus geen afscheid van je nemen. Wat liefquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:34 schreef muisje-eliza het volgende:stomme puter...wou helemaal niks meer doen...zelfs niet afsluiten
Niet off-topic gaan hequote:Op dinsdag 9 december 2008 21:22 schreef Piles het volgende:
Ik dacht: waarom is m'n D-schijf zo vol
Staat er 125 GB aan Cache-files van Adobe Premiere op
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:34 schreef muisje-eliza het volgende:stomme puter...wou helemaal niks meer doen...zelfs niet afsluiten
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Het zijn allemaal bestanden van 3FM-fragmenten!!
quote:
D.Rose kreeg het voorelkaarquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Das lastig in een SC offtopic gaan.
Herkenbaar, ik heb ook al flink wat GB's aan cache-files staan.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Het zijn allemaal bestanden van 3FM-fragmenten!!
Heb ze net verwijderdquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:41 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Die D-schijf stelt 'ie beschikbaar voor de veiling, dus OT.
Gelukkig maar. Anders hadden we geen plek om te spammen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah gelukkig welkon nog net dit topic op oke drukken en toen ging ie helemaal dood
![]()
quote:* muisje-eliza zet het woord 3FM maar ff neer
3FM
Ik heb werkelijk geen idee!quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:42 schreef Marc63 het volgende:
Maricha of Michiel, kunnen jullie bevestigen of ontkennen dat Triggerfinger, The Madd, GEM en Voicst komen optreden bij de Song van het Jaar-uitzending?
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:44 schreef -Hans- het volgende:
MTV 3FM Cribs is ook al zo'n geweldig programma.
Je bent er niet bij dus?quote:
Klacht: offtopic.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
not more lemmings
[ afbeelding ]
Ja. Zo dus:quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
moet ik meehuilen? is dat erg voor ons?
*knaag*
Komt omdat ie dat samen met Giel deed. Sommige mensen worden spontaan een moment doof bij het horen van die naam.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:48 schreef muisje-eliza het volgende:
oh ik las de mail van de jongen waar ik contact mee heb over Serious Request...hijs naar Tiesto geweest dit weekend want hij draaide voor SR...had ik niks van gehoord eigenlijk
X 2quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:50 schreef Marc63 het volgende:
Ik vind em helemaal niet zo toepasselijk. De Sint is net weer vertrokken.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Komt omdat ie dat samen met Giel deed. Sommige mensen worden spontaan een moment doof bij het horen van die naam.
Typisch iets voor 3FM.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:51 schreef Roel_Jewel het volgende:![]()
![]()
.
Kan ook op 3FM uitgezonden worden
Volgens mij mag je van geluk spreken dat je in Nederland woont. Door Sinterklaas is Nederland één van de laatste landen waar de kerstperiode begint, dus in het buitenland hoor je de kerstbellen al een stukje langer.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:54 schreef DiedjeeJ het volgende:
Helaas. Kerstbellen.
Nee ben er niet bij, mag even een avondje uitrusten tot het Serious Request geweld de dag erna los gaat barsten!quote:
Ik heb zo'n gevoel dat dat wel bij elkaar gaat passen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mss dat zij wèl kan lachen om 'grappen' van C&S.
Dan ga ik wel voor 2 uit mn plaat bij Voicstquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:56 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee ben er niet bij, mag even een avondje uitrusten tot het Serious Request geweld de dag erna los gaat barsten!
De Goedheiligman doet z'n naam eer aan.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij mag je van geluk spreken dat je in Nederland woont. Door Sinterklaas is Nederland één van de laatste landen waar de kerstperiode begint, dus in het buitenland hoor je de kerstbellen al een stukje langer.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:58 schreef -Hans- het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk weer geen Andrew/stelling.
doeii Markquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:59 schreef Marc63 het volgende:
Michiel en Maricha
De rest trouwens ook, ik ga ff tv kijken
Die collega is Geert Wilders ?quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hongarije viert ook sinterklaas hoorde ik van collega met hongaarse vrouw.
Belgie ookquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hongarije viert ook sinterklaas hoorde ik van collega met hongaarse vrouw.
Hahahaha, ja, dan raakt je HD wel vol jaquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:22 schreef Piles het volgende:
Ik dacht: waarom is m'n D-schijf zo vol
Staat er 125 GB aan Cache-files van Adobe Premiere op
uuhhm heb ik toch weer een doelpunt gemist..quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:13 schreef DiedjeeJ het volgende:
Op Nederland 3, die zender waar ook altijd de Freaknacht van 3FM op te zien is, staat PSV met 1-2 achter.
Best knap van 't b-elftal van liverpool, de stad waar veel band vandaan komen die op Hilversum 3 worden gedraait!quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:13 schreef DiedjeeJ het volgende:
Op Nederland 3, die zender waar ook altijd de Freaknacht van 3FM op te zien is, staat PSV met 1-2 achter.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:21 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Klacht: dit is niet het nederland 3 topic!
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:21 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Klacht: dit is niet het nederland 3 topic!
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:23 schreef Dandelion het volgende:
Haha 't Manco komt nu pas in de ploeg!
Potver3fmdubbeltjes wat een humor!
Als mike dat nou effe zegt, kunnen we diegene bedanken. Het zorgt voor meer humor dat Coen & Sander, die, zoals jullie weten dagelijks een programma hebben op Radio 3!quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
ben nou wel benieuwd welke nsb-er geklaagt heeft
ow dan moet ik die is luisteren , nooit van gehoordquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:30 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Als mike dat nou effe zegt, kunnen we diegene bedanken. Het zorgt voor meer humor dat Coen & Sander, die, zoals jullie weten dagelijks een programma hebben op Radio 3!
Whehehe. Dat maakt op zich niets uit natuurlijk. Of heeft er toevallig ook iemand geklaagd dat je niet mag posten als je niet naar 3FM aan 't luisteren bent?quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:27 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Jaja, en ik ben nog illegaal ook! Luister al uren geen 3fm meer!
Er waren dus klachten door een paar postjes van D-Rose? Ook niet kinderachtigquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
ben nou wel benieuwd welke nsb-er geklaagt heeft
Nee, dat is niet gezegdquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
Er waren dus klachten door een paar postjes van D-Rose? Ook niet kinderachtig.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:38 schreef Mark336 het volgende:
Ik ga een bed zoeken!
Das pas een partijtje offtopic!
Ach nee, ik loop maar te zeurenquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:35 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Whehehe. Dat maakt op zich niets uit natuurlijk. Of heeft er toevallig ook iemand geklaagd dat je niet mag posten als je niet naar 3FM aan 't luisteren bent?
* muisje-eliza steekt vinger opquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:39 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Ach nee, ik loop maar te zeuren
Maar, je moest wel blond haar en blauwe ogen hebben geloof ik...
Zeker als ze van buiten het topic komenquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
Er waren dus klachten door een paar postjes van D-Rose? Ook niet kinderachtig.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:41 schreef broer het volgende:
O, en lees ik dat er klachten zijn? Tof - oproer in het topic.
Waar kan ik dat allemaal teruglezen?
terustenquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:38 schreef Mark336 het volgende:
Ik ga een bed zoeken!
Das pas een partijtje offtopic!
halverwege vorige topicquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:41 schreef broer het volgende:
Ja kind je mag naar 't toilet, mits daar 3fm aanstaat!quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:40 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
* muisje-eliza steekt vinger op
Vette knokpartij enzo. Was heftig!quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:41 schreef broer het volgende:
Vet! Meedoen!quote:
Ah. Dan hoef ik niet onder te duiken. *phew*quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:39 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Ach nee, ik loop maar te zeuren
Maar, je moest wel blond haar en blauwe ogen hebben geloof ik...
je mag iig geen diaree krijgen als je hier wilt postenquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:48 schreef broer het volgende:
[..]
Vet! Meedoen!
(Teruggelezen. 'Storm in een glas water' zou nog te sterk uitgedrukt zijn. 'Koel briesje' komt meer in de buurt.)
\quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:48 schreef broer het volgende:
[..]
Vet! Meedoen!
(Teruggelezen. 'Storm in een glas water' zou nog te sterk uitgedrukt zijn. 'Koel briesje' komt meer in de buurt.)
eigenlijk had je *I want you* moeten zingen, net als die Jones doet.quote:
Ah, dank je. Ik kon de goede omschrijving niet vinden. 'Een koel briesje in een glas diarree' - dat geeft wel goed weer wat er is gebeurd.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:49 schreef muisje-eliza het volgende:
je mag iig geen diaree krijgen als je hier wilt posten
Whehehe. Beetje dom van me, inderdaad.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
eigenlijk had je *I want you* moeten zingen, net als die Jones doet.
Daarom had ik m doorgestreept...hijs te vaag![]()
jaaaaak!!!quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:54 schreef broer het volgende:
[..]
Ah, dank je. Ik kon de goede omschrijving niet vinden. 'Een koel briesje in een glas diarree' - dat geeft wel goed weer wat er is gebeurd.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:56 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA queen - Flash !!!!!!!!!
Nee. Jij?quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:54 schreef muisje-eliza het volgende:
Ik zal er op in gaan dan maar
Ben je rijk?
Daar ben ik het wel mee eens. Legendarische track!quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:56 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Queen - Flash !!!!!!!!!
Absoluut ! maar mijn hemel wat een belachelijke timing van het reclameblok.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Legendarische track!
ik wou net zeggen...how rudequote:Op dinsdag 9 december 2008 22:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut ! maar mijn hemel wat een belachelijke timing van het reclameblok.
Hier scoort Corton absoluut geen punten mee!quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik wou net zeggen...how rude
ik zou Eric een boze mail sturen![]()
* muisje-eliza gaat m hyven
quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:02 schreef Dandelion het volgende:
* Dandelion is d'r vandoor, dusseh: toedeledoki, en veel plezier met Hilversum 3 nog!
idd...das nu ect wel een 10minquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hier scoort Corton absoluut geen punten mee!
Die Top2000 quiz laatst nog gezien ?quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hier scoort Corton absoluut geen punten mee!
doeiiiquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:02 schreef Dandelion het volgende:
* Dandelion is d'r vandoor, dusseh: toedeledoki, en veel plezier met Hilversum 3 nog!
Hahaquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
idd...das nu ect wel een 10min![]()
Dat was 'n beetje jammer ja..quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut ! maar mijn hemel wat een belachelijke timing van het reclameblok.
Nope, naja een 2-tal minuten maar er zat zo'n knakker van Di-rect en toen had ik al zo iets van ' laat maar '. Maakte Corton een blunder?quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:03 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die Top2000 quiz laatst nog gezien ?.
Slaap lekker onder je 3FM-dekbedovertrek.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:02 schreef Dandelion het volgende:
Hij stond -2 qua punten op gegeven momentquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, naja een 2-tal minuten maar er zat zo'n knakker van Di-rect en toen had ik al zo iets van ' laat maar '. Maakte Corton een blunder?
quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, naja een 2-tal minuten maar er zat zo'n knakker van Di-rect en toen had ik al zo iets van ' laat maar '. Maakte Corton een blunder?
mooi dekbedquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:04 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Slaap lekker onder je 3FM-dekbedovertrek.
Dat is niet best.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:05 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hij stond -2 qua punten op gegeven moment.
als 1 van ons de loterij wint praten we verder over dit onderwerp oke... Tis nu te gevoelig voor mequote:Op dinsdag 9 december 2008 23:06 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Het was wel erg kort.. Aan 't krachtige zijn we niet eens toegekomen..
uuhhm okay. Kan gebeuren natuurlijk maar wel op een vervelend moment.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb het ook niet gezien, maar Rob Stenders had het er gister over...hij had n black out
THE MADD, slaperdquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:10 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat...dat je schuin schrijft?
We hebben (hopelijk) nog contact. Ik zal elke nacht gaan bidden voor 't slapen gaan.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:08 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
als 1 van ons de loterij wint praten we verder over dit onderwerp oke... Tis nu te gevoelig voor me![]()
Kerstman, lees je mee?!quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou opzich wel lachen zijn een 3FM dekbed met het kuikentje![]()
Over slapen gesproken, Adelequote:Op dinsdag 9 december 2008 23:11 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
We hebben (hopelijk) nog contact. Ik zal elke nacht gaan bidden voor 't slapen gaan.
*ding dong* over 2 minuten maak ik je wakker...denk ikquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:12 schreef DiedjeeJ het volgende:
Wie maakt me over 4 minuten wakker? Alvast bedankt.
Dank.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:14 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
*ding dong* over 2 minuten maak ik je wakker...denk ik
Daahaag!!quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:16 schreef muisje-eliza het volgende:
schatten, ik ga P&W kijken
toedeledokie![]()
Vind je het goed dat ik een andere trein neemquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:19 schreef Sirolf het volgende:
*ding-ding-dong* Dames en heren, de stoptrein naar Slaapkamer Centraal van 23.20 uur vertrekt vandaag van spoor 3! Herhaling: De stoptrein naar Slaapkamer Centraal van 23.20 uur vertrekt vandaag van spoor 3!
quote:
Shit. Gemist.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:19 schreef Sirolf het volgende:
*ding-ding-dong* Dames en heren, de stoptrein naar Slaapkamer Centraal van 23.20 uur vertrekt vandaag van spoor 3! Herhaling: De stoptrein naar Slaapkamer Centraal van 23.20 uur vertrekt vandaag van spoor 3!
Trusten !quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:19 schreef Sirolf het volgende:
Die ligt nu vast voor/onder/op zijn pallet wijnquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:27 schreef -Hans- het volgende:
Kan iemand Roel even Twitteren dat Sigur Ros op 3FM is?
quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die ligt nu vast voor/onder/op zijn pallet wijn.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:27 schreef -Hans- het volgende:
Kan iemand Roel even Twitteren dat Sigur Ros op 3FM is?
quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die ligt nu vast voor/onder/op zijn pallet wijn.
Goede reis!!quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:49 schreef wolfrolf het volgende:
Oh daar is de nachtrust intercity![]()
byebye
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |